Кошик
130 відгуків
ОФІЦІЙНИЙ ДИЛЕР HI-FI & HI-END | ЕКСПЕРТ В СВІТІ АКУСТИКИ
+380 (98) 737-76-87
Левка Лук'яненка, 18, Київ, Україна
Кошик
Світ Акустики: Hi-Fi та Hi-End акустика
впередназад
Cambridge Audio EVO 150, фото 3
Cambridge Audio EVO 150, фото 4
Cambridge Audio EVO 150, фото 5
Cambridge Audio EVO 150, фото 6
Cambridge Audio EVO 150, фото 7
Cambridge Audio EVO 150, фото 8

Cambridge Audio EVO 150

129 000 ₴

  • В наявності
Cambridge Audio EVO 150
Cambridge Audio EVO 150В наявності
129 000 ₴
+380 (98) 737-76-87
Viber/Telegram/WhatsApp
+380 (98) 737-76-87
Viber/Telegram/WhatsApp
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Замов та отримай подарунокВи заощаджуєте 0,01 ₴

Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Cambridge Audio EVO 150»

Cambridge Audio EVO 150

Лицьова панель підсилювача Cambridge Audio EVO 150 поєднує в собі розкіш і строгість мінімалізму. Розкіш — це яскравий кольоровий інформаційний дисплей із діагоналлю 6,8 дюйма, який займає практично дві третини фасаду апарата. Другим візуальним акцентом фасаду стала велика ручка подвійного поворотно-натискного регулятора, через який реалізовано не тільки керування гучністю й перемикання входів, але й навігація в меню. Між цією ручкою й дисплеєм вибудувалися по вертикалі дрібні кнопки керування відтворенням і перемиканням основних режимів роботи компонента.

Cambridge Audio EVO 150

Підсилювач Cambridge Audio EVO 150 побудований на базі аудіофільського двоканального чипа ЦАП Sabre Reference ES9018K2M від компанії ESS Technology, здатного обробляти аудіодані з параметрами аж до 32 біт/384 кГц і DSD — до DSD256. Стример обладнаний повноцінним декодером формату MQA, що актуально для використання сучасних потокових сервісів, як-от TIDAL. Під'єднання до домашньої комп'ютерної мережі може бути бездротовим за дводіапазонним Wi-Fi або за допомогою кабелю, для чого комутаційний арсенал містить порт Ethernet RJ45. Максимальна швидкість дротового під'єднання становить 100 Мбіт/сек, і цього вистачить із великим запасом для трансляції аудіо. Підтримує Cambridge Audio EVO 150 і бездротовий протокол Bluetooth версії 4.2 з кодеком aptX HD, що дає змогу передавати аудіо з параметрами 24 біт/48 кГц. Причому, через Bluetooth можна не тільки транслювати музику зі смартфона або планшета на EVO 150, а й під'єднувати бездротові навушники.

Cambridge Audio EVO 150

Щоб зробити підсилювач Cambridge Audio EVO 150 компактним і легким, тут застосовані посилені модулі Hypex Ncore®, що працюють у класі D. Їхня рекордна енергоефективність дає змогу обійтися без габаритних і важких блоків живлення, а також без масивних радіаторів охолодження вихідних каскадів. У результаті отримуємо компактний і легкий компонент, що має високу потужність. Так, цифра 150 в назві Cambridge EVO 150 означає потужність у Ватах під час роботи на навантаження номінальним опором 8 Ом. Цього вистачить із запасом для роботи не тільки з поличними моніторами, які для Cambridge EVO 150 стануть найстильнішими стилістично гармонійними партнерами, а й із повнорозмірною підлоговою акустикою.

Cambridge Audio EVO 150

Розташований на задній стінці корпусу комутаційний арсенал приємно здивував. Крім вищезгаданого вище порту Ethernet RJ45 і двох пар якісних гвинтових акустичних терміналів для під'єднання акустики, тут є балансний аналоговий вхід на роз'єм XLR, лінійний несиметричний вхід на RCA і навіть вхід фонокоректора для головок звукознімача з рухомим магнітом (MM). Цифрова комутація містить два оптичні й один коаксіальний вхід і порт HDMI ARC для під'єднання телевізора. Є тут і два порти USB-типу B для під'єднання комп'ютера як джерела та типу A для відтворення аудіофайлів із зовнішнього USB-накопичувача. Водночас Cambridge EVO 150 розуміє широкий спектр сучасних форматів аудіо, серед яких WAV, FLAC, ALAC, AIFF, DSD (x256), WMA, MP3, AAC, HE AAC AAC+, OGG Vorbis. Компонент обладнаний і аналоговими виходами — пара преаутів на роз'ємах RCA дає змогу за бажання використовувати зовнішній підсилювач потужності, а також тут є вихід на активний сабвуфер, якщо ви віддаєте перевагу трифонік.

Cambridge Audio EVO 150

Керувати відтворенням можна через фірмовий застосунок для мобільних ґаджетів StreamMagic або використовувати Cambridge Audio EVO 150 як частина екосистеми Roon і керувати за допомогою програми Roon Music Player. Крім того, за бажання можна користуватися й застосунками потокових сервісів, вибравши як пристрій виведення Cambridge Audio EVO 150.


Підсилювач Cambridge Audio EVO 150 постачається з дерев'яними бічними накладками, які, у парі з великим регулятором на лицьовій панелі, покликані нагадати дебютну модель компанії — підсилювач P40, який побачив світ далекого 1968 року. Якщо ж у дизайн вашої кімнати вінтажні нотки не вписуються, то ці накладки можна зовсім зняти, або замінити на виготовлені з інноваційного екологічного матеріалу Richlite — продукту перероблення макулатури, які йдуть у комплекті.

Огляд Cambridge Audio EVO 150

Побачивши цей елегантний апарат живім, ви напевно запорозите компанію з Кембриджу в підражанні іншій відомій англійській фірмі з Солсбері, яка впускає мережеві компоненти під назвою Uniti. хід, звичайно, простежується, і навіть якщо він і не випадкове, все одно в дизайнерів Cambridge Audio вийшов класний відсилання до історичного кореня — колись однакова стилістика в компонентах цих брендів вирізнялася набагато більш явно, причому задала тренди саме СА. А взагалі компанія завжди була такою. Найдивніше те, що її впізнавана ідеологія звуковостворення — прозора та детальна, акуратна в передаванні складних тембрів і динамічних контрастів, технічна, але не механістична — формувалася 50 років не однією людиною, а кількома поколіннями найрізноманітніших аудіоінженерів і вчених, яким свого часу довелося попрацювати в Кембриджі під початком Гордона Еджа. Крім того, заснована ним компанія ніколи не засиджувалася в технологіях — постійно пробувала у своїх розробках і прості рішення, і нестандартні, і всілякі інновації, застосовуючи часом і те, чого не було в інших. Ті ж тороїдальні трансформатори в блоках живлення вона стала ставити чи першою в індустрії.

Cambridge Audio EVO 150

Якщо під таким кутом подивитися на новий Cambridge Audio EVO 150, то перед нами і є найнатуральніший «Кембридж», де вдосталь і сміливого, і нового, і найскона свого. Почнемо хоча б з інтерфейсу керування. Додавайте до цього порти для інтеграції у зовнішні системи керування й контроль через мобільний застосунок. У Cambridge Audio EVO 150 є і фоновийхід MM, і пристойний набір цифрових входів, включно з USB Type B з трьома режимами (!) під'єднанням землі, і HDMI ARC. Є також пара балансних аналогових входів на додаток до лінійної, є преаути, вихід на саб і навіть подвійні селектичні виходи на акустику. Оскільки апарат позиціюється як система «все-в-одному», до складу входить і фірмова потокова платформа StreamMagic — досить просунута, підходить для мережевого відтворення хай-різів засобами UPnP/DLNA або Roon, для роботи з накопичувачами та бездротовими джерелами (AirPlay 2, Chromecast, Bluetooth aptX HD), для під'єднання до онлайнових сервісів (Spotify, Tidal, Qobuz тощо). Хоча, мабуть, найважливіше, що вона вже добре відпрацьована — період дитячих хвороб StreamMagic пройшла ще в програвачі Cambridge Audio CXN і вже в другій версії працювала чудово.

Cambridge Audio EVO 150

А що ж тоді сміливого? Ви напевно звернули увагу на цифру в назві моделі. Вона вказує на номінальну вихідну потужність у кожному каналі. І така солідна видатність отримана завдяки відмові від традиційного для CA посилення в класі AB на користь широтно-імпульсного від Hypex (модулі з просунутої лінійки Ncore). Поєднання таких із досить «різкими» ЦАПами ESS 9018 — теж певною мірою виклик.


У Cambridge Audio EVO 150 є молодший брат Cambridge Audio EVO 75 з скороченим комутатором. Для нової серії готується й інші компоненти — EVO CD Transport і моніторні системи  EVO S. Ну а зараз ми під'єднаємо, користуючись можливістю відразу дві пари підлогових АС — акуратні в свей цінової категорії Opticon 6 і громобійні Opticon 8. Вибір пал на моделі першого покоління, оскільки їхні мідбаси вимагають досить строгого демпфірування з боку підсилювача, та і гібридні твітери виходили вельми суворими провідниками — особливо в поєднанні з віконниками класу D. Однак нового EVO схоже, однаково з якою акустикою співпрацювати. Контроль у найнижчій зоні буквально ламовій! Особливо вражає тандем із «восьмерками», супернизи яких рясні та не надто слухняними — те, що з деякими підсилювачами або ресиверами може звучати надто розхлябанно, прогулянко або важковагово, тут стягується на слухача потужними та чіткими ударними хвилями. Помітні відмінності є тільки у високому басі — «шестерки» в поєднанні з Cambridge Audio EVO 150 там не так стримані та забезпечують більш опукле подавання з класним переходом у фактурну середину (що може виявитися солідним плюсом під час відтворення будь-якої акустичної музики або для сухуватих на бас фатальних або джазових релізів, які виходили в 60-70е).

Cambridge Audio EVO 150

Загалом, всі відтворювалися так, що у звучанні насамперед впізнавався почерк данської акустики, а не підсилювача. Всередині — легкий «глянсовий» наліт, характерний для серії Opticon. У галузі переходу до ВЧ — невеликий і трохи агресивний акцентик. Вище – повна ясність, виняткова повітряність та виразна м'якість. Тут помітити якогось «імпульсного» або «цифрового» відтінку від модулів Hypex було
рішуче неможливо. Тепер розберемося з іншими фічами. Бездротовий і мережевий тракт ясний і істинний — різниця між «блютусом», «ейрплеєм» і «хромкастом» була вельми показовою (переважність останнього в поданні динаміки та тонкого мікродинамічного малюнка була явною). Без особливих зусиль примітилася різниця як ті самі треки від різних стримінгових постачальників — тут самі виберіть, який вам більше до душі та до кишені. Програвання найбільш ультимативних Hi-Res і MQA з локальних мережевих сховищ анітрохи не поступалося в точності та музичності прямому відтворенню тих самих файлів із комп'ютера через асинхронний USB. До речі, різні варіанти «землі» в цьому з'єднанні особливого впливу з тестовим «макбуком» на батарейному харчуванні не надають, але в системі зі стаціонарним «брудним» PC відмінності, пологою, вони можуть бути істотними.

Cambridge Audio EVO 150

Апарат без запинок читає з «гвинтів» і флешок, відформатованих не тільки в системі FAT32, а й NTFS. Якість звучання на телефонному виході цілком пристойна. Незначні перешкоди та шуми тракту вловлюються тільки під час під'єднання суперчутливих IEM навушників. Зі звичайним звучанням виходить динамічне, досить щільне, з трохи виділеною серединою, з комфортними нейтральними ВЧ. Але якщо навушники самі по собі «мильні» — нічого доброго не почуєте. Відмітив, наскільки швидко працює мережева підсистема — перемикання від треку до треку практично миттєве. З одного боку, це говорить про те, що вона працює буквально на льоту, з мінімальною буферизацією для захисту від помилок і джиттера. З іншого боку, звукових «косяків» теж немає: Cambridge Audio EVO 150 завжди нейтральний усередині, дає фірмове загострене деталірування, виразно викладає басові структури, формує чіткі віртуальні образи в звуковому просторі.

Cambridge Audio EVO 150

Із задоволенням констатуємо та жанрову універсальність Cambridge Audio EVO 150. Йому однаково добре поступаються і масштабні симфонічні твори, і камерні джазові записи, і завзяті та динамічні рок-композиція, і трусливі басовим ритмом електронні треки. Можна прикріпитися до пом'якшеної атаки гітарних партій у композиціях із альбомами Hardwired...To Self-Destruct групи Metallica, але це переважно претензія до акустики, якій такий матеріал не зовсім «в розмір». У кінці хотілося б сказати про вартість Cambridge Audio EVO 150. Спочатку цінник може трохи розбудувати — чверть мільйона досить серйозна сума. Але потім нагадуєш, що цей компонент містить усе необхідне для побудови стереосистеми, крім акустики. Кожен елемент класичної багатокомпонентної аудіосистеми, можливо, обійдеться вам і дешевше, але в сукупності комплект буде напевно дорожчий. Водночас з Cambridge Audio EVO 150 ви отримуєте компактне та стильне рішення, здатне стати акцентом у дизайні вашого житла.


Огляд Cambridge Audio EVO 150

«Ось воно, майбутнє!» — з такою фразою можна прокидатися щоранку. І не потрібно очікувати чогось іншого майбутнього, ще більш прекрасного, ніж те, що вже є за вікном. Зараз же починаємо насолоджуватися тим, що ми маємо! А є в нас Cambridge Audio EVO 150 — флагманський комбайн, який належить до категорії пристроїв «все-в-одному». Ця модель разом із молодшою версією — Cambridge Audio EVO EVO 75 — стали дебютними для британського виробника Hi-Fi-техніки. Та й пора вже! Тому що приходить зміна не тільки поколінням аудіотехніки, а й поколінням меломанів. А сучасні тенденції такі, що все частіше великі стійки з купою полиць, на яких дихають жаром всілякі АВ-класи, потихеньку зводяться до одного пристрою. 

Cambridge Audio EVO 150

Подивіться навіть на сегмент High End: там теж не брезковують створенням подібних комбайнів, які стоять часом, як невелике фермерське господарство. І говорить нам це тільки про одне: ніша «все-в-одному» продовжує свій розвиток — і на сьогодні їй уже є, що запропонувати навіть меломану, випробуваному великими тороідальними трансформаторами. А може, й не в наступний. Тому що Cambridge Audio дісталися до підсилювальних модулів Hypex Ncore, які працюють у класі D. Тільки давайте без конструкційних виводів. Відчуйте очі та насолодіться моментом, а наш тест тим часом перейде до стадії докладнішого опису внутрішнього пристрою Cambridge Audio EVO EVO 150.

Cambridge Audio EVO 150

Чому апарат дістав назву «EVO 150»? ans, що «EVO» можна не обговорювати, тут і так усе зрозуміло. А ось 150 — це потужність у ватах на канал під час навантаження 8 Ом. Дуже просто та практично. Звісно, тут є ЦАП — це Sabre Reference ES9018K2M. Там є підтримка всіх потрібних бітностей і кілогерц, і DSD теж не залишився осторонь. Але найголовніше для техніки, яка представляє «нову хвилю» — це апаратна підтримка MQA. Тому що ця тенденція досягла такого наколювання, що часом бувають випадки, коли наявність підтримки MQA стає вирішальним чинником у виборі такого пристрою. ЦАП у Cambridge Audio EVO EVO 150 явно не залишиться без роботи: розробники Cambridge Audio зробили для цього все, що в їх силах. На задній панелі два оптичні входи, один коаксіальний і USB відразу двох стандартів: A і В.

Cambridge Audio EVO 150

Крім цього, для отримання аналогового сигналу є пара роз'ємів XLR і пара RCA. Тут же, зовсім поруч, є ще пара роз'ємів RCA та клема землі: ММ-фонокоректор! У Великобританії не забувають, що та сама «нова хвиля» — це не тільки стримінг і MQA, а й програвачі вінілу. Вона з новою силою накатилу на втомлені від суцільної цифрізації розуми та буквально зажадала собі місце під сонцем. Врахували, приділили увагу та внесли в схемотехніку. Компанію роз'ємам фонокоригатора склали вихід на сабвуфер і вихід із підсилювача — на цьому аудіофільські роз'єми закінчуються. Хоча ні: LAN-роз'єм для під'єднання до мережі Інтернет — він же теж аудіофільський, тому що гарний LAN-кабель покращує звук. А для кіноманів передбачили один роз'єм HDMI ARC.

Cambridge Audio EVO 150

За традицією, розробники Cambridge Audio приділили увагу інтеграції Cambridge Audio EVO EVO 150 у різні системи керування: є роз'єм під шину RS-232C, вхід і вихід для тригерних кабелів, а також окремий роз'єм для взаємодії EVO 150 с новим CD-плеєром із цієї ж лінійки — EVO CD. Завершити опис комутації можна красиво: чотири пари клем для під'єднання акустичних кабелів! Насправді це не тільки красиво, але й дуже функціонально — але про це трохи пізніше.


Можливо, з цього варто було б почати, але все найсмачніше, зазвичай, треба залишати на десерт. Тепер же саме час: перед нами справжній стилет! Але насамперед потрібно з'ясувати, що означає «стиль» для подібних пристроїв. Зазвичай, за основу беруть напрямок hi-tech. Це цілком відповідає принципам «EVO» і, судячи з рендерів, приємно інтегрується в навколохиткові дизайни. Тому ця тенденція знайшла успішне застосування й у нових апаратах відневажденні. Особисто мені дуже подобається підхід, коли апарат має спокійний і водночас дорогий вигляд. Але якщо раптом захотілося додати барв, дизайнери Cambridge Audio пропонують піти на безкомпромісний крок: змінити бічні панелі. Дерев'яні надають EVO 150 більш класичний вигляд, а структурні, хвилясті, з мегаекологічного матеріалу — сучаснішого. Можна й зовсім обійтися без панелей — тут уже вибирати власникові.

Cambridge Audio EVO 150

Якщо ж після зміни бічних панелей фарб, як і раніше, мало — просто увімкніть девайс і запустіть якийсь трек. Величезний за мірками апарата дисплей із діагоналлю майже 7 дюймів відразу ж нагадає, що насолоджуватися життям потрібно тут і зараз — отримати задоволення можна навіть просто від взаємодії з пристроєм, який якісно зібраний і, як то кажуть, «кріплення збите». І тактильно, і візуально Cambridge Audio EVO EVO 150 залишає тільки приємні враження.

Свою стримінгову платформу розробники Cambridge Audio обкаталі вже давно: застосунок Stream Magic добре відомий усім шанувальникам бренда, та й не тільки ним. Тому кнопки на лицьовій панелі Cambridge Audio EVO EVO 150, найімовірніше, будуть використовувати дуже рідко, тому що всі параметри стримера завжди доступні на екрані телефона або планшета. Але все ж давайте обережно підійдемо до Cambridge Audio EVO EVO 150 і читайте ручку регулювання гучності трохи цікавіше. Як виявилося, вона складається з двох частин, і обидві з них обертаються з приємним зусиллям, але по-різному. Срібляста — вибір активного входу — обертається з пружними клацаннями. Чорна — регулювання гучності — крутиться «щільно», цифри бігають плавно. Естетика в нюансах є.

Cambridge Audio EVO 150

Під час першого під'єднання до Cambridge Audio EVO EVO 150 приємномітилася зміна інтерфейсу — Stream Magic регулярно оновлюється, і з кожним разом там можна знайти будь-які доробки, завдяки яким жити з застосунком стає зручніше. З нього ми отримуємо доступ, по-перше, до стримінгових сервісів. Причому доступ цей реалізований за найсучаснішими стандартами: якщо Tidal — то Tidal Connect, якщо Spotify — то Spotify Connect, якщо Яндекс. Музика — то не потрібно. Окремимнчоризатор виділений знайомий значок Roon — він використовується для переведення EVO 150 у режим Roon Ready. Крім цього, тут же можна переглядати треки, які є на сервері або ж на флешці, під'єднаній безпосередньо до Cambridge Audio EVO EVO 150.

Cambridge Audio EVO 150

За параметрами самого апарата: з програми можна налаштувати для EVO 150 час автовимкнення, яскравість дисплея, ліміт гучності та навіть відрегулювати тембри, якщо раптом в цьому буде потреба. Тут же можна закрити тему про чотири пари клем. Крім банального бівайринга до другої пари клем, можна під'єднати ще одну пару колонок, а потім у меню вибирати, які з них гратимуть зараз: колонки А, колонки Б, або ж колонки А і Б разом. Останній варіант — «Навушники». У цьому разі сигнал подається на вихід для навушників, який є на лицьовій панелі Cambridge Audio EVO 150. Загалом можна сказати, що у Cambridge Audio вийшов апарат, з яким дійсно приємно спілкуватися. І через застосунок на смартфоні, і через кнопки на лицьовій панелі — спілкування проходить плавно та передбачувано. А всі сюрпризи нехай залишаться для наступного розділу.

Cambridge Audio EVO 150

Математика проста, але приклад — один із найскладніших. Реалізувати мою давню практику, коли ціна тестованого компонента невідома заздалегідь, тут не вдалося: у кімнаті для прослуховування магазину Dr.Head приблизно EVO 150 стояв цінник. Добре, хоч списку технічних характеристик не було — ця інформація залишалася таємницею впродовж усього тесту. Для продовження тіста в компанію до Cambridge Audio EVO 150 залишалося вибрати акустику. Зборочки DALI — причому під рукою опинилися відразу та поличники Opticon 2, і напольники Opticon 6 MK2. Обидва варіанти колонок цілком самодостатні і — що найголовніше — знайомі за звуком.  З одного боку, з першим треком стало зрозуміло, що звучить апарат саме від Cambridge Audio. Насамперед бренд-виробник видав себе тональністю: досить рівною по всьому діапазону, але водночас з нотками цікавості та музичної злитості.

Cambridge Audio EVO 150

А ось з іншого боку, Cambridge можна й не дізнатися. Річ у тім, що показники з динаміки та роздільної здатності в EVO 150 прийшли явно не з лінійки CX, а звідки-то вище. Щось схоже можна почути від зв'язки підсилювач/стример із лінійки Azur — і це не може не тішити! Захід був відразу з козирів: саундтрек до фільму «Joker». Дуже непрості композиції, з підкресленим нижнім реєстром струнних інструментів. Тут EVO 150 довелося непросто, але все-таки можна сказати, що він впорався з цим завданням. Вірулом цього стали мурашки на шкірі. За наступною порцією мурашок йдуть в інший жанр — нехай буде London Grammar. Дуже й дуже: за чим прийшли — то й отримали. Навіть особлива музика, обкладинки альбомів якої часто можуть потрапити під цензру, наприклад, Guru Guru «Hinten» — заграла тут краще, ніжпресували.

Cambridge Audio EVO 150

Варто зазначити гарне побудова сцени та позиціювання інструментів. Крім того, тут уже можна говорити про ешелонування й інших аудіофільських заморочок. Навіть незрозуміло, куди дівалася різкість і надмірна зухвалість D-класу і коли це цифрові підсилювачі були прийняті під трепетне крило аудіофілії. Річ у тім, що звук Cambridge Audio EVO 150 жодного разу навіть не натякнув на те, що він ґрунтується на цифровому посиленні. Але й зовсім убік від нього не пішов, а зберіг найкраще, що можна було звідти взяти: динаміка та контроль акустики в EVO 150 заслуговують на похвалу. Він добре розбирається в музичних жанрах і зіграє все, що ви йому запропонуєте. Таким і має бути пристрій такого класу, тому що початкова його позиція — стати одним і єдиним у стійці. І спокуса дуже велика.

Характеристики Cambridge Audio EVO 150

  • Усиление – Class-D Hypex Ncore®, 2 x 150 Вт (8 Ом) 
  • Смуга відтворюваних частот, Гц — 20-20 000 (-3 дБ) 
  • ЦАП – ESS Sabre ES9018K2M 
  • Параметри роботи з сигналами — PCM: до 32 біт/384 кГц, DSD: DSD64, DSD128, DSD256 
  • Підтримувані формати цифрового аудіо — ALAC, WAV, FLAC, AIFF, DSD (x256), WMA, MP3, AAC, HE AAC AAC+, OGG Vorbis 
  • Бездротові інтерфейси — Wi-Fi 802.11ac (2,4/5 ГГц), Bluetooth 4.2 з підтримкою aptX HD (24 біт/48 кГц) 
  • Цифрові входи — Ethernet RJ45, USB-A, USB-B, цифровий оптичний x 2, цифровий коаксіальний, HDMI ARC 
  • Аналогові входи — XLR, 2 x RCA, Phono MM 
  • Аналогові виходи — 2 x RCA Pre-Out, RCA-вихід на сабвуфер 
  • Дисплей — 6,8 дюйма 
  • Додатково — підтримка UPnP, Airplay 2, Chromecast built-in, Internet Radio, Spotify Connect, TIDAL, MQA, Qobuz, Roon Ready 
  • Споживана потужність (макс.), Вт — 700 
  • Розміри, см — 31,7 x 8,9 x 35,2 
  • Маса — 5,3 кг 
Характеристики
Основні
ВиробникCambridge Audio
ТипІнтегральний підсилювач
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 129 000 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner