Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Canton Vento 100 Black High Gloss»
0,01 ₴
+ 1 РІК ГАРАНТІЇ
Canton Vento 100
До свого наступного п'ятдесятиріччя Canton вирішили оновити чи не всі ряди акустичних систем. Кілька новинок вже побувала в наших тестах, а сьогодні ми", мабуть, головного дебютанту німецького бренда 2021 року — найбільші підлогові системи Vento, у яких взагалі не було аналогів у минулому. У висоту нові флагмани ряду переросли Canton Vento 896.2 на 55 мм, завглибшки — на 40, а завширшки (по опорах) — аж на 65 мм. На перший погляд, не так уже й капітально. Але з такими показниками вони наблизилися до моделей 3 K (які в Німеччині коштують понад 10 000 євро за пару) з найбільш просунутої лінійки Canton Reference і, що ще важливіше, додали у внутрішньому об'ємі мінімум літрів 40-50. Ще літрів 5-10 додали завдяки меншому вигину бічних стінок у «стінок». І я не Moves, що все це сталося по примхі дизайнерів.
Подивіться, як відрізняються в діаметрі басові головки у «стілки» на тлі середньочастотника, який уже сам по собі не маленький (174 мм). У колишніх флагманів нижній регістр озвучувався драйверами 192-міліметрового калібру, у нових — 220, що за загальною площею випромінювання вже понад 12-дюймовий сабвуферний головки. Тільки тут драйвери куди більш чутливі — вони поміщені в загальний фазоінверторний корпус і напевно настільки відрізняються за показниками резонансу та добротності, що їм знадобився набагато більший обсяг.
Конструктивно всі динаміки ідентичні тим самим. Твітер не змінився навіть зовні — знайома та «вока» фланця, і 25-міліметровим керамічним куполом під сіткою з апертурним тілом. Легкий і тонкий дифузор середньочастотника зроблений у фірмових традиціях мультирадіусним, з інвертованим куполом замість звичного центрального ковпачком (витраю криволінійність компенсує запалення відгуку дифузора від осі зовнішнім краям і в підсумку випромінюється плоска хвиля). Структура басових головок — Double Cone, тобто зовнішня увігнута частина закріплена на внутрішньому «силовому» конусі, який забезпечує суворо поршневий режим роботи. Нарешті, впізнавані та «кентонівські» Wave-підвіси — такі на СЧ і НЧ головках забезпечують більшу лінійність за високих амплітудів. Головна відмінність полягає в тому, що замість чистого титану застосовується новий матеріал із графітовим покриттям. Він, як увірує виробник, має оптимальне співвідношення жорсткості та маси до внутрішнього демпфування.
Також у всій оновленій серії Vento перероблені кріплення плат і вхідних клем, застосовується клей із віброізоляційними властивостями, спеціальні латунні гвинти та пробкові проставки... Все це зроблено для нейтралізації мікрофонного ефекту та мікровібрацій, які за будь-яким впливом впливають на елементи кросоверів і проведення всередині корпусів. Тип фільтрів виробник традиційно не вказує. Відомі лише частоти поділки (170 і 3200 Гц, що сигнал до головок проходить через DC-ланцюжок (конденсатор великої місткості для відсічення інфранікських складників) і, що елементи фільтра за якістю відповідають вищій серії.
В акустиці Canton, за своїми спостереженнями, чітко простежується градація не тільки за якістю, але й за вимогливістю до посилення. Найдрібніші моделі, наприклад, чудово поєднуються навіть із простими AV-ресиверами, віконечники яких не мають високого демпфування навантаження, сильно страждають від токових обмежень і примхливі з будь-якою низькоомною акустикою або з колонками, які мають Великі провали імпедансу. А моделі з лінійки Reference, навпаки, такі «важки», що до них навіть не підходь зі слабкими недорогими підсилювачами. И Canton Vento 100 виявилася якраз такими вимогливими.
Берем адекватний за ціною Marantz Model 30 з його «стінобітними» підсилювачами класу D і отримуємо звук, який більше схожий на... клас AB! Будь-яка музика відтворюється з добре наповненим, але підозріло м'яким рельєфом на низах, з недостатньо бадьорою динамікою ударних, зате з трохи жвавою серединою, з трохи «пересмаженими» СЧ/ВЧ і водночас зі згладженими за гостротою верхами. На деяких треках здається, ніби взагалі звучить вінтажна система з класичними дифузорними пискавками з паперу. І, до речі, це цікава меломанська фішка — якщо ви шукаєте спокійне за темпераментом, але підкреслено ритмічне звучання з деяким теплим обволікальним ефектом, яке додає «соковості» всій ранній електронній музиці та новій хвилі 80-х, то вам однозначно варто послухати таке поєднання.
Але щоб отримати від Canton Vento 100 таку ж точність передавання простору, деталірування сцени та наповненість повітрям, яка була хоча б у Canton Vento 896.2, доведеться взяти підсилювач класом підвищено, а в ідеалі — підібрати і дві пари акустичних кабелів для реалізації бай-вайрингу максимально (щоб знизити всі контактні втрати та наростити переріз у лінії). За такою схемою з Denon PMA-A110 новинки Canton видали те, що я взагалі не чекав почути від чопорного й академічного «Денона». Це було відтворення з надзвичайно глибокою й докладною проробкою всього басового рельєфу, з передаванням найдрібніших тональних нюансів середини, з невимовним відчуттям того, що можна назвати «основою об'єму».
Діапазон вниз — як у найзасновніших і найдорожчих колонок. Смуга загалом — без найменших ознак фазоінверторного характеру, корпусних резонансів та інших замутнінь. Іншими словами, нейтральність майже абсолютна. Запас «чистій» гучності взагалі неймовірний. Ви можете додавати рівень ще й ще, досягаючи величин, за яких ударні інструменти входять уже чи не «в контакт» зі слухачем, буквально прибиваючи його до крісла, але саунд однаково залишиться чистим, пластичним і комфортним. Поміту, що такий удаль здатний реалізувати далеко не кожен акустичний хай-енд.
Суб'єктивне відчуття динаміки, звісно, залежить від обраної гучності. На великий все ОК, але якщо ви любите, щоб і на середніх рівнях ударні передавалися максимально текстурно та по-боєвому, доведеться підшукати підсилювач із ще більшим енергетичним потенціалом і демпфуванням. І нові Vento стоять його. У низькому та середньому діапазоні вони такі гарні, що їм і аналогів у класі не зшукати.
Втім, це працює і проти них. На такому благородному фундаменті мерехтять переваги керамічної пискавки. Верхній діапазон загалом гарний — не виділений, не пофарбований, у ньому не вловлюється агресивних відтінків (те, що ми помітили, напевно піде з прогрівом). Але у разі звичайного дводротового з'єднання акустики з підсилювачем у передаванні ВЧ немає належної відкритості, легкості та свободи, а якщо кабель не надто високого класу, то доведеться миритися і з замутнінням дрібних штрихів у звучанні. Так що ви знаєте, що робити. Під'єднуйте «стілки» до підсилювача двома паралельними підібраними кабелями, і це напевно виведе всю вашу аудіосистему на якісно новий рівень.
Характеристики Canton Vento 100
- Конфігурація: 4 випромінювачі, 3 смуги
- Акустичне оформлення: фазоінвертор
- Діапазон відтворюваних частот: 20 — 40 000 Гц
- Чутливість (1 Вт/1 м): н.д.
- Опір: 4 — 8 Ом
- Частоти розділу смуг: 170 — 3200 Гц
- Номінальна/максимальна потужність: 220/400 Вт
- Габарити з опорами: 352 х 1155 х 420 мм
- Маса: 39,2 кг
Canton Vento 100 купити в Світ Акустики за найкращою ціною в Україні.
Основні | |
---|---|
Виробник | Canton |
Гарантійний термін | 12 міс |
Кількість смуг | 3 |
Максимальна потужність | 400 Вт |
Потужність | 220 Вт |
Стан | Новий |
Тип | Підлогова |
Колір корпусу | |
Колір корпусу | Black high gloss |
- Ціна: 211 410 ₴/пара