Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Triangle Borea BR09»
0,01 ₴
+ 1 РІК ГАРАНТІЇ
Triangle Borea BR09
Серія колонок Triangle Borea, технології яких успадкували від успішних Esprit Ez, складається із шести моделей. Серед них — три підлогові «кришки», 2,5-смугова BR07, трисмугові BR08 і BR09, дві двосмугові поличні колонки — BR02 і BR03 — і система центрального каналу BRC1.
Корпуси колонок Triangle Borea з MDF обладнані перфорованими внутрішніми панелями з піни EVA, що поглинають вібрацію на низьких частотах згідно з концепцією DVAS (система поглинання вібрації драйвера). Здебільшого корпуси обладнані спрямованими вперед портами фазоінверторів.
Кожен кабінет отримав власну систему механічної розв'язки від опорної площини. У полочників це гумові прокладки, для напольників передбачені опорні плити, а гумові прокладки використовуються, наприклад, якщо потрібно захистити підлогу.
Середньочастотники Borea успадкували багато з розроблень Esprit Ez. Класичні целюлозні дифузори отримали оптимізовану геометрію, їхню конструкцію, за даними виробника, покликана пом'якшувати будь-яке фарбування проміжних частот, створюючи реалістичніше звучання. Особливо це стосується вокалу. Для драйверів НЧ були обрані скловолоконні дифузори, покликані забезпечити потужний панч і «повітряність» звучання.
Для серії АС Borea був розроблений свій комплект динаміків. Насамперед, це 25-мм купольний шовковий твітер EFS з інтегрованим фазовирівнювальним елементом Efficient Flow System — ефективною системою потоку, призначеною для «гомогенізації високочастотної дифузії». Пискавка отримала неодимову магнітну систему та встановлена в компактному рупорному оформленні. Для захисту дифузорів АС Borea комплектуються грилями на магнітних фіксаторах.
Акустичні системи Triangle Borea підійдуть як для стереосетапів, так і для домашнього кінотеатру аж до конфігурації 9.2.2. За даними бренда, ця акустика «забезпечить чисте вокальне та середньочастотне звучання в поєднанні з потужним і контрольованим басом».
Огляд Triangle Borea BR09
Акустика Triangle знайома рядовому аудіофілу давно, але десь на тлі. Бренд не завжди спливає в обговореннях, хоча, здавалося б, ось він, поруч. А обговорення він, між іншим, гідний. Нам на тест дісталося модель із серії Borea — наступної після початкової Plaisir і лінійки активної акустики. Причому модель дісталася флагманська, Triangle Borea BR09. Це підлогові підлогові напольники досить стандартних пропорцій — вузькі стовпчики заввишки трохи більш ніж метр. Чорна версія з шорсткою, матово-чорною фронтальною панеллю й боковинами, оформленими текстурним винілом, має строгий, але витончений вигляд. Між фронтальною панеллю й іншим корпусом є проміжок, причому немаленький, через що здається, що фронтальна панель ніби ширяє у відриві від корпусу. Варто акустика на широкому, досить товстому п'єдесталі, і варто впевнено.
Фронтальну панель Triangle Borea BR09 прикриває захисні решітки на магнітних кріпленнях — і повірте, далеко не в кожного хайендного бренда захисні решітки зроблені так акуратно. Жодних патьоків клею або прозорої тканини, що стирчить, нічого такого — дуже приємно бачити таку якісну обробку в бюджетній лінійці. Завдяки скошеним всередину граням решітки дуже легко підчепити пальцями та зняти, а пара горизонтальних розпірок додає конструкції жорсткості.
У колонок трисмугова конфігурація, причому низькі частоти відпрацьовують аж три 16-см динаміка, навантажених на виведений на фронтальну панель фазоінвертор. Кожен динамік оформлений у кільце зі зрізаними боковинами, прикрашене тонкими сріблястими напівкружками. Такий самий патерн обрамляє й твітер — він вирізаний у матеріалі рупора разом із логотипом Triangle. Цей невеликий і начебто не має жодного практичного сенсу елемент дизайну, як не дивно, має до себе. Він збирає всі різноманіття динаміків у єдиний ансамбль, може навіть переконує, що так, ці динаміки створені для того, щоб працювати разом, і заважати один одному не будуть.
Зі знятими грилями акустика має дуже приємний вигляд — і в плані пропорцій, і в плані відтінків, і в плані оздоблення. Великий порт фазоінвертора з виїмками, розташований у самому низі, за діаметром практично збігається з пилозахисними ковпачками низькочастотників, завдяки чому здається продовженням лінії випромінювачів і не вибивається із загальної картини. Підпіральний його знизу логотип Triangle, трохи сріблястий, не впадає в око й зовсім не заважає. Дизайн вийшов гармонійним, хоч і простим — але, як мені здається, біла версія все ж має цікавий вигляд.
Мембрани низькочастотників виготовлені зі скловолокна — жорсткого, міцного матеріалу, що дає динамікам грати швидко, і доповнені великими пилозахисними ковпачками. Ту ж ціль переслідують і великі магніти: низи не затримуються надовго, не розливаються, додаючи в інші діапазони каламутності.
Середину в Triangle Borea BR09 відіграє окремий динамік такого ж калібру, що й низькочастотники, але зовсім іншої конфігурації. У серію Borea він перекочував зі старшої лінійки Esprit Ez: у нього сяйний-білий дифузор ретельно прорахованої форми з чистої целюлози без жодного додаткового покриття й гостра фазовирівнювальна куля. Особливий профіль підвісу, з невеликою складачкою — це фірмова технологія компанії: у динаміка не дуже велика амплітуда руху, але завдяки правильно підібраному поєднанню жорсткості та податливості, як кажуть в описі, вокал звучить дуже реалістично.
М'який твітер із шовковим куполом трохи втоплений у невеликий рупор і доповнений сріблястою фазовирівнювальною накладкою EFS, що схожа на міст, у якого руйнують середину. І рупор, і накладка покликані поліпшити дисперсію та знизити рівень спотворень.
Але найцікавіше відбувається всередині корпусу: там господарює фірмова система розпірок під назвою DVAS. Вона насамперед намагається тримати у вузді зайві коливання від низькочастотних динаміків, поглинаючи їх за допомогою перфорованих панелей із МДФ і вставок із піноматеріалу EVA. Динамік торкається розпірок через EVA-прокладку, встановлену безпосередньо за магнітом, завдяки чому більша частина вібрацій розсіюється саме в розпірках і лише мала частина передається корпусу.
На задній стінці Triangle Borea BR09, до речі, немає взагалі нічого цікавого: і фазоінвертор вперед виведений, і комутація найпростіша — лише пара масивних, важких металевих клем. Отже, доведеться обійтися без біампінгу. Всі технології в серії покликані домогтися максимальної нейтральності, реалістичності та чистоти у звучанні — і тут ми повертаємося до того, що кожен виробник трактує ці поняття по-різному.
Ставити акустику Triangle Borea BR09 рекомендують у 40 см від стіни, попри винесений вперед фазоінвертор, з легким розворотом всередину, на відстані не менш ніж два метри одна від одної — все ж акустика не найменша і, якщо вірити виробнику, підходить для кімнат площею до 30 м². У нас же Triangle Borea BR09OS у невеликій кімнаті та грали з невеликою системою на базі техніки Pro-Ject — з підсилювачем MaiA S2 і мережевим джерелом StreamBox S2 Ultra. І навіть дивовижно, що такі компактні пристрої змогли чудово впоратися з підлогами, давши й контролю, і чистоти.
Три басовики та обіцянки небувалої жорсткості відразу налаштовують на грайливий лад і хочеться вдарити чимось зручніше, але реальність внесла корективи: якщо взяти, наприклад, альбоми «BBNG» і «III» від BadBadNotGood, то густого баса у виконанні Triangle очікувати не варто. Низ — делікатний, по-доброму відчутний, але абсолютно не душний, негучний. Він трохи м'якість і сухість, здається, більше любить пластик, ніж бочку, і з протяжним джаз-хоповим бітом справляється добре — акуратно, не намагаючись залити весь простір масивним басом.
Але в цих альбомах уся увага від низів на себе переводить неможливої краси переливчасте фортепіано — кришталеве, іскристе, дзвінке і водночас ніжне. Це абсолютно ефектна витонченість, прикрашена світлою печаллю там, де від гіркоти зазвичай не проштовхнутися. Звук не просто повітряний, він ніби додатково озонований — свіжий, як поляна після зливи. Цей акцент на високих частотах абсолютно точно є, але він подається настільки витончено та чарівно, що не викликає ані негативу, ані втоми — навпаки, у поєднанні з верхнім регістром фортепіано чинить майже гіпнотичний ефект, якого з синтетичними семплами мені зловити не вдалося. Деталей на високих частотах багато, у них можна — і навіть хочеться — купатися, як влітку в прохолодному озері, зачерпаючи руками. Щоправда, похрустивий дефект запису в моїй версії «Hedron» все-таки привернув до себе занадто багато уваги якраз через це акценту та заважав сильніше, ніж раніше, так що до якості музики, що програється, варто поставитися з розумом.
Звук — якась безодня емоцій, життя, може, навіть із якимось нальотом еклектики. Почуття на краях спектра акустика передає добре — їй поступаються й агресія тих само Prodigy, і навпаки, якась абсолютно нереальна ніжність, м'якість і смуток у повільних треках DJ Shadow і Imogen Heap.
З Triangle Borea BR09 музика — це не просто парад красивих, витачених на передній план. Здається, що акустика намагається зрозуміти естетику звуку, і вона її здатна знайти навіть у шумі індастріалу та гуркоті бочки в джитті. Щоправда, естетику вона бачить свою, зовсім особливу. Чути на цих колонках Nine Inch Nails — ні з чим не порівнянний досвід. Ця акустика будь-яку музику перетворює на свято, і навітьинушник на найнесприятливіших мелодіях вона зустрічає з радістю. Обидві версії «The Day The World Went Away» ніби замість менталевого атомного гриба супроводжувалися яскравими серютами та повітряними кульками, а в «All The Love In The World» Аналізованіьо-втомлені закиди змінилися абсолютно неприкритим фліртом. Я навіть не бейсбол, що треки Гунора можуть так грати — що всю міць і біль у них можна сконструювати в щось таке ж величезне за силою, але спрямоване в зовсім іншу сторону. Непередаване відчуття, дуже сильно ламає мозок.
Всі емоції розташовані на сцені, витягнутій підвищ — хоча тут свою роль, можливо, зіграло приміщення. Образи крутяться навколо в прорахованому хаосі на добре окресленій півсфері, не стикаючись один з одним, але в ширину сцена могла б бути й покрупніше. Іноді бракує глибини та образи здаються трохи сплюсненими — але брак об'єму колонки з лишком компенсують чуттєвістю.
Музики багато. І здається, що акустиці набагато приємніше грати голосно: емоційність виходить на якийсь відчутний рівень. Жіночий вокал перетворюється на заклинання — чуттєві, глибокі, проникають у саму душу. Духові набувають текстури експресивності. Та й ті ж Prodigy з кожним драм-н-бейсом грають максимально відв'язано та розкуто — причому мелодії не звалюються в шалену та бездумну довбанку, але залишаються живими, багатошаровими, точними. У вороху семплів майже завжди можна виловити один і стежити за тим, як він переливається в інші. Бас залишається чітким, завзятим, правильно дозувальним різкістю, прогулянкістю й комфортом, змішуючи їх у максимально веселій пропорції без краплі негативу.
І в цьому вся суть Triangle Borea BR09: акустика намагається намастити баланс між абсолютно фізичним відчуттям від музики та емоційним відгуком від неї, й останній регулярно перевішує. Ці колонки — про образи та почуття насамперед. Вони не для аналізу, хоч і досить детальні.
Я дуже 51: якщо ви любите Nine Inch Nails, багато їх слухавали на різних системах, що жлуєтеся різними типами люті Трента Гунора, і ви матимете можливість увімкнути пару треків на Triangle — зробіть це суто для того, щоб потім хвилин п'ять сидіти і не розуміти, що взагалі сталося і як так вийшло. У Triangle Borea BR09 у кросовер, мабуть, вбудований якийсь додатковий магічний фільтр-конвертер, який із умовно негативних емоцій пропускає лише легку швидкоплинну сумку — все, що суворіше, залишається таким само за модулем, але змінює знак на протилежний. Це акустика-спортник, акустика-весель, і наскільки приємно вона відіграє фортепіано.
Це не та різкість і чіткість і точність, що трапляється в стрічці, це якась абсолютно ефемерна чутність і плинність із заворожливою сяйливою фактурою. Один мій колега назвав таке звучання «веселі французькі верхи» — і якщо саме ця особливість притаманних французьким виробникам, то можна тільки порадітися: далеко не найлютніша відмітніша риса.
Звичайно, з таким характером приходить і жанровість: щось готично-індастрійно-джетове вмикати на Triangle Borea BR09 краще не стоїть, а ось завзятий рок-н-рол, гучна й спритна електроніка без нальоту деструктивності, композиції, у яких вокал виходить на перший план і, звичайно, інструментальні мелодії з фортепіано та продуманою перкусією — чудові варіанти. Яскраво вони розкриваються на високій гучності, навіть із таким компактним посиленням, але й тихо муркота вони цілком нададуть солідну дозу ендорфінів.
Характеристики Triangle Borea BR09
- Тип Bass Reflex
- Чутливість (дБ/Вт/м) 92,5
- Частотна характеристика (+/- 3 дБ Гц - кГц) 35-22
- Потужність підсилювача (Вт Rms) 170
- Імпеданс 3,3 Ом
- Розміри (В x Ш x Г) 1095 х 315 х 206 мм
- Вага 21,8 кг/шт.
Основні | |
---|---|
Виробник | Triangle |
Тип | Підлогова |
- Ціна: 64 370 ₴/пара