Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Klipsch R-800F»
0,01 ₴
+ 1 РІК ГАРАНТІЇ
Klipsch Reference R-800F
Підлогові акустичні системи Klipsch R-800F являють собою старшу модель у своїй серії. Klipsch R-800F здатні повноцінно озвучити навіть велике приміщення й водночас зручні для розміщення в житловому інтер'єрі. Особливості Klipsch R-800F є й в іншій акустиці оновленої серії Reference Base. Для зовнішнього оздоблення корпусу, який отримав додаткові внутрішні елементи жорсткості та демпфування, використовується чорна вінілова плівка під дерево. Це покриття не відблискує у разі потрапляння світла та стійке до механічних пошкоджень. Необхідну стійкість Klipsch R-820F надають підлогові опори, форма яких була змінена та стала елегантнішою.
На передній панелі Klipsch R-800F змонтована пара великих басовиків діаметром 8 дюймів. Вони мають жорсткі та легкі дифузори з IMG з тонким мідним покриттям, що надає колонкам цілком впізнаваний зовнішній вигляд. Високочастотний динамік встановлений у запатентованій рупорі Trastrix, геометрія якого була трохи допрацьована. Тепер рупор має плавнішу внутрішню форму, а його площа збільшена. Все це дало змогу додатково вирівняти діаграму спрямованості колонки, а також краще погоджувати її низькочастотну та високочастотну секції.
Твітер має запатентовану конструкцію підвісу купола, яка забезпечує його лінійне переміщення для виключення фазових спотворень. Склепіння ВЧ-динаміка виготовлене з алюмінію, а підвіс — з каптону, який має чудові антирезонансні характеристики.
Загалом акустика має досить помітний зовнішній вигляд, проте, якщо потрібно, щоб Klipsch R-800F не виділялася в інтер'єрі, її передню панель можна закрити захисною сіткою. Вона має надійну магнітну фіксацію та не вібрує за будь-якої гучності звуку. Колонки Klipsch R-800F чудово підходять для стереосистем і домашнього кінотеатру, а завдяки високій чутливості вони чудово поєднані з будь-якими інтегральними підсилювачами й AV-ресиверами.
Огляд Klipsch Reference R-800F/R-600F
Серія Reference в лінійці Klipsch займає нижню позицію, попри гучну назву. Це фактично базові колонки, простіше та дешевше яких нічого не пропонується, проте детальне знайомство з парою моделей довела, що своє звучання вони мають за правом. Минув трохи менше двох років відтоді, як ми детально вивчивмо пару підлогових підлог і настав час заново знайомитися з цією серією — адже виробник її повністю оновив. Оновлена серія Reference містить по два розміри практично всіх типів колонок, включно з сабвуфером і центральним каналом, що дає змогу створювати стереосистеми та домашні кінотеатри різних масштабів. Без оригінальних рішень також не обійшлося. Цілком типова на вигляд акустика Dolby Atmos у лінійці лише одна, але вона виконує відразу дві функції: крім розміщення на підлогових колонках її також можна підвішувати на стіну, використовуючи в ролі тилової й бічної акустики навколишнього звуку.
У ситуації, коли ця модель використовується як висотні канали Dolby Atmos, розробники пропонують досить оригінальний спосіб під'єднання — через кабельну лінію, закладеною всередину підлогників. Вхідні клеми та для основної стереопари, і для висотних колонок розташовуються в нижній частині підлоговика, а у верхній частині корпусу приховані вихідні клеми під роз'єми типу «банан», до яких і під'єднуються висотні канали. Але й на цьому дива не закінчуються. Для справжніх кіноманів була розроблена спеціальна версія молодших підлогників R-605FA, у яку вже інтегрована акустика Dolby Atmos. Але на момент тесту найцікавіші колонки з вбудованими висотними каналами ще не були доступні, тому ми досліджуємо два класичні підлоги — R-600F і R-800F.
Працюючи над дизайном нових Klipsch Reference, фахівці компанії зробили практично неможливе завдання — вони змінили більшість елементів конструкції, не порушивши водночас класичний дизайн серії. Здалеку вигляд — звичайні Klipsch: чорні корпуси, квадратні рупори, мідного кольору динаміки. Підходиш ближче, вдивляєшся в деталі — і враження протилежне: у нових Reference немає нічого спільного зі старими. Фактура оздоблення зовсім інша, більш брутальна, з глибоким вираженим рельєфом дерева. Окантовка фасадної частини тепер скошена, тому має складніший та багатший вигляд, а сама передня панель має чорний колір під тон корпусу. Фланці НЧ/НЧ динаміків стали естетичнішими — вони суцільні, без отворів із головками шурупів.
Квадратний рупор Trastrix теж вписаний у дизайн передньої панелі акуратно, тепер він займає всю верхню частину від краю до краю та знову ж не має видимих отворів для кріплення. Якщо поставити поруч прошлу та нинішню версію Refernece, вони мають вигляд як брутальний робочий прототип і доведений до досконалості дизайнерами кінцевий результат. Єдиний елемент конструкції та дизайну, який, на мою думку, зовсім не змінився — це опори. В основі ми, як і раніше, можемо спостерігати пластикові планки з агресивними ніжками, що виступають за межі корпусу. Вони надають акустиці невеликого нахилу назад, для ефективнішого поширення звукових хвиль у приміщенні, і водночас ніяк не регулюються за висотою. А найсуворіше — нарізніших втулок у корпусах колонок немає й опціональні ніжки або шипи використовувати не вийде. Хіба що поставити колонки на вібророзв'язувальний поділ із регульованими опорами. Або можна по-старинці регулювати висоту встановлення та нахил підкладки монеток. Тут, очевидно, будуть потрібні дайми та четвертаки. Що ж до конструкції корпусу — вона цілком традиційна. МДФ, всередині посилення розпірками та часткове заповнення звукопоглиначем. І в тому, і в іншому непросто переконатися, заглянувши всередину фазоінвертора.
З приємних дрібниць, що роблять образ акустики завершеним, варто зазначити мідне забарвлення твітерів. Якщо раніше в глибині рупора видні щось сріблясте, у новій версії настав повна гармонія — твітер, логотип і середньо-низькочастотники мають фірмовий мідний відтінок. Який, здається, став трохи більш червоним, ніж був. Про все, що стосується зміни конструкції динаміків, розробники, як і раніше, віддають перевагу особливо не поширюватися. Відомо, що помінювався склад композиту, з якого виготовляються дифузори СЧ/НЧ-випромінювачів, до того ж на вигляд трохи змінився їхній профіль. Підвіси СЧ/НЧ-випромінювачів досить пружні та надають помітний опір під час натискання на дифузори, самі дифузори гранично жорсткі та не мають деформуватися навіть у разі інтенсивної роботи. Таке поєднання дає максимально чіткий, щільний і добре контрольований бас. Твітер, як і раніше, має алюмінієвий купол, закріплений на легкому каптоновому каркасі звукової котушки. Але радикально змінилося його рупорне оформлення. У всіх моделей акустики ширина розкриття фірмового рупора Tracrix тепер дорівнює ширині передньої панелі, тоді як у попередній версії колонок він був меншим за фасад.
Кут розкриття розробники зберегли: і за вертикаллю, і за горизонталлю він становить 90 градусів. Це дає змогу мінімізувати найшкідливіші перші відбиття звуку від стін, підлоги та стелі, підсилює віддання ВЧ-звену, підвищує чутливість. І водночас акустика не виходить вузькоспрямованою — зона комфортного прослуховування досить широка. Збережилася практично без змін конструкція фазоінвертора — він має прямокутний переріз і порт у формі рупора. Завдання рупора в цьому разі — не напрямок випромінювання, а зниження турбулентності під час проходження повітряного потоку. Варто також звернути увагу на той факт, що молодші підлогники R-600F тепер мають два НЧ/НЧ-динаміка — так само, як і старші, тільки калібр іншої та рупор меншої. У зв'язку з змінами в конструкції випромінювачів кросовери колонок були перероблені. Тут розробники знову уникаючи подробиць, але, судячи з усього, від суто двосмугової схеми вони перейшли до включення у 2,5 смуги. У всякому разі, так звучання динаміків сприймається на слух — хоч у характеристиках і вказана одна частота розділу.
Нові Klipsch Reference потішили чистим і сфокусованим саундом, з перших же нотши перевагу поколінь. Усі основні ознаки фірмового звукового почерку збереглися — з деякими змінами, правда. Але почати варто з головного. Акустика Klipsch звучить куди більш зібрано та суворо, ніж багато домашніх Hi-Fi колонки, а частотна характеристика прагне до лінійного без пом'якшувального звучання провалів в області середніх частот. Саме це збиває деяких поціновувачів домашнього аудіо з користю і породжує розмови про крикливі лапори та інші недосконалості, зумовлені конструкцією. Для того, щоб розібратися в питанні, досить послухати гарні студійні монітори. Вони мають рівну АЧХ без пом'якшення й затемнення середини, що робить звучання не тільки яскравим і світлим, але також максимально інформативним. Саме на них схоже звучання Klipsch. А за наявності рупорної пофарбованості звук був би яскравим, але не інформативним, з відвертою кашею в зоні середніх частот.
Жодної каші у звуці R-600F і R-800F не спостерігається — навпаки, обидві моделі чудово справляються з металом, не викликаючи дискомфорту та роблячи добре читаним кожен гітарний рифф. Чудову розбірливість у всьому частотному діапазоні доповнює чудова ритмічність і контрольований бас, завдяки чому особливо цікавим стає прослуховування альтернативних команд. Старі добрі Primus і Rage Against The Machine звучать чудово. Чи треба говорити, що з класичним роком і сучасним інди проблемами не виникає? Рок і метал я наведені в приклад не тому, що Klipsch — це жанрові рокерські колонки, а тому, що ці музичні напрями на акустиці з м'яким «домашнім» саундом часто звучать недостатньо переконливо та реалістично. Загалом же підлоги Reference проявили себе абсолютно універсальними. Мабуть, навіть більш універсальними, ніж попередня версія.
Можливості нових Klipsch можна було відчути під час калейдоскопічної зміни жанрів. Тільки що ідеально звучав рок — і відразу після цього так само захопливо звучить камерна класика. З технічного погляду це діаметрально протилежні завдання. У першому випадку акустика має бути максимально динамічною, щоб ефектно малювати звукову картину великими мазками, а в другому їй потрібно максимально точно відтворювати тонкі відтінки й обгортони, працювати з нюансуванням звуків і промальовувати красиво мелодії, що переливаються. В обох випадках Klipsch Reference прямували успішно, доносять суть музики, не викликають дискомфорту або відчуття браку будь-яких складників звукової картини.
Як секретний інгредієнт системи цілком можна було задопомогти підсилювач. Бувають такі моделі, які змушують грати абсолютно «мертві» колонки. Але ситуація виявилася зворотною: акустика показала себе добре з принципово різними моделями, унаслідок чого підбір підсилювача став швидше способом змінити характер звучання системи. Якщо потрібен саунд максимально точний, детальний і сфокусований, варто вибрати підсилювач класу D, хочеться трохи тепліше — можна знайти серед транзисторних моделей класу АВ, ще тепліше — гібридний підсилювач із ламповим попереднім каскадом, він пом'якшить і округлить звук, не позбавляючи його драйву. Ну і, мабуть, найм'якший, домашній і затишний саунд можна отримати з ламповим підсилювачем. Причому до апарату, видатного 25-30 Вт, можна сміливо під'єднувати навіть великі R-800F, ознак перевантаження й брак гучності в такій ситуації не спостерігалося. Єдине, що варто пам'ятати під час вибору підсилювача та джерела — їх краще оглядати в ціновій категорії вище, ніж та, до якої належить акустика.
Повертаючись до питання порівняння старих і нових Reference: звуковий почерк у них максимально схожий, але оновлена аудіочасть перевершує колишню за цілою низкою параметрів. Не завжди ці відмінності радикальні, але всі вони йдуть на користь звуку. У результаті подавання музики стало ще більш цілісним, суцільним, детальним і збалансованим. Помітно краще нові Reference проявили себе на делікатному музичному матеріалі, видавивши більше відтінків і нюансів. Одним словом, розробники успішно зачарували над динаміками, та і стикування смуг вийшла безшовнішим. Друге порівняння, без якого не обійтися — порівняння малих і великих підлог, і різниця між ними була помітна тільки в басовій частині діапазону: на СЧ і ВЧ вони були практично ідентичні. Відповідно, помітити відмінності можна тільки на записах, у яких є виражений нижній бас і інфрактур — а це, зазвичай, електронна музика.
Так, наприклад, у треці «Fuzzy Logic» від Pangaea басова партія прописаний дуже низько і на R-800F вона чудово читається, тоді як на R-600F тільки злегка позначається, а в треці «Giving Up» від TSHA бас, що виконує 800-ю моделлю, раптово «бере за душу» в буквальному сенсі, змушуючи грудну клітку вібрувати в такт, а з 600-ми не вдається відчути нічого такого. Одним словом, якщо розмір кімнати дає змогу — вибір очевидний. У всіх інших випадках можна спробувати трифонік.
У новій реалізації Klipsch Reference розробники перевершили себе. Акустика, як і раніше, виправдовує свою назву, і потрібно дуже постаратися, щоб знайти у звучанні якийсь витвір. Про смаки, звичайно ж, можна думати нескінченно довго, на кожен характер саунда знайдеться свій поціновувач, але те, що за свої гроші ці колонки звучать просто чудово — це вже практично аксіома. За збалансованістю, точності та цілісністю звучання ця серія залишає позаду багатьох конкурентів і цілком може використовуватися як референс у своєму класі. А після вдалого фейсліфтингу та дизайн нових Reference можна брати за зразок.
Характеристики Klipsch R-800F
- Число смуг 2
- Кількість динаміків 3
- Тип корпусу фазоінвертор Trastrix на задній панелі
- Твітер 1" (25 мм) твітер з алюмінієвою купольною мембраною, поміщений у рупор Tracrix 90 х 90 градусів
- СЧ/НЧ-випромінювач 2 х 8" (203 мм) СЧ/НЧ-драйвер із дифузором IMG, покритим міддю
- Діапазон частот 35 Гц — 21 кГц
- Чутливість 97 дБ (2,83 В/1 м)
- Номінальний імпеданс 8 Ом
- Підведена потужність підсилювача 150-600 Вт (пікова)
- Частоти поділу смуг 1700 Гц
- Вхідні роз'єми пари гвинтових клем
- Гриль знімний
- Габарити (ШхВхГ) 277x1093x443 мм
- Вага 24,5 кг
Klipsch R-800F купити в Світі Акустики. Klipsch R-800F ціна найкраща в Україні. Купити Klipsch R-800F прямо зараз
Основні | |
---|---|
Виробник | Klipsch |
Гарантійний термін | 12 міс |
Кількість динаміків | 3 шт. |
Кількість смуг | 2 |
Максимальна потужність | 600 Вт |
Потужність | 150 Вт |
Стан | Новий |
Тип | Підлогова |
- Ціна: 39 999 ₴/пара