Замов та отримай подарунокВи заощаджуєте 0,01 ₴
Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Yamaha MX-A5200 Black»
0,01 ₴
+ 1 РІК ГАРАНТІЇ
В основу конструкції підсилювача Yamaha MX-A5200 покладені рішення, що застосовувалися в знаменитому ресивері RX-Z11. Корпус має подвійне днище із сталевих противовибрационных пластин товщиною 1,6 мм, а також автономні верхню і бокові алюмінієві панелі, підсилюють механічну міцність. Масивні амортизатори ефективно гасять зовнішні коливання. Стійкості всієї конструкції сприяє додаткова опора в центрі днища. Схемотехніка реалізована так, що ліві канали посилення фізично і електрично ізольовані від правих. Підсилювачі являють собою трьохкаскадні схеми Дарлінгтона з зворотним зв'язком по струму. Вони точно передають фази всіх гармонік вхідного сигналу і стабільно працюють з АС, що мають великі коливання імпедансу в залежності від частоти. Блок живлення з рекомендованим тороїдальним трансформатором і батареєю конденсаторів великої ємності (27000 мкФ) здатний віддавати в навантаження значний струм.
Великий металевий корпус підсилювача потужності Yamaha MX-A5200 прикрашений монолітної алюмінієвою передньою панеллю. Єдиним акцентом у зовнішності підсилювача стала велика кругла кнопка включення живлення, підсвічена по колу м'якою синявою. На цьому можливості керування живленням не вичерпуються. На задній стінці корпуса є вхід тригера 12 В для дистанційного включення підсилювача (до якого має сенс підключити відповідний вихід з процесора Yamaha CX-A5200), а також наскрізний вихід тригера для організації ланцюжка керованих по харчуванню компонентів і власний вихід тригера, якщо виникне необхідність керувати живленням інших пристроїв з підсилювача, а також перемикач, активує автоматичний режим, в якому Yamaha MX-A5200 переходить в режим Standby через 8 годин після включення. При цьому, автомату байдуже чи є на входах підсилювача корисний сигнал. Зліва від клавіші живлення є дві невеликі кнопки комутації акустичних систем на одній парі каналів підсилення, але вони практично непомітні і не відволікають уваги. Комутаційна панель на задній стінці корпусу логічно поділена на зони.
Балансні і небалансні входи кожного каналу посилення згруповані разом, тут же поруч розташований перемикач типу входу - індивідуальний для кожного каналу, що допускає змішану комутацію. Акустичні термінали для всіх 11 каналів підсилення змонтовані в правій і лівій частині комутаційної панелі. Причому, тут використано не одинадцять, а тринадцять пар клем – для двох каналів підсилення реалізована можливість підключення двох пар акустичних систем. Несмотря на большое число каналов, к качеству винтовых терминалов и удобству коммутации акустических кабелей никаких претензий не возникло.
Непосредственно за лицевой панелью смонтирован мощный тороидальный трансформатор, за которым расположилась плата блока питания с внушительными конденсаторами. Вдоль правой и левой стенки корпуса установлены литые ребристые радиаторы охлаждения выходных каскадов, реализованных на дискретных элементах и работающих в классе A/B с трехкаскадной схемой Дарлингтона и обратной связью по току. Охлаждение здесь полностью пассивное – никаких шумящих вентиляторов.
Враження від роботи тандему Yamaha CX-A5200 і MX-A5200 в складі домашнього кінотеатру цілком відповідали очікуванням. При супроводі кінофільмів пара забезпечувала ураганний натиск і величезний запас потужності. Підсилювач легко контролював всі одинадцять акустичних систем без чутного просідання динаміки навіть у найбільш напружених сценах сучасних блокбастерів. Звукове полотно малювалося великими впевненими мазками, але і дрібні деталі в цьому вирі не губилися. И здесь большая заслуга процессора - именно точное декодирование позволяло ему отобразить мельчайшие штрихи звуковой картины, сохраняя монолитность полотна в целом и четко прочерчивая любую траекторию виртуальных источников звука. Весомый вклад вносили и дополнительные "потолочные" каналы, существенно усиливая пространственные эффекты по вертикали. З створенням ілюзії присутності, настільки необхідної в домашньому кінотеатрі, топові компоненти Yamaha справлялися чудово — під час перестрілок доводилось пригинатися від свистячих навколо куль, а скрегіт і гуркіт сминаемого в автомобільних аваріях заліза наводив просто тваринний жах. Навколишнє звукове поле було настільки щільним і детальним, що породжувало магічне відчуття присутності — акустичні системи ніби розчинялися в приміщенні лабораторії, замикаючи звукове полотно навколо нас.
Характеристики Yamaha MX-A5200
Выходная мощность, Вт – 150 x 11 (20 Гц – 20 кГц, КНИ 0,06%, 8 Ом)
Частотная характеристика, Гц – 10 — 100 000 (по уровню –3 дБ)
Общие нелинейные искажения (70 Вт, 8 Ом), % – менее 0,015
Отношение сигнал/шум (150 Вт, 8 Ом), дБ – более 116
Разделение каналов (1 кГц/ 10 кГц), дБ – более 90 / 75
Демпинг-фактор (1 кГц, 8 Ом) – более 180
Входная чувствительность (1 кГц, 100 Вт, 8 Ом), В – 1,0 (RCA), 2,0 (XLR)
Входное сопротивление (1 кГц, 100 Вт, 8 Ом), кОм – 47 (RCA), 47 (XLR)
Энергопотребление, Вт – 650
Аудиовходы – XLR (11), RCA (11)
Додатково – вхід/вихід тригерів 12В, наскрізний вихід тригера 12В
Габарити, см – 43,5 x x 21,0 46,4
Маса, кг – 26,4
Великий металевий корпус підсилювача потужності Yamaha MX-A5200 прикрашений монолітної алюмінієвою передньою панеллю. Єдиним акцентом у зовнішності підсилювача стала велика кругла кнопка включення живлення, підсвічена по колу м'якою синявою. На цьому можливості керування живленням не вичерпуються. На задній стінці корпуса є вхід тригера 12 В для дистанційного включення підсилювача (до якого має сенс підключити відповідний вихід з процесора Yamaha CX-A5200), а також наскрізний вихід тригера для організації ланцюжка керованих по харчуванню компонентів і власний вихід тригера, якщо виникне необхідність керувати живленням інших пристроїв з підсилювача, а також перемикач, активує автоматичний режим, в якому Yamaha MX-A5200 переходить в режим Standby через 8 годин після включення. При цьому, автомату байдуже чи є на входах підсилювача корисний сигнал. Зліва від клавіші живлення є дві невеликі кнопки комутації акустичних систем на одній парі каналів підсилення, але вони практично непомітні і не відволікають уваги. Комутаційна панель на задній стінці корпусу логічно поділена на зони.
Балансні і небалансні входи кожного каналу посилення згруповані разом, тут же поруч розташований перемикач типу входу - індивідуальний для кожного каналу, що допускає змішану комутацію. Акустичні термінали для всіх 11 каналів підсилення змонтовані в правій і лівій частині комутаційної панелі. Причому, тут використано не одинадцять, а тринадцять пар клем – для двох каналів підсилення реалізована можливість підключення двох пар акустичних систем. Несмотря на большое число каналов, к качеству винтовых терминалов и удобству коммутации акустических кабелей никаких претензий не возникло.
Непосредственно за лицевой панелью смонтирован мощный тороидальный трансформатор, за которым расположилась плата блока питания с внушительными конденсаторами. Вдоль правой и левой стенки корпуса установлены литые ребристые радиаторы охлаждения выходных каскадов, реализованных на дискретных элементах и работающих в классе A/B с трехкаскадной схемой Дарлингтона и обратной связью по току. Охлаждение здесь полностью пассивное – никаких шумящих вентиляторов.
Враження від роботи тандему Yamaha CX-A5200 і MX-A5200 в складі домашнього кінотеатру цілком відповідали очікуванням. При супроводі кінофільмів пара забезпечувала ураганний натиск і величезний запас потужності. Підсилювач легко контролював всі одинадцять акустичних систем без чутного просідання динаміки навіть у найбільш напружених сценах сучасних блокбастерів. Звукове полотно малювалося великими впевненими мазками, але і дрібні деталі в цьому вирі не губилися. И здесь большая заслуга процессора - именно точное декодирование позволяло ему отобразить мельчайшие штрихи звуковой картины, сохраняя монолитность полотна в целом и четко прочерчивая любую траекторию виртуальных источников звука. Весомый вклад вносили и дополнительные "потолочные" каналы, существенно усиливая пространственные эффекты по вертикали. З створенням ілюзії присутності, настільки необхідної в домашньому кінотеатрі, топові компоненти Yamaha справлялися чудово — під час перестрілок доводилось пригинатися від свистячих навколо куль, а скрегіт і гуркіт сминаемого в автомобільних аваріях заліза наводив просто тваринний жах. Навколишнє звукове поле було настільки щільним і детальним, що породжувало магічне відчуття присутності — акустичні системи ніби розчинялися в приміщенні лабораторії, замикаючи звукове полотно навколо нас.
Характеристики Yamaha MX-A5200
Выходная мощность, Вт – 150 x 11 (20 Гц – 20 кГц, КНИ 0,06%, 8 Ом)
Частотная характеристика, Гц – 10 — 100 000 (по уровню –3 дБ)
Общие нелинейные искажения (70 Вт, 8 Ом), % – менее 0,015
Отношение сигнал/шум (150 Вт, 8 Ом), дБ – более 116
Разделение каналов (1 кГц/ 10 кГц), дБ – более 90 / 75
Демпинг-фактор (1 кГц, 8 Ом) – более 180
Входная чувствительность (1 кГц, 100 Вт, 8 Ом), В – 1,0 (RCA), 2,0 (XLR)
Входное сопротивление (1 кГц, 100 Вт, 8 Ом), кОм – 47 (RCA), 47 (XLR)
Энергопотребление, Вт – 650
Аудиовходы – XLR (11), RCA (11)
Додатково – вхід/вихід тригерів 12В, наскрізний вихід тригера 12В
Габарити, см – 43,5 x x 21,0 46,4
Маса, кг – 26,4
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | YAMAHA |
Тип | Підсилювач потужності |
Колір | Чорний |
Користувальницькі характеристики | |
Колір корпусу | Black |
Інформація для замовлення
- Ціна: 194 040 ₴