Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Lyngdorf TDAI-1120»
0,01 ₴
+ 1 РІК ГАРАНТІЇ
Lyngdorf TDAI-1120
Модель Lyngdorf TDAI-1120, яка дебютовувалася на виставці ISE 2020, молодша з трьох моделей TDAI (розшифровується як True Digital Amplification — справжнє цифрове посилення), позиціюється як чудовий варіант для роботи у вітальні — зокрема спільно з телевізором.Для цієї мети два коаксіальні (приймальні біти до 24 біт/192 кГц) і два оптичні (24 біти/96 кГц) входу TDAI-1120 доповнені входом HDMI з підтримкою eARC. Це дає змогу вмикати пристрій і керувати його гучністю з під'єднаного до нього телевізора. Крім того, передбачена функція синхронізації губ CEC.
Повністю цифровий, компактний Lyngdorf TDAI-1120 виробляється в Данії. Він видає 2 х 120 Вт на 4-Омні колонки й отримав запатентовану систему калібрування Lyngdorf RoomPerfect, що ґрунтується на вдосконалених методах тривимірних вимірювань.Анкер Халдан (Anker Halldan), головний виконавчий директор Lyngdorf Audio, заявив: «Цей приголомшливий, гнучкий новий підсилювач, компактний і водночас надзвичайно потужний. Під час під'єднання до телевізора у вітальні користувача зацікавить абсолютно новий звук. Віддалений застосунок iOS і Android дає змогу інтуїтивно перемикатися між найпопулярнішими потоковими сервісами. TDAI-1120 з RoomPerfect дасть змогу відтворювати звук із застосуванням колонок будь-якої марки так, як він замислювався — без впливу кімнати ».
На борту TDAI-1120 також є якісний медіаплеєр із доступом до потокового аудіо, Spotify, Airplay 2, підтримкою Roon, Chromecast і vTuner netradio. Через мережу або через USB можна отримати доступ до музичної бібліотеки DLNA/UPnP. Крім того, TDAI-1120 обладнаний вбудованим фонокоректором. У системі також передбачені аналогові RCA-вхід і вихід. Мікрофонний вхід XLR на задній панелі призначений для системи калібрування RoomPerfect.
Підсилювач також обладнаний тригерним входом і виходом, роз'ємом RJ45 Ethernet LAN і USB (Type A).Для керування TDAI-1120 використовується фірмовий застосунок Lyngdorf Remote, встановлений на смартфон, планшет або комп'ютер. Можна скористатися й системою Control4 — драйвери для неї передбачені, як і повний віддалений IP-контроль системи.
Огляд Lyngdorf TDAI-1120
Поява цієї новинки в данської Lyngdorf Audio сприймається абсолютно логічним — компанія давно спеціалізується на цифровому посиленні та довела свої розробки практично до досконалості. Залишилося лише додати стримінгову платформу та бездротові модулі — що й було зроблено в моделі Lyngdorf TDAI 1120. І що особливо цінно, розробники ввели в тракт масу звукових пресетів і зберегли фірмову систему рум-корекції.
Попри загальну тенденцію до об'єднання декількох пристроїв в одному корпусі, подібних до компонентів такого рівня, як Lyngdorf TDAI 1120 на ринку небагато. Звичайно, заманливо взяти стримінговий модуль і прив'язати його безпосередньо до імпульсного підсилювача, але ідея ця частіше знаходить втілення в бюджетному сегменті, де не висувається особливих вимог до якості звучання. А ось датчани з Lyngdorf Audio так піднатерелі в цифрових розробках, що зважилися на випуск такого комбайна класом набагато вищим від середнього.
Привабливість проєкту в тому, що відпадає потреба в цифроаналоговому перетворювачі — сигнал із цифри легко перевести в ШІМ, і ці імпульси використовувати для керування вихідними ключами підсилювача потужності. Але ж ще потрібен якийсь користувацький сервіс — регулювання гучності, частотна корекція, виведення даних на дисплей, АЦП для роботи з аналоговими джерелами... Отже, доведеться вводити додаткові вузли й передусім продуктивний DSP, здатний обробляти сигнал у реальному часі. І ось тут у фахівців Lyngdorf Audio явна перевага — за частиною звукових алгоритмів рівних їм знайдеться небагато.
Так і з погляду функціоналу Lyngdorf TDAI 1120 — апарат досить просунутий. В його активі інтернет-радіо (vTuner), підтримка Spotify Connect, Roon Ready, DLNA і LAN через USB, а також бездротові модулі Bluetooth aptX і Wi-Fi. Завдяки наявності Airplay 2 і Chromecast цей підсилювач легко зв'язати з іншими сумісними аудіопристроями й акустичними системами для відтворення музики в різних кімнатах. Є навіть вхід HDMI-ARC з можливостями CEC, так що новинка від Lyngdorf допоможе якісно озвучити телевізійні передачі та відеоконтент.
У підсилювач вбудований DSP, на якому реалізована фірмова автокорекція Room Perfect. На відміну від широко відомих ліцензійних систем типу Audessy і Dirac, вона передбачає два режими настроювання, у яких звукове поле фокусується або на одного слухача, або на певну частину кімнати. Водночас система не тільки вирівнює частотну характеристику, мінімізуючи вплив приміщення, а й
усуває фазові зміщення. Зрозуміло, Room Perfect можна вимкнути, але, як показує досвід, з активною корекцією техніка Lyngdorf завжди звучить краще. Точність формування поля залежить від того, уяких місцях встановлювався мікрофон під час замірів, і в граничці повнота інформації про досліджуване приміщення може досягати 99%.
У DSP заведені й інші алгоритми корекції, але про них розповімо трохи пізніше, коли почнемо розбиратися з керівником застосунком. Вбудовані підсилювачі, зрозуміло, імпульсні, і це теж власна розробка Lyngdorf. Вихідна потужність не рекордна, але цілком достатня для кімнат 25-30 кв. м і колонок чутливістю від 88 дБ/Вт — 2 x 120 Вт RMS на чотирьох Омах і 2 x 60 Вт на вісім. Максимальний вихідний струм може досягати 30 амперів, а рівень спотворень за номінальної потужності не перевищує 0,05% Для класу D зовсім непогано.
За двома коаксіальним входами та HDMI eARC підсилювач приймає PCM з роздільною здатністю до 192/24, за двома оптичними — до 96/24. Аналогових входів два: Phono (так, у підсилювачі є вбудований фонокоректор для ММ головок!) і лінійний на RCA з максимальним рівнем 4 В. Ще один роз'єм, балансний, на XLR, призначений для калібрувального мікрофона системи Room Perfect. Настройок у Lyngdorf TDAI 1120 неможлива кількість, але все докладно та штовхливо викладено в інструкції користувача. У роботі дуже допомагає гігантський дисплей, який займає половину лицьової панелі — на нього виводиться маса різної інформації. Традиційно для Lyngdorf органів керування мінімум — енкодер, який відповідає за регулювання гучності та навігацію в меню, ручка Source/Mute і кнопка Standby
В істинно скандинавському стилі виготовлена та чорно-біла графіка керівного застосунка Lyngdorf Remote. Розділів у ньому багато, але не заплутаєшся — вистроєно все досить логічно та працює чітко. Смартфон швидко знаходить TDAI 1120, на екран відразу ж виводиться стартове меню з великим регулятором гучності та її значення в дБ. Захопливий квест за режимами та параметрами можна описувати довго, я ж
Зупиняюсь на тих, що мають пряме відношення до звуку. Насамперед, це розділ Voicing, у якому можна вибрати будь-який з 14 пресетів із різною частотною характеристикою. Як вона виглядає в кожному конкретному випадку, показано на графіках./
Всі варіанти я не пробували, поекспериментував лише з деякими. Установки Bass 1 і Bass 2 будуть корисні під час прослуховування на невеликій гучності, вони додають енергії й «бархату» в нижній регістр, але оскільки підіймання невеликий, помітних кімнатних резонансів не виникає. Водночас локальне ослаблення на 3 кГц пом'якшує голосові сибілянти. Те саме відбувається на Music, але без підіймання на НЧ. Вибравши Action, ми отримали акцент на ударному нижньому діапазоні, він може виявитися корисним під час перегляду фільмів. Якщо у вас у кімнаті проблеми з басом, спробуйте Open Air — усуне важкість із нижнього регістру, звучання буквально відкриється. Сподобався, що всі пресети працюють делікатно, без різких втручань у вихідну характеристику фонограм і не порушують побудови звукової сцени.
Якщо жоден із готових варіантів не підходить, можна скористатися класичним темблоблоком із регулюванням за високими та низькими частотами, причому в ньому задається не тільки глибина корекції, але й центральна частота. Це зручно, коли потрібно підправити АЧХ акустичних систем або послабити стоячу хвилю. Хоча з останньою проблемою Room Perfect справляється набагато краще.
Як стример Lyngdorf TDAI 1120 особливих приводів для критики не дав — контент зі Spotify звучав цілком комфортно, без дратівливих артефактів, хоча ресурс із погляду якості далеко не найкращий. Це, до речі, одна з характерних відмінностей техніки Lyngdorf — ні за що не здогадаєтеся, що всередині імпульсний підсилювач. Жодної сухості на верхах, правильна, без укручування нюансів детальність, не перетискний бас. Особливо переваги фірмової схемотехніки виявилися, коли ми під'єднали підсилювач через коаксіал до CD-програвача Lyngdorf CD 2. Ясний, точний і енергійний звук вийшов навіть на пресі Neutral (лінійна характеристика), а якщо підібрати правильну корекцію, можна вибудувати ефектну подачу будь-якого жанру. Lyngdorf TDAI 1120 — один із небагатьох підсилювачів, у якому максимально реалізовані переваги повністю цифрового тракту без жодних характерних для подібних пристроїв вад щодо частини звучання. Щоб вийшла просунута система на всі випадки життя, досить лише додати колонки. А вбудований фонокоректор додасть до проекту зворушливу нотку ностальгії...
Огляд Lyngdorf TDAI-1120
Компактні пристрої типу «все в одному» — це модний і сучасний тренд, який підтримали багато Hi-Fi-виробників. Коробочка менша від стандартного компонента, яка не потребує джерел і здатна видати з добрими колонками по-справжньому дорослий звук — буквально мрія будь-якого креману. Але тут важливо зазначити один нюанс: більшість пристроїв такого типу належить до бюджетного та середнього сегмента. Знайти щось по-справжньому висококласне та здатне за якістю звуку укласти на лопатки систему, зібрану на роздільних компонентах, вкрай проблематично. З ходу яочний лише кілька пристроїв, що мають такі таланти. Але недавно цей мізерний список поповнився ще одним вкрай цікавим примірником — Lyngdorf TDAI 1120.
Компанія Lyngdorf відома своєю прихильністю до цифрових технологій. Тож хоча спочатку асортимент виробника містить тільки підсилювачі та CD-програвачі, появу мережевих пристроїв було природним етапом розвитку. Оскільки у світі Lyngdorf все відбувається в цифровому доміні, мережеві плеєри як самостійне явище не мали особливого сенсу — навіщо ускладнювати ситуацію організацією безджиттерного передавання цифрового потоку між компонентами? Цілком логічно, що навіть великі повнорозмірні компоненти Lyngdorf є пристроями типу «все в одному», які об'єднують підсилювач і стример. А якщо вже йдеться про компактне рішення, іншу концепції й бути не могло.
Особливо приємний той факт, що новонароджений малюк не тільки зберіг найкращі фамільні риси, але також набув і своїх унікальних властивостей, що відповідають ідеї компактного стерео-продуксу, орієнтованого на ширше коло користувачів. Іноді розповідаєш людині про переваги новітніх цифрових технологій, перетворення сигналу з PCM на ШІМ безпосередньо без цифро-аналогового перетворення, про останні досягнення автоматичної рум-корекції, а у відповідь чуєш обеззброюююююючу фразу: «Клас! А Bluetooth має?» І найнеприємніше, що в деяких Hi-Fi та High End компонентів цього самого Bluetooth з його жастким бітрейтом просто немає! Так буває. Але не в цьому разі.
Lyngdorf TDAI 1120 робили досвідчені хлопці, тому можна сміливо відповісти: «Так, Bluetooth є! А ще є Chromecast, DLNA і Airplay 2, тому музику можна буде послухати в вищій якості, ніж через Bluetooth — повірте, вам це сподобається ». Ну, а тим, хто випробуваний у темі Hi-Fi і мимоволі морщиться від слова Bluetooth, можна просто шепотіти на вухо: «А ще він має Roon» — і життя заграє новими барвами. Одним словом, працюючи над функціональністю, розробники Lyngdorf TDAI 1120 постаралися врахувати всі можливі варіанти використання, без жодного снобізму й обрізання функцій у пригоду стереотипам. Зрештою, добре екранований відключений Bluetooth-модуль звук не зіпсує.
До речі, цифрова справа не обмежилася. Оскільки вже зараз у моді вініл, фонокоректор у Lyngdorf TDAI 1120 теж є. Також є власний плеєр, що відтворює контент із флешки або в мережі, і вбудовані клієнти Tidal і Spotify Connect. Набір стандартних входів: коаксіальні, оптичні, HDMI з eARC і лінійний аналоговий (тож працює через АЦП). Про системи автоматизації теж не забули. Є входи/виходи тригера та готові драйвери для Control4 — можна інтегруватися в розумний будинок.
Головна відмінність пристрою нішевого та розрахованого на ширшу аудиторію — користувацький інтерфейс. Якщо поціновувач High End готовий 19. улюбленому апараті будь-які одвірки в керуванні, то людина, не глибоко занурена в тему, хоче ще й такого ж висококласного, інтуїтивно зрозуміле керування. Розшифровувати кольори світлодіодів і читати ночами мануал такий користувач не буде і швидше відкоркує більш зручний апарат, ніж найкраще звучить. Ні в кого не виникає сумнівів у тому, що Lyngdorf — це спочатку High End. І всім відомо, що в індикації й керуванні старших моделей є певна специфіка.
Новий Lyngdorf TDAI 1120 має той самий набір органів керування: регулятор гучності та поворотну ручку для вибору джерел сигналу. Але дисплей оформлений зовсім інакше — і це повністю змінює сприйняття. Розташовані по колу іконки входів візуально врівноважують велику світну ручку гучності, а процес перемикання добре синхронізований із поворотом ручки. Унаслідок фасад пристрою має гармонійний вигляд, а процес керування стає інтуїтивно зрозумілим — не потрібно навіть запам'ятовувати іконку входу, оскільки її розташування чітко визначається цифрою на циферблаті годинника. Фірмова програма має лаконічний дизайн. Воно таке ж наочно та логічно, як і керування з передньої панелі. В підсумку ні фізичний, ні віртуальний інтерфейси Lyngdorf TDAI 1120 не здаються складними та освоюються за лічені хвилини. А це — великий і важливий крок назустріч користувачеві.
Перше враження від сетапу, підготовленого до прослуховування, можна описати однією фразою: «А цей малюк взагалі витримає?». Поруч із великими та потужними підлогами Klipsch RF-7 III чудово виглядає пара моноблоків Ватт по 300, а мініатюрний Lyngdorf TDAI 1120 на їхньому тлі та розгледіти — важко. Однак досить увімкнути систему — і сумніви полягають із перших нот. Скромні на папері 60 Вт RMS підсилювача впевнено контролюють колонки з піковою потужністю на 1 000 Вт. Неймовірно, але, як виявилося, цілком реально! Закони фізики надалі діють — так що регулятор гучності найчастіше перебуває в діапазоні від 1 до 3 годин. Однак водночас немає ані спотворень, ані втрати контролю над басом, ані жодних інших ознак перевантаження.
Система звучить чисто, чітко та впевнено аж до межі можливостей слуху, який відповідає приблизно 85-90% доступної гучності. Якщо ж не намагатися вичавити максимум і під'єднати відповідні за розмірами колонки, запас потужності буде помітно більший. Як хайфайщик зі стажем, перед прослуховуванням будь-якого компонента я насамперед вимикаю всі можливі покращувачі, еквалайзери, оптимізатори та темброблоки — щоб, прослухувавши апарат у чистому вигляді, додавати «примочки» від виробника, за ходом справи Оцінюючи їхню якість і ефективність. Технологія Room Perfect від Lyngdorf — мабуть, єдина, якій я готовий довіритися априорі. Просто тому, що неодноразово стикався з результатом її роботи, і в 100% випадках цей самий результат був поділений. У своїй свідомості Lyngdorf і калібрування Room Perfect вже встигли спресуватися в єдине ціле, і слухати не калібрований апарат — це те саме, що не слухати його в принципі.
Але це зовсім не означає, що я готовий так само беззастережно довіряти всім іншим «поліпшайзерам» від Lyngdorf. Так що, за традицією, перше, що я зробив — перехідив режим звучання в «нейтральний». Результатом загалом залишився задоволений, але в якийсь момент мені здалося, що баса було не досить, і з'явилася думка: «А не спробувати якийсь більш басовий режим?». З одного боку, попередньо встановлені параметри або ручні налаштування еквалайзера зазвичай підлягають детальності та роблять звук більш механістичним, але, з іншого боку, це дає змогу оцінити потенціал системи за багатьма іншими чинниками. Одним словом, у межах тесту — цілком робочий і ефективний метод.
Увімкнення режиму Bass 1 дало ефект появи в системі сабвуфера. Додалися потужний, щільний і ґрунтовний басовий фундамент. Якщо раніше бас був акуратно-моніторний, то тепер він став м'ясистим і смачним. Той момент, коли, налаштовуючи саб на слух, робиш його гучність не трохи менше, як додається інструкція, а трохи додаєш, щоб у музиці було більше енергетики та драйву. Після повернення назад у нейтральний режим, я помічив ще одну річ: крім баса в звуковій картині нічого не змінилося. Характерної деградації звуку під час використання еквалізації й не менш характерного просвітлення звукової картини після вимкнення не сталося. Детальність, відчуття жвавості та цілісності — все залишилося на своїх місцях.
Крім еквалізації розробники пропонують користувачеві ще одне налаштування, яке може працювати паралельно. Одним натисканням кнопки в застосунку можна змінювати характер звукової сцени — режим фокусування призначений для серйозного аудіофільського прослуховування, коли в кімнаті є тільки людина та дві колонки, що утворюють строгий трикутник. Простіше кажучи — формується одна точка комфортного прослуховування, перебуваючи в якій, можна побачити голографічно точну звукову сцену. Режим розширеної сцени ідеальний у тому разі, якщо ви слухаєте музику фоном або у великій компанії. Звук у цьому режимі заповнює кімнату рівномірніше, пропорції інструментів і стереообрази не такі досконалі, як у режимі фокусування, але зона комфортного прослуховування водночас максимально широка.
Фактично, крім ефективної рум-корекції Lyngdorf TDAI 1120 пропонує деякий другий рівень адаптації звучання системи під звук за допомогою пресетів. Змінити характер подавання відповідно до відтвореного контенту можна не занурюючись глибоко в параметри, не вмикаючи сабвуфер і не рухаючи колонки. Без використання еквалізації та функції розширення звукової сцени система з Lyngdorf TDAI 1120 звучить дуже жваво та виразно. Якщо взяти, наприклад, добре знайомого запису квартета Бека Брубека, звук виходить гранично точний, чистий і абсолютно реалістичний. Кожен дотик до тарілок і струн контрабаса чутний у найдрібніших деталях, немов це не запис, а живі інструменти. Енергетика та басовий грув LEENALCHI шевелять килимове покриття на підлозі та виключають можливість присутності в кімнаті безучасних випадків — танцюють усі!
Роздільна здатність системи гранично високо, так що за бажання можна легко відрізнити CD від Hi-Res, а порівняння різних ремайстеринків якогось легендарного рок-альбома не займе багато часу — найдрібніші відтінки та відмінності абсолютно очевидні. Водночас відрізнити звучання Hi-Res від чистої вінілової пластинки буде непросто — саунд в обох випадках виходить цілісним і мелодійним, з природними аналоговими тембрами. Попередньо встановлені параметри еквалайзера можуть сильно допомогти, якщо в плейлисті потрапляє якийсь специфічний запис. Наприклад, Halestorm пишуться дуже жорстко і часом уже надто агресивно, а Lyngdorf TDAI 1120 може це пом'якшити.
Характеристики Lyngdorf TDAI-1120
- 2-канальний мережевий підсилювач
- Номінальна потужність: 2 х 120 Вт RMS на 4 Ом / 2 x 60 Вт RMSна 8 Ом
- Частотна характеристика: ± 0,5 дБ від 20 до 20000 Гц, повне гармонійне спотворення: макс. 0,05% від 20 до 20000 Гц, THD-N 1 Вт/8 Ом 0,04%, THD-N 1 Вт/4 Ом 0,04%
- Цифрові входи: 2 x Coaxial (≤192 кГц/24 біти), 2 x Optical (≤96 кГц/24 біти), HDMI eARC (≤192 кГц/24 біти)
- Аналогові входи: Phono RCA (RIAA/47 кОм, 100 ПФ), Line RCA (Макс. рівень 4 В (0dBFS), мікрофонний XLR для калібрування RoomPerfect
- Аналогові виходи: стереопара RCA (75 Ом, 4 В RMS)
- Інтуїтивно зрозумілий селектор входів, вебінтерфейс для настроювання та медіапрогравача, застосунок Remote для IOS і Android.
- Керування IP, CEC (HDMI), 1 тригерний вхід, 1 x тригерний вихід, 1 x роз'єм RJ45 Ethernet LAN, 1 x роз'єми USB (тип A)
- Корекція: RoomPerfect, Pre-Equalizer, ICC, 32 пресети з 8 фільтрами, регулюванням посилення та добротності
- Мережеві сервіси та протоколи: інтернет-радіо (vTuner), Spotify Connect, Roon Ready, Chromecast, DLNA (uPnP), AirPlay2, LAN (USB)
- Бездротовий зв'язок: Bluetooth, Wi-Fi (802.11 n)
- Керування: застосунок для IOS і Android, IP control, CEC (HDMI), вхід і вихід тригера
- ПДУ: ІЧ/Bluetooth
- Габарити: 10,1 x 30 x 26 см (включно з роз'ємами)
- Маса: 3,3 кг
Lyngdorf TDAI-1120 купити в Світі Акустики за найкращою ціною в Україні.
Основні | |
---|---|
Виробник | Lyngdorf |
Стан | Новий |
Колір | Білий |
- Ціна: 88 000 ₴