Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Simaudio Moon Voice 22 Black»
0,01 ₴
+ 1 РІК ГАРАНТІЇ
Simaudio Moon Voice 22
Компанія Simaudio була заснована понад 40 років тому як виробник електроніки. Сьогодні канадська компанія, в якій працює понад 60 осіб на своєму підприємстві в Бушервіллі ( Квебек), відома як торгівля зрадниками, підсилювачами потужності, інтегральними підсилювачами та фоноректорами, які продають по всьому світі під маркою Moon. Раніше цього місяця компанія здивувала всіх, оголосивши, що вийде на ринок гучномовців - сміливий крок, тому що це міцний горішок навіть для відомого бренду, оскільки по всьому світі вже так багато виробників гучномовців. Але для переїзду є законна причина — співробітники Simaudio вважали, що компанія простоувійти в сегмент з динамікою, щоб поєднуватися з продуктом, який вони називають ACE, який був представлений близько п'яти років тому і в даний час продається за ціною 4200 доларів (враховані ціни в доларах США).
ACE — це абревіатура від слова « Повний досвід », для того, щоб відобразити багатий набір функцій продукту — це інтегрований підсилювач потужністю 50 Вт на канал (при спротивленні 8 Ом) з ЦАП, потоковою платформою MiND 2 від Moon, фоноректором з рухомим магнітом, підсилювачем для навушників і великою кількістю цифрових та аналогічних входів і виходів. ACE досить Досконалий в тому, що стосується hi-fi електроніки, і, як компанія-проектувальник електроніки, люди з Simaudio думали, що це настільки досконалий продукт, наскільки їм потрібно було зробити. Але вони дізналися, що клієнти не вважали ACE повноцінною системою, тому що їм все ще потрібно було купувати динаміки, а також інші компанії. Отже, щоб зробити щось БільшеНа завершення Simaudio представила полковий гучномовець Moon Voice 22 за ціну 3000 доларів за пару. Ми можемо припустити, що пара Voice 22 дійсно добре працює з ACE, але чи підходять динаміки для системи без ACE з іншим підсилювачем? Оскільки у мене немає ACE, це те, що досліджує цей огляд.
Опис
Щодо порожнистих колонок, деякі аспекти дизайну Voice 22 типові. Наприклад, шафа з МДФ має розміри близько 14 > У × 8aш × 11,5aГ і має товщину стінок близько 1 Ноббі. Зпереду розташовані 1,1-дюймовий твітер з м'яким куполом і 6-дюймовий середній динамік з поліпропиленовим дифузором з мінеральним заповненням і литою алюмінієвим кошиком. Драйвери спеціально створені для Voice 22, але їх розміри і сам корпус не дуже відрізняються від багатьох інших двосмугових полкових колонок, представлених на ринку прямо зараз. Для захисту водія в комплект поставки входить решітка з магнітним кріпленням, але без неї дзвінок звучить краще, як це зазвичай буває. І, як майже у всіх сьогоднішніх двосих книжкових полках, Voice 22 портований, тому позаду, у верхній частині, ви знайдете розширюючий басовий порт. Під портом знаходяться якості палітурні стійкі,
Вибір кольору: чорний чи білий (оба глянцевий) також поширений, хоча я повинен зазначити, що якість чорного відділу моїх зразків для огляду була чудовою, без вад, текстури «апельсінова корка» або інших проблем. Я також бачив білу пару, коли недавно відвідав фабрику, і якість їхнього відділу також виглядало чудово. Але навіть у цьому випадку вони кольори садового розмаїття. Крім того, номінальна чутливість динаміка 89 дБ (2,83 В/м) і номінальна опір 6 Ом ніхто не дивує, а низькочастотне розширення 55 Гц (-6 дБ) також не викликає охів і ахів.
Якби в Voice 22 не було нічого, крім цього, він, можливо, був би приречений бути Просто ще однією двосмуговою полковою колонкою , яких, можливо, у світі вже занадто багато. Але в 22 є деякі характерні особливості, які виділяють його. Наприклад, хвиля, що оточує твітер, вирізається знизу, так що купол твітера знаходиться якнайближче до дифузору СЧ-НЧ-динаміка. Ця хвиля також відштовхує купол твітера від передньої панелі, що дозволяє поєднати « акустичні центри» драйверів. Кажуть, що ці речі поліпшують узгодженість між драйверами під час запуску звукових хвиль.
Але реальними перевагами Твітера є акустичне посилення, яке він забезпечує, тому для досягнення певного рівня звукового тиску потрібно трохи меншої потужності підсилювача, а також управління рухомістю, яке він пропонує, щоб забезпечити більш плавне злиття з середнім частотним і низькочастотним динаміками. в точці перетину. Низька частота кросівера 1500 Гц є ще одним важливим моментом, який також впливає на контроль обертання. Двосторонні кросівери, такі, як це, зазвичай реалізуються між 1800 і 2500 Гц, а іноді й вище.
Коли я говорив про Voice 22 з Домініком Пупартом, менеджером виробництва Simaudio і керівник групи цього проекту, мені сказали, що нижчий, ніж зазвичай, точка кросівера у поєднанні зХвиля була вибрана так, щоб дисперсиональні характеристики Твітера досконало відповідали дисперсії середньої частотної і низькочастотної динаміки на частоті кроссівера і поблизу неї. Якби частота кресовера була трохи вищою, змішування драйверів було б порушено. З Voice 22 результат виходить широким і рівномірним, тому незалежно від того, слухаєте ви один динамік або пару, зон Найкращого сприйняття - тобто область прослуховування, в якій відчувається найкращий звук - повинна бути досить широкою. Але Пупарт сказав мені, що нижча частота кросівера також поліпшила чіткість середніх частот у порівнянні з вищими точками кросівера, які пробувала команда, так що це була ще одна причина, по якій вони зупинилися на 1500 Гц.
Але коли справа доходить до дизайну гучномовців, практично кожен із них має мінус. Таким чином, низька частота кресовера покращує дисперсионні характеристики комбінації драйверів, але збільшення програвання твітером низьких частот навантажує його, що може призвести до збільшення викривлень. Пупар сказав мені, що команда взяла це в увагу, але вони вважають, що конструкція твітера в Voice 22 досить надійна, щоб витримувати таку низьку частоту кросівера. Тим не менш, я досліджував вплив частоти кросівера 1500 Гц, про що я розповім пізніше в розділі прослуховування. Крім того, наші виміри динаміку, посилання на які наведено у верхній частині огляду, також допомагають розповісти цю історію, оскільки ми вимірюємо викривлення, тому обов'язково ознайомтеся з ними.
Ще одна функція Voice 22 — це те, що Simaudio називає Curved Groove Damping (CGD), що застосовується до внутрішньої сторони лівої та правої стінок кабінету. Це нововведення - те, чим Пупар дуже пишався, коли я з ним розмовляв. Одна з причин його гордості полягає в тому, що технологія CGD призначена для поліпшення якості колонок за рахунок зниження резонансу корпусу і стін в більшій мірі, ніж це робиться за допомогою одних тільки розпорок, хоча Voice 22 також має розпорки. Інша причина полягає в тому, що CGD достатньо унікальний, щоб його можна було запатентувати, і Simaudio подала заявку на його отримання.
CGD включає фресування безперервно зігнутої канарки завширшки майже півдюйма, яка зміїє по стінці корпусу. Потім лавка заповнюється гумовим компаундом, який допомагає зменшити резонанси. Але це ще не все. Постійні відстані від краю паза до кінців стінки корпусу також зменшують резонанси.
Дві інші деталі носять косметичний характер, але все одно приємно мати їх. Одним з них є вузенька металева деталь сріблястого кольору, яка оточує обидва динаміки, щоб підкреслити малюнок замкової свердловини, створений їхньою безпосередню близькість. Інший - Hover Base, я здивований, що ніколи раніше не бачив, тому що це розумна ідея. Це підбаза заввишки майже дюйм, але трохи менш широка і глибока, ніж сам гучномовець. Він защеплюється в призначеному для нього місці на дні шафи. Коли він ввімкнений, Hover Bass піднімає динаміку над поверхнею, на якій він стоїть. Оскільки Hover Base чорного кольору, трохи менше основи корпусу і має бічні сторони, сильно заокруглені до дна, через цей динамік може виглядати так, ніби він ширяє в повітрі. Більш того, Hover Base має Poron (мікропориста уретанова піна), вбудований в його нижню частину. Poron захищає поверхню, на якій сидить динаміка, і зменшує ймовірність її переміщення. Порон міг би також забезпечити певний контроль резонансу, але Пупар не вказав мені на цей привілей, коли я розмовляв з ним, так що я дійсно не знаю.
Якщо ви хочете розмістити Voice 22 на підставці, як я зробив зі своєю парою для огляду, ви можете зробити це з базовою Hover Base або без неї. Я залишив Hover Base на кожній колонці, коли поставив їх на 24-дюймові стійкі Monoprice Monolith і 24-дюймові стійкі BBC (тепер неіснуюча канадська компанія, а не британська віщальна компанія) у двох системах, які я використовував для прослуховування. Але за 400 доларів ви також можете купити пару 24-дюймових підставок, виготовлених на замовлення для Simaudio Voice 22 шанованим виробником підставок Target. Верхня пластина вставки має точну форму Hover Base, тому вона розміщується в області під корпусом, яку було відведено для Hover Base, що надає динаміку і підставці більш цілісний вигляд при прикріпленні - це ще одна перевага.
Є ще одна цікава деталь - на Voice 22 поширюється десятирічна гарантія при реєстрації, як і на електроніку компанії. Для динаміків і електроніки це щонайменше вдвічі більше, ніж пропонують більшість компаній.
Звук
Спочатку я використав стійкі Monoprice, щоб встановити Voice 22 у своїй вітальні, яка має розміри близько 19 футів в довжину і 15 футів в ширину, з стелею заввишки 8 футів. У цій кімнаті я переглядаю компоненти для своєї колонки « Сістема один». Динамики були приблизно в 8 футах один від одного і в 12 футах від дивана, на якому я слухав більшу частину часу. Задня частина шафи була приблизно за 2 фути від стіни позаду них. Акустичні кабелі QED XT25 використовувались для живлення 22s інтегрований підсилювач Kinki Studio EX-M1+.. Джерелом виніла був мій програвач Pro-Ject аудіо Systems X1 з зрадником iFi Audio Zen Phono. Цифрове відтворення відбувалося через Denafrips Ares II з стримером Chromecast Audio, підключеним до одного з його входів TosLink. Аналогові кабелі лінійного рівня від фонокоректора і EX-M1+ були отримані від нової дочірки компанії XLO, яка називається XLO DNA.
Як тільки я почав відтворювати музику, я міг сказати, що Voice 22 не був таким чутливим, як заявлено компанією, в 89 дБ, принаймні безеховим (в спеціфікації Simaudio не вказано безихові умови або умови в приміщенні), тому що мені довелося включити гучність трохи вище за інші динаміки, які я знаю і вимірював, щоб мати чутливість приблизно 89 дБ. Замість цього безехова чутливість виявилася такою ж, як і більшість двосих моделей, які я розглядав, - близько 86 дБ - але саме тут виміри можуть розповісти найточнішу історію. Тим не менш, не потрібно багато енергії, щоб змусити Voice 22 грати досить голосно в цій кімнаті середнього розміру.
Іноді я включав Voice 22 досить голосно, просто щоб переконатися, що вони зможуть заповнити такий простір - і вони змогли. Але навіть на набагато нижчих рівнях гучності я чув стійкість басів 22-х, що надавала музиці певну вагу. Судячи з чуток, я відчував, що вони легко сягають 50 Гц або трохи нижче, тому що багато напольних колонок звучать занадто легко в моїй кімнаті.
Також відзначалася гладкість середніх частот, яку так і манило слухати протягом тривалого часу, а також присутність в тій же області, що і багато написано вкал, наприклад, спів Брюса Кокберна в його « The Charity of Night» (16 біт/44,1 кГц). FLAC, True North Records/Tidal, з динаміків реально "сплескає". Ця "попсівність" в середній смузі також виявлялася на інших треках з переконуванням вола, чоловічих і жіночих, вказуючи мені на те, що в динаміках може бути більше енергії, ніж те, що вважається суворо нейтральним. Але це було не те, на що я міг просимо - вокал звучав добре, як на самом деле.Добре, а також природно. Високі частоти звучали постійно шовковисто, але на відміну від середніх частот, які видавалися трохи сильнішими, найвищі частоти не звучали піднятими або утопленими — іншими словами, звучали нейтрально.
Я також перевірив Voice 22 в цьому налаштуванні, щоб побачити, чи будуть викривлення в середньому через низький рівень кросівера, тому я підняв деякі записи вкоренився на вищі рівні прослуховування, де легко почути, чи є які-небудь викривлення. Я перейду до суті і скажу вам, що середні частоти ніколи не були перекручені. Натомість середні частоти звучали надзвичайно чисто з усією музикою, яку я грав через динаміки Moon. Але мені все одно було цікаво подивитися, що покажуть вимірювання.
Як я вже казав, 22-е, здавалося, поширилися нижче 50 Гц по басу, що давало конкретизований звук, який був трохи більш задовільним, ніж у багатьох двохполосних книжкових полок у моїй вітальні. Але було б недбало з мого боку, якби я не згадав, що поданий ними бас не мігТак що нові PSB Synchrony B600 відтворювали у тій же кімнаті - вони можуть відтворювати баси значно нижче 40 Гц, що трохи глибше. Тим не менш, B600, який продається за ціною 2500 доларів за пару, в цьому відношенні є чимось на зразок аномалії, тому що його глибина баса перевищує майже всі двосмутні динаміки такого ж розміру. В результаті я не можу заперечувати проти 22-х в цьому конфігурації - у них глибина баса вища середнього для полкових колонок такого розміру. Крім того, мені сподобалась додаткова присутність 22-х на середніх частотах порівняно з звичайним нейтралітетом B600 - мені подобалося чути цей вокал. Але високочастотні презентації двох спікерів були порівняні, переважно нічики.
Після декількох тижнів у вітальні я перемістив 22-ті до своєї головної кімнати для прослуховування, яка більша - стеля знову 8 футів у висоту, але основний простір для слухання має ширину близько 16 футів і довжину 18 футів. Крім того, простір для прослуховування за моїм основним кріслом для прослуховування відкривається в інший простір розміром 16 на 18 футів, який я використовую для зберігання. Динамики розміщувалися на трибунах BBC, приблизно в 9 футах один від одного і в 9 футах від крісла для прослуховування, таким чином утворюючи рівномірний трикутник. Тильні сторони гучномовців знаходяться приблизно в 7 футах від стіни позаду них і в 5 футах від стін поруч з ними. Таке встановлення ставить маленькі колонки в дуже неприємне положення, тому що вони не можуть отримати користь з посилення приміщення через значні відстані між колонками і стіною, але це дозволяє мені чути більше динамік, а не кімнату.
Для живлення 22-х через акустичні кабелі QED Supremus використовувався інженерний зразок підсилювача потужності Purifi Audio Eigentakt, про який я писав у вересні 2020 року. . Усильником керував зрадник-ЦаП Anthem STR (корекція кімнати ARC вимкнено), який містився потоковими і збереженими на SSD цифровими музичними файлами з ноутбуком Asus Zenbook UX303U через USB-з'єднання. Інші кабелі та аксесуари були отримані від Crystal Cable і Shunyata Research, як зазначено у списку обладнання в кінці цього огляду.
Коли 22-ті дісталися до головної кімнати, я закінчував книжку Кена Каллайта: Створення чуток"., Що дало мені нову оцінку шедевру Fleetwood Mac 1977 року на Warner Bros. Records. Не випадково перше, що я зробив після того, як колонки були налаштовані, - це стрімінг цього альбому з Tidal, який сервіс привіз у форматі 24/96 MQA. Я пропустив вступний трек "Second Hand News" і послухав "Dreams", тому що хотів почути, як 22-і впораються з глибокими басами ударних Міка Флітвуда і бас-гітари Джона Макві. Для невеликих динамік вони дуже добре відтворювали низькі частоти, даючи мені відчуття, що я чую чітку вихідну потужність приблизно до 40 Гц, хоча динаміки були далеко від стін. Але мало того, що баси були глибокі для таких маленьких динамік, контроль на низьких частотах також був визначним - звуки ударних були напористими, в той час як бас-гітара була добре визначена в міксі. Мені також сподобалось, як ангел - провідний вокаліст Стіві Нікс був поставлений — м’яко, чисто і ясно. Її голос не дуже прямолінійний в цій пісні - я завжди думав, що вони могли б надати йому більше гучності у міксі, але 22-ті дозволяють мені чути його дуже чітко.
Коли я дозволив іншим трекам програти, вони відкрили трохи більше про звучання 22-х, як хороших, так і поганих. Спочатку погане — відсутня нижня частина звукового діапазону. т . е . от 20 до 40 Гц). Найпотужніші пісні альбому « Don't Stop» і « Go Your Own Way» не звучали так голосно і легко, як при відтворенні через більші триполосні (або більше) напольні колонки, які просто мають більше місця для водія і можуть пересувати більше повітря. Обидві критичні зауваження є нормою для двох полосних колонок.
Хорошого від 22-х було попереджено. Кожного разу, коли я зосередився на барабанах Флітвуда і бас-гітарі Джона МакВі, якість відтворення басів 22-х було очевидним завдяки напорістистості ударних і деталізованого, багатошарового звуку бас-гітари. Як і в випадку, коли колонки стояли в моїй вітальні, високі частоти 22-х не були занадто помітними, ні занадто глухими, завдяки чому удари тарілок Флітвуда, які часто зустрічаються на цьому альбомі, звучали в моїх вухах на правильному рівні гучності в порівнянні з частотою нижче. Але що мене постійно приваблювало, так це середні частоти, в основному через те, як легко вони дозволяли мені чути вал Нікс, Крістін МакВі та Ліндсі Бекінгем. Те ж саме і зі складними гітарними звуками Бекінгема, їх було дуже легко почути.
Я також грав "Pacing the Cage" Брюса Кокберна з " The Charity of Night Я був вражений чіткими звуками хорошкового голосу Кокберна, повним і природними звуками. не є Ставши грудним або роздутем, як я відчув деякі колонки, великий і маленький. Мені також сподобався контрольований звук басу Роба Вассермана, який було так само легко виділити з микса, як Макві в Rumors .
Тепер про те, про що я ще не говорив: про Прозорість , яку колега-рецензент Дієго Естан часто згадує у своїх оглядах динамік, тому що це важливо. У його SoundStage! Перегляд гучномовці Monitor Audio Bronze 100 Дієго назвав це « відчуттям, що голоси та інструменти відтворюються реалістично, без корпусів гучномовців". За визначенням Дієго, Voice 22 заслужили високі оцінки: вокалік Кокберна, бас Вассермана та інші інструменти, з яких складається « Pacing the Cage», вільно вилітали з корпусу.
Високий рівень прозорості також дозволив мені почути простір звукової сцени на цьому записі, а також привабливий образ Кокберна був міцно встановлений перед і в центрі сцени, а його гітара та інші інструменти були точно розташовані навколо нього. Коли я грав "Birds" та інші треки з чудово написаного: Nameless Домініка Фіс-Еме (16/44.1 WAV, Ensoul Records), було те ж саме: ідеальне розташування вокала, бек-вокала і акомпануючих інструментів. У 22-х не було проблем з проектуванням звуку в мою кімнату для прослуховування, і при цьому вони не притягували до себе надмірної уваги. Це те, що повинні робити добре гучні гучномовці.
Вивід
Варто повторити, що ринок гучномовців сьогодні є важким, навіть для такого визнаного виробника, як Simaudio. Але я думаю, що у Moon Voice 22 є хороші шанси на успіх, тому що у компанії є пара тузів в рукаві, які повинні їй допомогти.
Один туз - Це ТУЗ. Хоча я не використав 22 з цим підсилювачем, мета дизайну полягала в тому, щоб запропонувати пару динамік на додаток до нього - і наявність готового ринку теперішніх і майбутніх власників ACE має гарантувати деякий успіх для Voice 22.
Другий козир — це сам продукт. Якщо б команда Сима створила ще одну двосторонню гру, значною мірою ідентичну безлічі інших двобічних ігор, вона б загубилась у натовпі. Але компанія додала розумні дизайнерські ідеї, які я описав, щоб виділити його. Не дивно, що Voice 22 може запропонувати щось особливе з точки зору звуку, ймовірно, через ці унікальні технічних ідей. Те, як його середні частоти так легко і ясно виходять на перший план, є найбільш очевидною річчю. Але справа не тільки в цьому. Voice 22 чудово показали себе в двох абсолютно різних кімнатах, забезпечував похвально глибокі, щільні і пробиті баси. шовкусті і чисті максимуми; Висока прозорість. і, так, характер середнього діапазону, який не можна пропустити. У результаті 22-і було не тільки легко слухати, але й Цікаво.Слухайте, тому що вони давали звук, який досить відрізнявся від усіх інших двосторонньих конструкцій книжкових полиць, які були в моїх просторах для прослуховування і за їх межами, і мені це подобалося. Підводячи підсумок, Moon's Voice 22 буквально є динаміком з власним голосом. Якщо вам подобається те, що я описав, послухайте пару Voice 22 - незалежно від того, чи є ви власником ACE чи ні.
Основні | |
---|---|
Виробник | Sim Audio |
Стан | Новий |
Колір корпусу | Чорний |
- Ціна: 126 000 ₴/пара