Кошик
112 відгуків
ОФІЦІЙНИЙ ДИЛЕР HI-FI & HI-END.  ГАРАНТІЯ ВІД 2 ДО 5 РОКІВ
+380 (98) 737-76-87
ул. Маршала Тимошенко, 18, Київ, Україна
Кошик
Світ Акустики: Hi-Fi та Hi-End акустика
впередназад
Bowers & Wilkins Nautilus 30th Anniversary, фото 2Bowers & Wilkins Nautilus 30th Anniversary, фото 3Bowers & Wilkins Nautilus 30th Anniversary, фото 4Bowers & Wilkins Nautilus 30th Anniversary, фото 5Bowers & Wilkins Nautilus 30th Anniversary, фото 6

Bowers & Wilkins Nautilus 30th Anniversary

Ціну уточнюйте

Мінімальна сума замовлення на сайті — 3000 грн

  • Під замовлення
clockВідправка з 12 серпня 2024
Bowers & Wilkins Nautilus 30th Anniversary
Bowers & Wilkins Nautilus 30th AnniversaryПід замовлення
Ціну уточнюйте
+380 (98) 737-76-87
Viber/Telegram/WhatsApp
+380 (98) 737-76-87
Viber/Telegram/WhatsApp

Замовлення тільки за телефоном

Акція «Товари у подарунок»Ви заощаджуєте 0,01 ₴

Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Bowers & Wilkins Nautilus 30th Anniversary»

Bowers & Wilkins Nautilus 30th Anniversary

Справжня майстерність — це не тільки фізична, а й емоційна робота. Хоч яким би був масштаб проекту, процес створення чогось, що викликає глибокі емоційні відгуки, найкраще виконується командою, яка так само захоплена своєю справою.

Bowers & Wilkins Nautilus 30th Anniversary

1993 року невелика група інженерів Bowers&Wilkins завершила п'ятирічний проєкт зі створення чогось особливого. У тому ж році Букінгемський палац відкрив свої двері для публіки; того ж року Nirvana випустила свій чудовий третій і останній студійний альбом In Utero; того ж року Аль Пачино був відзначений премії «Оскар» за найкращу чоловічу роль на 65-ї церемонії вручення премії «Оскар»; того ж року народився Наутілус.

Тепер, три десятиліття по тому, ми відзначаємо особливу віху в історії Nautilus — 30-річчя самого культового гучномовця у світі.

Форма визначається функцією

Із самого початку своєї кар'єри в галузі дизайну гучномовців Джон Бауерс знав, що конструкція корпусу гучномовця сильно впливає на якість відтвореного звуку. Отже, створення теоретично досконалої конструкції гучномовця, якою б складною не була її реалізація на практиці, стало бажаною метою для нашої команди розробників — квест, який продовжить після того, як сам Джон, на жаль, помер.

І це було основною ідеєю Nautilus. Його відмітна форма призначена не для того, щоб привертати увагу або викликати бажання: ним рухає виключно функція. Дійсно, ідеали, які визначили її 30 років тому — прагнення створити ідеальну акустичну систему — досі пронизують усе, що ми робимо сьогодні.

Проте якщо залишити осторонь інженерні тонкощі, навколо такої неймовірної форми гучномовця відчувається незаперечна аура, майже таємничість. Коли ви стикаєтеся з таким екстраординарним дизайном, як у Nautilus, який добре та дійсно ламає стереотипи, тим цікавіше уявляти, як він зроблений, не кажучи вже про те, як це відчувається під час його створення.

Нестандартне мислення

Первинне завдання для «Наутилуса» було надзвичайно широким. Придумайте найкращого оратора. Створіть динамік, який не звучить як динамік. Ось і все — і саме тут на перший план вийшов один із ключових учасників історії Nautilus.

Лоуренс Дикки — або Дик, як ми всі його називаємо, — був завербований Джоном Бауерсом для керування проєктом «Наутилус». За його власними словами, Дику було надано «неймовірна свобода» робити все, що він хотів, щоб кінцева мета була досягнута — і саме це він і зробив. Не стримуючий обмеженнями звичайного проєкту і думаючи — у буквальному сенсі — нестандартно, Дик почав працювати над інноваційною конічною трубкою й спіральним дизайном, який став таким популярним для шанувальників звуку в усьому світі.

Попри те, що Дик є ключовою фігурою в Дослідницькому центрі Steyning (SRE) і частиною сильної команди з 25 осіб, Дик провів чималу кількість часу, працюючи поодинці над кожним аспектом Nautilus, починаючи з його революційних конічних труб, які дають змогу приводам працювати. оптимально, м'яко поглинаючи небажану енергію своєю разючою, мінімалістичною фронтальною частиною, яка допомогла оптимізувати розсіювання. Донині багато ключових технологій, реалізованих у Nautilus і створених Диком, використовуються майже в кожній виробленій нами колонці.

Десятиліття пристрасті та професійної майстерності пішли на створення наших гучномовців Nautilus, водночас кожна пара виготовляється вручну, фарбується, полірується й налаштовується на нашому заводі в Вортингу, Великобританія. Створення такої культової акустичної системи складається з складних кроків, а це означає, що кожен член нашої команди відданих своєму ділу експертів Nautilus відіграє невіддільну роль упродовж усього процесу. Саме люди роблять Nautilus тим, чим він є у всіх сенсах цього слова.

Bowers & Wilkins Nautilus 30th Anniversary

Робота кохання

Nautilus починається з будівельників Nautilus Роба Алгео й Алфі Хаммонда. «Це таке задоволення бути частиною цього», — пояснюють вони свою участь у цій віху Nautilus. «Сказати, що ми випустили Nautilus, присвячений 30-річчю, — це щось особливе — це привід для гордості».

На своєму шляху до завершення гучномовець проходить через руки численних майстрів. Марк Хейзел, давній фахівець з Nautilus Sander, який працював над сотнями легендарних гучномовців, шліфує корпус до бездоганної якості, показуючи, що «кожен із них має бути зроблений вручну. Ви маєте відчувати, що робите, щоб отримати форму."

Після того, як 86 Фаннелл покриє Nautilus вручну, його залишають сохнути, перш ніж прийде час передати його Ніку Керлінгу, нашому полірувальнику Nautilus, який працював над дизайном цього гучномовця понад сім років. Нік годинами ретельно полірує мерехтливу поверхню до дзеркальної досконалості. Привносячи чудову якість звуку в ретельно продуманий дизайн, Даррен Еванс, ще один будівельник Nautilus, конструює фізичний динамік із елементів, наданих Робом, Алфі та спеціальною командою, яка робить чотири динаміки для кожного динаміка.

Нарешті, щоб переконатися, що кожен Nautilus забезпечує оптимальну продуктивність, Бек Нейлор, інженер за якістю Nautilus, ретельно тестує елементи гучномовця. Результат: справжнє втілення всього, за що ми борються, символ нашого прагнення до істинного Звуку та останнє бажання нашого засновника Джона Бауерса.

Bowers & Wilkins Nautilus 30th Anniversary

30 років Наутилусу

Щоб зазначити 30-річчя Nautilus, ми створили єдину у своєму роді пару, яка привносить нову відмітну колірну гаму в спадщину Nautilus. Він має мерехтливий зовнішній вигляд Abalone Pearl, на який безпосередньо впливає внутрішня частина морської істоти, від якої він дістав свою назву, і, як і в разі з усіма нашими гучномовцями Nautilus, він був виготовлений вручну відданим командою Bowers&Wilkins у нашій штаб-квартирі..

Мало хто насміився б зробити щось таке сміливе. За загальним визнанням, Наутилус сміливий, навіть для нас. Його форма може бути чистим мистецтвом, але вона була визначена наукою про звук, залишаючись постійним нагадуванням про те, що можливо. Без обмежень і обмежень, Nautilus втілює в собі все, за що виступає Bowers&Wilkins: безкомпромісний підхід до створення ідеальної акустичної системи. Він представляє нашу основну мету й нашу пристрасть до True Sound.

У нашому новому фільмі Beyond the Curve ми зустрілися з ключовими учасниками спадщини Nautilus, щоб заглибитися в багату історію його ключового дизайну. Крім того, щоб привернути увагу до останньої віхи Nautilus, ми стежимо за процесом створення пари, присвяченої 30-річному ювілею, і говоримо з майстрами, що беруть участь у процесі, наскільки особливим здається робота над таким знаменитим і культовим гучномовцем.

Bowers & Wilkins Nautilus 30th Anniversary

Характеристики
Основні
ВиробникBowers & Wilkins
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner