Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Reavon UBR-X200»
0,01 ₴
+ 1 РІК ГАРАНТІЇ
Reavon UBR-X200
В асортименті бренда Reavon поки лише дві моделі: цифровий транспорт UBR-X100 і повний програвач з аналоговими виходами звуку UBR-X200. Головна відмінність від сімейства OPPO UDP-203 і UDP-205 — у тому, що апарати Reavon побудовані на SoC MediaTek MT8581, тоді як плеєри OPPO — на кастомізованій версії того ж чипа. Що було змінено та заради чого, не зазначено.
За комутаційними можливостями Reavon UBR-X200 ближче до UDP-203 — загальним для них є наявність аналогових виходів 7.1. Але наш герой має також окремі виходи стерео, причому не тільки звичайні, але й балансні. Не вдається виявити близьке походження UBR-X200 і з плеєром Pioneer UDP-LX500. Так, він теж побудований на SoC MediaTek MT8581, у них схожі деякі рівні настройкового меню, але під час погляду на тилові панелі зрозуміло, що це абсолютно різні апарати, причому відмінності не тільки в тому, що UDP-LX500 немає аналогових виходів 7.1 і балансних стереофонічних теж, але й у зовсім іншому внутрішньому компонуванні.
Саме в аналоговому тракті, у його елементній базі ховаються найважливіші відмінності Reavon UBR-X200 від його знаменитих попередників, що потрапили в Лету. Комусь може здатися дивним вибір ЦАПа Burr-Brown PCM1690, але це говорить лише про те, що розробник, який зайнявся звуковою підсистемою, має свої пристрасті та смаки. Як, скажімо, і конструктори британської iFi Audio, що віддають перевагу продукції саме Burr-Brown.
У всьому, що не стосується аудіотракту, плеєр Reavon слідує неписаним стандартам, що встановлені до його появи. Виявляється це, зокрема, у наявності двох виходів HDMI. Перший може бути скконфігурований на виведення відео та звуку (за замовчуванням), або тільки на відео. Другий — лише аудіо. Абсолютно незамінна функція, якщо в системі встановлений ресивер без підтримки 3D і необхідно подавати на нього тільки звуковий сигнал, надсилаючи відео безпосередньо на дисплей. Для першого HDMI можна вибирати параметри колірного простору (RGB 16 — 235, RGB 0 — 255, YCbCr 4:4:4, YCbCr 4:2:2, YCbCr 4:2:0), розрядність кольору Deep Color (Auto, 12-bit, 10-bit, O). А для другого HDMI — формат потоку (Bitstream або PCM), а також можливість вимкнення.
Традиційно для плеєрів цього типу передбачена можливість тонкої корекції параметрів зображення, включно з настроюванням системи заглушення відеошумів і перетворювача HDR-SDR. За своїм особистим твердженням, у джерелі ці параметри не потрібні — коригувати зображення треба в дисплеї. Але ж хтось неодмінно викаже своє розчарування, якщо цієї можливості не виявить. Тож нехай буде.
Порівняння роз'ємів на задніх панелях Reavon UBR-X100 і UBR-X200
Можливість керувати частотою кадрової розгортки та роздільної здатності на виході — це також стандартна та абсолютно необхідна функція. Дуже потрібна опція повного вимкнення скейлера та перетворювача розверток (режим Direct) — щоб на дисплей відео йшов в тому самому вигляді, у якому записано на диску. За умови, природно, що дисплей може його правильно зобразити. Якщо є в цьому сумніву, краще вибрати пункт Auto, коли проєктор або телевізор повідомляє програвачу про підтримувані параметри. Все це у програвачів Reavon є. Приділяю цьому особливу увагу, оскільки багато медіаплеєрів на платформі Android (домінувальні зараз на ринку відеоджерела) мають із цим великі проблеми: їх дуже важко (а часом і неможливо) відучити від перетворення частоти розгорток (як і від поганої звички змінювати частоту семплювання аудіо). У плеєрів на платформі Mediatek, включно з Reavon, цих проблем немає.
Стандартом для програвачів цього класу є і функція Pure Audio: під час відтворення аудіодисків можна вимкнути відеотракт. Для цього передбачена виділена кнопка P у верхньому лівому кутку пульта. когось може здивувати відсутність бездротових інтерфейсів Wi-Fi та Bluetooth, але для дискового програвача вони не суворо обов'язкові та необхідні. Наприклад, у Pioneer UDP-LX500 їх теж не було. У плеєрів OPPO — були, але хіба їх купували заради них? Зайве джерело радіочастотних перешкод під кришкою поруч із чутливою електронікою, на мою думку, не потрібне. Є гігабітний Ethernet, який забезпечує найбільш стабільне, швидке та якісне з'єднання. Зрештою, якщо льон прорости мережевий кабель під плінтусом, або брак шнурків, важливіший за якість зображення і звук, немає потреби купувати дорогий UHD Blu-ray-плеєр — можна обійтися копітковим TV-боксом, де будуть усі бездротові інтерфейси.
Конформізм передбачає законослухняність. Тому наш піддосвідчений дотримується всіх обмежень, придумані правообладнувачами: регіональне зонування, заборона на повноцінне відтворення ISO-образів дисків і папок Blu-ray і UHD Bluray, а також «самописних» SACD і DVD-Audio на ґудзиках. Чудова Cinavia теж є. За цим суворо стежить «Роскомнадзор», так що вкоротити за це російського
дистриб'ютора Reavon не треба. Хоча технічна можливість для зняття обмежень апарата є. Причому робиться це без втручання в залізо, винятково програмно, через спеціальні прошивки.
Нарешті, ще один прояв конформізму — це великий розкішний пульт ДК з підсвіткою. Ничути не гірше, ніж у плеєрів OPPO і, на мій смак, солодші, ніж у топових Pioneer. Мобільного застосунка Reavon немає, і, мабуть, вже не буде (хоча в Zapppiti воно є й не одне, тобто для компанії це не проблема). На мою думку, дисковому плеєру воно просто не потрібне. Функціонал мережевого аудірендера (DAR) можна реалізувати за допомогою програми Bubble UPnP/DLNA — він дасть змогу відтворювати музику через мережу, не вмикаючи телевізор. Дивитися відео через мережу теж можна, але для цього застосунок не потрібно — простіше це робити в режимі DMP, використовуючи графічний інтерфейс плеєра.
Інтерфейс цей простий, строгий, але, на мій смак, дуже зручний. Жодних прикрас — чиста функціональність у поєднанні з продуманою ергономікою. Працює без гальм, чітко та плавно. Лоток завантажувача — безшумний і досить швидкий. Так і має бути в апарата з солідною масою. Причому обважнений він навмисно — позначаються товсті фронтальна та тилова панелі, а також масивна сталева пластина на днищі — вона робить корпус більш жорстким і стійким до вібрацій. Рішення просте, але ефективне.
Хтось із читачів неодмінно відвідає на велику ціну плеєрів Reavon. Алечовиложитися треба не на виробника, а на глобальну інфляцію, що зачіпла і метали, й електронні компоненти, і вартість доставки. З іншого боку, треба розуміти, що виробництво, яке орієнтується не на масовий, а на обмежений попит, завжди дорожче. Проблема в тому, що багато виробників взагалі не здатні працювати з «вхідними» видами техніки, навіть із порівняно високими цінами. Можна, звісно, надягати, що з UHD Blu-ray трапиться щасливе відродження, як це сталося з вінілом. Але якщо це і станеться, то ще дуже не швидко.
Огляд Reavon UBR-X200 от портала 4pda
Багато хто дивиться відео з онлайн-сервісів або просто завантажуючи файли. Але найвища якість зображення дають тільки ліцензійні диски UHD Blu-ray у висококласному програвачі. Нещодавно така техніка випускалася кількома виробниками, а зараз потреби шанувальників кіно може задовольнити єдиний бренд — Reavon, під яким вийшла модель UBR-X200. Серед читачів неодмінно знайдеться знавець, який запитає, навіщо купувати фільми на дисках, якщо можна завантажувати та дивитися ISO-образи? Залишимо у стороні питання легальності — про шкоду піратства й так усі знають. Підійде до питання суто технічно.
Повний образ фільму 4K UHD Blu-ray займає 50-80 ГБ. Якщо глянути раз і відразу стерти, нічого страшного. Але раптом ви любите оглядати? Наприклад, один наш колега з Пітера вже років 10 збирає колекцію ISO-образів. Спочатку це були прості Blu-ray, а потім UHD. Деякий час тому у нього вийшов з ладу основний накопичувач, тож довелося шукати фільми заново. Навчений гірким досвідом, він завів дзеркальний RAID-масив.
Надійність зберігання зросла, але його вартість теж збільшилася вдвічі. До того ж час від часу закінчується вільне місце — і доводиться нарощувати ємність. Скільки коштує HDD, всі знають. Нарешті, на початку цього року наш колега визнав, що треба було від самого початку збирати ліцензійні диски — вийшло б набагато дешевше. Піратські образи тільки на перший погляд здаються безплатними, а насправді влітають у копеєчку. Зараз Михайло зайнятий пошуком гідного програвача UHD Blu-ray.
Молодий бренд Reavon належить французькій компанії Groupe Archisoft, серед активів якої також є фірма Zappiti, відома плеєрами та програмним забезпеченням для колекцій медіа. Однак за плечима французів — 30 років продажу AV-апаратури, дисків із музикою та відео. Зрозуміла річ, в шанувальників кіно мають бути плеєри. Поки у користувачів функціонували куплені раніше програвачі, можна було не турбуватися. Але поступово техніка виробляє свій ресурс — і тоді необхідна заміна. На що-небудь якісне, звісно.
Деякі знавці китайської електроніки звернули увагу на віддалену зовнішню схожість програвачів Reavon і GIEK. Насправді вони сильно розрізняються. Можливо, їх робить одна й та ж OEM-фабрика, але в GIEK в асортименті немає жодного плеєра з дискодом, розташованим суто по центру. Адже це дуже важливо, оскільки дисковод вібрує й сам чутливий до зовнішніх коливань — скажімо, від акустики, що працює на високій гучності. В ідеалі вісь обертання дисків має бути в центрі ваги апарата, як у разі з UBR-X200.
Другий рубцон оборони від вібрацій — максимально можливе зниження власної резонансної частоти програвача, щоб вона опинилася в нешкідливій частині спектра. Зроблено це перевіреним способом: масивна сталева пластина закріплена в основі шасі, а ще одна — на верхній кришці. В підсумку маса моделі досягає 6,8 кг. Навіть Reavon UBR-X100, де немає аналогового тракту, важить 6,2 кг! Тим часом китайські товариші не люблять обважнювати свої вироби, адже через це дорожить логістика. А ось французи шикують. Навіщо?
Річ у тім, що вібрації — головна причина неточного зчитування даних з оптичного диска. Система корекції може впоратися лише з невеликою частиною помилок, інші проявлятимуться в зависаннях, пропусках кадрів і зниженні чіткості зображення. Відчує і звук. Просте збільшення маси слугує ефективним, хоча й не дешевим рішенням. До того ж товсті пластини збільшують жорсткість корпусу, а це теж захищає від вібрацій.
На відміну від доступнішого та суто цифрового програвача UBR-X100, герой огляду — справжній універсал, хоча й розроблений із прицілом на оптичні диски Ultra HD Blu-ray. Інші функції, зокрема плеєра та стримера, вважалися другорядними. Але апарат без проблем відтворює медіафайли із зовнішніх USB-накопичувачів і мережевих серверів. Він прекрасно справляється з музичними носіями, включно з багатоканальними DVD-Audio та SACD, причому є можливість використовувати аналогові підсилювачі — як стереофонічні, так і багатоканальні. Якщо в системі пріоритет присвячений кіно, під'єднуєте UBR-X200 до AV-ресивера, а коли музика важливі, знадобляться виходи для підсилювача: аналогові балансні, звичайні стереофонічні, а також багатоканальні асиметричні.
Передбачене одночасне під'єднання до ресивера через HDMI і до підсилювача з аналога. Висока якість звуку в першому випадку забезпечують роздільні виходи HDMI, функції яких налаштовуються через меню. Зазвичай пакети відео й аудіо чергуються в інтерфейсі HDMI — їх сортуванням і склеюванням займається ресивер. Але він може помилитися. Зате Reavon UBR-X200 дає змогу передавати сигнал безпосередньо на телевізор або проєктор, а заодно виводити цифровий звук на AV-ресивер. До речі, одночасно розв'язується проблема зі старими пристроями без підтримки 3D — їм більше не треба його обробляти, вони можуть зосередитися на декодуванні багатоканального звуку.
Віброзахист і організації HDMI-інтерфейсів для якісної картинки недостатньо. Необхідний чипсет, який вміє не псувати відео. Проблема в тому, що зазвичай ми дивитеся ролики з різних джерел і з різною частотою кадрів. Якщо відео записане на 23,976 fps або навіть на 24 рівно, а програвач виводить його з частотою 50 або 60 Гц, всі рухи в кадрі будуть спотворені. А якщо 25 Гц перетворюються на 50, артефактів не буде, але таке перетворення трапляється нечасто. Єдиний спосіб позбутися підіргувань та інших дефектів — передавати на екран відео з тими ж параметрами, з якими воно записане. За умови, звичайно, що дисплей ці частоти підтримує.
Ще зображення часом псує недосконале перетворення роздільної здатності. Скажімо, запис зроблений у Full HD, а ви дивитеся його на 4K-телевізорі. Якщо програвач обладнаний примітивним скейлером, він неодмінно спотворить картинку під час оброблення. Краще поручити це складнішому ПЗ телевізора або проєктора. Щоб пропускати фільм на екран у недоторканому вигляді, плеєр має мати режим Direct. А якщо ви чомусь використовуєте дисплей, який неправильно обробляє стандартні роздільні здатності та частоти, програвач має вміти якісно перетворювати відео на необхідний формат.
Абсолютна більшість моделей під керуванням Android обходиться без режиму Direct. Такі моделі підлаштовують відео під параметри виведення. Подолати цей недолік украй складно. Один із небагатьох чипсетів, здатних виводити відео взагалі без перетворень, а також якісно його обробляти за потреби — це SoC MediaTek MT8581. На ньому побудовані й пристрої Reavon. Операційна система в новинки — проприєтарна, на основі Linux. Робити для неї прошивки набагато складніше та дорожче, ніж для Android, тому все заполонили доступні TV-бокси на Amlogic та інших дешевих процесорах.
Android створює великі проблеми і для звуку — позбутися примусової передискретизації в 44,1 кГц або 48 кГц вкрай складно. Єдиний вихід — використовувати зовнішній USB-ЦАП і застосунок на кшталт USB Audio Player Pro, що дає змогу виводити цифровий потік на зовнішній конвертор без перетворень.Зато Linux, навпаки, дає змогу створити гранично прямий і короткий цифровий аудіотракт, здатний спрямовувати необроблений сигнал безпосередньо на ЦАП. У Reavon UBR-X200 він побудований на чипах Burr-Brown PCM1690, які добре себе зарекомендували в AV-ресиверах Onkyo. Дуже корисна функція — Pure Audio: якщо відтворюються аудіодиски (CD, DVD-Audio, SACD), можна вимкнути відеотракт, що зробить звучання природнішим і чистішим.
Отже, Reavon UBR-X200 вміє виводити на HDMI цифрові потоки без жодних перетворень. За потреби його можна поєднувати з абсолютно будь-яким дисплеєм. Наприклад, для першого HDMI передбачений вибір параметрів палітри (RGB 16-235, RGB 0-255, YCbCr 4:4:4, YCbCr 4:2:2, YCbCr 4:2:0) і розрядності кольору Deep Color (Auto, 12-bit, 10-bit, Off). А для другого HDMI — формат потоку (Bitstream або PCM). За потреби його можна вимкнути.
Поліпшити картинку допомагають тонкі параметри заглушення шумів відео та перетворювача HDR-SDR, а ще доступний показ відео в будь-якій роздільній здатності та з будь-якою частотою кадрів (з підтримуваних поєднань, природно). Треба вивести кіно на екран взагалі без перетворень? Немає проблем — досить встановити режим Direct. Хочеться компенсувати вади дисплея? Будь ласка. Така свобода вибору дуже важлива. Дешеві програвачі її зазвичай не надають. Щоправда, самі ми дивилися Reavon UBR-200 у режимі Direct на відкаліброваному за приладами проєкторі Sony VPL-VW270ES. Для тіста запустили диски UHD Blu-ray «Вжитий», «Світ юрського періоду» і «Бігучий лез 2049» на екрані діагоналлю 130 дюймів.
Потім потішили диски в режимі Pure Audio на підлоговій акустиці PSB Image T з підсилювачем NAD Master M3. Техніка не найсучасніша, але високого класу. Зараз щось порівнянне за рівнем коштує величезних грошей. Музику UBR-X200 грає дуже цікаво: не зациклюється на витягуванні деталей, як це роблять ЦАП на чипах ESS Sabre, зате передає енергію та кураж. Звучання рельєфне, образи не збиваються в купу та відчуваються реалістично — ніби сидить у студії під час запису або на концерті. Можливість вимкнути відеотракт підіймає апарат на вищий рівень. Можливо, й обв'язка ЦАП влаштована грамотно — чутно, що програвач робили штовхові аудіоінженери.
Поява в Росії програвача Reavon UBR-X200 обнадійила колекціонерів музики та кіно. Тепер їм є на чому дивитися та слухати свої диски. Апарат функціональний, всеїдний, з доброю віброзахистом оптичного диска. Так, ціна кусається, але тут вина дефіциту напівпровідників і глобальної стимуляції. За бажання гроші можна накопичити. Гірше, коли вони є, а купити нема чого. Сподіваємося, амбіцій Reavon вистачить на довгі роки, а продукція бренда продаватиметься в нашій країні.
Характеристики Reavon UBR-X200
- Формати дисків: UHD Blu-ray, Blu-ray, Blu-ray 3D, DVD-Video, DVD-Audio, AVCHD, SACD, CD, Kodak Picture CD, CD-R/RW, DVD±R/RW, DVD±R DL, BD-R/RE
- Формати файлів: 3GP, AAC, AIFF, ALAC, ASF, AVCHD, AVI, DIVX, MKV, FLAC (2.0/5.1), M4A, AIF, AIFF, DSF (2.0/5.1), DFF (2.0/5.1), MP3, OGG, APE
- Підтримка 3D: так
- Масштабування до 4K:
- Процессоры: MediaTek MT8581 SoC (Quad-core ARM Cortex-A53 CPU, ARM Mali-T860 MP2 GPU)
- HDR: HDR10, Dolby Vision
- Багатоканальні формати: Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, Dolby Atmos, DTS, DTS-HD MA, DTS-HD HRA, DTS:X
- АудіоЦАП: Burr-Brown PCM1690
- Мережа: Ethernet 10/100/1000 Мбіт
- Мережеві протоколи: UPnP/DLNA, SMB/CIFS
- Мережеві функції: DMP, DAR
- Файлові системи USB-носіїв: FAT/FAT32, exFAT, NTFS
- Виходи: аналогові 7.1, стерео (2 x RCA, 2 x XLR); цифрові коаксіальний (RCA), оптичний (Toslink), HDMI 2.0a з HDCP 2.2 (х2)
- Інтерфейс USB: USB 3.0 х 2, USB 2.0 x 1 (на фронтальній панелі)
- Сервісні роз'єми: RS-232C
- Охолодження: пасивне
- Габарити: 430 x 85 x 300 мм
- Маса: 6,8 кг
- Комплектація: посібник користувача, силовий шнур, пульт ДК
Reavon UBR-X200 купити в Світі акустики. Ціна Reavon UBR-X200 найкраща в Україні. Купити Reavon UBR-X200 прямо зараз
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Reavon |
Гарантійний термін | 12 міс |
Стан | Новий |
Тип | Blu-ray |
- Ціна: 79 156 ₴