Акція «Товари у подарунок»Ви заощаджуєте 0,01 ₴
Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Marantz SA-KI Ruby Black»
0,01 ₴
+ 1 РІК ГАРАНТІЇ
Програвач Marantz SA-KI Ruby є проміжним між моделями програвачів SA-14S1 і SA-10, і можна помітити що в обох моделях багато взято від флагманської лінійки. Всередині Marantz SA-KI Ruby встановлений привід дисків SACDM-3, створений виключно для аудіо і втілив більш ніж 35-річний досвід інновацій Marantz у цифрових технологіях. Новий механізм може читати SACD, CD компіляції файлів на CD-ROM або DVD-ROM, крім цього SA-KI Ruby оснащений асинхронним USB входом, здатним приймати формати з роздільною здатністю до PCM / DXD 384kHz/32bit і DSD11.2MHz. Технологія Marantz Musical Mastering підвищує здатність вхідних цифрових сигналів, доводячи його до однобитового потоку DSD11.2MHz – для точності і чистоти аудіо, дозволяючи отримувати аналоговий вихід з допомогою простого фільтра звукових частот.
Програвач Marantz SA-KI Ruby використовує інноваційну технологію Marantz Musical Mastering (MMM), з допомогою якої забезпечується конвертування «цифри» в аналоговий сигнал із застосуванням DSD-формату. У секції MMM-Stream цифровий сигнал проходить апсемплинг з допомогою потужного сигнального процесора і переводиться у формат DSD 11,2 МГц. Модель оснащена парою MMM-фільтрів і двома жмутами для роботи з частотами дискретизації, кратними 44,1 Гц або 48 Гц. У секції MMM-Conversion минулий оптимізацію цифровий потік перетвориться в аналоговий сигнал. Згідно думку розробників, така технологія дозволяє отримати більш якісний саунд, ніж у системах із звичайним ЦАПом. На виході Marantz SA-KI Ruby задіяні підсилювальні модулі останнього покоління HDAM-SA3 з низьким вихідним імпедансом, що демонструють чудову динаміку і чудові перехідні характеристики. Вбудований підсилювач для навушників теж використовує HDAM (версія SA2) і має окремий регулятор гучності.
В блоці живлення встановлений сильноточный тороїдальний трансформатор, вторинна обмотка якого намотана дротом з OFC-міді, а у випрямному контурі застосовуються швидкі діоди Шотткі, що гарантують чистий постійний струм на виході.
Програвач має корпусом з товстими алюмінієвими панелями і двошаровим шасі, покритим мідним шаром. Завдяки такій конструкції забезпечується захист від вібрацій і електричних перешкод. Верхня частина лицьової панелі прикрашена вигравіруваним із застосуванням лазерної технології автографом Кена Ишиваты і інкрустована справжнім рубіном. Для управління моделлю використовується універсальний пульт ДУ.
Всі цифрові входи апарату ізольовані від джерела сигналу з метою усунення перешкод. Асинхронний USB (тип B) дозволяє використовувати програвач у ролі USB-ЦАПа, підтримуючи формати PCM/DXD до 32 бит/384 кГц і DSD до 11,2 МГц. На борту є оптичний і коаксіальний входи і другий USB, призначений для зовнішніх накопичувачів. Присутні два цифрових виходу і лінійний вихід з нікельованими RCA роз'ємами.
Тираж ювілейної серії Marantz KI Ruby буде лімітованим: на Європу відведуть всього лише 1000 пристроїв кожної моделі — 500 в сріблясто-золотистої обробці і 500 в чорній.
Характеристики Marantz SA-KI Ruby
Підтримувані формати для SACD/CD-приводу SACDM-3 CD, CD-R/RW, SACD, DVD-R/RW; записані на CD файлів: WMA, AAC, MP3, FLAC (до 24 біт/48 кГц), WAV (до 24 біт/48 кГц), ALAC (до 24 біт/48 кГц), AIFF (до 24 біт/48 кГц); записані на DVD-ROM файли: DSD 2,8/5,6 МГц, FLAC (до 24 біт/192 кГц), WAV (до 24 біт/192 кГц), ALAC (до 24 біт/96 кГц), AIFF (до 24 біт/192 кГц), WMA, AAC і MP3
Відображення інформації CD-текст, SA-CD-текст, ID3 Tag, WMA Meta Tag, AAC Meta data
Система апсемплинга і цифро-аналогового перетворення заснована на технології MMM (Marantz Musical Mastering), MMM-stream, MMM-conversion
Дискретні підсилювальні модулі HDAM SA3 + HDAM SA2
Аудіофільскі комплектуючі в ланцюгах так
Можливість вибору одного з двох типів фільтрації є
Підсилювач для навушників оснащений модулем HDAM SA2 і регулятором гучності, має можливість вибору коефіцієнта посилення, потужність: 50 мВт (32 Ом)
Частотний діапазон SACD: 2 Гц – 50 кГц (- 3 дБ), CD: 2 Гц – 20 кГц (± 1 дБ)
Динамічний діапазон, SACD/CD 109/98 дБ
Відношення сигнал/шум, SACD/CD 112/104 дБ
Коефіцієнт гармонік, SACD/CD 0,0008%/0,0015%
Вихідна напруга (SACD/CD) В 2,4/2 (лінійний вихід RCA)
Підтримувані формати відтворення з USB (тип B) з комп'ютера PCM/DXD (до 32 бит/384 кГц), DSD 2,8/5,6/11,2 МГц
Підтримувані формати відтворення з USB (тип A) з зовнішніх накопичувачів WAV (до 24 біт/192 кГц), FLAC (до 24 біт/192 кГц), ALAC (до 24 біт/96 кГц), AIFF (до 24 біт/192 кГц), DSD 2,8/5,6 МГц, MP3, WMA, AAC
Входи коаксіальний (24 біт/192 кГц), оптичний (24 біт/192 кГц), USB для зовнішніх накопичувачів (сумісний з iPod/iPhone), асинхронний USB (тип B)
Виходи лінійний RCA (мідні RCA-роз'єми з нікелевим покриттям), коаксіальний, оптичний, 6,3 мм для навушників
Інша комутація вхід/вихід системної шини D-Bus
Блок живлення тороідальний трансформатор, 2 конденсатора ємністю по 4700 мкФ
Універсальний Пульт ДУ RC005PMSA
Споживана потужність 47 Вт, в режимі standby: 0,3 Вт
Розміри (ШхВхГ) 440x127x419 мм
Вага 17,1 кг
Огляд програвача Marantz SA-KI Ruby і підсилювача PM-KI Ruby від порталу Stereo.RU
Лімітовані серії KI для компанії — подія досить регулярне, але завжди привертає увагу шанувальників марки. В цей раз гравірування підпису Ишиваты прикрашена маленьким рубінчиком. Смійтеся скільки завгодно, але подібні деталі, а також обмежений тираж серії (1000 шт.) тільки підстьобують інтерес. Хоча напевно частина рішень ексклюзивної серії в майбутньому перейде в більш доступні компоненти без сигнатури KI. Що ще спільного і що відрізняє версію з рубіном?
Marantz вважається досить консервативною Hi-Fi-маркою, але при цьому обидва компоненти презентують в собі новомодні елементи. У програвачі відсутня чіп з ЦАПом, замість нього на логічній матриці всі сигнали переводяться і обробляються в DSD-форматі. А в підсилювачі PM-KI встановлена пара модулів Hypex NCore 500 в класі D, які займають в два рази менше місця, ніж секція передпідсилення. На цьому місці, а точніше — трохи нижче, в розділі, присвяченому прослуховування, рецензенти починають дути на воду і запевняти, що ні-ні, ніякого забарвлення класу D вони не почули. Я, чесно кажучи, важко з роздачею ярликів, а тому, зламавши традиційний лад огляду, відразу викладу свої враження.
Сама чудова робота підсилювача PM-KI Ruby була продемонстрована секцією ММ/МС-фонокорректора, якої склав пару досить бюджетний Clearaudio Concept. Це було дуже вражаюче. Тобто зрозумійте, клас D проти класу A, мультибіт проти дельта-сігми і так далі — все це штучні точки розбрату для публіцистичної та форумною активності. Ті ж підсилювачі Hypex NC500 — це якісна (і недешева) заготівля, яку можна гнучко налаштувати. Конструктор серії NСore Бруно Путзи стверджує, мовляв, дійсно, у традиційної схеми зворотного зв'язку погана репутація. Але якщо зробити петлю зворотного зв'язку екстремально глибокої, то настане щось подібне прояснення, а до низьким спотворенням додасться і прекрасна стійкість до зовнішньої навантаженні. Номінально NC500 забезпечують божевільні 700 Вт при навантаженні 4 Ом. Але це в балансної схемою при окремому блоці харчування на канал, а у Marantz він один і цифри потужності завбачливо заявлені більш ніж в три рази нижче.
Marantz завжди балансує між класичними і новаторськими елементами. Шанувальники тороидов знайдуть їх у блоках живлення обох апаратів. У PM-KI лінійний блок живить попередню секцію, де гучністю управляє мікроконтролер NRJ MUSES72320, а кінцевою займається вже імпульсний Hypex SMPS600. Пара плат підсилювачів NC500 примикає безпосередньо до задньої стінки компонента і акустичним роз'ємів, виключаючи таким чином зайві дроти. І щоб цей огляд не виглядав одою Ruby, зрозуміло, варто перелічити і претензії.
Про безальтернативність синє підсвічування начебто вже сто разів говорено, не будемо бухтеть в цей раз і просто її відключимо. Самий очевидний питання — це відсутність балансної комутації у таких недешевих агрегатів, як KI Ruby. Адже у XLR, на відміну від «тюльпанів» RCA, взагалі немає проблем з наведеннями і земляними петлями.
По суті виходить, що PM-KI Ruby — це половина балансного Marantz PM-10, з тими ж модулями Hypex NCore. Та й за ціною саме так і виходить. Але фонокоректор з красивою назвою Marantz Musical Premium Phono EQ на полевиках з повністю дискретної базою, друзі, тут виразно вдався. Вже можна не купувати окремий компонент. Ступінь зворотного зв'язку застосовується лише для МС-секції (60 дБ), а ММ (40 дБ) працює без неї.
На задній панелі підсилювача є перемикач, що дозволяє перемикати його в режим биампинга. Налаштування комутації навіть дозволяють зробити з трьох підсилювачів озвучку 5.1 для багатоканальних SACD, але, здається, ідея зібрати в одному місці стільки компонентів лімітованої серії буде вже перебором. Та й у SA-KI Ruby, до речі, немає відповідних виходів.
Що стосується персонально SA-KI Ruby, то помітно бажання розробників зробити універсальний програвач, але його концепція, ймовірно, відображає персональні уподобання Ишиваты. Якщо в підсилювачі PM-KI Ruby це випливало з просунутого фонокорректора і відсутність цифрових входів, то по плеєру видно, що дідусеві звичніше оперувати з оптичними носіями — SACD і компакт-дисками. В лоток з фірмовим транспортом SACD-M3 також можна закинути навіть DVD-R з хайрезами, якщо знайдуться любителі подібного способу колекціонування.
А ось роз'єм USB, який відповідає за читання флешок, тепер винесений на задню панель. Не сперечаюся, околиці там дуже красиві, з мідними спинками, а фірмові акустичні клеми SPKT-100 підсилювача PM-KI Ruby так і зовсім виглядають аудиоделикатесами. Але що робити флешці на тиловій панелі, та ще й у старовинному форматі FAT32? Як її витягати, коли компоненти знаходяться в стійці? Невже з-за неї постраждала б симетрія фронтального фасаду? Адже в моделі SA-11S3 вхід для USB нікому не заважав.
Інші цифрові входи, включаючи асинхронний USB, ніяких нарікань не викликають — оптика, коаксіал, входи/виходи — усе як зазвичай. Якщо вам потрібно щось бездротове, то через оптику можна, наприклад, кинути якийсь AirPort Express — і буде у вас lossless, слухайте Tidal або ще що-небудь. А програвач SA-KI Ruby справно покаже дискретність сигналу в своєму дисплеї. Керувати компонентами може пульт ДУ RC005PMSA, знайома по старшим моделям. В цілому його хвалять за важкість, але хотілося б більш виражених клавіш керування гучністю.
Саме спірне ланка в парі Marantz — це реалізація виходу на навушники. Виміряний опір підсилювача PA-KI Ruby виявився близько 85 Ом на виході. Це вище, ніж номінали трьох пар, які були припасені мною для огляду. Для нормальної, неспотвореної роботи ланцюга підсилювач-навантаження повинно бути навпаки, інакше буде чути шум тракту навіть у стані спокою.
Останнім часом намітилася тенденція випускати великі головні телефони з імпедансом нижче сотні аж до 20 Ом, при цьому володіють низькою чутливістю. Тобто їм потрібно багато сили від підсилювача. Ось з-за 85 Ом у Marantz PA-KI Ruby вони вже сюди не годяться. Вихід нашого підсилювача бажано навантажувати тугими моделями зразок Beyerdynamic T1 на 600 Ом. Благо, що запас за даним виходу у Marantz PA-KI Ruby є пристойний, майже 9 Вольт на холостому ходу до моменту кліппінга, який настає за шкалою гучності (-17) на індикаторі.
У програвачі SA-KI Ruby робота з навушниками регулюється окремою маленькою ручкою, яка нагадала регулювання струму підмагнічування у касетної деки, правда, рівень сигналу при цьому не відображається. Величина імпедансу виходу на навушники 17,5 Му тут значно нижче, ніж в підсилювачі, але про повну сумісність теж заявляти зарано. Спочатку доведеться відкласти 16-омные моделі. Але і 600 Ом не вийде розгойдати, оскільки підсилювач в плеєрі значно слабкіше, ніж у PA-KI Ruby, і його потужність в даному випадку складе всього 10 мВт. У оптимальну область застосування потрапляють головні телефони від 32 до 100 Ом, тобто якраз ті, що не дісталися PA-KI Ruby по імпедансу.
Однак безпосереднє прослуховування переконало мене, що реалізація посилення навушників не відповідає високому класу основного аудіотракту, так що для подібних завдань краще все-таки потурбуватися окремим пристроєм, а сам вихід відключити через меню плеєра. Ту ж процедуру можна застосувати і до самого дисплею, який буде включатися лише на момент зміни режиму роботи пристрою — наприклад, зміни параметрів аудіосигналу.
Головне якість комплекту на різних жанрах — це навіть не окремі якісь смуги частот, а досить переконливе відображення динамічної фактури звуку, те, що відрізняє дорогі рішення від звичайного хайфая з чистим, але усереднено гомогенним саундом.
Так, в цьому огляді виявилися недешеві іграшки, але з прямих прототипів у SA-KI і PM-KI можна назвати лише флагманські SA/PM-10, які, так вже вийшло, вдвічі дорожче. Я читав на західних форумах визнання, мовляв, кінець року, а тут такий ласий комплект в половину «десяток», та ще з рубінчиком і підписом, не витримав і купив. Ось так і виникає тяжіння людини і техніки.
Програвач Marantz SA-KI Ruby використовує інноваційну технологію Marantz Musical Mastering (MMM), з допомогою якої забезпечується конвертування «цифри» в аналоговий сигнал із застосуванням DSD-формату. У секції MMM-Stream цифровий сигнал проходить апсемплинг з допомогою потужного сигнального процесора і переводиться у формат DSD 11,2 МГц. Модель оснащена парою MMM-фільтрів і двома жмутами для роботи з частотами дискретизації, кратними 44,1 Гц або 48 Гц. У секції MMM-Conversion минулий оптимізацію цифровий потік перетвориться в аналоговий сигнал. Згідно думку розробників, така технологія дозволяє отримати більш якісний саунд, ніж у системах із звичайним ЦАПом. На виході Marantz SA-KI Ruby задіяні підсилювальні модулі останнього покоління HDAM-SA3 з низьким вихідним імпедансом, що демонструють чудову динаміку і чудові перехідні характеристики. Вбудований підсилювач для навушників теж використовує HDAM (версія SA2) і має окремий регулятор гучності.
В блоці живлення встановлений сильноточный тороїдальний трансформатор, вторинна обмотка якого намотана дротом з OFC-міді, а у випрямному контурі застосовуються швидкі діоди Шотткі, що гарантують чистий постійний струм на виході.
Програвач має корпусом з товстими алюмінієвими панелями і двошаровим шасі, покритим мідним шаром. Завдяки такій конструкції забезпечується захист від вібрацій і електричних перешкод. Верхня частина лицьової панелі прикрашена вигравіруваним із застосуванням лазерної технології автографом Кена Ишиваты і інкрустована справжнім рубіном. Для управління моделлю використовується універсальний пульт ДУ.
Всі цифрові входи апарату ізольовані від джерела сигналу з метою усунення перешкод. Асинхронний USB (тип B) дозволяє використовувати програвач у ролі USB-ЦАПа, підтримуючи формати PCM/DXD до 32 бит/384 кГц і DSD до 11,2 МГц. На борту є оптичний і коаксіальний входи і другий USB, призначений для зовнішніх накопичувачів. Присутні два цифрових виходу і лінійний вихід з нікельованими RCA роз'ємами.
Тираж ювілейної серії Marantz KI Ruby буде лімітованим: на Європу відведуть всього лише 1000 пристроїв кожної моделі — 500 в сріблясто-золотистої обробці і 500 в чорній.
Характеристики Marantz SA-KI Ruby
Підтримувані формати для SACD/CD-приводу SACDM-3 CD, CD-R/RW, SACD, DVD-R/RW; записані на CD файлів: WMA, AAC, MP3, FLAC (до 24 біт/48 кГц), WAV (до 24 біт/48 кГц), ALAC (до 24 біт/48 кГц), AIFF (до 24 біт/48 кГц); записані на DVD-ROM файли: DSD 2,8/5,6 МГц, FLAC (до 24 біт/192 кГц), WAV (до 24 біт/192 кГц), ALAC (до 24 біт/96 кГц), AIFF (до 24 біт/192 кГц), WMA, AAC і MP3
Відображення інформації CD-текст, SA-CD-текст, ID3 Tag, WMA Meta Tag, AAC Meta data
Система апсемплинга і цифро-аналогового перетворення заснована на технології MMM (Marantz Musical Mastering), MMM-stream, MMM-conversion
Дискретні підсилювальні модулі HDAM SA3 + HDAM SA2
Аудіофільскі комплектуючі в ланцюгах так
Можливість вибору одного з двох типів фільтрації є
Підсилювач для навушників оснащений модулем HDAM SA2 і регулятором гучності, має можливість вибору коефіцієнта посилення, потужність: 50 мВт (32 Ом)
Частотний діапазон SACD: 2 Гц – 50 кГц (- 3 дБ), CD: 2 Гц – 20 кГц (± 1 дБ)
Динамічний діапазон, SACD/CD 109/98 дБ
Відношення сигнал/шум, SACD/CD 112/104 дБ
Коефіцієнт гармонік, SACD/CD 0,0008%/0,0015%
Вихідна напруга (SACD/CD) В 2,4/2 (лінійний вихід RCA)
Підтримувані формати відтворення з USB (тип B) з комп'ютера PCM/DXD (до 32 бит/384 кГц), DSD 2,8/5,6/11,2 МГц
Підтримувані формати відтворення з USB (тип A) з зовнішніх накопичувачів WAV (до 24 біт/192 кГц), FLAC (до 24 біт/192 кГц), ALAC (до 24 біт/96 кГц), AIFF (до 24 біт/192 кГц), DSD 2,8/5,6 МГц, MP3, WMA, AAC
Входи коаксіальний (24 біт/192 кГц), оптичний (24 біт/192 кГц), USB для зовнішніх накопичувачів (сумісний з iPod/iPhone), асинхронний USB (тип B)
Виходи лінійний RCA (мідні RCA-роз'єми з нікелевим покриттям), коаксіальний, оптичний, 6,3 мм для навушників
Інша комутація вхід/вихід системної шини D-Bus
Блок живлення тороідальний трансформатор, 2 конденсатора ємністю по 4700 мкФ
Універсальний Пульт ДУ RC005PMSA
Споживана потужність 47 Вт, в режимі standby: 0,3 Вт
Розміри (ШхВхГ) 440x127x419 мм
Вага 17,1 кг
Огляд програвача Marantz SA-KI Ruby і підсилювача PM-KI Ruby від порталу Stereo.RU
Лімітовані серії KI для компанії — подія досить регулярне, але завжди привертає увагу шанувальників марки. В цей раз гравірування підпису Ишиваты прикрашена маленьким рубінчиком. Смійтеся скільки завгодно, але подібні деталі, а також обмежений тираж серії (1000 шт.) тільки підстьобують інтерес. Хоча напевно частина рішень ексклюзивної серії в майбутньому перейде в більш доступні компоненти без сигнатури KI. Що ще спільного і що відрізняє версію з рубіном?
Marantz вважається досить консервативною Hi-Fi-маркою, але при цьому обидва компоненти презентують в собі новомодні елементи. У програвачі відсутня чіп з ЦАПом, замість нього на логічній матриці всі сигнали переводяться і обробляються в DSD-форматі. А в підсилювачі PM-KI встановлена пара модулів Hypex NCore 500 в класі D, які займають в два рази менше місця, ніж секція передпідсилення. На цьому місці, а точніше — трохи нижче, в розділі, присвяченому прослуховування, рецензенти починають дути на воду і запевняти, що ні-ні, ніякого забарвлення класу D вони не почули. Я, чесно кажучи, важко з роздачею ярликів, а тому, зламавши традиційний лад огляду, відразу викладу свої враження.
Сама чудова робота підсилювача PM-KI Ruby була продемонстрована секцією ММ/МС-фонокорректора, якої склав пару досить бюджетний Clearaudio Concept. Це було дуже вражаюче. Тобто зрозумійте, клас D проти класу A, мультибіт проти дельта-сігми і так далі — все це штучні точки розбрату для публіцистичної та форумною активності. Ті ж підсилювачі Hypex NC500 — це якісна (і недешева) заготівля, яку можна гнучко налаштувати. Конструктор серії NСore Бруно Путзи стверджує, мовляв, дійсно, у традиційної схеми зворотного зв'язку погана репутація. Але якщо зробити петлю зворотного зв'язку екстремально глибокої, то настане щось подібне прояснення, а до низьким спотворенням додасться і прекрасна стійкість до зовнішньої навантаженні. Номінально NC500 забезпечують божевільні 700 Вт при навантаженні 4 Ом. Але це в балансної схемою при окремому блоці харчування на канал, а у Marantz він один і цифри потужності завбачливо заявлені більш ніж в три рази нижче.
Marantz завжди балансує між класичними і новаторськими елементами. Шанувальники тороидов знайдуть їх у блоках живлення обох апаратів. У PM-KI лінійний блок живить попередню секцію, де гучністю управляє мікроконтролер NRJ MUSES72320, а кінцевою займається вже імпульсний Hypex SMPS600. Пара плат підсилювачів NC500 примикає безпосередньо до задньої стінки компонента і акустичним роз'ємів, виключаючи таким чином зайві дроти. І щоб цей огляд не виглядав одою Ruby, зрозуміло, варто перелічити і претензії.
Про безальтернативність синє підсвічування начебто вже сто разів говорено, не будемо бухтеть в цей раз і просто її відключимо. Самий очевидний питання — це відсутність балансної комутації у таких недешевих агрегатів, як KI Ruby. Адже у XLR, на відміну від «тюльпанів» RCA, взагалі немає проблем з наведеннями і земляними петлями.
По суті виходить, що PM-KI Ruby — це половина балансного Marantz PM-10, з тими ж модулями Hypex NCore. Та й за ціною саме так і виходить. Але фонокоректор з красивою назвою Marantz Musical Premium Phono EQ на полевиках з повністю дискретної базою, друзі, тут виразно вдався. Вже можна не купувати окремий компонент. Ступінь зворотного зв'язку застосовується лише для МС-секції (60 дБ), а ММ (40 дБ) працює без неї.
На задній панелі підсилювача є перемикач, що дозволяє перемикати його в режим биампинга. Налаштування комутації навіть дозволяють зробити з трьох підсилювачів озвучку 5.1 для багатоканальних SACD, але, здається, ідея зібрати в одному місці стільки компонентів лімітованої серії буде вже перебором. Та й у SA-KI Ruby, до речі, немає відповідних виходів.
Що стосується персонально SA-KI Ruby, то помітно бажання розробників зробити універсальний програвач, але його концепція, ймовірно, відображає персональні уподобання Ишиваты. Якщо в підсилювачі PM-KI Ruby це випливало з просунутого фонокорректора і відсутність цифрових входів, то по плеєру видно, що дідусеві звичніше оперувати з оптичними носіями — SACD і компакт-дисками. В лоток з фірмовим транспортом SACD-M3 також можна закинути навіть DVD-R з хайрезами, якщо знайдуться любителі подібного способу колекціонування.
А ось роз'єм USB, який відповідає за читання флешок, тепер винесений на задню панель. Не сперечаюся, околиці там дуже красиві, з мідними спинками, а фірмові акустичні клеми SPKT-100 підсилювача PM-KI Ruby так і зовсім виглядають аудиоделикатесами. Але що робити флешці на тиловій панелі, та ще й у старовинному форматі FAT32? Як її витягати, коли компоненти знаходяться в стійці? Невже з-за неї постраждала б симетрія фронтального фасаду? Адже в моделі SA-11S3 вхід для USB нікому не заважав.
Інші цифрові входи, включаючи асинхронний USB, ніяких нарікань не викликають — оптика, коаксіал, входи/виходи — усе як зазвичай. Якщо вам потрібно щось бездротове, то через оптику можна, наприклад, кинути якийсь AirPort Express — і буде у вас lossless, слухайте Tidal або ще що-небудь. А програвач SA-KI Ruby справно покаже дискретність сигналу в своєму дисплеї. Керувати компонентами може пульт ДУ RC005PMSA, знайома по старшим моделям. В цілому його хвалять за важкість, але хотілося б більш виражених клавіш керування гучністю.
Саме спірне ланка в парі Marantz — це реалізація виходу на навушники. Виміряний опір підсилювача PA-KI Ruby виявився близько 85 Ом на виході. Це вище, ніж номінали трьох пар, які були припасені мною для огляду. Для нормальної, неспотвореної роботи ланцюга підсилювач-навантаження повинно бути навпаки, інакше буде чути шум тракту навіть у стані спокою.
Останнім часом намітилася тенденція випускати великі головні телефони з імпедансом нижче сотні аж до 20 Ом, при цьому володіють низькою чутливістю. Тобто їм потрібно багато сили від підсилювача. Ось з-за 85 Ом у Marantz PA-KI Ruby вони вже сюди не годяться. Вихід нашого підсилювача бажано навантажувати тугими моделями зразок Beyerdynamic T1 на 600 Ом. Благо, що запас за даним виходу у Marantz PA-KI Ruby є пристойний, майже 9 Вольт на холостому ходу до моменту кліппінга, який настає за шкалою гучності (-17) на індикаторі.
У програвачі SA-KI Ruby робота з навушниками регулюється окремою маленькою ручкою, яка нагадала регулювання струму підмагнічування у касетної деки, правда, рівень сигналу при цьому не відображається. Величина імпедансу виходу на навушники 17,5 Му тут значно нижче, ніж в підсилювачі, але про повну сумісність теж заявляти зарано. Спочатку доведеться відкласти 16-омные моделі. Але і 600 Ом не вийде розгойдати, оскільки підсилювач в плеєрі значно слабкіше, ніж у PA-KI Ruby, і його потужність в даному випадку складе всього 10 мВт. У оптимальну область застосування потрапляють головні телефони від 32 до 100 Ом, тобто якраз ті, що не дісталися PA-KI Ruby по імпедансу.
Однак безпосереднє прослуховування переконало мене, що реалізація посилення навушників не відповідає високому класу основного аудіотракту, так що для подібних завдань краще все-таки потурбуватися окремим пристроєм, а сам вихід відключити через меню плеєра. Ту ж процедуру можна застосувати і до самого дисплею, який буде включатися лише на момент зміни режиму роботи пристрою — наприклад, зміни параметрів аудіосигналу.
Головне якість комплекту на різних жанрах — це навіть не окремі якісь смуги частот, а досить переконливе відображення динамічної фактури звуку, те, що відрізняє дорогі рішення від звичайного хайфая з чистим, але усереднено гомогенним саундом.
Так, в цьому огляді виявилися недешеві іграшки, але з прямих прототипів у SA-KI і PM-KI можна назвати лише флагманські SA/PM-10, які, так вже вийшло, вдвічі дорожче. Я читав на західних форумах визнання, мовляв, кінець року, а тут такий ласий комплект в половину «десяток», та ще з рубінчиком і підписом, не витримав і купив. Ось так і виникає тяжіння людини і техніки.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Marantz |
Стан | Новий |
Тип | CD-програвач |
Користувальницькі характеристики | |
Колір корпусу | Black |
Інформація для замовлення
- Ціна: 195 300 ₴