Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Focal Chora 826 Black»
0,01 ₴
+ 1 РІК ГАРАНТІЇ
Focal Chora 826
Модельний ряд Chora вирізняється сучасним дизайном. Всі моделі мають похилу підставку, виготовлену за технологією Time Alignment, яка забезпечує оптимальну звукову сцену, яка більшою мірою орієнтована на слухача. Структура мембран Slatefiber з ефектом сланцю, є завершальним штрихом додаючи вишуканості й індивідуальності. Виготовлена в майстернях Focal з використанням ультрасучасного промислового обладнання мембрана, має ефект «сланця», забезпечуючи чудове демпфування, високу жорсткість і граничну легкість — три основні «кити» для мембрани драйвера.
Під час розроблення проекту Chora інженери мали ту саму мету, що під час виробництва лінійки Chorus, а саме пропонувати слухачам доступні високоякісні продукти, але з істотно поліпшеними характеристиками та звучанням. Розробка технологій і компонентів нової лінійки йшла на потужностях Focal у Сент-Етьєні, де продукти бренда виробляються останні 40 років. Драйвери середніх і низьких частот в акустиці Chora отримали абсолютно нові дифузори, що забезпечують, за даними розробників, «миттєву привабливість звуку та візуальний шарм». Вони виготовлені з матеріалу Slatefiber, розробленого та виготовленого компанією Focal.
Ексклюзивна технологія Slatefiber, розроблена Focal, являє собою мембрану драйвера як тришаровий сандвіч конструкції, у якій, шар із нетканого вуглецевого волокна зі спеціальною обробкою, розташований між двома шарами термопластичного полімеру. У своєму прагненні до досконалості, інженери Focal вирішили використовувати неткані вуглецеві волокна, орієнтовані в одному напрямку, щоб домогтися високої жорсткості й ефективного демпфування.
Модель Focal Chora 826 являє собою 3-смугову підлогову акустичну систему з фазоінвертором. Її низькочастотний і мідбасовий драйвери, обладнані Дифузором Slatefiber, працюють в ідеальній гармонії для відтворення прозорих середніх частот і чудового баса. Центральний шар такої мембрани поміщається між двома шарами термопластичного полімеру і, по суті, являє собою неткане вуглецеве волокно вторинного перероблення. Водночас самі волокна «укладені» в одному напрямку, що зроблено спеціально для поліпшення демпфувальних властивостей і підвищення жорсткості. У результаті забезпечується необхідна жорсткість, легкість і чудове внутрішнє демпфування, що виражається в точному, динамічному та прекрасно збалансованому звучанні з потужним артикульованим басом. Захистити середньочастотник і НЧ-динаміки допомагає овальний гриль із магнітним кріпленням. Передній порт фазоінвертора розташований під НЧ-драйвером для зменшення спотворень, а завдяки похилій основі Time Alignment забезпечує орієнтовану на слухача звукову сцену.
В акустичній системі Focal Chora 826 у підвісі, що з'єднує купол з основою твітера, використовується спінений матеріал під назвою Poron. Він ідентичний підвісу знаменитого берилієвого твітера Utopia і зменшує спотворення на третину в діамазоні від 2000 Гц до 3000 Гц, у якому вухо найболше чутливе до спотворень. Глибина сцени та дуже низька спрямованість інвертованого склепіння дають змогу насолоджуватися шовковистими високими частотами в будь-якій точці простору для прослуховування.
Флагман комплектується основою із шипами, яка має невеликий нахил. Згідно з інформацією виробника, такий нахил дає змогу розв'язати проблеми, пов'язані з тимчасовою узгодженістю динаміків, і побудувати правильну звукову сцену, точно орієнтовану на слухача. Для під'єднання акустичного кабелю на тильній панелі Focal Chora 826 є дві гвинтові клеми. Focal Chora 826 особливо добре підходять для музики та домашнього кінотеатру та легко вписується в приміщення площею до 50 м2. Акустична система Focal Chora 826 доступна в трьох варіантах обробки: Black, Light Wood і Dark Wood. Модні кольори поєднуються з різними інтер'єрами та надають їм унікальності та неповторності.
Огляд Focal Chora 826 от портала SalonAV
Focal знову створює інтригу, випустивши під незнайомим ім'ям цілу серію систем. На перший погляд усе очевидно: новозявлені Choraметять у лінійці на місце ветеранів Chorus із доступного цінового сегмента. Однак вони несуть у собі такий заряд інновацій, що запросто можуть «пальнути» й за акустикою класом вище. Дістаємо найпотужніші в серії «збройва» і уявляєш, у кого вони цілуються насправді.
Якщо з лицьової панелі прибрати фірмовий значок Focal, що стоїть знизу, то новинки легко прийняти за будь-який скандинавський виріб, гідне найвибагливішого вітрини IKEA. Їхній дизайн дивовижно чистий і раціональний, що мало характерно для французької школи, що тяжіє до ефектних опуклих форм. Втім, і «фокаловський» шарм у них вгадується без зусиль. Погляньте, як рельєфно зроблений розтруб для пискавки. Він, до речі, особливий — його «подвій» забезпечує ширшу дисперсію в горизонтальній площині та більш вузьку у вертикальній. Гарно закруглені кільця обрамляють також основні головки та порт фазоінвертора.
Сама «башня» стоїть на клинуватий платформі, яка надає всій конструкції нахилу, і в такий спосіб виходить, що басові драйвери трохи висунуті до слухача щодо верхніх. А це теж одна з фамільних рис Focal. Технологія компенсації тимчасових затримок завдяки зміщенню, та ще з регульованою спрямованістю (під назвою Focus Time), вперше з'явилася в найдорожчій серії Utopia, але потім була повторена у спрощеному вигляді (Time Alignment, без регулювання) у аудіофільських Sopra і Kanta. Тепер, як бачите, різниця в відгукі «легких» і «важких» драйверів враховується навіть у колонках ціною 1500 євро.
Ще кілька слів про дизайн. Ми спеціально витягли з коробок різні пари АС, щоб показати два найефективніші варіанти оброблення (є й третій: чорні глянсові «фасади» та чорні корпуси з брашованою фактурою. Можете відкинути будь-які побоювання щодо того, що стереокомплекс для тестового прослуховування був складений із непарних систем. Французька компанія давно довела своє виробництво до такого класу точності, що підбирати комплекти АС за результатами контрольних вимірів АЧХ втратило сенс — на виході всі вироби ідентичні та укладаються в жорсткі допуски. Ну а якщо вас бентежать нарочище прості плоскі стінки та гострі ребра у зовнішності Chora, то врахуйте це ще однією резонною «фішкою» — інженери намагалися зробити корпуси (а заодно — і основу, цілком відлите з пластику) максимально технологічними, , щоб за обмеженого бюджету внести в нову розробку зовсім недешеві інновації.
Почнемо зверху. Під перфорованим металевим грилем встановлений твітер із легким інвертованим куполом з алюміній-магнієвого сплаву та підвісом із порону. Однак це не знайомий нам по серії Chorus драйвер TNV другого покоління, а ще більш просунутий TNF (застосовується в дорожній лінійці Aria) зі зниженою резонансною частотою. У Chora 826 його діапазон починається з 2700 Гц. Дифузори для середньо- та низькочастотних головок отримані з матеріалу, який ще ніхто в аудіоіндустрії не застосовував — з термопластичного полімеру з вуглецевими волокнами. З так званого посиленого карбоном пластику (CFRP), сьогодні виготовляють незміцнілі деталі крил і фюзеляжу найсучасніших авіалайнерів. Однак інженери Focal пішли далі — вони не стали брати сировину з пропонованої постачальниками CFRP номенклатури, а підібрали свою «тришарову» формулу та домоглися, щоб концентрація внутрішніх легких волокон була максимальною, а їхня орієнтація в товщі мембрани мала спеціальну спрямованість. Так вийшли дифузори Slatefiber — такі ж легкі та жорсткі, як із тканинного вуглепака, але з набагато найкращим внутрішнім демпфуванням.
Новий матеріал також дав змогу зробити середовищі нечастотник із дуже малою масою рухомої системи, але рівним за діаметром (16,5 см) довгохідним басовикам, що вигідно для отримання кращої узгодженості з НЧ. Цей драйвер вступає з 270 Гц.
У характеристиках до Chora 826 йдеться, що номінальний опір становить 8 Ом, але мінімальне значення опускається нижче трьох! Звісно, тут би не завадило роздільне під'єднання кросоверів з бай-ампінгової схеми, щоб полегшити завдання вихідним каскадам підсилювачів, але Focal традиційно дотримується найпростішої схеми з'єднання. І якраз із цієї причини ми вирішили слухати системи не з AV-ресивером, а з інгредієнтом, який може контролювати важке навантаження. Але це ще не все. Щоб акустика могла отримати від підсилювача необхідний струм без жодних обмежень, ми запасалися ще й двома різними комплектами акустичних кабелів.
Для початку під'єднуємо колонки за допомогою InAkustik LS-1603 — 16-дротовим «мультикором» із серйозним перерізом по міді. І Chora відразу ж позбавляє глибиною відтвореного баса. Ми звикли, що виробники часто (і навіть не червоні) заявляють для невеликих підлогових систем відтворювану смугу від 25-30 Гц, хоча на ділі ні про яке наближення до сабвуферного діапазону навіть мовлення не йде. У Chora 826 у паспортних даних вказані скромні 39 Гц, але насправді здається, що вони забираються куди глибше — поштовх найважчої «бочки» на забійному рівні вони видають навіть не поперхнувшись! Силкою на екстремальних низах вони відразу нагадують набагато дорожчі підлогові Kanta 3 або Sopra 3, які теж здатні змагатися по частині енергетики з багатьма бас-машинами.
Тішить і трактування середини — вивірена за балансом, без «кевларових» або карбонових едковатих відтінків. Твітери свій відрізок відтворює пом'якшено за динаміком, трохи виділяє зону 4-8 кГц, що надає загальній картині не стільки прозорі або світлі, скільки насичені відтінки, які собою частково перекривають і відтворюють «повітря». Але, схоже, це єдине, що відрізняє нові моделі від тих самих «Канта» з берилієвими твітерами — куди крутішим моделям Chora поступається лише в рівні звукової роздільної здатності, але точно не в загальній поданні. Саунд у них поставлений куди більш фундаментально та «дорого», ніж у серії Chorus. А драйвовий темперамент у них спокійніше, ніж у Aria: з трохи опуклим верхнім басом, з трохи пригальмованим комфортним «панчем» і злегка скомпресованою основною серединою. Сцена швидше панорамного плану — швидше широка, ніж глибока.
Але не поспішайте з висновками. З кабелем InAkustik LS-1204 Air (невеликий переріз, повітряна ізоляція) трактування змінюється кардинально! Тут же з'являються атмосфера й об'єм, проявляється другий-трітий плани, стереокартинка набуває чіткої тривимірності саме в глибину. Якщо колишній варіант можна було іноді умовити в прив'язці деяких уявних образів до АС, то тепер цієї похибки немає й у помині. Середина насичується мікродинамічними подробицями, а нижній верх, навпаки, здається? вже не таким настирним — володарюється вжалений баланс у НЧ/ВЧ-смусі, нюанси передаються більш вагомо та відверто. Хіба це не найкращий доказ класу?
І все-таки Chora потрібен кабель із мінімальними втратами струму. Це зрозуміло за тим, як із тонким «повітряним» дротом змінився низький діапазон: у басах з'явилася монотонність, послабила сила та чіткість. Усилювачеві стало важче демпфувати навантаження, що з'явилося й захиталося басовими резонансами в кімнаті. Навіть переставляння акустики в нейтральні точки приміщення якнайдалі від стін не змогла до кінця пригомоніти прогулянкових післязвінків.
З таких ситуацій є досить дієвий вихід, яким мало хто користується: Квазі-бай-вайринг. Для нього не потрібне роздільне під'єднання смуг на акустиці. Обидва кабелі з'єднуються на одному терміналі, утворюючи паралельну лінію. Якщо це два однакові якісні дроти, то ми, подвоївши переріз, отримуємо таке зниження активного опору в ланцюгу, яке, співвідношуючись із внутрішнім опором вихідних каскадів підсилювача, часом здатне багато разів поліпшити фактор демпфування. Такий незатейний «твікінг» може чудово спрацювати й з різними кабелями (але, природно, однакової довжини): частина сигналу «входить» по лінії з малою індуктивністю і з мінімальними втратами в ізоляції, а левова частка струмового навантаження «утече» на допоміжний провідник великого перерізу (оба, до речі, не обов'язково має бути дорогими).
C Chora 826 і підсилювачем Denon це рішення дало змогу підняти клас звучання так, що навіть не хотілося завершувати прослуховування: зросла чіткість і динаміка по всьому діапазону, посилився ефект «матеріалізації» у стереосцені — саме він і захопив сильніше всього майже на всіх відтворюваних програмах. Тепер ви знаєте, як із Chora, куплених, виражено по-простому, «за сто рублів», можна отримати фактично звук «за двісті», який, якщо не полінитися з підбором підсилювача та кабелів, за виразністю може стрибнути й на всі триста.
Характеристики Focal Chora 826
Число смуг 3
Кількість динаміків 4
Тип корпусу фазоінверторний, круглий порт вбудований у фасад
Твітер 25 мм ВЧ-випромінювач TNF з увігнутим алюмінієво-магнієвим куполом і підвісом із матеріалу Poron, поміщений у фланець-хвильовий дріт, захищений металевою сіткою
СЧ-випромінювач 165 мм СЧ-драйвер із дифузором-сендвічем (технологія Slatefiber), центральний шар, виготовлений із нетканого вуглеволокна, поміщений між двома шарами термопластичного полімеру
НЧ-випромінювач 2 х 165 мм НЧ-драйвера з дифузорами-сендвічами (технологія Slatefiber), центральний шар, виготовлений із нетканого вуглеволокна, поміщений між двома шарами термопластичного полімеру
Чутливість 91 дБ (2,83 В/1 м)
Частотна характеристика 48 Гц — 28 кГц (± 3 дБ)
Нижня межа частотного діапазону 39 Гц (- 6 дБ)
Номінальний імпеданс 8 Ом
Мінімальний імпеданс 2,9 Ом
Рекомендована потужність підсилювача від 40 до 250 Вт на канал
Частоти поділу смуг 270/2700 Гц
Вхідні роз'єми 2 гвинтові клеми
Гриль із магнітним кріпленням
Габарити (ШхВхГ) 303x1053x388 мм
Вага 21,2 кг
Focal Chora 826 купити в Світі Акустики
Основні | |
---|---|
Виробник | Focal |
Гарантійний термін | 12 міс |
Кількість динаміків | 4 шт. |
Кількість смуг | 3 |
Максимальна потужність | 250 Вт |
Потужність | 40 Вт |
Стан | Новий |
Тип | Підлогова |
Користувальницькі характеристики | |
Колір корпусу | Black |
- Ціна: 62 100 ₴/пара