Музичний центр Bluesound PowerNode N330 & KEF LS50 Meta
117 760 ₴/комплект
105 984 ₴/комплект
- В наявності
Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Музичний центр Bluesound PowerNode N330 & KEF LS50 Meta»
0,01 ₴
+ 1 РІК ГАРАНТІЇ
Універсальний пристрій Bluesound PowerNode N330, що прийшов на зміну популярній моделі PowerNode 2i, комбінує в собі інноваційний мережевий стример і повний стереопідсилювач. У ланцюгах застосовуються високоякісні аудіофільські комплектуючі, а завдяки підтримці фірмової ОС BluOS цей апарат легко інтегрується в бездротову мультируму-екосистому. Також доступна робота із софтом Roon (сертифікат Roon Ready).
Мережевий програвач має потужніший, ніж у його попередника, 4-ядерний процесор Cortex A53 (1,8 ГГц), а також 32-бітовим цифро-аналоговим перетворювачем, здатним обробляти PCM-сигнал із роздільною здатністю до 24 біт/192 кГц і підтримувальним MQA-формат для високоякісного потокового звучання. Модель використовує розроблення материнської компанії NAD — ультракомпактний підсилювач із технологією HybridDigital, який працює в D-класі, забезпечує мінімальний рівень спотворень і видає потужність 80 Вт на канал під час навантаження на 8 Ом.
Модель має на борту дводіапазонний Wi-Fi та модуль Bluetooth з підтримкою аудіокодеку aptX HD. Модуль здатний працювати як на приймання, так і на передавання даних, що дає можливість не тільки отримувати, але й транслювати аудіо по повітрю на Bluetooth-навушники або бездротові колонки. Підтримка протоколу Apple AirPlay 2 надає можливість організації бездротової мультирум-інсталяції на базі iOS-пристроїв, а підтримка кодека Dolby Digital дає змогу додати до стереомережі фірмові тилові бездротові АС PULSE FLEX 2i та сабвуфер PULSE SUB+ для побудови багатоканального ДК.
Для керування Bluesound PowerNode N330 рекомендується залучити програму BluOS Controller, яка відкриває доступ до численних вебрадіостанцій і музичних online-сервісів (Qobuz, TIDAL, Spotify та ін.). Водночас також можна програвати аудіофайли з домашніх серверів і комп'ютерів у разі WLAN-з'єднання або гігабітного LAN-під'єднання. Фірмова ОС BluOS гарантує бездротову трансляцію Hi-Res-аудіо з роздільною здатністю до 24 бітів/192 кГц. Також є підтримка популярних голосових помічників Amazon Alexa, Siri та Google Voice, завдяки яким можна віддавати програвачу голосові команди.
У верхню частину компактного «двохповерхового» корпусу Bluesound PowerNode N330 інтегрована сенсорна панель керування, а на фронтальну стінку винесено 3,5 мм гніздо для навушників. На задній стінці є пара 3,5 мм комбороз'ємів, що поєднують у собі лінійний AUX і оптичний входи. Там само розміщений RCA-порт для сабвуфера, USB для зовнішніх накопичувачів, LAN-порт для інтеграції в локальну мережу й актуальний роз'єм HDMI з підтримкою розширеного поворотного каналу eARC, що дає змогу під'єднати програвач до ТВ.
Характеристики Bluesound PowerNode N330
Підсилювач HybridDigital (технологія NAD), клас D, потужність: 2 х 80 Вт (8 Ом)
Процесор 4-ядерний Quad-Core ARM Cortex A53, 1,8 ГГц на кожне ядро
ЦАП PCM5242 (32 біт/384 кГц)
Співвідношення сигнал/шум 100 дБ
Коефіцієнт гармонік 0,008%
Операційна система BluOS
Wi-Fi 802.11ас, 2,4/5 ГГц
Bluetooth 5.0, прийом/передавання, з підтримкою кодека aptX HD
Apple AirPlay 2 підтримується
Roon Ready да
Керування за допомогою програми BluOS Controller так
Підтримка інтернет-радіо та online-сервісів TIDAL, Qobuz, Spotify та ін. так
Підтримка голосових помічників Siri, Alexa та сервісу Google Voice так
Підтримувані формати файлів MP3, AAC, WMA-L, OGG, ALAC, OPUS, а також формати Hi-Res-аудіо (до 24 біт/192 кГц): FLAC, MQA, WAV, AIFF, MPEG-4 SLS
Підтримка багатоканального формату Dolby Digital так
Входи 2 х 3,5 мм Aux (спущений із цифровим оптичним входом Mini TOSLINK), гігабітний Ethernet (LAN-порт), HDMI з розширеним поворотним каналом eARC, USB-порт для зовнішніх накопичувачів
Виходи 3,5 мм гніздо для навушників, роз'єм RCA для сабвуфера
Міцна комутація ІЧ-вхід
Підтримка платформ автоматизованого керування Control4, Crestron, URC, RTI, ELAN, Lutron
Вихід на АС 2 пари гвинтових клем
Блок живлення вбудований
Пульт дистанційного керування RC1 (опція)
Габарити (ШхВхГ) 220x70x190 мм
Вага 1,8 кг
У нових акустичних системах KEF LS50 Meta встановлений традиційний для акустичних систем KEF драйвер Uni-Q (дивитеся він уже 12-го покоління) доповнений революційною технологією звукопоглинання MAT. Технологія Абсорбувального Метаматеріалу (MAT), розроблена інженерами KEF у співпраці з гонконгською компанією Acoustic Metamaterials Group, як випливає з назви, передбачає застосування штучно створеного матеріалу (метаматеріалу), який поводиться як «акустична чорна діра» (або так написано в офіційному прес-релізі KEF), поглинаючи практично всю звукову енергію від тильного боку динаміка, і водночас займає мінімум простору в корпусі акустичної системи.
Технологія MAT компанії KEF полягає у використанні спеціальної лабіринтоподібної структури, кожен із сегментів якої поглинає звук у певній смузі частот. KEF недарма говорить про те, що ця структура поводиться як «акустична чорна діра», оскільки MAT дає змогу поглинути 99% небажаної звукової енергії, тоді як традиційні абсорбери, як-от синтепон, забезпечують поглинання тільки 60%. Колонки KEF LS50 Meta під'єднуються до підсилювача за допомогою двох універсальних клем. Кросовер (з частотою розділу 2,1 кГц) складається з двох плат (вони видалені один від одного ближче до бічних стінок). Усі деталі інтегруються на них методом навісного монтажу.
Монітори KEF LS50 Meta вийшли на подив мініатюрними — з вигнутою фронтальною панеллю формату A4 і глибиною 30 см. Серце KEF LS50 Meta — коаксіальний драйвер Uni-Q (що являє собою кільцеподібну 5,25" HЧ-головку в центрі якої встановлений 1" купольний твітер) останнього покоління. Вага кожного монітора — понад 7 кг. Це свідчить про високу добротність корпусу та використання в випромінювачах великих і важких магнітів. Масивна вигнута фронтальна панель, спеціальні металеві штирі (скріплювальні фасад із задньою стінкою), спеціальні розпірки, що з'єднують верхню грань із основою й бічними стінками плюс особливі демпфувальні матеріали — все це покликане нейтралізувати зайві внутрішньокорпусні призвуки для досягнення розкутого і водночас природного та точного звуку. Особливу роль у конструкції моніторів відіграє фазоінвертор, вихідний порт якого в цьому разі був виведений на задню стінку акустичної системи.
Однак стильна зовнішність і високотехнологічна оснастка інтригують користувача набагато менше, ніж звучання. Коли KEF LS50 Meta вперше зазвучили, було важко повірити, що такий масштабний і соковитий звук відтворюється такими компактними моніторами, а не великими підлоговими гучномовцями. Під час прослуховування виникало бажання прогулятися вздовж музичної сцени (як на концерті), щоб дивитися на музикантів із різних боків. І, варто визнати, що (у разі досить гарних записів) це цілком вдавалося. Драйвер Uni-Q дійсно забезпечує дуже реалістичну й об'ємну звукову сцену.
Тембральний характер звуку та вперто здивував моніторною точністю практично у всьому робочому частотному діапазоні, що дає змогу використовувати KEF LS50 Meta в студії звукозапису. Деяке забарвлення звучання має лише в зоні глибокого баса (де-то нижче ніж 100 Гц) — все-таки "кільце" вуфера вносить свою "родзинку" (порівнюючи з басовиком традиційної конусної конструкції.). Використовуючи KEF LS50 Meta у професійній студії, варто враховувати цю особливість. А ось для домашнього прослуховування така оксамитова "басовітність" особливо не завадить. Можливо, шанувальникам інфранізу має сенс подумати про додатковий сабвфувер.
Однак тим, що слухає "чисті жанри" (класику, джаз, автентичну етоніку), баса буде більш ніж достатньо. У будь-якій точці приміщення звук буде дуже точним і деталізованим. Акустичні системи KEF LS50 Meta доступні в чотирьох варіантах оброблення: до вже доступного сірого (Titanium Grey) і чорного (Carbon Black) додадуть білий (Mineral White) і синій (Royal Blue Special Edition). Колонки можна поставити на будь-яку плоску поверхню або на випущені KEF стійки S2, точно відповідають гучномовцям за розміром і кольором.
Огляд KEF LS50 Meta від портула SalonAV
Справжні шанувальники марки KEF, звісно, пам'ятають, на честь чого були випущені ці двосмугові монітори та чому вони отримали цифру «50» в назві. І ось через 9 років з пам'ятного ювілею KEF ця ж акустика, що була особняком у модельній гамі, виходить знову — вже з приставкою «Meta». Нумо розбиратися, чи не помилилася KEF у своїх розрахунках? Це перша у світі система з технологією MAT — з дисками з абсорбувального «метаматеріалу», що має феноменальне звукопоглинання, отримане завдяки хитрому, математично прорахованій лабіринтній структурі. Власне, цей факт і відбитий у назві нової версії відомої моделі.
Інженери KEF взяли на озброєння розробку гонконгської компанії Acoustic Metamaterials Group, за допомогою якої можна практично повністю усунути зворотне випромінювання твітера, створивши у такий спосіб ідеальні умови роботи. «Метаматеріал», на відміну від інших акустичних абсорбentів, поглинає не 50-60% звукової енергії, а до 99%! Цілком логічно, що для дебюту революційної технології була обрана не просто добре відома, а наявна грандіозний успіх у меломанів ювілейна полкова модель LS50. Новинка має загалом вигляд точно так само, як і оригінал дев'ятирічної давності, дизайн якої створювався ще Саймоном Девісом, але, придивившись, можна помітити цілу низку дрібних відмінностей: задня панель отримала злегка опуклу форму, змінилося оформлення порту фазоінвертора, з'явилися виїмки біля клем і невеликий східчастий перехід від боковин до заднього щита, а заглушки в кутах для кріпильних болтів, навпаки, тепер усунені. Змінився і вибір колірних варіантів (у новій гамі немає червоного кольору).
Але, звісно, набагато цікавіше внутрішні зміни. Ключове поліпшення — фірмові соосні динамки Uni-Q новітнього 12 покоління, які розроблялися на базі драйверів для просунутої серії R. Завдяки змін магнітної системи та додатковій оптимізації підвісів за заявами розробників, вдалося отримати на 40% більш гладку АЧХ у всій смузі відтворюваних частот (широти останньої не змінилися). А той самий «метаматеріал» дав змогу так поліпшити умови роботи легкого 25-міліметрового купола (дисперсія якого із зовнішнього боку задається фірмовим фазовирівнювальним елементом Tangerine), що спотворення всієї збірки знизилися до абсолютно Низьких для акустики значень у 0,07% (указано для звукового тиску 90 дБ).
А тепер — те, що хочеться додати особисто від себе. Як і раніше, викликає захоплення задемопфованість усіх стінок АС. Простукування не дає «камінного» монолітного ефекту (що добре — акустика не має бути вже зовсім «мертвою»), але механічний відгук виходить дуже тихим і загасає миттєво — краще, ніж у будь-якої класичної системи з корпусом MDF. За деякими відомостями, під час розроблення LS50 Meta були застосовані складніші стяжки та дорожчі демпфувальні матеріали. Що, найімовірніше, і слугує поясненням вищої ціни.
Також хочу звернути увагу на дві фірмові деталі, характерні для всіх сучасних головок Uni-Q — рельєфні виштампування на дифузорах і хвилясті радіусні складки на підвісі Z-Flex. Перші слугують для підтримки поршневого режиму роботи та зниження металевого резонансного відтінку в тонких алюмінієвих дифузорів. Друга інновація забезпечує умови для максимально лінійного ходу рухомої системи в широкому діапазоні амплітуд. І коротко про фільтри. Виробник не вказує жодних змін, крім одного: частота розділу знижена з 2,2 до 2,1 кГц.
Перші LS50 у наших тестах підкорили порізною й повноцінною динамікою, яку ніяк не тиснеш від систем із не надто високою чутливістю. Так, їх треба було бездоганно навантажувати потужністю, але
довести ці поличники до явного перевантаження на басах можна було лише якимось нелюдським рівнем гучності. Нові моделі ведуть себе схожим способом. Ми слухали їх з мережевим інтегральним Primare i25, і на слух було складно визначити, здавалося б, най банальнішого — ту саму граничну гучність. Додаєш і додаєш рівень, а жодної компресії, жодних спотворень, які зазначили б на наближення до критичної позначки, немає й у помині! Це дуже крута ознака — щоб забезпечувати комфортне чисте звучання на такій гучності, підсилювач має мати реально марні спотворення. Але закони фізики це не скасовує — поріг гучності, за яким з'являються характерні ознаки перевантаження, все ж є і його краще не перевищувати.
Бас — дуже рівний, приємно ударний і докладний, починаючи з 50-60 Гц. Але це не означає, що системам потрібна підтримка сабвуфера (він якраз може знизити швидкість і приголомшливу текстурність). Але якщо у вас з'явиться бажання побудувати трифонічну систему, заповнити найнижчий діапазон і підняти рівень неспотвореного SPL (обмежено смугу на LS50 Meta), то сабвуфер вибирайте найвищого класу. У KEF
до речі, є кілька закритих моделей із пуш-пульною роботою драйверів, які дуже гнучкі в настроюванні. Раніше багатьом системам з Uni-Q, на мою думку, трохи бракувало чистоти та гарної повітряності, але нові LS50 виняток із цього ряду — я полагаюсь, якраз завдяки застосуванню «метаматеріалу». Лінійність на ВЧ зразкова, нюансування найглибша, всі дрібні деталі органічні та проявляються на будь-яких динамічних рівнях, включно з близькими до граничних.
Сцена — у найкращих традиціях соосних випромінювачів: точкова локалізація, зрозумілі плани, чіткий поділ. Не може бути претензій і до загального характеру передавання НЧ/ВЧ. Акустика дає щільні та чіткі образи, не додає якісь своїх відтінків. Але цей «студійний» спосіб відмальовування сцени підкріплюється ще широким динамічним і частотним діапазоном. Іноді складається повна ілюзія звучання дорогих підлогових АС і, полагаючись, деякі аудіодилери навіть черпають на озброєння цей ефектний трюк під час демонстрації.
Перед тестом у мене були сумніви щодо того, чи варті ці системи тих грошей, які за них просили — все-таки різниця щодо колишніх досить солідна, до ціни ніби додали «налог» на легендарний статус моделі. Тепер жодних сумнівів — KEF LS50 Meta стоять кожного рубля. Вони просто перейшли в іншу лігу і, як будь-яка акустика, що виросла в класі, тепер вимагають оточення з серйозних
компонентів. І ось чому я з такою нетерпінням чекає появи приставки «Meta» на інших АС британського бренда. Впевнений, ця технологія має такий потенціал, що здатна вивести всі моделі KEF на новий рівень.Характеристики KEF LS50 Meta
Конструкція: Двосмугова з фазоінвертором
Динамік ВЧ: 25-міліметровий (1-дюймовий) вентильований з алюмінієвим купольним дифузором
Динамік СЧ: 130-міліметровий (5,25-дюймовий) з дифузором із магнієво-алюмінієвого сплаву
Діапазон відтворюваних частот (-6 дБ): 47 Гц - 45 кГц
Діапазон відтворюваних частот (±3 дБ): 79 Гц - 28 кГц
Частота кроссовера: 2,1 кГц
Необхідна потужність підсилювача: 40 - 100 Вт
Чутливість (2,83 В/1 м): 85 дБ
Номінальний опір: 8 Ом (мінімальний 3,2 Ом)
Максимальний рівень звукового тиску: 106 дБ
Габаритни: 302 х 200 х 278 мм
Вага: 7,8 кг.
Основні | |
---|---|
Виробник | KEF |
Гарантійний термін | 12 міс |
Кількість каналів | 2.0 |
Стан | Новий |
Тип | Домашній кінотеатр |
- Ціна: 105 984 ₴/комплект