Замов та отримай подарунокВи заощаджуєте 0,01 ₴
Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Thorens TD 350 - TP 92 Black»
0,01 ₴
+ 1 РІК ГАРАНТІЇ
З усіх існуючих нині програвачів Thorens модель TD 350 по своїй конструкції найбільше схожа на апарати, які компанія випускала кілька десятиліть тому. Компанія спробувала зробити «той самий Thorens» і в неї це вийшло. Причому з минулого повернулися не тільки особливості конструкції, але навіть і характер звучання.
Thorens TD 350 займає в каталозі компанії другу позицію згори (відразу за програвачем Thorens TD 550). Конструктивно ця вертушка простіше старшої моделі, а зовнішній вигляд її — аскетичней. Зазначу, що приблизно на одному рівні з TD 350 виробник позиціонує ще два програвача — TD 2035 і TD 2015.
Однак ці програвачі принципово відрізняються за будовою: в конструкції TD 350 використовується класична система субшасси, а у TD 2035 і TD 2015 — жорсткий акриловий стіл і ніжки-конуси, взагалі позбавлені демпфування і еластичних складових. Власне, традиційна для Thorens система субшасси, що використовувалася кілька десятків років, в сучасному модельному ряду є тільки у TD 350 і TD 550.
Програвач Thorens TD 350 випускається у двох модифікаціях з різними тонармами: подешевше з рідним тонармом Thorens TP 92 і подорожче з тонармом SME M2-9. Під замовлення доступні й інші варіанти, проте довжина тонарма обмежена 9-ю дюймами, а 12-дюймові можна поставити тільки на TD 550.
Вибір тонарма важливий не тільки сам по собі, але ще й з причини того, що конструкція програвача не передбачає простої заміни. Раніше Thorens робила змінні бази: по суті це — просто майданчики, які легко поміняти і вирізати посадкове отвір з необхідними розмірами і параметрами. Однак у TD 350 такої бази немає — тонарм кріпиться до цілісної майданчику субшасси, і я сумніваюся, що просвердлити в ній що-небудь — хороша ідея. А значить, визначатися з тонармом потрібно заздалегідь.
Стіл у програвача досить легкий, і це при загальній вазі апарату в 10 кг. На диск припадає 4,2 кілограма, важка кришка, великий блок живлення і тонарм, сам же стіл можна легко підняти однією рукою.
Стіл являє собою ящик, виготовлений з шпонованого МДФ. Шпон натуральний, доступна обробка чорним або червоним ясенем і світлим кленом.
Конструкція ніжок столу досить проста: чотири невеликі гумові опори з тонкими металевими ковпачками. Закріплені вона на мініатюрних штифтах, тобто тримаються тільки за рахунок охоплення штифтів гумою. Ніякої регулювання дана конструкція не передбачає.
Усередині корпусу столу розташовані мотор програвача, плата управління мотором, перемикач швидкостей, елементи підвіски субшасси, а також вихідні сигнальні роз'єми і вхід для блоку живлення. До столу кріпляться петлі пилезащитной кришки, інші ж елементи конструкції знаходяться на пластині субшасси.
У програвачі варто синхронний 12-вольта мотор Premotec, з системою контролю і керування швидкістю. Однак ніяких ручних налаштувань швидкості обертання не передбачено. Точніше, не передбачено для користувача — на платі управління мотором подстроечніком все ж є. Останнім залишений трипозиційний перемикач: 33,3 і 45 оборотів і вимикання.
Блок живлення у Thorens TD 350 крупніше «середньостатистичного», на виході в нього 2х12 вольт, а роз'єм підключення нестандартний, схожий на DIN. Судячи з усього, таким чином реалізували окреме харчування для мотора і блоку управління.
Мотор розкручує диск в два заходи: спочатку старт, потім секундна пауза і наступний набір швидкості, після чого обертання стабілізується. Стробоскоп показав, що швидкість тримається рівно.
Субшасси побудована наступним чином: в основі — монолітна деталь з МДФ, на якій закріплені стакан підшипника і база для тонарма. В якості пружних елементів використані пласкі металеві листи-пружини. До основного столу пружини кріпляться через короткі металеві троси, а до субшасси — за допомогою масивних затискачів з пластику та металу. Однак мені здалося дивним, що в якості амортизаторів для субшасси стоять конуси з матеріалу, що нагадує поролон.
Формально конструкция допускает регулировку, но учитывая, что тонарм условно несменный, владельцу эта функция вряд ли потребуется. Само же субшасси настроено на заводе, его конструкция весьма точна и капризна. Например, пока не поставлен противовес тонарма — видно, что субшасси не в горизонтали, но после его установки конструкция выравнивается. И наоборот, если использовать умеренно тяжелый клэмп заметно, что субшасси проседает. Но сбалансирована конструкция так, что вес, распределенный точно вокруг оси подшипника, не приводит к ее перекосу.
Основний диск програвача — алюмінієвий з жорстко вмонтованим шківом підшипника. Його нижня поверхня задемпфірований певним матеріалом, схожим на щільний картон, рясно просочений клеючим складом. Матеріал явно не дзвінкий, але жорсткий і по фактурі нагадує трохи шорстку кераміку.
Обертання з мотора на диск передається тонким пассиком з квадратним профілем перерізу. Конструкція підшипника — класична, однак він змазаний не рідким маслом, а густою змазкою, яка була залита в бронзовий склянку ще на заводі (після чого склянку герметично закрили для транспортування). В комплекті до диска йде тонкий фетровий мат.
Тонарм это 9-дюймовая модель, статически сбалансированная и снабженная магнитным антискейтингом. Большая часть его сделана из алюминия, шелл условно-несменный — это значит, снять его в принципе можно, но имейте в виду: проигрыватель не предполагает замену шелла вместе с головкой (то есть снимать шелл имеет смысл только для того, чтобы поставить звукосниматель). Конструкция его такова, что головку можно смещать вперед или назад, но изменение угла не предусмотрено. Хотя для настройки в случае с конкретным тонармом этого достаточно. Азимут регулюється шляхом повороту трубки, що фіксується гвинтом в області поворотного вузла.
Прижим настраивается с помощью задемпфированного резиновой вставкой противовеса, но для этого понадобятся весы. Высота тонарма регулируется, но процедура эта не так проста. Крепление сделано следующим образом: на основании тонарма нарезана резьба, сверху — смещающаяся по резьбе гайка( с ее помощью и выставляется высота), а снизу гайка, которой вся конструкция затягивается.
Характеристики Thorens TD 350
Тип привода: пассиковый
Мотор: синхронный, переменного тока, с системой контроля скорости
Скорости вращения: 33,3 и 45 об/мин.
Основной диск: алюминиевый, весом 4,2 кг
Габариты: 440х345х160 мм
Вага: 10 кг
Тонарм Thorens TP 92
Тип: поворотний, статично збалансований
Ефективна довжина: 232,8 мм
Захід: 17,8 мм
Ефективна маса: 11 р.
Параметри: висота, азимут, притискна сила, антискейтинг
Шелл: незмінний
Thorens TD 350 займає в каталозі компанії другу позицію згори (відразу за програвачем Thorens TD 550). Конструктивно ця вертушка простіше старшої моделі, а зовнішній вигляд її — аскетичней. Зазначу, що приблизно на одному рівні з TD 350 виробник позиціонує ще два програвача — TD 2035 і TD 2015.
Однак ці програвачі принципово відрізняються за будовою: в конструкції TD 350 використовується класична система субшасси, а у TD 2035 і TD 2015 — жорсткий акриловий стіл і ніжки-конуси, взагалі позбавлені демпфування і еластичних складових. Власне, традиційна для Thorens система субшасси, що використовувалася кілька десятків років, в сучасному модельному ряду є тільки у TD 350 і TD 550.
Програвач Thorens TD 350 випускається у двох модифікаціях з різними тонармами: подешевше з рідним тонармом Thorens TP 92 і подорожче з тонармом SME M2-9. Під замовлення доступні й інші варіанти, проте довжина тонарма обмежена 9-ю дюймами, а 12-дюймові можна поставити тільки на TD 550.
Вибір тонарма важливий не тільки сам по собі, але ще й з причини того, що конструкція програвача не передбачає простої заміни. Раніше Thorens робила змінні бази: по суті це — просто майданчики, які легко поміняти і вирізати посадкове отвір з необхідними розмірами і параметрами. Однак у TD 350 такої бази немає — тонарм кріпиться до цілісної майданчику субшасси, і я сумніваюся, що просвердлити в ній що-небудь — хороша ідея. А значить, визначатися з тонармом потрібно заздалегідь.
Стіл у програвача досить легкий, і це при загальній вазі апарату в 10 кг. На диск припадає 4,2 кілограма, важка кришка, великий блок живлення і тонарм, сам же стіл можна легко підняти однією рукою.
Стіл являє собою ящик, виготовлений з шпонованого МДФ. Шпон натуральний, доступна обробка чорним або червоним ясенем і світлим кленом.
Конструкція ніжок столу досить проста: чотири невеликі гумові опори з тонкими металевими ковпачками. Закріплені вона на мініатюрних штифтах, тобто тримаються тільки за рахунок охоплення штифтів гумою. Ніякої регулювання дана конструкція не передбачає.
Усередині корпусу столу розташовані мотор програвача, плата управління мотором, перемикач швидкостей, елементи підвіски субшасси, а також вихідні сигнальні роз'єми і вхід для блоку живлення. До столу кріпляться петлі пилезащитной кришки, інші ж елементи конструкції знаходяться на пластині субшасси.
У програвачі варто синхронний 12-вольта мотор Premotec, з системою контролю і керування швидкістю. Однак ніяких ручних налаштувань швидкості обертання не передбачено. Точніше, не передбачено для користувача — на платі управління мотором подстроечніком все ж є. Останнім залишений трипозиційний перемикач: 33,3 і 45 оборотів і вимикання.
Блок живлення у Thorens TD 350 крупніше «середньостатистичного», на виході в нього 2х12 вольт, а роз'єм підключення нестандартний, схожий на DIN. Судячи з усього, таким чином реалізували окреме харчування для мотора і блоку управління.
Мотор розкручує диск в два заходи: спочатку старт, потім секундна пауза і наступний набір швидкості, після чого обертання стабілізується. Стробоскоп показав, що швидкість тримається рівно.
Субшасси побудована наступним чином: в основі — монолітна деталь з МДФ, на якій закріплені стакан підшипника і база для тонарма. В якості пружних елементів використані пласкі металеві листи-пружини. До основного столу пружини кріпляться через короткі металеві троси, а до субшасси — за допомогою масивних затискачів з пластику та металу. Однак мені здалося дивним, що в якості амортизаторів для субшасси стоять конуси з матеріалу, що нагадує поролон.
Формально конструкция допускает регулировку, но учитывая, что тонарм условно несменный, владельцу эта функция вряд ли потребуется. Само же субшасси настроено на заводе, его конструкция весьма точна и капризна. Например, пока не поставлен противовес тонарма — видно, что субшасси не в горизонтали, но после его установки конструкция выравнивается. И наоборот, если использовать умеренно тяжелый клэмп заметно, что субшасси проседает. Но сбалансирована конструкция так, что вес, распределенный точно вокруг оси подшипника, не приводит к ее перекосу.
Основний диск програвача — алюмінієвий з жорстко вмонтованим шківом підшипника. Його нижня поверхня задемпфірований певним матеріалом, схожим на щільний картон, рясно просочений клеючим складом. Матеріал явно не дзвінкий, але жорсткий і по фактурі нагадує трохи шорстку кераміку.
Обертання з мотора на диск передається тонким пассиком з квадратним профілем перерізу. Конструкція підшипника — класична, однак він змазаний не рідким маслом, а густою змазкою, яка була залита в бронзовий склянку ще на заводі (після чого склянку герметично закрили для транспортування). В комплекті до диска йде тонкий фетровий мат.
Тонарм это 9-дюймовая модель, статически сбалансированная и снабженная магнитным антискейтингом. Большая часть его сделана из алюминия, шелл условно-несменный — это значит, снять его в принципе можно, но имейте в виду: проигрыватель не предполагает замену шелла вместе с головкой (то есть снимать шелл имеет смысл только для того, чтобы поставить звукосниматель). Конструкция его такова, что головку можно смещать вперед или назад, но изменение угла не предусмотрено. Хотя для настройки в случае с конкретным тонармом этого достаточно. Азимут регулюється шляхом повороту трубки, що фіксується гвинтом в області поворотного вузла.
Прижим настраивается с помощью задемпфированного резиновой вставкой противовеса, но для этого понадобятся весы. Высота тонарма регулируется, но процедура эта не так проста. Крепление сделано следующим образом: на основании тонарма нарезана резьба, сверху — смещающаяся по резьбе гайка( с ее помощью и выставляется высота), а снизу гайка, которой вся конструкция затягивается.
Характеристики Thorens TD 350
Тип привода: пассиковый
Мотор: синхронный, переменного тока, с системой контроля скорости
Скорости вращения: 33,3 и 45 об/мин.
Основной диск: алюминиевый, весом 4,2 кг
Габариты: 440х345х160 мм
Вага: 10 кг
Тонарм Thorens TP 92
Тип: поворотний, статично збалансований
Ефективна довжина: 232,8 мм
Захід: 17,8 мм
Ефективна маса: 11 р.
Параметри: висота, азимут, притискна сила, антискейтинг
Шелл: незмінний
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Thorens |
Користувальницькі характеристики | |
Колір корпусу | Black |
Інформація для замовлення
- Ціна: 55 999 ₴