Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Yamaha A-S3000 Black Gloss»
0,01 ₴
+ 1 РІК ГАРАНТІЇ
В інтегральному підсилювач Yamaha A-S3000 застосована нова високоміцна конструкція з подвійною структурою для гранично чистого і точного посилення аудіосигналу. Днище і амортизатори розсіюють і поглинають зовнішню вібрацію. Кожна плата виконана за принципом «плаваючою конструкції» і підтримується індивідуальної рамою, що сприяє додатковому усунення вібрації. Блок джерела живлення, що складається з силового трансформатора і конденсаторів, які є основними джерелами внутрішньої вібрації, надійно закріплений на тривимірній структурованої рамі і міцно підтримується передній і задній панелями. На лівій і правій внутрішніх рамах кріпляться друкована плата підсилювача і важкі радіатори. Таким чином, блок живлення і плати посилення відокремлені один від одного, і добре продумана конструкція надійно поглинає вібрацію. Під каркасом, на якому змонтований трансформатор, передбачено вільний простір для прокладки проводів до схем по найкоротшому шляху. Заново спроектований шасі цієї інноваційної конструкції дозволяє мінімізувати шлях проходження сигналу і досягти низького імпедансу, а також забезпечує високу ступінь жорсткості і має антивібраційними властивостями. В результаті значно знижені втрати сигналу, і посилений звук відрізняється винятковою чистотою.
Ізольований тривимірний внутрішній каркас підсилювача Yamaha A-S3000 служить міцною опорою для великого тороїдального трансформатора, який встановлений в центральній частині S3000 для ідеального розподілу ваги. Медненый внутрішній каркас є несучою конструкцією, яка жорсткими перемичками об'єднує передню/задню і бічні рами, знижуючи вібрацію за всіма напрямами. Для виготовлення опори, на якій змонтований трансформатор, після всебічного аналізу звукових властивості різних матеріалів (в тому числі з використанням сеансів прослуховування) була обрана латунь. Цей матеріал ефективно знижує вібрацію, що передається від трансформатора, допомагаючи створити більш чітке і прозоре звучання.
Для отримання сигналу абсолютної чистоти, передачі всіх нюансів і динамізму музики, наприклад, при відтворенні потужних низьких частот або емоцій людського голосу, ми прагнули домогтися зниження імпедансу у всій схемі Yamaha A-S3000. Подвійна конструкція передбачає вільний простір під опорними рамами, яке необхідно для прокладки по найкоротшому шляху кабелів живлення від трансформатора до кінцевого каскаду, а також проводів для передачі аудіосигналу. Це допомагає усунути втрати при передачі сигналу, підвищити стабільність живлення навіть при потужних імпульсів, і в результаті поліпшити відтворення. Тривимірний внутрішній каркас, службовець опорою для трансформатора, що має мідне покриття. Зниження потенціалу землі забезпечує надзвичайно низький імпеданс. Завдяки цьому різко знижується рівень шуму і досягається насичене емоційне звучання, повністю передає експресію виконавця.
Верхня і фронтальна панелі підсилювача Yamaha A-S3000 виготовлені з немагнітного матеріалу — алюмінію з метою усунення будь-якого несприятливого впливу на аудіосигнал. Після всебічного аналізу якості звуку було вирішено визначити для фронтальної панелі товщину 7 мм, а для верхнього — 6 мм. Завдяки високій ступені жорсткості конструкції і ефективного придушення вібрації звучання стало більш природним і об'ємним. Вентиляційні отвори на верхній панелі виконані методом високоточної різки з граничною увагою до деталей. Стильні щілини, як на моделі CD-S3000, призначені для відводу тепла блоку живлення, що відповідають розміру встановленого всередині трансформатора.
Конструкція Yamaha A-S3000 передбачає використання незалежних блоків підсилювача і підсилювача потужності і ідеально симетричну компоновку схем в лівій і правій частині внутрішнього простору. Відділення передпідсилювача, який має справу з сигналами малої потужності, від підсилювача потужності, де присутня висока напруга, що значно знижує рівень шуму в звуці, що викликається взаємними перешкодами. Крім того, симетрична конструкція повністю ізольованих один від одного лівої і правої секцій, забезпечує кращий розподіл каналів і підвищує чіткість стереофонічних образів.
В основу конструкції Yamaha A-S3000 покладена фірмова технологія безпотенційному симетричного підсилювача потужності. Використання вихідних елементів з однаковою полярністю на позитивної і негативної сторони вихідного каскаду, а також поділ ланцюгів негативного зворотного зв'язку (ООС) і блоку живлення в цілому на чотирьох позитивних і негативних полюсах лівого і правого каналів забезпечує симетричне двотактне функціонування вихідного каскаду. Повна ізоляція підсилювача потужності від «землі» усуває всі негативні наслідки від найменших відхилень напруги або перешкод на шини заземлення. Крім того, вихідні елементи включають МДН-транзистори, які забезпечують тепле і природне звучання. Використання МДН-транзисторів з однаково розподілені полярністю розвиває ідею повністю симетричної конструкції з метою усунення нерівномірності якості аудіосигналу за рахунок різниці в полярності — саме це є основною особливістю безпотенційному симетричного підсилювача потужності. В результаті досягається звучання з відмінним співвідношенням сигнал-шум і чітко певним звуковим полем.
Підсилювач Yamaha A-S3000 повністю забезпечує симетричну передачу сигналу. Крім того, абсолютно симетрично функціонують ланцюга контролю (гучність, тембр тощо) передпідсилювача, реалізуючи тим самим ідею ідеальної симетрії у всіх каскадах.
У розведенні силового трансформатора застосований дотепний метод для істотного зниження імпедансу. На відміну від звичайної схеми, обмотка трансформатора кріпиться до клем гвинтами. Це дозволяє значно скоротити втрати енергії, які мають місце при з'єднанні з використанням пайки. Тороїдальний трансформатор обраний за те, що забезпечує стабільність харчування, а це допомагає досягненню більш природного і об'ємного звучання.
З метою повного усунення втрат енергії сигналу, для важливих компонентів використані різьбові з'єднання — навіть на друкованих платах. Крім проводового з'єднання для блокових конденсаторів в блоці живлення, який будучи серцевиною підсилювача, вимагає високої напруги, гвинтові з'єднання застосовуються у всіх ключових точках передачі сигналу, в тому числі у місці з'єднання схем передпідсилювача з підсилювачем потужності. Дроти йдуть також від вихідного каскаду підсилювача потужності до акустичним клем. Крім істотного скорочення шляху проходження сигналу, це дозволяє значно знизити імпеданс і зменшити втрати сигналу.
Використаний в моделі Yamaha A-S3000 високоякісний цифровий сходовий регулятор гучності було спеціально розроблено компанією New Japan Radio Co., Ltd. Він запобігає вплив на сигнал нерівномірній швидкості наростання напруги (забарвлення звуку), забезпечуючи більш чисте звучання, швидкий відгук на різкі скачки динаміки та імпульсні звуки.
Схема підсилення для програвача грамплатівок складається з попереднього підсилювача типу MC і підсилювача частотного коректора, кожен з яких має дискретну конфігурацію, завдяки чому досягається насичене звучання з вираженою музикальністю при відтворенні вінілових пластинок програвачами з головками звукознімача обох типів — MC (з рухомою котушкою) і MM (з рухомим магнітом).
Yamaha A-S3000 оснащений великими індикаторами рівня на передній панелі для прямого візуального відображення динаміки та пульсу музики. М'яка світлодіодне підсвічування створює відчуття теплоти і затишку. Крім стандартного відображення рівня напруги (VU) індикатори можуть відображати піки. Користувач може сам вибрати бажаний режим. Вікно індикаторів закрита склом зі скошеною кромкою, що кріпиться до внутрішньої частини передньої панелі без використання гвинтів. Це додає апарату виключно елегантний вигляд.
Як і личить аудіотехніці високого класу, модель Yamaha A-S3000 зовні схожа на музичний прилад: чиста гладка поверхня, не видно ніяких гвинтів. Кожен аспект конструкції і дизайну відображає високий рівень майстерності і відданість високій якості, властивому виробів компанії Yamaha — світового виробника музичних інструментів та обладнання. Для обробки корпусу підсилювача використані передові технології обробки, включаючи інтеграцію верхній панелі і бічних дерев'яних панелей без зазорів.
Акустичні клеми — остання ланка в ланцюзі аудіосигналу цього підсилювача — також створені з особливою ретельністю і увагою до деталей. Оригінальні гвинтові клеми з великими головками виточені з латуні, і забезпечують надійне з'єднання без втрат в якості звуку. Вони не тільки елегантно виглядають, їх форма прекрасно пристосована для захоплення, а затягування вимагає мінімального зусилля.
Оскільки користувач постійно торкається руками регуляторів і перемикачів, ми прагнули зробити їх приємними на дотик, приділяючи пильну увагу дизайну і текстурі. Від ручок гучності, селектор входів, інших елементів управління, виточених з алюмінію, буквально виходить відчуття елегантності і розкоші. Тумблерные перемикачі зроблені з граничною увагою до деталей і текстури: точність, з якою виконані ці елементи, виключає утворення зазору з поверхнею панелі в будь-якому положенні тумблера — верхньому або нижньому.
Додатковий пульт ДУ зроблений в тому ж стилі, що і алюмінієва панель підсилювача — простий дизайн, інтуїтивно зрозуміле розташування кнопок, приємна металева текстура. Пульт дозволяє не тільки регулювати гучність і перемикати входи на підсилювачі Yamaha A-S3000, але також може бути використаний для управління CD-програвачем CD-S3000.
Огляд інтегрального підсилювача Yamaha A-S3000 і CD програвача Yamaha CD-S3000 від порталу SalonAV
Yamaha продовжує розширювати хай-файний модельний ряд. Це означає, що інтерес покупців до хорошої домашньої техніки для відтворення музики не слабшає. Нова «трехтысячная» серія, фактично стала флагманом, повертає нас до традицій, закладених компанією ще в «золотому столітті» аудіо.
Кажуть, перше враження може обдурити, але зараз це навряд чи такий випадок. Нові топ-моделі Yamaha виглядають неймовірно солідно. І програвач, і підсилювач «трьохтисячної» серії виконані в однаковому дизайні і форм-факторі, кожен має посилене шасі, дерев'яні бічні панелі, товсті верхні кришки, в яких профрезовані вентиляційні щілини. Дизайн — отака неокласика Hi-Fi. Безліч ручок, кнопок, тумблерів... Фасад підсилювача навіть прикрашений стрілочними індикаторами з режимами, що перемикаються роботи — VU і PEAK. І виглядає все це не старомодно, а дуже свіжо і привабливо.
Корпуси нових компонентів не так прості, як здаються. Силовими розпірками вони поділені всередині на різні рівні та секції, щоб, з одного боку, виключити і вплив електромагнітних наведень від одних електронних частин на інші, а з іншого — забезпечити належну механічний захист від вібрацій. Компонувальна схема интегральника ніби розгорнута задом наперед. Гігантський тороїдальний трансформатор встановлений практично за передньою панеллю, по боках від нього — оконечники з потужними радіаторами, а задній відсік відведено банку з чотирьох великих буферних ємностей.
Попередня ж секція закріплена безпосередньо біля задньої стінки, біля вхідних та вихідних гнізд. Останні A-S3000 представлені не тільки лінійними терміналами для чотирьох джерел, але і фоновходом плюс парою балансних гнізд, притому з перемикається чутливістю. Продумане розташування блоків дозволяє скоротити шлях музичного сигналу і водночас організувати практично прямі ланцюга живлення, уникнувши в них навіть нікчемних енергетичних втрат.
Цікавий в плані конструкції і програвач Yamaha СD-S3000. Його система живлення розділена на дві частини (кожна — зі своїм трансформатором), які фізично рознесені один від одного і стоять по кутах відразу за передньою панеллю. Навіть опорні ніжки у нових компонентів непрості — їх можна доповнити доданими шипами або еластичними амортизуючими підкладками.
Схемотехніка интегральника примітна повністю збалансованою топологією. Сигнал по всіх ланках тракту — блок регулювання гучності (він, до речі, у A-S3000 аудіофільскій, сходового типу, тобто без втрат якості), темброблок, проміжне та кінцеве посилення — передається в диференціальному вигляді. Вихідний каскад на польових транзисторах виконаний також за симетричною мостовою схемою. Це, до речі, потрібно враховувати при підключенні колонок — жодна з акустичних клем не з'єднана з «землею» підсилювача.
Програвач Yamaha СD-S3000 оснащений зчитувальним высокоскростным механізмом власної розробки з шикарним алюмінієвим завантажувачем, привід якого зовсім безшумний. На заводі цей вузол в зборі після монтажу на шасі програвача ретельно вирівнюється і балансується. Цифровий тракт розширено входом USB, який до того ж підтримує протокол ASIO 2.3 для професійної роботи з комп'ютерним звуком. Конвертором служить кращий 32-бітовий процесор з лінійки ESS Technology — восьмиканальний чіп 9018, здатний працювати і з однобитовым потоком даних DSD при відтворенні SACD. Однак «мультиЦАПовость» цього процесора не передбачає виведення багатоканального звуку. На вихід подається тільки стереосигнал — небудь в стандартному лінійному вигляді, або у балансному. Наступна за ЦАПом аналогова секція реалізована на однокаскадних дискретних схемах, що перетворюють струм напруга.
З важливих функціональних особливостей Yamaha A-S3000 відзначу наявність селектора АС, чотирьохпозиційного тримера чутливості телефонного виходу, перемикач типу картриджа для фонокорректора. Кнопки відключення темброблока немає, але сама функція є — цей каскад автоматично перемикається на лінійний обхідний режим при установці регуляторів тембру в фіксоване середнє положення. У програвача, крім обов'язкової функції вибору шару SACD, є селектор цифрового входу (USB, Coax, TOSlink) і однорежимний Pure Direct. При його активації відключається дисплей і заглушаються цифрові входи — всі потенційні джерела перешкод.
Прослуховування я вів за «подменной» методиці, коли новими компонентами послідовно замінюються на інші блоки у вже налагодженій референсною системою. Так, спочатку замість програвача Bryston BCD-100 я включив CD-S3000, і японський апарат гідно прийняв естафету. Програвач Yamaha звучить не так різко і борзо по динаміці на тлі «канадця», але за всіма іншими статтями перевершує його. Відчувається надбавка в пластиці звуку, тембри ще чистіше і багатше, але аніскільки не переграні, детальність взагалі вище всяких похвал. Але більше всього підкуповує здатність CD-S3000 формувати в просторовій сцені дуже точні і тілесні образи. Такий звук — нехай і спокійний за темпераментом, але доглянутий, упевнений і нескінченно пророблений — можна слухати годинами.
Виробляю ще одну заміну — перемикаю всі компоненти з Bryston на Yamaha A-S3000. Перше враження не найприємніше. Після щільного і міцно поставленого саунду «канадця» звукова сигнатура підсилювача Yamaha сприймається сухий, скупий на фарби і навіть агресивною, хоча немає і натяку на транзисторну жорсткість. Але вже через хвилин п'ять-десять A-S3000 повністю заволодів моєю увагою. Це реально суперинформативный підсилювач! Він обрушує шквал подробиць і якихось зовсім вислизають деталей. Але цей потік не дезорієнтує, не відволікає, а доповнює музичну картину, робить її більш зрозумілою. І манера передавати дисканти насправді зовсім не агресивна, а скоріше, гостра, без найменшої замиленості, чому верхній діапазон озвучується без будь-якого забарвлення і зовсім неупереджено, як у кращих підсилювачів High End.
Втім, у будь-якій смузі Yamaha A-S3000 демонструє ознаки високого класу. Бас контролюється практично залізно. Атака чиста і повна, низькі післязвучання не розтягуються і не спрощуються. Мідбас щільний, уривчастий, але не буйний. Середина повністю відкрита від низів до верхів. Може здатися, що в цьому діапазоні не дуже багато музичної пластики, а насправді підсилювач просто не додає звук нічого від себе — як звучить в оригіналі який-небудь інструмент або голос, такими він їх видає. Коли всі базові параметри в повному порядку, то і сцена не підносить сюрпризів — простір у A-S3000 добре сфокусоване, масштабно і чітко сплановано.
Перемикання на балансне з'єднання в парі «програвач — підсилювач» дає ще більш чітке і швидке за динамікою звучання, але в той же час воно і менш акуратне на ВЧ. Детальність, яка і так здається до відвертої непристойності, стає взагалі позамежною. Пробую включити Pure Direct — легкий ефект очищення є, але гармонії він не додав. Пробую слухати SACD і знову дивуюся здатності компонентів Yamaha концентруватися на найдрібніших нюансах. Так і напрошується аналогія з оптичними приладами — з мікроскопом або телескопом. Звучання стає більш пластичною лише в тому випадку, коли я знову повертаюся до лінійного з'єднанню. Але це слід пояснити тим, що тут міжблочні кабелі куди вище за класом. Також зауважу, що балансне підключення за всіма статтями виявилося краще, коли я замість нашої еталонної акустики підключив системи з мягкокупольными пищалками.
На те, як звучить програвач в режимі USB DAC, докладно зупинятися не буду, інакше доведеться повторюватися. При узгодженні з комп'ютером на тих же частотах, в яких записані самі аудіофайли (наприклад, 44,1 кГц для стандартних нестиснутих ріпів в WAV, 96 або 192 кГц для 24-бітових студійних FLAC), виходить відтворення, близький за характером до оригінального при програванні CD або SACD.
Взагалі відчуття оригінальності, дотику до чогось непідробному не покидає, поки слухаєш музику на цих компонентах. Щиро кажу: здивувала Yamaha.
Характеристики Yamaha A-S3000
Хв. потужність (4 Ом, 1 кГц, 0,7% КНІ, для Європи) 170 Вт + 170 Вт
Висока динамічна потужність на канал (8/6/4/2 Ом) 120/150/200/300 Вт
Коефіцієнт демпфування 250
Діапазон відтворюваних частот 5 Гц-100 кГц (+0 дБ/-3 дБ)
RIAA Equalization Deviation 20 Гц-20 кГц +/-0.5 дБ
Коефіцієнт нелінійних спотворень (від CD до виходу на колонки, 20 Гц - 20 кГц, CD) 0.025%
Відношення сигнал/шум (CD) 103 дБ (S: 200 мВ)
Вхідна чутливість (CD) 200мВ/47кОм
Габарити (ШхВхГ) 435 x 180 x 464 мм
Маса 24.6 кг
Основні | |
---|---|
Виробник | YAMAHA |
Стан | Новий |
Колір | Чорний |
Користувальницькі характеристики | |
Головна | Підсилювачі |
Колір корпусу | Gloss Black |
- Ціна: 305 214 ₴