Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Rotel A11 Tribute Black»
0,01 ₴
+ 1 РІК ГАРАНТІЇ
Rotel A11/CD11 Tribute — його міцний апгрейд
Огляд підсилювача Rotel A11 Tribute і CD-програвача Rotel CD11 Tribute
З доглядом із життя найкращого кутюр'є аудіоміра Кена Ішиті прихильники Hi-Fi та журналісти втратили не тільки його веселих і життєрадісних презентацій, а й підписані ним версій серійних підсилювачів і джерел сигналу, що становлять тепер основну частину його спадщини. Останнє творіння талановитого розробника здобуло світло вже після його закінчення, йдеться про нові компоненти Rotel серії Tribute.
Изучаем
Між повідомленням про догляд Кена Ішиті з його багаторічного дому в Marantz і повідомленням про його швидкісну кончину пройшло зовсім мало часу, проте за цей період він встиг відзначитися співпрацю з кількома брендами. А ось про його спільну роботу з Rotel не було відомо нічого до офіційного анонсування випуску компонентів Rotel Tribute, які і стали його дзятним подарунком усім справжнім ентузіастам аудіо.
Серія містить лише дві моделі — інтегральний підсилювач Rotel A11 Tribute і CD-програвач Rotel CD11 Tribute. Зовні вони нічим не відрізняються від звичайних серійних компонентів, про які ми розповідають в момент їх виходу на ринок. Єдина відмінність — це наявність таблички з написом Tribute англійською та японською мовами, що прикрашає фронтальні панелі апаратів.
Rotel A11 Tribute
Як ми вже зазначили в минулому матеріал, продукція Rotel завжди легко впізнавана на фотографіях і полицях магазинів завдяки оригінальному дизайну, що зберігається впродовж багатьох років. Срібляста передня панель з алюмінію, круглі клавіші, блакитні світлодіоди та РК-дисплей із символами того ж кольору, приземлисті корпуси — так, перед нами Rotel.
Інтегровальний підсилювач розвиває потужність у 50 ватів на канал під час навантаження опору 8 Ом. Відповідно до вимог часу, на борту встановлені такі ідеологічно різні модулі, як приймач Bluetooth з підтримкою кодеків aptX і AAC, а також фонокоректор для головок звукознімача з рухомим магнітом. Перший із них гарантує максимальну зручність під час прослуховування музики, другий же обіцяє чудову якість сигналу, що надходить.
Крім зазначеного входу Phono до послуг користувача чотири несиметричні лінійні входи на RCA, а також окремий вихід із попереднього підсилювача для організації схеми bi-amping. Як ми вже переконалися, скромні показники потужності не мають вводити в оману — солідний фірмовий тороїдальний трансформатор, а також електроліти загальною місткістю понад 20 000 мікрофарад у фільтрувальній частині гарантують гарний запас за струмом. У поєднанні з демпінг-фактором 140 одиниць це дасть апарату змогу впевнено справлятися більшістю акустичних систем свого класу.
Що стосується внесених за рекомендацією Кена Ішиті змін (він не дожив до завершення проекту, а його знахідки були реалізовані за участю його друга Карла-Хайнца Фінка з Fink Audio), то вони торкнулися виключно елементної бази. У вихідному каскаді були замінені 10 конденсаторів і два резистори, а в секції попереднього підсилювача апгреду зазнали ще шість конденсаторів. Верхня кришка корпусу отримала наклейки з демпфувального матеріалу. Всі інші характеристики вихідної моделі, включно з габаритними розмірами та вагою, залишилися тими ж.
Rotel CD11 Tribute
Попри те, що компакт-диск із гарячої новинки 1980-х сьогодні перетворився на наявну натуру, величезна кількість випущених за багато років дисків ще довго потребуватиме відповідних програвачів. Модель Rotel CD11 Tribute має класичну конструкцію — традиційний завантажувач із виїздним лотком, лінійний блок живлення на невеликому трансформаторі, а також блок ЦАП на чипах Burr-Brown від Texas Instruments.
Компонування в моделі також класичне, а на задній панелі, крім аналогового виходу на RCA, є лише коаксіальний цифровий вихід. Замикається компонент на чотири антивібраційні ніжки, вага програвача — 5,8 кілограма.
Які ж удосконалення з'явилися в новій версії? Досить серйозні, і торкнулися вони вихідний каскад після цифроаналогового перетворювача — у ньому були замінені вісім конденсаторів та один резистор, а також блок живлення, у якому під заміну пішли дев'ять конденсаторів. Спеціальний демпфувальний матеріал був наклеєний на верхню кришку корпусу для зниження рівня вібрацій, крім того, було покращено електричне заземлення та механічне розв'язування транспорту.
Під'єднуємо
Для прослуховування комплект був встановлений у просторому приміщенні в офісі російського дистриб'ютора. Для оцінки якості звуку використовувалися поличні акустичні системи B&W 607 S2 Anniversary Edition і B&W 706 S2. Крім того, як додаткове джерело сигналу був залучений тюнер Rotel T14, через якийнкційний доступ до музичної бібліотеки на місцевому сервері та до стримінгового сервісу TIDAL. Уся комутація виконувалася кабелями Transparent Cable.
Слухаємо
Дивовижно, наскільки потужний архітектур звучання апаратури того чи іншого бренда може впливати на сприйняття. Деякий час я просто не міг повірити тому, що почув, настільки несхоже на оригінальну версію грає комплект, до якого доклав руку Кен Ішива. Але факт залишається фактом — допрацьовані маестро, що безчасно залишивши нас маестро, компоненти демонструють звук, який заведено більше асоціювати з почерком апаратури Marantz, хіба що динаміка та ритм тут залишилися істинно «ротелевськими». А ось повітря, тривимірність і чудове побудова сцени, завжди колишні сильною стороною дороблених Кеном моделей, проявилися у всій красі. До речі, так само як і більш вимогливе ставлення до не надто вдало записаних дисків.
Так, наприклад, видання останнього альбому Оззі Осборна на компакт-диску не може похвалитися винятковою якістю, проте у виконанні тестованої системи воно несподівано отримало гарний об'єм і навіть багатоплановість, а дисторшн електрогітари вийшов ну дуже смачним і «жирним». Ритм-секція виступала неабияко та вагомо, попри те, що прослуховування проходило в системі з поличними моніторами. Тестові диски міняли один інший, проте всі вони звучали набагато витонченіше та зручніше, ніж то могли забезпечити піддані апгрейду оригінальні моделі. Джаз і камерна класика у виконанні системи були просто чарівні, а шалені басові екзесисиси Infected Mushroom придбали додаткове вимірювання, зазвичай скрачені комплектами, що роблять акцент на мід-басі для надання музиці більшого драйву. Загалом, знайти серед величезного числа треків ті, що поставили б в глухий кут цю недорога зв'язку з інтегрального підсилювача та CD-програвача, ми не змогли. Така якість зазвичай властива куди дорожчим апаратурі.
Зазначимо, що поєднання Rotel A11 Tribute з B&W 706 S2 вийшло просто чудовим, відчувається, що підсилювачеві цілком до снаги впоратися і з складнішим навантаженням. Однак якщо ви любите не просто вагомий, а й гранично артикульований бас, я б радиав підбирати до пари підсилювача акустичні системи з рівним і правильно налаштованим низькочастотним діапазоном.
Паспортні дані:
Тип — інтегальний підсилювач | Назва — Rotel A11 Tribute | Ціна, рублей — 68 600 | Демпінг-фактор — 140 | Вихідна потужність — 2 х 50 Вт на 8 Ом | АЧХ — 20-20 000 Гц | КНІ — 0,003% | Інтермодуляційні спотворення — < 00,3% Совідношення «сигон — шум» — 100 дБ (лінійний вхід), 85 дБ (вхід фонокоригатора) | Входи — аналогові лінійні RCA (4), Phono RCA (1) | Виходи — аналоговий RCA (запобіжний підсилювач) | Габарити, мм — 430 x 93 x 345 | Маса, кг — 6,85 |
Тип — CD-програвач | Назва — Rotel CD11 Tribute | Ціна, рублей — 46 200 | Підтримка файлових форматів — Redbook CD | Вихідний опір — 470 Ом | АЧХ — 20-2000 Гц | Вихіди — аналоговий RCA, цифровий коаксіальний | Габарити, мм — 430 x 98 x 314 | Маса, кг — 5,8 |
Основні | |
---|---|
Виробник | Rotel |
Стан | Новий |
Тип | Інтегральний підсилювач |
Колір | Чорний |
Колір корпусу | |
Колір корпусу | Black |
- Ціна: 25 872 ₴