Кошик
110 відгуків
ОФІЦІЙНИЙ ДИЛЕР HI-FI & HI-END.  ГАРАНТІЯ ВІД 2 ДО 5 РОКІВ
+380 (98) 737-76-87
ул. Маршала Тимошенко, 18, Київ, Україна
Кошик
Світ Акустики: Hi-Fi та Hi-End акустика

KEF LSX Black

55 900 /пара

  • Немає в наявності
KEF LSX Black
KEF LSX BlackНемає в наявності
55 900 /пара
+380 (98) 737-76-87
Viber/Telegram/WhatsApp
+380 (98) 737-76-87
Viber/Telegram/WhatsApp
Акція «Товари у подарунок»Ви заощаджуєте 0.01 ₴

Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «KEF LSX Black»

Полична акустика KEF LSX

Акустична система KEF LSX представлена в кінці 2018 року по суті є зменшеною версією добре себе зарекомендували активних моніторів LS50 Wireless, але має набагато більш широкий функціонал. У розробці зовнішності LSX взяв участь дизайнер Майкл Янг. Колонки доступні в п'яти кольорах: у чорній, білій, блакитній, оливкового і бордової. Матову фронтальну панель доповнює текстильна оздоблення боків і верхній панелі тканиною від датської фабрики Kvadrat, а в білій версії глянець править бал.
 

kef lsx 0.jpg 

Акустична система KEF LSX підтримує протокол Airplay 2 і зможе стати частиною мультирумной екосистеми Apple. У центрі зігнутої фронтальної панелі колонок розташований фірмовий коаксіальний динамік Uni-Q з 4-дюймової НЧ/СЧ-секцією та 0,75-дюймовим твітером, всередині його живлять два підсилювача класу D — один на 70 Вт, інший на 30 (в кожній колонці). Вібрація корпусу, небажані випромінювання звуку, паразитні резонанси і фарбування звуку повністю усунені завдяки використанню акустичних рішень, застосованих в удостоєний безлічі нагород моделі LS50. До цих рішень відносяться корпус, спроектований з використанням методу кінцевих елементів (FEA), динамічна головка Uni-Q, напружені багатошарові ребра жорсткості (CLD), точно прорахована вигнута форма передньої панелі і еліптичний еластичний фазоінвертор.

У системі використовуються запатентовані алгоритми обробки звуку Music Integrity Engine, вирівнюючі тимчасові і фазові затримки і спотворення. Корпус акустики міцний, щільний, добре гасить вібрації. Високі і низькі частоти повинні доходити до вух слухача одночасно. Ідеальна тимчасова синхронізація раніше була можлива лише в теорії. А бездоганно точний звук можна було почути лише в оптимальній точці прослуховування. Завдяки застосованому в KEF LSX активного кросоверу з тимчасової корекцією і унікальною діаграмі спрямованості динаміків Uni-Q звук, точно скоригований по тимчасовій характеристиці, відтворюється однаково в приміщеннях будь-якої форми. Цією особливістю не може похвалитися жодна інша активна акустична система.
 
9_42d81b55-979a-431d-a991-604632626ba2_1200x.png 

У аудиофильской системі повинні застосовуватися аудіофільскі технології. Акустична система KEF LSX має на борту цілий ряд високоякісних компонентів. Сигнал від джерела звуку високого дозволу відтворюється повністю і точно завдяки цифровому аудиотракту з постійним дозволом 192 кГц / 24 біта. Крім чудово спроектованої акустичної системи, до складу LSX входить окремий ЦАП на кожен канал готовий розпізнавати файли до 24 біт/192 кГц, передпідсилювач з функцією стрімінг і сімдесяти ватне посилення в биампинговом режимі. KEF LSX має TOSLINK оптичний роз'єм, який можна знайти на більшості телевізорів з плоским екраном. Всі компоненти вибрані та узгоджені в процесі проектування в лабораторіях KEF. Стандартний роз'єм RJ45 з'єднувального кабелю між колонками і екранований кабель категорії 6 забезпечують смугу пропускання з достатнім запасом, усувають шуми і гарантують електромагнітну сумісність. Завдяки цьому акустична система LSX завжди звучить чудово.

До джерел KEF LSX можуть підключатися по Wi-Fi (подвійний діапазон, підтримка DLNA/UPnP), працює Tidal Music. На борту LSX знаходяться приймач Bluetooth 4.2 із aptX, оптичний і 3,5-мм аналоговий входи, вихід на сабвуфер. Для управління системою передбачено додаток KEF Control App, доступне для Android і iOS. В ньому ж є еквалайзер. На корпусі акустики знизу є отвори для кріплення LSX на стійку.
 
kef lsx 6.jpg 

Модель KEF LSX відтворює точний і кристально чистий звук, формуючи щільну і насичену багатовимірну звукову сцену. У цих компактних моніторах втілені передові розробки і найсучасніші технології.

Огляд акустичних систем KEF LSX від порталу Stereo.ru

Добре звучать полочников на ринку Hi-Fi представлено не так вже й мало, вибір є. Але якщо крім якості звуку ви хочете отримати ще і красивий дизайн, щоб акустика стала прикрасою інтер'єру (а не неминучістю, з якою доведеться миритися), альтернатив відомим KEF LS50 залишиться небагато. Введіть ще одна умова — наявність вбудованого підсилювача і вибір скоротиться до декількох варіантів, і одним з них стане активна версія полочников KEF LS50 Wireless. І всім вони гарні, та тільки це серйозна система з високою ціною. Вони підійдуть тим, для кого полочники — усвідомлений вибір, і є бажання поставити топову акустику в кімнату.

І ось нарешті в будинках любителів KEF LS-серії настало свято, та ще який! Розробники випустили молодшу модель з індексом LSX. А оскільки аудиторія була вже підготовлена різноманітними версіями моделі LS50, прем'єрний комплект серії LSX був представлений з великим розмахом. Кефолюбы отримали на вибір п'ять різних кольорів, і щоб два рази не витрачатися на презентацію однієї і тієї ж моделі, як це було з Nocturne-версією, її відразу ж зробили дизайнерської практично у всьому.
 
kef lsx white 4.jpg 

Над зовнішністю серії працював британський дизайнер Майкл Янг (Michael Young), в його портфоліо студії є годинник, меблі, велосипед і навіть історичний автомобіль. Втім, сильно експериментувати йому не дали. Від добре знайомого всім еталону в особі LS50 відступів зробили не так вже й багато, і вони стосуються переважно матеріалів, фактур і кольору. Фірмовий стиль зберегли в повній мірі.

Біла колонка KEF LSX — це якась точка відліку. Вона єдина має лакові корпусу, а всі інші версії обтягнуті кольоровою тканиною з грубої ворсистою фактурою. Тканина не проста, вона була замовлена в Данії на фабриці Kvadrat, яка виготовляє декоративний текстиль переважно для дизайнерів і архітекторів. Виглядає красиво, а тактильні відчуття і зовсім незабутні. Якщо говорити про звук, то такий підхід теж гарний, т. к. вібрації корпусу при роботі на високій гучності не зроблять його джерелом забарвлюють призвуків — поверхня, обтягнута тканиною, просто не буде випромінювати звук з тією ж інтенсивністю, що ламінована або лакована.
 
kef wh 1.jpg 

Якщо загорнуті в тканину корпус викликають абсолютний і неприхований захват, задня стінка здається занадто простою. У KEF LS50 Wireless тут знаходився суцільний алюмінієвий радіатор, приємно холодні руку при дотику, а у KEF LSX це пластик, що має аналогічну форму і зовнішній вигляд. Правда, виявилося, що це не спроба здешевити продукт, а навпаки — технологічне рішення. Радіатори розташували всередині корпусу, а лише зовні декоративна панель (є підозра, що повітря від фазоінвертора охолоджує цей самий радіатор). Задній радіатор KEF LS50 Wireless сильно нагрівається, і якщо для окремо розташованих на стійках аудіофільських полочников це допустимо, то в настільної моделі може виявитися небезпечним для користувача.
Колірні рішення серії дуже цікаві. Дизайнер вдало підібрав палітру, вибравши глибокі і насичені відтінки червоного, зеленого, синього і навіть чорного, перетвореного в темно-сірий. Крім того, кольорові акценти розставлені на основні елементи випромінювача і твітер окремо, а у деяких версій кольором виділений і невеликий подіум, на якому стоїть акустика.

Настільки вишуканою, продуманою до дрібниць дизайнерської річчю можна прикрасити інтер'єр, оформлений практично в будь-якому сучасному стилі та кольорі (потрібне оформлення колонки обов'язково знайдеться). З п'яти кольорів свого роду флагманом, прикрашеним автографом автора, став зелений примірник — на мій погляд, він дійсно самий оригінальний і запам'ятовується.

І всередині красиво

Говорячи про акустику KEF, неможливо не перейти від зовнішньої краси до краси інженерної — вже дуже витончено і ефектно вирішені в модулі Uni-Q одвічні проблеми багатосмугової акустики. Випромінювач, в якому акустичні центри твітера і СЧ/НЧ-ланки, зведені в одну точку простору, за замовчуванням позбавлений проблем з фазовими спотвореннями, а значить — проблем з тимчасовими характеристиками звучання і з побудовою сцени. Цей же ефект дає змогу заповнювати приміщення звуком максимально рівномірно, що для інтер'єрної акустики є безперечним плюсом.
 
kef lsx white 3.jpg 

Конструкція модуля Uni-Q принципово не відрізняється від інших сучасних моделей KEF з поправкою на фізичні розміри. У моделі LSX твітер має алюмінієвий купол калібру 19 мм і алюмінієво-магнієвий СЧ/НЧ-дифузор діаметром 115 мм. Фірмовий розсіювач Tangerine присутній на своєму законному місці, в самому центрі випромінювача.Акустичне оформлення акустики — фазоінверторне. Порт має овальний розтруб для мінімізації турбулентності та інших неприємних ефектів, а труба фазоінвертора, розташована усередині корпусу, проходить два коліна. Інакше вона б просто не помістилася.

Взагалі, в корпусі акустики вільного місця не так вже й багато. В основі лежить плата блоку живлення, над нею — плати роз'ємів, а поруч з ними — плата підсилювача потужності. До речі, в кожній колонці стоять два підсилювача: 70 Вт для СЧ/НЧ і 30 Вт для ВЧ. Функцію кросовера бере на себе цифровий процесор, він же виділяє НЧ складову для наявного на корпусі сабвуфера виходу.

На корпусі акустики є спеціальні отвори для фірмових настінних кріплень, що дозволяють розміщувати KEF LSX максимально зручним способом.

Комутація

Коли йдеться про сучасну бездротовий акустиці, особливу увагу привертає до себе комутація (як зовнішня, так і внутрішня), адже потрібно зрозуміти, який шлях проходить музичний сигнал і як він в принципі буде туди потрапляти. Почнемо з першого.
 
kef wh 5.jpg 

Акустика KEF LSX — повністю бездротова, а це означає, що для роботи потрібно лише включити обидві колонки в електричну розетку. Сигнал з правої (основний) колонки в ліву потрапляє в цифровому вигляді за допомогою закритого бездротового протоколу. Або по дроту, для чого використовується вита пара зі стандартними роз'ємами RJ45. Обидва варіанти мають зникаюче малим рівнем можливих спотворень і перешкод. Різниця полягає у розв'язанні переданого сигналу: 24 біт/48 кГц по повітрю і 24 біт/96 кГц по кабелю.

Кабель знадобиться лише в тому випадку, якщо в приміщенні використовується багато бездротових пристроїв, а ефір неабияк забруднений перешкодами. Крім того, при подібній компонуванні обидві колонки мають власні блоки живлення, аудіопроцесори та підсилювачі, завдяки чому мають практично однаковою вагою і внутрішнім об'ємом. Це означає, що не буде чути різниці у відтворенні СЧ/НЧ-діапазону, неминуче виявляється в активних стереопарах, вся електроніка яких зібрано в одній з колонок.
 
KEF_LSX_control-settings.jpg 

Використання DSP у ролі кросовера дозволяє зробити ще один важливий висновок: природною формою сигналу для даної моделі є цифровий, вступник або безпосередньо через оптичний вхід, або по мережі або по Bluetooth (природно з aptX), а сигнал, що поступає на аналоговий вхід, насамперед проходить через аналогово-цифровий перетворювач.

У цих колонках немає USB-входу. Як любителя настільного Hi-Fi ця новина збила мене з пантелику: зазвичай в системах такого рівня якості ставлять USB, адже саме через нього можна передавати аудіопотік з комп'ютера з максимально можливою швидкістю.

Однак компанія позиціонує KEF LSX зовсім інакше: як хайфайную стереозамену популярним мультирумным рішень типу Sonos, Bluesound і Heos. Тільки якщо в останніх всі рішення виконані в одній колонці, то тут мінімум — стереопара (вартість якої порівнянна з парою мультірумних конкурентів). З цієї ж причини розробники KEF залишили з провідних підключень тільки оптичний і аналоговий стереовходы, щоб використовувати його для телевізора або ігрової приставки, як це роблять у вищевказаних колонках мультирум.

Технології борг

Продовжу тему. Той факт, що бездротова акустика класу Hi-Fi сьогодні просто зобов'язана бути мультирумной, розуміють всі виробники, але вирішують цю проблему вони абсолютно по-різному. Naim, Sonos, Bluesound і Heos створили власні мультирумные екосистеми.

Інший шлях — мультирум і на основі різних компонентів. Головне, щоб вони підтримували один і той же протокол: DTS Play-Fi, Google Chromecast, Apple AirPlay 2 або Roon. Два останніх протоколу і були обрані розробниками KEF. Обидва дозволяють створювати системи мультирум на базі власного, а від виробника акустики потрібно лише відповідати ряду технічних вимог.
 
ls 1.jpg 

Крім цих двох протоколів, KEF LSX підтримує роботу з сервісами Spotify і Tidal. Зі смартфона або планшета ви керуєте програвачем, але сам аудіопотік йде не через гаджет, а безпосередньо до колонки по мережі з більш високою якістю, ніж якщо транслювати по Bluetooth. Програм у KEF відразу два, без яких користуватися акустикою LSX буде практично неможливо.

Перша програма — KEF Control, вона потрібна для установки акустики. У ній можна відкалібрувати звучання за двома алгоритмами: для новачків і для експертів. Відмінність, як і у старшої моделі, полягає в тому, що новачкам пропонується менше параметрів регулювання, для налаштування треба вводити інформацію про приміщення і розташування акустики, а експерти отримують зрозумілі тільки їм мілісекунди, герци та децибели.

Крім такого роду рум-корекції, є регульований кросовер для узгодження акустики із зовнішнім сабвуфером, а також окрема функція регулювання кількості баса, видається самої акустикою. Для управління основними функціями в процесі експлуатації додатком KEF Control користуватися зовсім не обов'язково — в комплекті є пульт ДУ.
 
ls 2.jpg 

Другий додаток KEF Stream — це інтерфейс управління мережевим плеєром, вбудованим в аудіосистему. Воно використовується для того, щоб подружити акустику з додатками Tidal і Spotify, а також дозволяє відтворювати файли з домашнього сервера або з самого гаджета. Зазначу, що грають саме колонки, а не телефон, і значить, відтворення не перерветься, коли надійде дзвінок. У програмі можна створювати і зберігати плейлисти, управляти відтворенням і гучністю. Якщо на гаджеті встановлені обидва додатки KEF, перехід з KEF Stream в KEF Control (наприклад, для здійснення налаштувань) відбувається автоматично.

Більше звуку

Перед початком прослуховування акустику слід налаштувати у відповідності з умовами установки, розміром і ступенем заглушенности приміщення. Ефект від цієї процедури виходить досить переконливим: з звучання йде різкість і жорсткість, подача музики стає більш комфортною, сцена — більш зосередженою і об'ємною, більше контролю з'являється в НЧ-діапазоні.
 
ls 9.jpg 

Після налаштування акустика заповнює приміщення звуком рівномірніше і повніше. А перше, що дивує при прослуховуванні, це те, наскільки звукова картина не порівнянна за масштабами з мініатюрними колонками. Слухаючи, як звучать колонки KEF LSX, взагалі важко повірити, що так багато звуку, та ще і з пристойним басом, відтворюють маленькі колоночки. Подібного очікуєш від моделей розміром LS50 і більше, а ці малюки втричі менше за обсягом.

Поп-музику, танцювальну електроніку і нескладний рок KEF LSX грають гідно, і навіть можна зловживати налаштуванням баса — він при будь-якому розкладі залишається щільним і енергійним. Колонки також радують хорошим дозволом і відмінним тональним балансом СЧ/ВЧ-області. Вони володіють швидким і чітким звучанням, здатним передати емоційний, рельєфний характер сучасних хітів. Подача музичного матеріалу виразна і при цьому комфортна, без дзвону, настирливих сибілянтів і будь-яких інших дратівливих акцентів.

Перехід до більш складним аудиофильским записів (зразок класики і джазу) підтвердили, що вже склалися враження стосовно до середніх і високих частот, але довгі соло на контрабасі виявили деяку специфіку в роботі акустики з НЧ-діапазон. Участь фазоінвертора у формуванні баса досить інтенсивно і нелінійно. На музиці, що вимагає максимально рівного відтворення цій частині діапазону, можна помітити нерівномірну віддачу. Навіть при мінімальній налаштуванні окремі ноти середнього баса хочеться прибрати, а верхній бас, навпаки, додати. Збільшення кількості баса в налаштуваннях дає виражене переважання середнього баса, з невеликим підйомом нижнього, підсилюючи загальну нерівномірність.
 
ls 8.jpg 

Одним словом, для складної музики, що вимагає збалансованого відтворення нижніх частот, краще використовувати можливість створення трифоніка, встановивши високу частоту розділу. В іншому ж в особі KEF LSX ми маємо все той же строгий і точний кефовский звук, але з деякою часткою «комерційної» басовито. Для основної маси музики, особливо сучасної, це цілком розумний підхід.

Огляд акустичних систем KEF LSX від порталу SalonAV

По першому враженню ці моніторчики – майже іграшкова дизайнерська розробка для фонового озвучування кухні, спальні або дитячої кімнати. Корпусу заввишки 24 см, якраз під розмір книги, щоб поставити поруч на полицю, обтічний профіль лицьовій панелі, веселенька оздоблення з прицілом на молодіжний інтер'єр. Але при більш близькому знайомстві KEF LSX відкриваються абсолютно з іншої сторони.

Почнемо з чисто акустичних аспектів. Випромінювачі тут – добре відомі збірки Uni-Q, що складаються з 11,5-сантиметрового НЧ дифузора з алюмінію-магнієвого сплаву, в центрі якого встановлено твітер з алюмінієвим куполом діаметром 19 мм Цю концепцію британські фахівці розвивають вже кілька десятиліть, оскільки вона дозволяє отримати характеристики, близькі до точкового джерела випромінювання. В активних KEF LSX принцип, доведений до логічного досконалості завдяки фірмовому алгоритмом Music Integrity Engine, реалізованому у вбудованому DSP. Процесор усуває тимчасові (фазові) зсуви між сигналами у верхній і нижній смугах, чим і досягається максимально злите, однорідне випромінювання в заявленому робочому діапазоні 54 — 28 000 Гц (±3 дБ).
 
 ls 6.jpg

Другий важливий момент в тому, що кожен динамік працює від власного підсилювача – 70-ватного для НЧ і 30-ватного для твітера. Таке рішення знижує інтермодуляційні спотворення і покращує демпфірування в області баса, оскільки динамік шунтується вихідним опором підсилювача безпосередньо, без пасивних елементів кросовера в проміжку. Більш того, для кожної смуги передбачений власний ЦАП, сигнал якого передається на оконечники класу D, тобто в звуковому тракті моніторів аналоговий сигнал, як такої, виходить тільки на клемах динаміків. Басовик працює на фазоінвертор, порт якого виведено назад.

Монітори в парі не рівноцінні по функціональності – один з них «ведучий», другий «ведений». Між собою вони зв'язуються або тонким кабелем через порти RJ45, або по повітрю. У першому випадку сигнал передається у форматі 24/96, а в другому – 24/48 з використанням власного протоколу зв'язку. Головний монітор може підключатися до джерел по Ethernet і оптиці при вирішенні файлів на вході до 24/192. З аналогових інтерфейсів є лінійний вхід 3,5 мм і вихід на активний сабвуфер з ЦАПа басової смуги. На фото задній панелі також видно порт USB, але він 5-вольта, для зарядки гаджетів.
 
ls 4.jpg 

Головною ідеєю при створенні KEF LSX, було, звичайно, повна відсутність проводів при закачці контента. Для цього в них вбудували два радіо модуля Bluetooth 4.2 з кодеком Qualcomm aptX і двох діапазонний (2,4/5 ГГц), Wi-Fi. Монітори також працюють за AirPlay, причому вже в березні нинішнього року можна буде оновити до AirPlay 2, що дозволить організувати стрімінг для мультирумной системи. З мережевих сервісів підтримуються Spotify Connect і Tidal, а також програмна оболонка Roon, з допомогою якої, крім усього іншого, LSX здатні відтворювати файли DSD. Нагадаю, що цей софт дозволяє сортувати та архівувати файли, складати плейлисти для декількох користувачів, а також об'єднувати джерела контенту і відтворюючі пристрої в єдину мережу з наочним інтерфейсом.

Зрозуміло, розробники передбачили і безкоштовні методи управління – лаконічний пульт ДУ, додаток KEF Streamapp для іОЅи Android, що дозволяє працювати з онлайновими сервісами, а також IP контроль для систем AMX, Crestron і т. д. Ще одне, найцікавіше, на мій погляд, додаток Control App, призначене для налаштування моніторів, повсякденної роботи з ними і оновлення софта. Передбачено два рівня спілкування з системою – BASIC і EXPERT. В останньому випадку параметрів набагато більше, наприклад, можна точно адаптувати звучання під конкретну кімнату з урахуванням відстані до стін, а також визначити рівень та частоту зрізу каналу сабвуфера.
 
ls 91.jpg 

Тепер про дизайні. Лицьова панель корпусу має таку форму не тільки для краси – вона розрахована методом кінцевих елементів для того, щоб мінімізувати ранні відображення і тим самим підвищити лінійність відтворення. Многолучевая зірка перед твітером – розсікач, що усуває «рупорную» забарвлення, а радіальні штрихи на дифузорах збільшують жорсткість.

Що стосується обробки, то це проект британського дизайнера Майкла Янга. Матерія, якій обтягнуті бічні стінки корпусу, створює не тільки стильний образ, але і приємні тактильні відчуття. Тканина, до речі, непроста – її постачає датська фірма Kvadrat, яка також співпрацює з Airbus, Cassina і Range Rover. Кольору обшивки можливі такі — бордовий, синій, чорний і білий, і плюс до цього — білий глянцевий лак. Грилі дизайнером не передбачені.
 
kef lsx 7.jpg 

Крім стандартної установки на столі або полиці, KEF LSX можуть кріпитися на стіні (кронштейн купується окремо) або штативі – для цього в днищі є різьбовий отвір. Поставляються монітори в красивій коробці з акуратною укладанням всіх аксесуарів. Коштує такий комплект 89 тис. рублів.

Але перш, ніж перейти до прослуховування, я повинен похвалити зручність управління через Roon – наочна графіка, зрозумілий пошук потрібного альбому і миттєва реакція моніторів на команди. Та й зв'язок між ними і джерелом при включенні встановлюється протягом декількох секунд, що говорить про грамотному ПО. Слухали ми музику з Tidal по Ethernet, зв'язок між Master і Slave була бездротова.
 
kef lsx 93.jpg 

Компактні монітори іноді здатні здивувати своїм нижнім регістром, але KEF LSX в цьому відношенні щось особливе. По-перше, бас досить глибокий, щоб слухати більшість музичних жанрів без сабвуфера. Хоча і система 2.1 з такими сателітами буде дуже і дуже непогана. По-друге, бас швидкий і наповнений, з різкою атакою, з панчем і явно читається структурою. Це – явна заслуга безпосереднього підключення НЧ-динаміка до виходу підсилювача і тієї корекції, що введена в DSP для підвищення лінійності. Сподобалося, що у верхній середині дійсно відсутня рупорна забарвлення. Твітер відрізняється делікатністю, в його смузі не відчувається ні різкості, ні «цифрового присмаку», що абсолютно цифровому тракті можна вважати справжнім досягненням.

Побудова сцени – класичне для випромінювачів Uni-Q. Діаграма спрямованості досить широка, щоб монітори можна було ставити на відстані 3,5 – 4 метрів і не отримати пустот в звуковий сцені. Локалізація гостра, віртуальні образи тілесних, інструменти хоч і мають дещо зменшені габарити, але їх відносний масштаб дотримується ідеально. KEF LSX можуть стати великими моніторами ближнього поля – навіть на малій відстані від слухача звучання залишається цілісним і чудово сфокусованим. А в комплекті з сабвуфером вийде компактна система домашнього кіно навіть без центрального каналу, т. к. монітори легко перекривають середину переднього плану.
 
kef lsx 9.jpg 


А тепер давайте порахуємо, нам пропонують за 89 тисяч. Два поличних монітора, що займають до смішного мало місця, являють собою закінчену аудіосистему потужністю 2 х 100 Вт, якій не потрібен ні джерело, як такої, ні сигнальні кабелі. Вона може відтворювати музику з мобільних пристроїв, з Мережі, від ігрової приставки або телевізора і налаштовуватися під конкретне приміщення. Плюс звучання, набагато більш цікаве, ніж у компонентних минисистем з виносною акустикою. Виходить, що альтернативу KEF LSX буде знайти непросто...

Характеристики KEF LSX

Кількість смуг: 2
Акустичне оформлення: фазоінверторне
ВЧ-випромінювач: 19 мм, алюмінієвий купол
СЧ/НЧ-випромінювач: 115 мм кільцевої дифузор з алюмінієво-магнієвого сплаву
Діапазон частот: 54-28000 (+/- 3 дБ) стандартна настройка баса
Потужність підсилювачів: 70 Вт НЧ/СЧ і 30 Вт ВЧ
Максимальний звуковий тиск: 102 дБ
Максимальна роздільна здатність аудіо: 24біт/192кГц
Бездротові підключення: Bluetooth 4.2 aptX, Wi-Fi 2,4/5 ГГц
Входи: оптичний, аналоговий стерео jack 3,5 мм
Вихід: регульований для сабвуфера
Додаткова інформація: AirPlay 2, Roon-сумісний пристрій, Spotify Connect, Tidal (через додаток)
Габарити: 240х155х180 мм
Маса: 3,5/3,6 кг (ліва/права)

KEF LSX доступний у п'яти неймовірних кольорах - глянцевий білий, бордовий, сірий, синій і чорний

KEF LSX Meta купити в Світ Акустики

Характеристики
Основні
ВиробникKEF
Колір корпусу
Колір корпусуBlack
Інформація для замовлення
  • Ціна: 55 900 /пара

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner