Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Rotel CD11 Tribute Black»
0,01 ₴
+ 1 РІК ГАРАНТІЇ
Rotel A11/CD11 Tribute – його прощальний апгрейд
Огляд підсилювача Rotel A11 Tribute та CD-програвача Rotel CD11 Tribute
З відходом з життя кращого кутюр'є аудиомира Кена Ишиваты любителі Hi-Fi і журналісти позбулися не тільки його веселих і життєрадісних презентацій, але і підписаних ним версій серійних підсилювачів і джерел сигналу, складають зараз основну частину його спадщини. Останнє творіння талановитого розробника побачило світ уже після його смерті, мова йде про нових компонентах Rotel серії Tribute.
Вивчаємо
Між повідомленням про відхід Кена Ишиваты з його багаторічного будинку в Marantz і звісткою про його раптову смерть пройшло зовсім мало часу, однак за цей період він встиг відзначитися співпрацею з декількома брендами. А ось про його спільної роботи з Rotel не було відомо нічого до офіційного анонсування випуску компонентів Rotel Tribute, які і стали його прощальним подарунком всім справжнім ентузіастам аудіо.
Серія включає всього дві моделі – інтегральний підсилювач Rotel A11 Tribute і CD-програвач Rotel CD11 Tribute. Зовні вони нічим не відрізняються від звичайних серійних компонентів, про які ми розповідали в момент їх виходу на ринок. Єдина відмінність, це наявність таблички з написом Tribute на англійській і японській мовах, що прикрашає фронтальні панелі апаратів.
Rotel A11 Tribute
Як ми вже відзначали в попередньому матеріалі, продукція Rotel завжди легко впізнаваною на фотографіях і полицях магазинів за рахунок зберігається протягом багатьох років оригінального дизайну. Срібляста передня панель з алюмінію, круглі клавіші, блакитні світлодіоди і РК-дисплей з символами того ж кольору, приземкуваті корпусу – так, перед нами Rotel.
Інтегральний підсилювач розвиває потужність 50 Вт на канал при навантаженні опору 8 Ом. У відповідності з вимогами часу, на борту встановлені настільки ідеологічно різні модулі, як приймач Bluetooth з підтримкою кодеків aptX і AAC, а також фонокоректор для голівок звукознімачів з рухомим магнітом. Перший з них гарантує максимальну зручність при прослуховуванні музики, другий же обіцяє відмінну якість сигналу, що поступає.
Крім згаданого входи Phono до послуг користувача чотири несиметричних лінійних входу на RCA, а також окремий вихід з попереднього підсилювача для організації схеми bi-amping. Як ми вже переконалися, скромні показники потужності не повинні вводити в оману – солідний фірмовий тороїдальний трансформатор, а також електроліти загальною ємністю понад 20 000 микрофарад в фільтруючої частини гарантують хороший запас по струму. У поєднанні з демпінг-фактором в 140 одиниць це дозволить апарату впевнено справлятися більшістю акустичних систем свого класу.
Що стосується внесених за рекомендацією Кена Ишиваты змін (він не дожив до завершення проекту, а його знахідки були реалізовані за участю його друга Карла-Хайнца Фінка з Fink Audio), то вони торкнулися виключно елементної бази. У вихідному каскаді були замінені 10 конденсаторів і два резистора, а в секції попереднього підсилювача апгрейду зазнали ще шість конденсаторів. Верхня кришка корпусу отримала наклейки з демпфуючого матеріалу. Всі інші характеристики вихідної моделі, включаючи габаритні розміри і вага, залишилися тими ж.
Rotel CD11 Tribute
Незважаючи на те, що компакт-диск з гарячої новинки 1980-х сьогодні перетворився на що йде натуру, величезна кількість випущених за багато років дисків ще довго будуть потребувати відповідних програвачах. Модель Rotel CD11 Tribute має класичну конструкцію – традиційний завантажувач з лотком, лінійний блок живлення на невеликому трансформаторі, а також блок ЦАП на чіпах Burr-Brown від Texas Instruments.
Компонування у моделі також класична, а на задній панелі, крім аналогового виходу на RCA, присутній лише коаксіальний цифровий вихід. Спирається компонент на чотири антивібраційні ніжки, вага програвача – 5,8 кілограмів.
Які ж удосконалення з'явилися в новій версії? Досить серйозні, і торкнулися вони вихідний каскад після цифроаналогового перетворювача – в ньому були замінені вісім конденсаторів і один резистор, а також блок живлення, в якому під заміну пішли дев'ять конденсаторів. Спеціальний демпфуючий матеріал був наклеєний на верхню кришку корпусу для зниження рівня вібрацій, крім того, було покращено електричне заземлення і механічна розв'язка транспорту.
Підключаємо
Для прослуховування комплект був встановлений в просторому приміщенні в офісі російського дистриб'ютора. Для оцінки якості звуку використовувалися поличкові акустичні системи B&W 607 S2 Anniversary Edition і B&W 706 S2. Крім того, як додаткове джерело сигналу був задіяний тюнер Rotel T14, через який здійснювався доступ до музичної бібліотеки на місцевому сервері і до стриминговому сервісу TIDAL. Вся комутація виконувалася кабелями Transparent Cable.
Слухаємо
Дивно, наскільки сильно усталений архетип звучання апаратури того чи іншого бренду може впливати на сприйняття. Деякий час я просто не міг повірити тому, що я почув, настільки несхоже на оригінальну версію грає комплект, до якого доклав руку Кен Ішивата. Але факт залишається фактом – допрацьовані передчасно залишив нас маестро компоненти демонструють звук, який прийнято більше асоціювати з почерком апаратури Marantz, хіба що динаміка і ритм тут залишилися істинно «ротелевскими». А ось повітря, тривимірність і відмінне побудова сцени, що завжди були сильною стороною доопрацьованих Кеном моделей, проявилися у всій красі. До речі, так само як і більш поблажливе ставлення до не надто вдало записаних дисків.
Так, наприклад, видання останнього альбому Оззі Осборна на компакт-диску не може похвалитися винятковою якістю, проте у виконанні досліджуваної системи воно несподівано набуло хороший обсяг і навіть багатоплановість, а дісторшн електрогітари вийшов ну дуже смачним і «жирним». Ритм-секція виступала переконливо і вагомо, незважаючи на те, що прослуховування проходило в системі з полочными моніторами. Тестові диски змінювали один інший, проте всі вони звучали набагато більш витончено і повітряно, ніж могли забезпечити піддані апгрейду оригінальні моделі. Джаз і камерна класика у виконанні системи були просто чарівні, а божевільні басові екзерсиси Infected Mushroom придбали додатковий вимір, зазвичай скрадываемое комплектами, що роблять акцент на мзс-басі для додання музиці більшого драйву. Загалом, знайти серед величезного числа треків ті, що поставили б у безвихідь цю недорогу зв'язку з інтегрального підсилювача та CD-програвача, ми не змогли. Така якість зазвичай властиво куди більш дорогої апаратури.
Отметим, что сочетание Rotel A11 Tribute с B&W 706 S2 получилось просто замечательным, чувствуется, что усилителю вполне по силам справиться и с более сложной нагрузкой. Однако если вы любите не просто весомый, но и предельно артикулированный бас, я бы советовал подбирать к в пару усилителю акустические системы с ровным и правильно настроенным низкочастотным диапазоном.
Паспортные данные :
Тип – интегральный усилитель | Название – Rotel A11 Tribute | Цена, рублей – 68 600 | Демпинг-фактор – 140 | Выходная мощность – 2 х 50 Вт на 8 Ом | АЧХ - 20 – 20 000 Гц | КНИ – 0,003% | Интермодуляционные искажения - < 00,3% | Соотношение «сигнал – шум» – 100 дБ (линейный вход), 85 дБ (вход фонокорректора) | Входы – аналоговые линейные RCA (4), Phono RCA (1) | Выходы – аналоговый RCA (предварительный усилитель) | Габариты, мм – 430 x 93 x 345 | Масса, кг – 6,85 |
Тип – CD-програвач | Назва – Rotel CD11 Tribute | Ціна, рублів – 46 200 | Підтримка файлових форматів – Redbook CD | Вихідний опір – 470 Ом | АЧХ– 20 – 20 000 Гц | Виходи – аналоговий RCA, цифровий коаксіальний | Габарити, мм – 430 x 98 x 314 | Маса, кг – 5,8 |
Основні | |
---|---|
Виробник | Rotel |
Стан | Новий |
Тип | CD-програвач |
Колір | Чорний |
Користувальницькі характеристики | |
Колір корпусу | Black |
- Ціна: 29 712 ₴