Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Klipsch Reference Premiere RP-6000F II Ebony»
0,01 ₴
+ 1 РІК ГАРАНТІЇ
Klipsch Reference Premiere RP-6000F II Ebony
Reference Premiere — одна з найпопулярніших серій акустики компанії Klipsch, яку люблять і цінують у всьому світі. Упродовж багатьох років лінійка Reference утримує лідерські позиції завдяки чудовому поєднанню якості та ціни. Ці американські акустичні системи мають справжній характер і поєднують у собі потужне звучання, брутальний зовнішній вигляд і передові технологічні розробки. У новій серії Klipsch Reference якість звуку буде незмінно на високому рівні, незалежно від того, у якому місці кімнати прослуховування ви перебуваєте. Завдяки 1-дюймовому твітера в гібридному рупорі Trastrix звучання максимально розкривається й доходить до слухача в повному обсязі.
Акустика Klipsch Reference може надійно працювати за підвищеної потужності, забезпечуючи широкий динамічний діапазон, завдяки більш великій магнітній системі в твітерах, які покращують розсіювання тепла, що утворюється під час роботи динаміків. Ви отримаєте більше басів і без шумів, завдяки новому фазоінвертору Tracrix. Він має підвищену ефективність і вільно пропускає великий об'єм повітря. Модний і привабливий вигляд надає акустиці Klipsch низькопрофільна сітка з магнітним кріпленням, похилі опори та броський кріплення динаміків. Облік колонок легко змінити — досить просто зняти або надіти передні панелі. Компанія Klipsch замінила зовнішню обробку на текстурну вінілову плівку під натуральне дерево. Тепер у колонок міцніша та стійкіша до забруднень поверхня.
Серія Klipsch Reference у 2022 році все також неймовірно багата на найрізноманітніші типи акустичних систем — пасивна акустика представлена і підлоговими, і поличними колонками, є активні акустичні системи, центральні канали, сабвуфери, акустика навколишнього звучання й навіть висотні канали Atmos — передовий стандарт тривимірного звукового простору (як у найкласніших кінотеатрах).
Кількість і розмір басовиків традиційно «закодовані» в назві моделі, як і тип колонки — наприклад, АС Klipsch RP-6000F II обладнана двома НЧ-динаміками діаметром 6 дюймів і є підлоговою, а RP-600M II має один 6-дюймовий басовик і є монітором (повну модель).
Модель Klipsch RP-6000F II, аналогічна флагману серії Klipsch RP-8000F II, але обладнана 6,5-дюймовими низькочастотними динаміками. Чудово підходить для озвучування середніх за розміром приміщень, у яких вона практично не поступиться за якістю звуку старшої АС лінійки. Колонка зібрана в акустично інертному корпусі з MDF. У його тильну частину винесено фазоінверторний порт, виготовлений у формі Trastrix-рупора, завдяки чому вдається мінімізувати турбулентність, усунути шум і прискорити проходження повітряного потоку
В акустиці Klipsch RP-6000F II встановлені ВЧ-динаміки з титановими куполами в оновленій рупорі Tracrix (90 x 90 градусів), який оброблений усуваючим резонанс прогумованим силіконом, що дає «чистий звук із вищою роздільною здатністю й деталізацією», а також низькочастотники з керамічними дифузорами. Нижче твітерів розташовані знамениті фірмові кера-металеві вуфери з мідним покриттям, які, як і їхні високочастотні побратими, мають високу чутливість. Динаміки під'єднані до роздільного фільтра з добірних компонентів аудіофільського класу, внутрішня проводина в АС виготовлена замовленим кабелем із провідником із безкисневої міді високого ступеня очищення.
Рупорні акустичні системи Klipsch RP-6000F II вражають не тільки своєю потужністю й масштабною тривимірною сценою, але й здатні здивувати найдосвідченіших слухача поєднанням чудової динаміки з високою роздільною здатністю й розбірливістю у всьому відтворенні частотному діапазоні, витягуючи водночас з запису найдрібніші нюанси з дивовижною точністю і ясністю.
Огляд Klipsch RP-6000F II
Букви RP у назві моделей акустичних систем американської компанії Klipsch розшифровуються як Reference Premiere — це нове покоління базової серії домашньої акустики бренда, призначеної для найрізноманітніших завдань — стерео, багатоканальні аудіосистеми, домашній кінотеатр. Лінійка багаточисна, складається з 16 гучномовців, включно з спеціалізованою акустикою для домашніх кінозалів Dolby Atmos. Всі підлогові моделі серії мають 2-смугову конфігурацію випромінювачів, але озброєні парою міді-басових драйверів. Калібр динаміків змінюється в широких межах: від 8 дюймів у старших моделей Klipsch RP-8000F II до 4 дюймів у молодших Klipsch RP-4000F II, між якими є ще два проміжні варіанти з 5- і 6-дюймовими динаміками. З останніми моделями ми познайомимося ближче в цьому огляді.
Акустичні системи Klipsch RP-6000F II випускаються в прямокутних кабінетах з MDF, оброблених високоякісним і зносостійким вінілом із рельєфом і забарвленням натуральний шпон чорного дерева або горіха. Колонки виділяються великою глибиною корпусу — 432 мм, інші габарити: зріст — 1006 мм, ширина — 237 мм. Вага кожної акустичної системи в стереопарі становить 22,2 кг. Корпуси встановлюються на оригінальні алюмінієві опори, що забезпечують надійне розв'язання колонок із підлогою. Важлива частина візуального вигляду колонок — броскови, що виділяються на тлі чорних фасадів мідібасовики, що мають «мідні» дифузори й такого ж кольору окантовку за зовнішнім окружністю. На лицьовій панелі не видно жодних пазів для грилів, але це не означає, що грилі не передбачені. У комплекті з колонками захисні решітки йдуть до всього фасаду, обтягнуті чорною матерією — просто кріпляться вони за допомогою магнітів. Втім, грилі для Klipsch RP-6000F II — необов'язкова опція, позаяк із ними колонки втрачають свою індивідуальність і шарм. Однак грилі можуть стати в пригоді, наприклад, у домашньому кінотеатрі, якраз для того, щоб акустика не привертала увагу.
Три випромінювачі на фасаді Klipsch RP-6000F II — твітер і два однакові СЧ/НЧ-драйвери діаметром 165 мм працюють у смугах із частотою розділу 1.8 кГц. Верхній діапазон озвучує 25-мм компресійний твітер, обладнаний титановою мембраною, фазовою вставкою, фірмовим лінійним підвісом LTS (Linear Travel Suspension) і відкритою задньою камерою, обладнаною заповненою звукопоглиначем хвилеводом. Зовні твітер поміщений у характерний для лінійки Reference Premiere гібридний рупор Trastrix (90o x 90o), виготовлений із силіконоподібний матеріалу. Фізично рупор складається з двох частин: внутрішня — має круглий переріз, зовнішня — прямокутна. Зрозуміло, профіль рупора зроблений так, щоб обидві частини плавно переходили одна в одну, а складна форма сприяє максимальному зменшенню власних резонансів рупору та пов'язаних із ними забарвлень звучання. Призначення ж рупора традиційно підіймання чутливості випромінювача та суворий контроль спрямованості. І до речі, чутливість у Klipsch RP-6000F заявлена неймовірна — 97 дБ, що багато вище середньої чутливості домашньої акустики схожого розміру та конфігурації.
Мідбасові драйвери, що озвучують нижню смугу, комплектуються фірмовими металокерамичними дифузорами. Крім того, динаміки обладнані штампованими сталевими кошиками, потужними магнітами та двошаровими звуковими котушками, намотаними для кращої провідності, мідним дротом. Відтворення бас драйверам допомагає задній фазоінверторний порт лужного типу, видимий вихід якого оформлений як рупор, який спрямовує повітряний потік у сторони, у такий спосіб позбавляючи його від сильних турбулентності і як наслідок звукових спотворень. Невидимий внутрішній вхід порту з тих самих причин забезпечений широким розтрубом. Під портом розташовується утопплений у корпус клемний щиток, обладнаний двома парами універсальних акустичних роз'ємів, що допускають дводротове під'єднання методами Bi-Wiring/Bi-Amping.
Загальні враження про моделі Klipsch RP-6000F II ми отримали, під'єднавши їх в аудіосистемі з інтегральним підсилювачем Lyngdorf TDAI-2170. Звучання Klipsch RP-6000F II сподобався детальністю і гарним динамічним ресурсом із чудовою для акустичних систем цього класу атакою. Ще один висунутий козир — чудово промальована, широка та впевнено протягнена в глибину, музична сцена. Так, мабуть, музику колонки трактували дещо прямолінійно, у їх виготовленні не було справжнього аудіофільського лоска з філігранним нюансуванням тембрових візерунків. Однак до моделей Klipsch RP-6000F не варто ставити завищені вимоги. Кредо колонок — практична жанрова універсальність за дуже доступної ціни. І якщо треба, акустичні системи прекрасно спрацьовано не тільки в стерео, але й на фронтальних каналах домашнього кінотеатру. Вибираючи місце встановлення Klipsch RP6000F, варто зупинитися на просторому приміщенні, де колонки зможуть проявити найкращі сторони свого динамічного стилю звучання.
Говорячи про особливості звучання Klipsch RP-6000F II, позначимо певний акцент на дискантах, що передаються ясно та дуже жваво, водночас бас і середину спектра колонки подають у манері близької до нейтральної. Ця високочастотна експресія відчутно впливає на сприйняття балансу відтворення, хоча тримається в розумних межах, не приводячи до різкої яскравості та втомливості. До речі, така манера звучання не є чимось рідкісним серед акустичних систем із рупорною пискавкою. Комусь такий стиль припаде до душі, інші ж меломані віддають перевагу пом'якшеним дискантам або ж додавання акцентів, наприклад, варіант, у якому загострений верх «зрівноважується» щільнішим подаванням басів. На щастя, для того щоб провести тонке балансування стилю відтворення часто досить замінити в аудіосистемі підсилювач. У зв'язці Klipsch RP-6000F II з Lyngdorf підсилювач слугує як моніторний компонент, використовуючи прохолодний, аналітичний стиль відтворення. Тут власні стилі акустики та підсилювача просто складаються один з одним без жодної позитивної синергії. Але що буде, якщо підібрати до Klipsch RP-6000F II відповідний підсилювач, з яким колонки увійдуть до «резонансу», взаємно посилюючи найкращі якості та нівелюючи недочітки.
До нашої вдачі такий підсилювач довго шукати не довелося. З огляду на досвід, ми знаємо, що рупорна акустика схвалена відноситься до лампових підсилювачів, і в нас під рукою такий знайшовся — Manley Stingray II. У новому складі аудіосистема просто «заспівала». Згладилася гострота дискантів, перетворившись на прозору повітряність. Бас отримав приємну пишність, ніби, виправивши загальний баланс відтворення. Музична сцена, не втрачаючи контрастності, набула додаткового об'єму, образи — тілесності, середина стала емоційною та виразною. На наш смак гарна «лампа» пішла Klipsch RP-6000F II на користь у будь-яких жанрах, від класики та джазу до року та комп'ютерної музики.
Манера відтворення Klipsch RP-6000F II — енергійне та детальне звучання з чудовою атакою й деяким акцентом у високочастотній зоні. Моделям більше підійдуть просторі приміщення, добре заглушені верхами. Завдяки високій чутливості акустичні системи не надто вимогливі до потужності підсилювача, але через особливості звукового балансу підбирати підсилювач до Klipsch RP-6000F II потрібно з великою увагою. І справа тут не в тому, щоб розкрити потенціал моделей — дійсно дуже гарний, а в тому, залишивши або навіть посиливши найкращі якості колонок, прибрати надлишки. Досвід показав, що особливо вдалим у цьому разі буде вибір гарного лампового підсилювача.
Огляд Klipsch RP-6000F II
Відоме ідіоматичне вираження «Дявол криється в деталях» має іншу форму, яку вважають більш давньою: «Бог у деталях» або «Бог у дрібницях». В обох випадках автори ідіоми говорять про те, що увага до деталей здатна змінити все — і відповідно до конструкції акустичних систем, і висококласного аудіо загалом, ця формулювання дуже добре підходить. Саме таким способом свій, здавалося б, стандартний набір рупорів і динаміків інженери Klipsch змушують звучати краще та краще з кожним поколінням. З основними нововведеннями Reference Premier II ми познайомилися минулого разу, а тепер познайомимо їх трохи докладніше.
Фірмові ВЧ-рупори, що мають складний переріз — круглий у центрі та переходить до квадрата на краях, — виготовлені із силіконового композиту та мають приємну на дотик м'яку текстуру, що дає змогу гасити мікровібрації. Але найцікавіше полягає в тому, що основна частина рупора, що йде після мідного кільця — це щось на кшталт накладки, під якою міститься жорстка пластикова рама. Саме до цієї рами через амортизувальні накладки кріпиться модуль твітера, а основна частина рупора вставляється в конструкцію зовні, завдяки чому забезпечується додаткове вібророзв'язування від корпусу акустики та самого випромінювача, і рупора. СЧ/НЧ-динаміки теж мають свої хитрість. Якщо порівняти зовнішній вигляд цих випромінювачів у першій і другій версії Reference Premier, можна помітити, що в обох випадках вони мають декоративну накладку у формі невеликого рупора, хоч би який дифузор — але водночас у нових дифузорів абсолютно інша форма: вони глибше й обладнуються пилозахисним ковпачком меншого діаметра.
Завдяки цьому розробники ще більше звузили діаграму спрямованості та мінімізували можливий вплив на звук граней корпусу. А це означає, що звук у точці прослуховування має вийти трохи чистішим і сфокусованішим. Для кращого контролю дифузора використовується оновлена звукова котушка набагато більшої довжини, ніж у попередній версії динаміків. Вона намотана на вентильованому каркасі та розміщена в полі масивного феритового магніту. Спотворення знижує кільце фарадея, встановлене в магнітному проміжку.
Корпуси нових Reference Premier II також, як і в попередній версії, мають внутрішні перегородки, але їх стало більше — так підвищується жорсткість конструкції. Для корпусів із боковинами такої великої площі — зовсім не зайве доопрацювання. Ще одна важлива відмінність: у перших Reference Premier акустичний об'єм був загальний і порт фазоінвертора був один, а друга версія має суцільні перегородки, що розділяють акустичний об'єм на два ізольовані один від одного відсіки.
Кожен відсік працює з одним СЧ/НЧ-динаміком і обладнаний фірмовим фазонінвертором із рупорними портами Tracrix, встановленими як зовні, так і всередині — на протилежному кінці фазоінвертора. У такій конструкції басовики не чинять несприятливий вплив один на одного, а два порти дають більше можливостей у плані адаптації акустики до умов прослуховування. У невеликій кімнаті або під час встановлення близько до стіни можна буде дозувати кількість баса.
В основі акустики міститься велика алюмінієва пластина, що містить відразу три пари клем — дві для біампінгу та третю для кабельної лінії, призначеної для висотного каналу Dolby Atmos, який можна поставити зверху на підлогу. І набір клем, і алюмінієва панель, на якій вони розташовані, і кабельна лінія — нововведення інженерів компанії. Розташування основних клем в одну лінію особливо сподобається тим, хто любить перехресне однокабельне під'єднання — коли для мінуса використовується басова клема, а для плюса високочастотна. На новому клемному майданчику вони є поруч.
Конструкцію нових RP-6000F II я порівнював із моделями попереднього покоління, а щодо звуку їх куди цікавіше зіставити з протестованими раніше RP-8000F II. Головні відмінності RP-6000F II від старшої моделі — калібр СЧ/НЧ-динаміків, який становить 6,5 дюйма замість 8, і змінені пропорційно до цього габарити корпусу. Завдяки такому підходу ці дві моделі мають вигляд матрішки, коли стоять поруч — форма однакова, а розміри різні. Відмінність у паспортних даних досить помітні. У RP-6000F II чутливість нижча на 2 дБ, хоча вона також може вважатися великою — 96 дБ це вам не жарти! Потужність цілком очікувана менша, а нижня межа трохи вища — 38 Гц проти 35 Гц. Цікаво, що й частота розділу кросовера інша: у RP-6000F II вона вища та розташована на позначці 1 770 Гц.
Що ж це дає на практиці? Найголовніше, на щастя, залишилося на місці: RP-6000F II, як і їхні старші побратими, тішать максимально чистим і детальним звуком із чудовим промальовуванням найдрібніших нюансів і відтінків мелодій. Варто увімкнути трек високої роздільної здатності або якісно записаний сучасний вініл — і акустика з ходу стягує на слухача масу звукової інформації, відтворюючи музичну картину з гологорафічною точністю.
Спочатку навіть лякаєшся, коли хтось раптом починає співати або шарудхати пальцями декою контрабасу. Специфіку міксів на Кліпшах теж добре чути, тому стіна звуку в дусі 90-х постає саме стіною: нависає, тисне, оглушує — все, як задумалося. Чи варто уточнювати, що між роком того періоду та чудово прописаний сучасним металом я волів останнє? Ну і прогресувавши 70-х, зрозуміло, тежбіл добре.
За здатністю розділяти інструменти, чітко окреслювати кожен ритмічний малюнок і водночас зберігати цілісність звуку Klipsch однозначно привертають увагу у своїй ціновій категорії. Чудова роздільна здатність вони поєднують із не менш чудовою музичністю, завдяки чому повністю перекладають відповідальність за якість звучання на інші компоненти системи та звукорежисерів, що працювали над відтворюваним треком.
Конкретно до RP-6000F II претензій немає — крім одного моменту, який проявився за прямого порівняння зі старшою моделлю RP-8000F II. Йдеться про бас. У RP-6000F II він менш глибокий і нижні ноти відчуваються трохи форсованими та менш чіткими. Є відчуття, що фазоінвертори цієї моделі налаштовані вище, через що зі зниженням частоти трохи втрачається контроль, а від цього виникає відчуття більшої кількості баса. Крім того, найніжніші ноти звучать не так фундаментально, як у старшої моделі.
Якщо RP-8000F II цілком здатні прокачувати велику кімнату й без сабвуфера, RP-6000F II в складі домашнього кінотеатру зажадає невеликий НЧ-підтримки. І щоб не створити помилкове враження про таланти 6,5-дюймової моделі, необхідно уточнити, що прослуховування проходило в досить великій кімнаті, яка підходить для 8000-х, але вже велика для 6000-х — а це означає, що в типовій вітальні площею 25 квадратів ситуація може виявитися зовсім іншою. До того ж, то якість баса, яка здається не ідеальною на тлі старшої моделі, порівнюючи з багатьма конкурентами відчуватиметься як найкраща з можливого.
Як і старша модель, Klipsch Reference Premier RP-6000F II є привабливим варіантом у своїй ціновій категорії. Вони в потрібних пропорціях поєднують детальність і точність із мелодійністю й музикальністю, даючи змогу отримувати задоволення і від кришталево чистих естетичних записів, і від першобутнього рокерського драйву. Відмітність від старшої моделі мінімальні. У плані дизайну це близнюки-браття з усіма їхніми плюсами та мінусами на кшталт зручних клем і нерегульованих опор. У плані звучання можна досягти практично тих самих результатів із невеликим поправленням на кількість і якість на нижніх нот — с RP-6000F II, можливо, доведеться трохи більше зачарувати з пошуком оптимального положення в приміщенні.
Характеристики Klipsch RP-6000F II
- Тип корпусу фазоінверторний, порт виготовлений у формі рупора Trastrix і вбудований у тил корпусу
- Число смуг 2
- Матеріал корпусу MDF
- Кількість динаміків 3
- Діапазон частот 34 Гц — 25 кГц (± 3)
- Чутливість 97 дБ (2,83 В/1 м)
- Потужність 125 Вт/500 Вт (пікова)
- Номінальний імпеданс 8 Ом
- Частота поділу смуг 1800 Гц
- Твітер 1" компресійний ВЧ-випромінювач LTS Vented Tweeter, титанова мембрана, фазовирівнювальна куля, розрахована за допомогою комп'ютерного ПЗ, гібридний рупор Trastrix (конус + рупор), 90 х 90 град., технологія Linear Travel Suspension
- СЧ/НЧ-випромінювачі 2 х 6,5" СЧ/НЧ-драйвера з дифузорами з покритого мідним шаром металокераміки (Cerametallic), потужні магнітні системи, штамповані сталеві кошики
- Гриль із магнітним кріпленням
- Вхідні роз'єми 4 гвинтові клеми (бівайринг/біампінг)
- Габарити (ШхВхГ) 237х1006х432 мм
- Вага 22,2 кг
Основні | |
---|---|
Виробник | Klipsch |
Стан | Новий |
Тип | Підлогова |
Колір корпусу | |
Колір корпусу | Ebony |
- Ціна: 64 500 ₴/пара