Кошик
112 відгуків
ОФІЦІЙНИЙ ДИЛЕР HI-FI & HI-END.  ГАРАНТІЯ ВІД 2 ДО 5 РОКІВ
+380 (98) 737-76-87
ул. Маршала Тимошенко, 18, Київ, Україна
Кошик
Світ Акустики: Hi-Fi та Hi-End акустика
впередназад
Marantz PM KI RUBY Black, фото 2Marantz PM KI RUBY Black, фото 3Marantz PM KI RUBY Black, фото 4Marantz PM KI RUBY Black, фото 5Marantz PM KI RUBY Black, фото 6Marantz PM KI RUBY Black, фото 7Marantz PM KI RUBY Black, фото 8

Marantz PM KI RUBY Black

139 744 ₴

  • Немає в наявності
Marantz PM KI RUBY Black
Marantz PM KI RUBY BlackНемає в наявності
139 744 ₴
+380 (98) 737-76-87
Viber/Telegram/WhatsApp
+380 (98) 737-76-87
Viber/Telegram/WhatsApp
Акція «Товари у подарунок»Ви заощаджуєте 0,01 ₴

Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Marantz PM KI RUBY Black»

Marantz займається розробкою і виробництвом висококласних підсилювачів вже понад 65 років, 40 з яких всі продукти випускаються під керівництвом Кена Ішивата. І ось тепер, щоб відзначити його сорокарічне співпрацю з компанією, представляємо підсилювач PM-KI Ruby, який був розроблений і налаштований командою висококваліфікованих інженерів під керівництвом самого Кена Ишиваты.
 
Marantz PM-KI RUBY BL 0.jpg 

Підсилювач Marantz PM-KI Ruby побудований тільки з однією метою - забезпечення високої звуковий продуктивності, тому він використовує повністю дискретну двохкаскадний конструкцію з окремими джерелами живлення для передпідсилювача і секції підсилювача потужності, і спирається на дизайн флагманського підсилювача PM-10 з його секцією фонокорреткора для ММ/МС картриджів, виконаної за технологією Marantz Musical Premium Phono EQ, а також фірмовими модулями посилення HDAM для забезпечення чистоти сигналу.

Схема пропонує найбільший чистий шлях проходження сигналу через підсилювач, який забезпечує 100 Вт на канал при 8 Ом або 200 Вт на канал при 4 Ом, крім цього, підсилювач оснащений високоякісними нікельованими вхідними терміналами і высокочистыми мідними акустичними клемами. Все це побудовано на виброустойчивом двошаровому шасі, з товстими алюмінієвими панелями, що забезпечують жорсткість, і прикрашене вигравіруваним автографом Кена Ішивата, щоб виділити цей особливий підсилювач.
 
Marantz PM-KI RUBY BL 02.jpg 

В блоці живлення Marantz PM-KI Ruby встановлений тороїдальний трансформатор підвищеної потужності, поміщений у захисний екран. Схема підсилювача виконана за схемою подвійного моно, з використанням добірних комплектуючих аудіофільского класу і фірмових модулів HDAM берії S3. Вона трехкаскадная, включаючи каскад підсилювача і два каскаду підсилювача потужності. Транзистори вихідних каскадів встановлені на масивних радіаторів охолодження всередині корпусу підсилювача, тому зовнішній вигляд пристрою вийшов акуратним і суворим. В результаті вдалося мінімізувати довжину шляхів передачі аудіосигналу, що самим позитивним чином позначилося на рівні спотворень і шумів. Крім лінійних входів, підсилювач оснащений новаторським фонокорректором компанії Marantz Musical Premium Phono EQ, запозиченим від флагманського підсилювача PM-10 для роботи з програвачі вінілових дисків. Він призначений для найсучасніших моделей з головками звукознімачів з рухомою котушкою (МС) і рухомим магнітом (ММ). Поєднання в конструкції PM-KI Ruby струмового зворотного зв'язку з недавно розробленою широкосмугового елементною базою, використання гіпердинамічних підсилювальних модулів HDAM-SA3 і новий лінійний регулятор гучності забезпечує міць, ясність і оптимальну динаміку звучання.

Підсилювач оснащений трьома лінійними небалансными входами, балансным входом, входами/виходами для двох записуючих пристроїв, і виходом з передпідсилювача. До підсилювача Marantz PM-KI Ruby можна підключити одну пару акустичних систем, а на його передній панелі є вихід для стереотелефонів. Апарат виконаний на омедненном шасі, надійно захищає його електронні схеми від зовнішніх електричних перешкод і механічних вібрацій.
 
Marantz PM-KI RUBY BL 1.jpg 

Ретельна настройка вже давно є секретом чудового звучання підсилювачів Marantz, і для PM-KI Ruby, Кен Ішивата разом з командою інженерів компанії, використовували весь свій досвід і знання як при створенні підсилювача, так і при подальших довгих прослуховуваннях, пов'язаних з фінальної налаштуванням звуку. Як і слід було очікувати від продукту, присвяченого 40-річній кар'єрі, PM-KI Ruby став справжнім приводом для святкування і прекрасним втіленням слогану Marantz - "Тому що музика важлива"("Because music matters").

Характеристики Marantz PM-KI Ruby

Вихідна потужність 2 x 100 Вт (8 Ом); 2 x 200 Вт (4 Ом)
Діапазон частот 5 Гц - 50 кГц
Коефіцієнт гармонік 0,01%
Коефіцієнт демпфування 500
Відношення сигнал/шум 107 дБ (передпідсилювач, при 2 на вході), 88/75 дБ (MM/MC-картриджі, фонокоректор)
Вхідна чутливість/вхідний імпеданс при використанні лінійних входів підсилювача 220 мВ/13 кОм (RCA)
Вхідна чутливість/вхідний імпеданс при використанні прямого входу в кінцеву секцію 1,1 В/13 кОм
Чутливість/імпеданс на вході фонокорректора 2,3 мВ/39 кОм (MM), 250 мкВ/100 Ом (MC)
Дискретні підсилювальні модулі HDMA SA3, SA2
Входи 5 лінійних RCA (у тому числі вхід CD з нікельованими роз'ємами RCA і 2 входи для моніторингу запису), RCA-роз'єми MM/MC-фонокорректора (нікельовані), вхід RCA в кінцеву секцію
Виходи 6,3 мм для навушників, 2 RCA для запису
Інші 2 роз'єми системної шини D-Bus, 2 роз'єми для підключення по шині F. C. B. S., заземляюча клема
Фонокоректор MM/MC, Marantz Musical Premium Phono EQ
Вихід на АС 2 пари якісних гвинтових клем Marantz SPKT-100+ (мідь високої міри очищення)
Блок живлення лінійний для попередньої секції (тороїдальний трансформатор), імпульсний для крайової секції
Споживана потужність 130 Вт, standby: 0,2 Вт
Універсальний Пульт ДУ RC005PMSA
Габарити (ШхВхГ) 440х127х453 мм
Вага 15,7 кг


Огляд програвача Marantz SA-KI Ruby і підсилювача PM-KI Ruby від порталу Stereo.RU

Лімітовані серії KI для компанії — подія досить регулярне, але завжди привертає увагу шанувальників марки. В цей раз гравірування підпису Ишиваты прикрашена маленьким рубінчиком. Смійтеся скільки завгодно, але подібні деталі, а також обмежений тираж серії (1000 шт.) тільки підстьобують інтерес. Хоча напевно частина рішень ексклюзивної серії в майбутньому перейде в більш доступні компоненти без сигнатури KI. Що ще спільного і що відрізняє версію з рубіном?

Marantz вважається досить консервативною Hi-Fi-маркою, але при цьому обидва компоненти презентують в собі новомодні елементи. У програвачі відсутня чіп з ЦАПом, замість нього на логічній матриці всі сигнали переводяться і обробляються в DSD-форматі. А в підсилювачі PM-KI встановлена пара модулів Hypex NCore 500 в класі D, які займають в два рази менше місця, ніж секція передпідсилення. На цьому місці, а точніше — трохи нижче, в розділі, присвяченому прослуховування, рецензенти починають дути на воду і запевняти, що ні-ні, ніякого забарвлення класу D вони не почули. Я, чесно кажучи, важко з роздачею ярликів, а тому, зламавши традиційний лад огляду, відразу викладу свої враження.
 
buy_header_0.jpg 

Сама чудова робота підсилювача PM-KI Ruby була продемонстрована секцією ММ/МС-фонокорректора, якої склав пару досить бюджетний Clearaudio Concept. Це було дуже вражаюче. Тобто зрозумійте, клас D проти класу A, мультибіт проти дельта-сігми і так далі — все це штучні точки розбрату для публіцистичної та форумною активності. Ті ж підсилювачі Hypex NC500 — це якісна (і недешева) заготівля, яку можна гнучко налаштувати. Конструктор серії NСore Бруно Путзи стверджує, мовляв, дійсно, у традиційної схеми зворотного зв'язку погана репутація. Але якщо зробити петлю зворотного зв'язку екстремально глибокої, то настане щось подібне прояснення, а до низьким спотворенням додасться і прекрасна стійкість до зовнішньої навантаженні. Номінально NC500 забезпечують божевільні 700 Вт при навантаженні 4 Ом. Але це в балансної схемою при окремому блоці харчування на канал, а у Marantz він один і цифри потужності завбачливо заявлені більш ніж в три рази нижче.

Marantz завжди балансує між класичними і новаторськими елементами. Шанувальники тороидов знайдуть їх у блоках живлення обох апаратів. У PM-KI лінійний блок живить попередню секцію, де гучністю управляє мікроконтролер NRJ MUSES72320, а кінцевою займається вже імпульсний Hypex SMPS600. Пара плат підсилювачів NC500 примикає безпосередньо до задньої стінки компонента і акустичним роз'ємів, виключаючи таким чином зайві дроти. І щоб цей огляд не виглядав одою Ruby, зрозуміло, варто перелічити і претензії.
 
f93aea0ee9ed1044fb5640ae51064097.jpg 

Про безальтернативність синє підсвічування начебто вже сто разів говорено, не будемо бухтеть в цей раз і просто її відключимо. Самий очевидний питання — це відсутність балансної комутації у таких недешевих агрегатів, як KI Ruby. Адже у XLR, на відміну від «тюльпанів» RCA, взагалі немає проблем з наведеннями і земляними петлями.

По суті виходить, що PM-KI Ruby — це половина балансного Marantz PM-10, з тими ж модулями Hypex NCore. Та й за ціною саме так і виходить. Але фонокоректор з красивою назвою Marantz Musical Premium Phono EQ на полевиках з повністю дискретної базою, друзі, тут виразно вдався. Вже можна не купувати окремий компонент. Ступінь зворотного зв'язку застосовується лише для МС-секції (60 дБ), а ММ (40 дБ) працює без неї.

На задній панелі підсилювача є перемикач, що дозволяє перемикати його в режим биампинга. Налаштування комутації навіть дозволяють зробити з трьох підсилювачів озвучку 5.1 для багатоканальних SACD, але, здається, ідея зібрати в одному місці стільки компонентів лімітованої серії буде вже перебором. Та й у SA-KI Ruby, до речі, немає відповідних виходів.

Що стосується персонально SA-KI Ruby, то помітно бажання розробників зробити універсальний програвач, але його концепція, ймовірно, відображає персональні уподобання Ишиваты. Якщо в підсилювачі PM-KI Ruby це випливало з просунутого фонокорректора і відсутність цифрових входів, то по плеєру видно, що дідусеві звичніше оперувати з оптичними носіями — SACD і компакт-дисками. В лоток з фірмовим транспортом SACD-M3 також можна закинути навіть DVD-R з хайрезами, якщо знайдуться любителі подібного способу колекціонування.
 
1c5d3aa2f5584a78b2da57ae88735867.jpg 

А ось роз'єм USB, який відповідає за читання флешок, тепер винесений на задню панель. Не сперечаюся, околиці там дуже красиві, з мідними спинками, а фірмові акустичні клеми SPKT-100 підсилювача PM-KI Ruby так і зовсім виглядають аудиоделикатесами. Але що робити флешці на тиловій панелі, та ще й у старовинному форматі FAT32? Як її витягати, коли компоненти знаходяться в стійці? Невже з-за неї постраждала б симетрія фронтального фасаду? Адже в моделі SA-11S3 вхід для USB нікому не заважав.

Інші цифрові входи, включаючи асинхронний USB, ніяких нарікань не викликають — оптика, коаксіал, входи/виходи — усе як зазвичай. Якщо вам потрібно щось бездротове, то через оптику можна, наприклад, кинути якийсь AirPort Express — і буде у вас lossless, слухайте Tidal або ще що-небудь. А програвач SA-KI Ruby справно покаже дискретність сигналу в своєму дисплеї. Керувати компонентами може пульт ДУ RC005PMSA, знайома по старшим моделям. В цілому його хвалять за важкість, але хотілося б більш виражених клавіш керування гучністю.

Саме спірне ланка в парі Marantz — це реалізація виходу на навушники. Виміряний опір підсилювача PA-KI Ruby виявився близько 85 Ом на виході. Це вище, ніж номінали трьох пар, які були припасені мною для огляду. Для нормальної, неспотвореної роботи ланцюга підсилювач-навантаження повинно бути навпаки, інакше буде чути шум тракту навіть у стані спокою.
 
f14929782d3e6b5baa0005cd864e8d12.jpg 

Останнім часом намітилася тенденція випускати великі головні телефони з імпедансом нижче сотні аж до 20 Ом, при цьому володіють низькою чутливістю. Тобто їм потрібно багато сили від підсилювача. Ось з-за 85 Ом у Marantz PA-KI Ruby вони вже сюди не годяться. Вихід нашого підсилювача бажано навантажувати тугими моделями зразок Beyerdynamic T1 на 600 Ом. Благо, що запас за даним виходу у Marantz PA-KI Ruby є пристойний, майже 9 Вольт на холостому ходу до моменту кліппінга, який настає за шкалою гучності (-17) на індикаторі.

У програвачі SA-KI Ruby робота з навушниками регулюється окремою маленькою ручкою, яка нагадала регулювання струму підмагнічування у касетної деки, правда, рівень сигналу при цьому не відображається. Величина імпедансу виходу на навушники 17,5 Му тут значно нижче, ніж в підсилювачі, але про повну сумісність теж заявляти зарано. Спочатку доведеться відкласти 16-омные моделі. Але і 600 Ом не вийде розгойдати, оскільки підсилювач в плеєрі значно слабкіше, ніж у PA-KI Ruby, і його потужність в даному випадку складе всього 10 мВт. У оптимальну область застосування потрапляють головні телефони від 32 до 100 Ом, тобто якраз ті, що не дісталися PA-KI Ruby по імпедансу.
 
Marantz-KI-Ruby.x33660.jpg 

Однак безпосереднє прослуховування переконало мене, що реалізація посилення навушників не відповідає високому класу основного аудіотракту, так що для подібних завдань краще все-таки потурбуватися окремим пристроєм, а сам вихід відключити через меню плеєра. Ту ж процедуру можна застосувати і до самого дисплею, який буде включатися лише на момент зміни режиму роботи пристрою — наприклад, зміни параметрів аудіосигналу.

Головне якість комплекту на різних жанрах — це навіть не окремі якісь смуги частот, а досить переконливе відображення динамічної фактури звуку, те, що відрізняє дорогі рішення від звичайного хайфая з чистим, але усереднено гомогенним саундом.

Так, в цьому огляді виявилися недешеві іграшки, але з прямих прототипів у SA-KI і PM-KI можна назвати лише флагманські SA/PM-10, які, так вже вийшло, вдвічі дорожче. Я читав на західних форумах визнання, мовляв, кінець року, а тут такий ласий комплект в половину «десяток», та ще з рубінчиком і підписом, не витримав і купив. Ось так і виникає тяжіння людини і техніки.
Характеристики
Основні
ВиробникMarantz
СтанНовий
КолірЧорний
Тип роз'ємуUSB
Користувальницькі характеристики
ГоловнаПідсилювачі
Колір корпусуBlack
Інформація для замовлення
  • Ціна: 139 744 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner