Marantz займається розробкою і виробництвом висококласних підсилювачів вже понад 65 років, 40 з яких всі продукти випускаються під керівництвом Кена Ішивата. І ось тепер, щоб відзначити його сорокарічне співпрацю з компанією, представляємо підсилювач PM-KI Ruby, який був розроблений і налаштований командою висококваліфікованих інженерів під керівництвом самого Кена Ишиваты.
Підсилювач Marantz PM-KI Ruby побудований тільки з однією метою - забезпечення високої звуковий продуктивності, тому він використовує повністю дискретну двохкаскадний конструкцію з окремими джерелами живлення для передпідсилювача і секції підсилювача потужності, і спирається на дизайн флагманського підсилювача PM-10 з його секцією фонокорреткора для ММ/МС картриджів, виконаної за технологією Marantz Musical Premium Phono EQ, а також фірмовими модулями посилення HDAM для забезпечення чистоти сигналу.
Схема пропонує найбільший чистий шлях проходження сигналу через підсилювач, який забезпечує 100 Вт на канал при 8 Ом або 200 Вт на канал при 4 Ом, крім цього, підсилювач оснащений високоякісними нікельованими вхідними терміналами і высокочистыми мідними акустичними клемами. Все це побудовано на виброустойчивом двошаровому шасі, з товстими алюмінієвими панелями, що забезпечують жорсткість, і прикрашене вигравіруваним автографом Кена Ішивата, щоб виділити цей особливий підсилювач.
В блоці живлення Marantz PM-KI Ruby встановлений тороїдальний трансформатор підвищеної потужності, поміщений у захисний екран. Схема підсилювача виконана за схемою подвійного моно, з використанням добірних комплектуючих аудіофільского класу і фірмових модулів HDAM берії S3. Вона трехкаскадная, включаючи каскад підсилювача і два каскаду підсилювача потужності. Транзистори вихідних каскадів встановлені на масивних радіаторів охолодження всередині корпусу підсилювача, тому зовнішній вигляд пристрою вийшов акуратним і суворим. В результаті вдалося мінімізувати довжину шляхів передачі аудіосигналу, що самим позитивним чином позначилося на рівні спотворень і шумів. Крім лінійних входів, підсилювач оснащений новаторським фонокорректором компанії Marantz Musical Premium Phono EQ, запозиченим від флагманського підсилювача PM-10 для роботи з програвачі вінілових дисків. Він призначений для найсучасніших моделей з головками звукознімачів з рухомою котушкою (МС) і рухомим магнітом (ММ). Поєднання в конструкції PM-KI Ruby струмового зворотного зв'язку з недавно розробленою широкосмугового елементною базою, використання гіпердинамічних підсилювальних модулів HDAM-SA3 і новий лінійний регулятор гучності забезпечує міць, ясність і оптимальну динаміку звучання.
Підсилювач оснащений трьома лінійними небалансными входами, балансным входом, входами/виходами для двох записуючих пристроїв, і виходом з передпідсилювача. До підсилювача Marantz PM-KI Ruby можна підключити одну пару акустичних систем, а на його передній панелі є вихід для стереотелефонів. Апарат виконаний на омедненном шасі, надійно захищає його електронні схеми від зовнішніх електричних перешкод і механічних вібрацій.
Ретельна настройка вже давно є секретом чудового звучання підсилювачів Marantz, і для PM-KI Ruby, Кен Ішивата разом з командою інженерів компанії, використовували весь свій досвід і знання як при створенні підсилювача, так і при подальших довгих прослуховуваннях, пов'язаних з фінальної налаштуванням звуку. Як і слід було очікувати від продукту, присвяченого 40-річній кар'єрі, PM-KI Ruby став справжнім приводом для святкування і прекрасним втіленням слогану Marantz - "Тому що музика важлива"("Because music matters").
Характеристики Marantz PM-KI Ruby
Вихідна потужність 2 x 100 Вт (8 Ом); 2 x 200 Вт (4 Ом)
Діапазон частот 5 Гц - 50 кГц
Коефіцієнт гармонік 0,01%
Коефіцієнт демпфування 500
Відношення сигнал/шум 107 дБ (передпідсилювач, при 2 на вході), 88/75 дБ (MM/MC-картриджі, фонокоректор)
Вхідна чутливість/вхідний імпеданс при використанні лінійних входів підсилювача 220 мВ/13 кОм (RCA)
Вхідна чутливість/вхідний імпеданс при використанні прямого входу в кінцеву секцію 1,1 В/13 кОм
Чутливість/імпеданс на вході фонокорректора 2,3 мВ/39 кОм (MM), 250 мкВ/100 Ом (MC)
Дискретні підсилювальні модулі HDMA SA3, SA2
Входи 5 лінійних RCA (у тому числі вхід CD з нікельованими роз'ємами RCA і 2 входи для моніторингу запису), RCA-роз'єми MM/MC-фонокорректора (нікельовані), вхід RCA в кінцеву секцію
Виходи 6,3 мм для навушників, 2 RCA для запису
Інші 2 роз'єми системної шини D-Bus, 2 роз'єми для підключення по шині F. C. B. S., заземляюча клема
Фонокоректор MM/MC, Marantz Musical Premium Phono EQ
Вихід на АС 2 пари якісних гвинтових клем Marantz SPKT-100+ (мідь високої міри очищення)
Блок живлення лінійний для попередньої секції (тороїдальний трансформатор), імпульсний для крайової секції
Споживана потужність 130 Вт, standby: 0,2 Вт
Універсальний Пульт ДУ RC005PMSA
Габарити (ШхВхГ) 440х127х453 мм
Вага 15,7 кг
Огляд програвача Marantz SA-KI Ruby і підсилювача PM-KI Ruby від порталу Stereo.RU
Лімітовані серії KI для компанії — подія досить регулярне, але завжди привертає увагу шанувальників марки. В цей раз гравірування підпису Ишиваты прикрашена маленьким рубінчиком. Смійтеся скільки завгодно, але подібні деталі, а також обмежений тираж серії (1000 шт.) тільки підстьобують інтерес. Хоча напевно частина рішень ексклюзивної серії в майбутньому перейде в більш доступні компоненти без сигнатури KI. Що ще спільного і що відрізняє версію з рубіном?
Marantz вважається досить консервативною Hi-Fi-маркою, але при цьому обидва компоненти презентують в собі новомодні елементи. У програвачі відсутня чіп з ЦАПом, замість нього на логічній матриці всі сигнали переводяться і обробляються в DSD-форматі. А в підсилювачі PM-KI встановлена пара модулів Hypex NCore 500 в класі D, які займають в два рази менше місця, ніж секція передпідсилення. На цьому місці, а точніше — трохи нижче, в розділі, присвяченому прослуховування, рецензенти починають дути на воду і запевняти, що ні-ні, ніякого забарвлення класу D вони не почули. Я, чесно кажучи, важко з роздачею ярликів, а тому, зламавши традиційний лад огляду, відразу викладу свої враження.
Сама чудова робота підсилювача PM-KI Ruby була продемонстрована секцією ММ/МС-фонокорректора, якої склав пару досить бюджетний Clearaudio Concept. Це було дуже вражаюче. Тобто зрозумійте, клас D проти класу A, мультибіт проти дельта-сігми і так далі — все це штучні точки розбрату для публіцистичної та форумною активності. Ті ж підсилювачі Hypex NC500 — це якісна (і недешева) заготівля, яку можна гнучко налаштувати. Конструктор серії NСore Бруно Путзи стверджує, мовляв, дійсно, у традиційної схеми зворотного зв'язку погана репутація. Але якщо зробити петлю зворотного зв'язку екстремально глибокої, то настане щось подібне прояснення, а до низьким спотворенням додасться і прекрасна стійкість до зовнішньої навантаженні. Номінально NC500 забезпечують божевільні 700 Вт при навантаженні 4 Ом. Але це в балансної схемою при окремому блоці харчування на канал, а у Marantz він один і цифри потужності завбачливо заявлені більш ніж в три рази нижче.
Marantz завжди балансує між класичними і новаторськими елементами. Шанувальники тороидов знайдуть їх у блоках живлення обох апаратів. У PM-KI лінійний блок живить попередню секцію, де гучністю управляє мікроконтролер NRJ MUSES72320, а кінцевою займається вже імпульсний Hypex SMPS600. Пара плат підсилювачів NC500 примикає безпосередньо до задньої стінки компонента і акустичним роз'ємів, виключаючи таким чином зайві дроти. І щоб цей огляд не виглядав одою Ruby, зрозуміло, варто перелічити і претензії.
Про безальтернативність синє підсвічування начебто вже сто разів говорено, не будемо бухтеть в цей раз і просто її відключимо. Самий очевидний питання — це відсутність балансної комутації у таких недешевих агрегатів, як KI Ruby. Адже у XLR, на відміну від «тюльпанів» RCA, взагалі немає проблем з наведеннями і земляними петлями.
По суті виходить, що PM-KI Ruby — це половина балансного Marantz PM-10, з тими ж модулями Hypex NCore. Та й за ціною саме так і виходить. Але фонокоректор з красивою назвою Marantz Musical Premium Phono EQ на полевиках з повністю дискретної базою, друзі, тут виразно вдався. Вже можна не купувати окремий компонент. Ступінь зворотного зв'язку застосовується лише для МС-секції (60 дБ), а ММ (40 дБ) працює без неї.
На задній панелі підсилювача є перемикач, що дозволяє перемикати його в режим биампинга. Налаштування комутації навіть дозволяють зробити з трьох підсилювачів озвучку 5.1 для багатоканальних SACD, але, здається, ідея зібрати в одному місці стільки компонентів лімітованої серії буде вже перебором. Та й у SA-KI Ruby, до речі, немає відповідних виходів.
Що стосується персонально SA-KI Ruby, то помітно бажання розробників зробити універсальний програвач, але його концепція, ймовірно, відображає персональні уподобання Ишиваты. Якщо в підсилювачі PM-KI Ruby це випливало з просунутого фонокорректора і відсутність цифрових входів, то по плеєру видно, що дідусеві звичніше оперувати з оптичними носіями — SACD і компакт-дисками. В лоток з фірмовим транспортом SACD-M3 також можна закинути навіть DVD-R з хайрезами, якщо знайдуться любителі подібного способу колекціонування.
А ось роз'єм USB, який відповідає за читання флешок, тепер винесений на задню панель. Не сперечаюся, околиці там дуже красиві, з мідними спинками, а фірмові акустичні клеми SPKT-100 підсилювача PM-KI Ruby так і зовсім виглядають аудиоделикатесами. Але що робити флешці на тиловій панелі, та ще й у старовинному форматі FAT32? Як її витягати, коли компоненти знаходяться в стійці? Невже з-за неї постраждала б симетрія фронтального фасаду? Адже в моделі SA-11S3 вхід для USB нікому не заважав.
Інші цифрові входи, включаючи асинхронний USB, ніяких нарікань не викликають — оптика, коаксіал, входи/виходи — усе як зазвичай. Якщо вам потрібно щось бездротове, то через оптику можна, наприклад, кинути якийсь AirPort Express — і буде у вас lossless, слухайте Tidal або ще що-небудь. А програвач SA-KI Ruby справно покаже дискретність сигналу в своєму дисплеї. Керувати компонентами може пульт ДУ RC005PMSA, знайома по старшим моделям. В цілому його хвалять за важкість, але хотілося б більш виражених клавіш керування гучністю.
Саме спірне ланка в парі Marantz — це реалізація виходу на навушники. Виміряний опір підсилювача PA-KI Ruby виявився близько 85 Ом на виході. Це вище, ніж номінали трьох пар, які були припасені мною для огляду. Для нормальної, неспотвореної роботи ланцюга підсилювач-навантаження повинно бути навпаки, інакше буде чути шум тракту навіть у стані спокою.
Останнім часом намітилася тенденція випускати великі головні телефони з імпедансом нижче сотні аж до 20 Ом, при цьому володіють низькою чутливістю. Тобто їм потрібно багато сили від підсилювача. Ось з-за 85 Ом у Marantz PA-KI Ruby вони вже сюди не годяться. Вихід нашого підсилювача бажано навантажувати тугими моделями зразок Beyerdynamic T1 на 600 Ом. Благо, що запас за даним виходу у Marantz PA-KI Ruby є пристойний, майже 9 Вольт на холостому ходу до моменту кліппінга, який настає за шкалою гучності (-17) на індикаторі.
У програвачі SA-KI Ruby робота з навушниками регулюється окремою маленькою ручкою, яка нагадала регулювання струму підмагнічування у касетної деки, правда, рівень сигналу при цьому не відображається. Величина імпедансу виходу на навушники 17,5 Му тут значно нижче, ніж в підсилювачі, але про повну сумісність теж заявляти зарано. Спочатку доведеться відкласти 16-омные моделі. Але і 600 Ом не вийде розгойдати, оскільки підсилювач в плеєрі значно слабкіше, ніж у PA-KI Ruby, і його потужність в даному випадку складе всього 10 мВт. У оптимальну область застосування потрапляють головні телефони від 32 до 100 Ом, тобто якраз ті, що не дісталися PA-KI Ruby по імпедансу.
Однак безпосереднє прослуховування переконало мене, що реалізація посилення навушників не відповідає високому класу основного аудіотракту, так що для подібних завдань краще все-таки потурбуватися окремим пристроєм, а сам вихід відключити через меню плеєра. Ту ж процедуру можна застосувати і до самого дисплею, який буде включатися лише на момент зміни режиму роботи пристрою — наприклад, зміни параметрів аудіосигналу.
Головне якість комплекту на різних жанрах — це навіть не окремі якісь смуги частот, а досить переконливе відображення динамічної фактури звуку, те, що відрізняє дорогі рішення від звичайного хайфая з чистим, але усереднено гомогенним саундом.
Так, в цьому огляді виявилися недешеві іграшки, але з прямих прототипів у SA-KI і PM-KI можна назвати лише флагманські SA/PM-10, які, так вже вийшло, вдвічі дорожче. Я читав на західних форумах визнання, мовляв, кінець року, а тут такий ласий комплект в половину «десяток», та ще з рубінчиком і підписом, не витримав і купив. Ось так і виникає тяжіння людини і техніки.
![]() |
Підсилювач Marantz PM-KI Ruby побудований тільки з однією метою - забезпечення високої звуковий продуктивності, тому він використовує повністю дискретну двохкаскадний конструкцію з окремими джерелами живлення для передпідсилювача і секції підсилювача потужності, і спирається на дизайн флагманського підсилювача PM-10 з його секцією фонокорреткора для ММ/МС картриджів, виконаної за технологією Marantz Musical Premium Phono EQ, а також фірмовими модулями посилення HDAM для забезпечення чистоти сигналу.
Схема пропонує найбільший чистий шлях проходження сигналу через підсилювач, який забезпечує 100 Вт на канал при 8 Ом або 200 Вт на канал при 4 Ом, крім цього, підсилювач оснащений високоякісними нікельованими вхідними терміналами і высокочистыми мідними акустичними клемами. Все це побудовано на виброустойчивом двошаровому шасі, з товстими алюмінієвими панелями, що забезпечують жорсткість, і прикрашене вигравіруваним автографом Кена Ішивата, щоб виділити цей особливий підсилювач.
![]() |
В блоці живлення Marantz PM-KI Ruby встановлений тороїдальний трансформатор підвищеної потужності, поміщений у захисний екран. Схема підсилювача виконана за схемою подвійного моно, з використанням добірних комплектуючих аудіофільского класу і фірмових модулів HDAM берії S3. Вона трехкаскадная, включаючи каскад підсилювача і два каскаду підсилювача потужності. Транзистори вихідних каскадів встановлені на масивних радіаторів охолодження всередині корпусу підсилювача, тому зовнішній вигляд пристрою вийшов акуратним і суворим. В результаті вдалося мінімізувати довжину шляхів передачі аудіосигналу, що самим позитивним чином позначилося на рівні спотворень і шумів. Крім лінійних входів, підсилювач оснащений новаторським фонокорректором компанії Marantz Musical Premium Phono EQ, запозиченим від флагманського підсилювача PM-10 для роботи з програвачі вінілових дисків. Він призначений для найсучасніших моделей з головками звукознімачів з рухомою котушкою (МС) і рухомим магнітом (ММ). Поєднання в конструкції PM-KI Ruby струмового зворотного зв'язку з недавно розробленою широкосмугового елементною базою, використання гіпердинамічних підсилювальних модулів HDAM-SA3 і новий лінійний регулятор гучності забезпечує міць, ясність і оптимальну динаміку звучання.
Підсилювач оснащений трьома лінійними небалансными входами, балансным входом, входами/виходами для двох записуючих пристроїв, і виходом з передпідсилювача. До підсилювача Marantz PM-KI Ruby можна підключити одну пару акустичних систем, а на його передній панелі є вихід для стереотелефонів. Апарат виконаний на омедненном шасі, надійно захищає його електронні схеми від зовнішніх електричних перешкод і механічних вібрацій.
![]() |
Ретельна настройка вже давно є секретом чудового звучання підсилювачів Marantz, і для PM-KI Ruby, Кен Ішивата разом з командою інженерів компанії, використовували весь свій досвід і знання як при створенні підсилювача, так і при подальших довгих прослуховуваннях, пов'язаних з фінальної налаштуванням звуку. Як і слід було очікувати від продукту, присвяченого 40-річній кар'єрі, PM-KI Ruby став справжнім приводом для святкування і прекрасним втіленням слогану Marantz - "Тому що музика важлива"("Because music matters").
Характеристики Marantz PM-KI Ruby
Вихідна потужність 2 x 100 Вт (8 Ом); 2 x 200 Вт (4 Ом)
Діапазон частот 5 Гц - 50 кГц
Коефіцієнт гармонік 0,01%
Коефіцієнт демпфування 500
Відношення сигнал/шум 107 дБ (передпідсилювач, при 2 на вході), 88/75 дБ (MM/MC-картриджі, фонокоректор)
Вхідна чутливість/вхідний імпеданс при використанні лінійних входів підсилювача 220 мВ/13 кОм (RCA)
Вхідна чутливість/вхідний імпеданс при використанні прямого входу в кінцеву секцію 1,1 В/13 кОм
Чутливість/імпеданс на вході фонокорректора 2,3 мВ/39 кОм (MM), 250 мкВ/100 Ом (MC)
Дискретні підсилювальні модулі HDMA SA3, SA2
Входи 5 лінійних RCA (у тому числі вхід CD з нікельованими роз'ємами RCA і 2 входи для моніторингу запису), RCA-роз'єми MM/MC-фонокорректора (нікельовані), вхід RCA в кінцеву секцію
Виходи 6,3 мм для навушників, 2 RCA для запису
Інші 2 роз'єми системної шини D-Bus, 2 роз'єми для підключення по шині F. C. B. S., заземляюча клема
Фонокоректор MM/MC, Marantz Musical Premium Phono EQ
Вихід на АС 2 пари якісних гвинтових клем Marantz SPKT-100+ (мідь високої міри очищення)
Блок живлення лінійний для попередньої секції (тороїдальний трансформатор), імпульсний для крайової секції
Споживана потужність 130 Вт, standby: 0,2 Вт
Універсальний Пульт ДУ RC005PMSA
Габарити (ШхВхГ) 440х127х453 мм
Вага 15,7 кг
Огляд програвача Marantz SA-KI Ruby і підсилювача PM-KI Ruby від порталу Stereo.RU
Лімітовані серії KI для компанії — подія досить регулярне, але завжди привертає увагу шанувальників марки. В цей раз гравірування підпису Ишиваты прикрашена маленьким рубінчиком. Смійтеся скільки завгодно, але подібні деталі, а також обмежений тираж серії (1000 шт.) тільки підстьобують інтерес. Хоча напевно частина рішень ексклюзивної серії в майбутньому перейде в більш доступні компоненти без сигнатури KI. Що ще спільного і що відрізняє версію з рубіном?
Marantz вважається досить консервативною Hi-Fi-маркою, але при цьому обидва компоненти презентують в собі новомодні елементи. У програвачі відсутня чіп з ЦАПом, замість нього на логічній матриці всі сигнали переводяться і обробляються в DSD-форматі. А в підсилювачі PM-KI встановлена пара модулів Hypex NCore 500 в класі D, які займають в два рази менше місця, ніж секція передпідсилення. На цьому місці, а точніше — трохи нижче, в розділі, присвяченому прослуховування, рецензенти починають дути на воду і запевняти, що ні-ні, ніякого забарвлення класу D вони не почули. Я, чесно кажучи, важко з роздачею ярликів, а тому, зламавши традиційний лад огляду, відразу викладу свої враження.
![]() |
Сама чудова робота підсилювача PM-KI Ruby була продемонстрована секцією ММ/МС-фонокорректора, якої склав пару досить бюджетний Clearaudio Concept. Це було дуже вражаюче. Тобто зрозумійте, клас D проти класу A, мультибіт проти дельта-сігми і так далі — все це штучні точки розбрату для публіцистичної та форумною активності. Ті ж підсилювачі Hypex NC500 — це якісна (і недешева) заготівля, яку можна гнучко налаштувати. Конструктор серії NСore Бруно Путзи стверджує, мовляв, дійсно, у традиційної схеми зворотного зв'язку погана репутація. Але якщо зробити петлю зворотного зв'язку екстремально глибокої, то настане щось подібне прояснення, а до низьким спотворенням додасться і прекрасна стійкість до зовнішньої навантаженні. Номінально NC500 забезпечують божевільні 700 Вт при навантаженні 4 Ом. Але це в балансної схемою при окремому блоці харчування на канал, а у Marantz він один і цифри потужності завбачливо заявлені більш ніж в три рази нижче.
Marantz завжди балансує між класичними і новаторськими елементами. Шанувальники тороидов знайдуть їх у блоках живлення обох апаратів. У PM-KI лінійний блок живить попередню секцію, де гучністю управляє мікроконтролер NRJ MUSES72320, а кінцевою займається вже імпульсний Hypex SMPS600. Пара плат підсилювачів NC500 примикає безпосередньо до задньої стінки компонента і акустичним роз'ємів, виключаючи таким чином зайві дроти. І щоб цей огляд не виглядав одою Ruby, зрозуміло, варто перелічити і претензії.
![]() |
Про безальтернативність синє підсвічування начебто вже сто разів говорено, не будемо бухтеть в цей раз і просто її відключимо. Самий очевидний питання — це відсутність балансної комутації у таких недешевих агрегатів, як KI Ruby. Адже у XLR, на відміну від «тюльпанів» RCA, взагалі немає проблем з наведеннями і земляними петлями.
По суті виходить, що PM-KI Ruby — це половина балансного Marantz PM-10, з тими ж модулями Hypex NCore. Та й за ціною саме так і виходить. Але фонокоректор з красивою назвою Marantz Musical Premium Phono EQ на полевиках з повністю дискретної базою, друзі, тут виразно вдався. Вже можна не купувати окремий компонент. Ступінь зворотного зв'язку застосовується лише для МС-секції (60 дБ), а ММ (40 дБ) працює без неї.
На задній панелі підсилювача є перемикач, що дозволяє перемикати його в режим биампинга. Налаштування комутації навіть дозволяють зробити з трьох підсилювачів озвучку 5.1 для багатоканальних SACD, але, здається, ідея зібрати в одному місці стільки компонентів лімітованої серії буде вже перебором. Та й у SA-KI Ruby, до речі, немає відповідних виходів.
Що стосується персонально SA-KI Ruby, то помітно бажання розробників зробити універсальний програвач, але його концепція, ймовірно, відображає персональні уподобання Ишиваты. Якщо в підсилювачі PM-KI Ruby це випливало з просунутого фонокорректора і відсутність цифрових входів, то по плеєру видно, що дідусеві звичніше оперувати з оптичними носіями — SACD і компакт-дисками. В лоток з фірмовим транспортом SACD-M3 також можна закинути навіть DVD-R з хайрезами, якщо знайдуться любителі подібного способу колекціонування.
![]() |
А ось роз'єм USB, який відповідає за читання флешок, тепер винесений на задню панель. Не сперечаюся, околиці там дуже красиві, з мідними спинками, а фірмові акустичні клеми SPKT-100 підсилювача PM-KI Ruby так і зовсім виглядають аудиоделикатесами. Але що робити флешці на тиловій панелі, та ще й у старовинному форматі FAT32? Як її витягати, коли компоненти знаходяться в стійці? Невже з-за неї постраждала б симетрія фронтального фасаду? Адже в моделі SA-11S3 вхід для USB нікому не заважав.
Інші цифрові входи, включаючи асинхронний USB, ніяких нарікань не викликають — оптика, коаксіал, входи/виходи — усе як зазвичай. Якщо вам потрібно щось бездротове, то через оптику можна, наприклад, кинути якийсь AirPort Express — і буде у вас lossless, слухайте Tidal або ще що-небудь. А програвач SA-KI Ruby справно покаже дискретність сигналу в своєму дисплеї. Керувати компонентами може пульт ДУ RC005PMSA, знайома по старшим моделям. В цілому його хвалять за важкість, але хотілося б більш виражених клавіш керування гучністю.
Саме спірне ланка в парі Marantz — це реалізація виходу на навушники. Виміряний опір підсилювача PA-KI Ruby виявився близько 85 Ом на виході. Це вище, ніж номінали трьох пар, які були припасені мною для огляду. Для нормальної, неспотвореної роботи ланцюга підсилювач-навантаження повинно бути навпаки, інакше буде чути шум тракту навіть у стані спокою.
![]() |
Останнім часом намітилася тенденція випускати великі головні телефони з імпедансом нижче сотні аж до 20 Ом, при цьому володіють низькою чутливістю. Тобто їм потрібно багато сили від підсилювача. Ось з-за 85 Ом у Marantz PA-KI Ruby вони вже сюди не годяться. Вихід нашого підсилювача бажано навантажувати тугими моделями зразок Beyerdynamic T1 на 600 Ом. Благо, що запас за даним виходу у Marantz PA-KI Ruby є пристойний, майже 9 Вольт на холостому ходу до моменту кліппінга, який настає за шкалою гучності (-17) на індикаторі.
У програвачі SA-KI Ruby робота з навушниками регулюється окремою маленькою ручкою, яка нагадала регулювання струму підмагнічування у касетної деки, правда, рівень сигналу при цьому не відображається. Величина імпедансу виходу на навушники 17,5 Му тут значно нижче, ніж в підсилювачі, але про повну сумісність теж заявляти зарано. Спочатку доведеться відкласти 16-омные моделі. Але і 600 Ом не вийде розгойдати, оскільки підсилювач в плеєрі значно слабкіше, ніж у PA-KI Ruby, і його потужність в даному випадку складе всього 10 мВт. У оптимальну область застосування потрапляють головні телефони від 32 до 100 Ом, тобто якраз ті, що не дісталися PA-KI Ruby по імпедансу.
![]() |
Однак безпосереднє прослуховування переконало мене, що реалізація посилення навушників не відповідає високому класу основного аудіотракту, так що для подібних завдань краще все-таки потурбуватися окремим пристроєм, а сам вихід відключити через меню плеєра. Ту ж процедуру можна застосувати і до самого дисплею, який буде включатися лише на момент зміни режиму роботи пристрою — наприклад, зміни параметрів аудіосигналу.
Головне якість комплекту на різних жанрах — це навіть не окремі якісь смуги частот, а досить переконливе відображення динамічної фактури звуку, те, що відрізняє дорогі рішення від звичайного хайфая з чистим, але усереднено гомогенним саундом.
Так, в цьому огляді виявилися недешеві іграшки, але з прямих прототипів у SA-KI і PM-KI можна назвати лише флагманські SA/PM-10, які, так вже вийшло, вдвічі дорожче. Я читав на західних форумах визнання, мовляв, кінець року, а тут такий ласий комплект в половину «десяток», та ще з рубінчиком і підписом, не витримав і купив. Ось так і виникає тяжіння людини і техніки.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Marantz |
Колір | Чорний |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Колір корпусу | Black |
Головна | Підсилювачі |
Інформація для замовлення
- Ціна: 133 400 ₴