На перший погляд Magnat Transpuls 1500 100% є представником старої школи. Великі корпуси з пропорціями книжкової шафи, мов з целюлозними дифузорами на гофрованих підвісах та інші вінтажні ознаки в асортименті. Однак це лише вершина айсберга, і якщо ж говорити про інженерної складової, робилося все далеко не по-старому, а дуже навіть в відповідності з сучасними вимогами.
Корпусу, хоч і схожі на класичні фанерні, насправді виготовлені з МДФ. При розробці активно використовувався лазерний вимірювальний комплекс Klippel, що дозволяє відстежувати і аналізувати паразитні резонанси, що виникають в конструкції випромінювачів і корпуси, і допомагаючи тим самим вирішувати ці проблеми ще на стадії проектування. Кросовери використовуються фазолинейные з високою крутизною зрізу 12 дБ на СЧ/НЧ і 18 дБ на СЧ/ВЧ.
З усього, що не видно оку, ознаками старої школи можна вважати тільки нетипово високі за сучасними мірками частоти розділу, коли басовик грає добру половину СЧ-діапазону майже до 1 кГц, а твітер вступає в роботу тільки з позначки 4,8 кГц, а не 2-3 кГц, як це прийнято сьогодні. Корпус у Magnat Transpuls 1500 за сучасними мірками просто гігантський. Замінити динаміки висувними ящиками — вийде хороший комод, а розпиляти корпусу на три рівні частини по вертикалі — вийде три типових корпусу для сучасних напольников. І що характерно: весь цей величезний акустичний обсяг відданий одному 15-дюймовому басовику. Внутрішньо простір має ряд перегородок підсилюють конструкцію та перешкоджають виникнення стоячих хвиль. Одна колонка важить 37 кг. Для таких габаритів — далеко не межа.
Найбільший інтерес в конструкції корпусу являє акустичне оформлення. Те, що ми бачимо зовні, дуже схоже на традиційні порти фазоінвертора, що цілком відповідають за калібром і глибині масштабом застосованого випромінювача. Однак навіть при роботі на високій гучності рух повітря в портах мінімально, адже вони повинні були б видавати потоки повітря як реактивні двигуни. Секрет у тому, що акустичне оформлення хоч і названо виробником «фазоінвертором з акустичним опором», по суті своїй фазоінвертором не є. Усередині корпусу обидві труби закриті акустичними фільтрами зі спеціально підібраним коефіцієнтом акустичної прозорості. Такий варіант оформлення класифікується як «Панель Акустичного Опору» (ПАС) або variovent в зарубіжній термінології.
Відмінність ПАС від фазоінвертора дуже істотне. Основне завдання фазоінвертора — створити підйом АЧХ, розширивши тим самим нижню межу відтворюваних частот. З допомогою ПАС забезпечується вирівнювання АЧХ динаміка в зоні власного резонансу і створюються умови для використання високодобротних випромінювачів в корпусах порівняно малих розмірів. Тобто без ПАС цього 15-дюймовому басовику було б ще більш великий корпус! Крім того, з чисто практичної точки зору ПАС дозволяє домогтися більш високої чутливості акустики і дає максимально рівний, добре контрольований бас, як у акустики в закритому корпусі.
У силу досить великих розмірів моделі Magnat Transpuls 1500 набір динаміків вийшов теж вельми примітний. Басовик калібру 15 дюймів або 380 мм має щільний целюлозний дифузор у формі неглибокого конуса, встановлений на пружній гофрованому підвісі. Динамік працює в широкому діапазоні частот, відповідаючи не тільки за бас, але і за всю нижню середину аж до основних тонів голосового діапазону, тому цілком логічно, що він є короткоходным.
На кількості і глибиною баса негативним чином це не відбилося, завдяки великій площі дифузора, а ось на якість відтвореного діапазону частот подібний підхід, в цілому, робить швидше позитивний вплив, роблячи звук більш сфокусованим і точним. Для того, щоб привести в рух великий дифузор, розробники застосували фірмову систему FE Dynamics, що складається з феритових магнітів, і добре охолоджувану вентильовану звукову котушку. Встановлено все у відкритій міцної кошику.
Середньочастотний динамік здається невеликим тільки на тлі басовик. Насправді ж це досить великий 170-мм випромінювач. Він також має паперовий дифузор з гофрованим підвісом, але його повністю закрита кошик, щоб створити власний акустичний обсяг, не пов'язаний з внутрішнім простором корпусу. Враховуючи високі частоти розділу, цей підхід цілком виправданий і для ефективної роботи динаміка в межах 980-4800 Гц йому дійсно не потрібно великий робочий об'єм. В той же час поділ обсягів СЧ і НЧ - випромінювачів дозволяє уникнути небажаного взаємного впливу, що приводить до забарвленості звучання і зростання спотворень.
Маючи трисмугову конструкцію, акустика Magnat Transpuls 1500 оснащена чотирма динаміками, однак подвоювати кількість драйверів знадобилося не в НЧ-секції, як це часто буває в сучасній акустиці, а на верхах. У вертикальний щілинної рупор розробники поставили відразу два 25-мм твітера з тканинними куполами і феррожидкостным охолодженням. І тільки завдяки цьому ВЧ-секція змогла зрівнятися по віддачі з НЧ і СЧ. Цей випромінювач отримав назву «подвійний компресійний рупор» (Double Compressed Horn).
Огляд Magnat Transpuls 1500 від порталу SalonAV
Якісна сучасна репліка вінтажній акустики з 15-дюймовими паперовими басовиками, рупорными твітерами і красивою обробкою всього за 90 тис. рублів... Це не список абстрактних побажань, а цілком реальна можливість долучитися до великого звуку з мінімальними наслідками для сімейного бюджету. Слухаємо нову дивовижну розробку німецьких інженерів і ділимося враженнями.
Поява цієї моделі в каталозі Magnat цілком зрозуміло: за останній час у багатьох меломанів помітно загострилося почуття ностальгії, про що побічно можна судити по зростанню продажів вінілу і LP-програвачів. На будь-якому аудиофоруме самі жваві гілки як раз ті, що присвячені вінтажу і аналогового звуку. Рекордну кількість лайків в соцмережах збирають фото роликових вертушок, катушечников, лампових підсилювачів і акустики розміром з пристойний тумбу.
З цієї точки зору наша нинішнє дослідження абсолютно в тренді: буде і вініл, і лампи, а головне — акустичні системи Transpuls 1500, згадані вище. Так, маркетологи Magnat оперативно зреагували на запити ринку – з такими пропорціями корпусу і калібром басовіков ця модель ніби перенеслася з епохи класичного хай-фая 70-х. Чутливість 95 дБ, ідеальна для роботи з ламповими підсилювачами, отримана завдяки застосуванню особливих динамічних головок. Насамперед, це 15-дюймовими басовики з паперовими дифузорами і подвійними тканинними підвісами. Гофри досить жорсткі, не розраховані на великий хід, але потужна звукова хвиля створюється за рахунок величезної площі випромінювання.
Подібні колонки зазвичай ставлять впритул до стіни і, щоб не заважав плінтус, до основи корпусу додано цоколь трохи меншого периметра. Тому і пара значних портів виведена вперед – це частина фірмової системи Magnat CRA (Controlled Reflex Alignment), контрольоване фазоінверторне оформлення. Форма дифузорів оптимізована по мінімуму спотворень за допомогою лазерної установки Klippel. Так що Transpuls 1500 не просто візуальна стилізація під хай-фай 70-х, а просунута розробка з використанням сучасних методів розрахунку і моделювання. У 6,5-дюймового середньочастотника теж паперовий дифузор, чим досягається той же характер звучання, що й у басовик. Крім того, мала маса рухомої системи дуже важлива для передачі нюансів в максимально інформативною смузі.
І, мабуть, найбільш виразне рішення з минулого – ВЧ-ланка. Два дюймових компресійних твітера з тканинними куполами працюють у вузькому металевому рупорі. Цей Double Compression Horn не тільки надає системам закінчений ностальгічний вигляд, але і формує потрібну діаграму спрямованості на високих частотах. І ще: якщо просто врізати пару пищалок в широку лицьову панель, на частотній характеристиці неминуче з'являться провали за ранніх протифазних відбиттів. Саме тому в системах з такими пропорціями корпусу твітер часто встановлюється в окремій капсулі і закріплюється зверху, що не всім подобається. Інженери Magnat з допомогою вертикального рупора вирішили масу проблем, включаючи і узгодження верхньої смуги по віддачі з басом і серединою.
Для розподілу смуг були розроблені особливі фазолинейные фільтри з центральними частотами 920 і 4800 Гц другого (12 дБ/окт.) і третього (18 дБ/окт.) порядків відповідно. Підключення до підсилювача передбачено тільки двухпроводное. Випускаються Transpuls 1500 в гарній обробці під темне дерево, чорний передній щит повністю закривається тканинним грилем з рамою з МДФ. На цоколі – литий металевий значок з логотипом Magnat і назвою серії. Маса однієї колонки 37 кг, про габаритах ви можете судити по фото.
Джерела цього разу у нас буде два – CD-плеєр Lyngdorf CD2 і програвач вінілу Music Hall mmf 7.3 з ММ-головкою Ortofon 2M Bronze. Інтегральний підсилювач Magnat RV-4 гібридний, з ламповою попередньої секцією, оконечниками на транзисторах Sanken і вбудованим фонокорректором.
Спочатку для «пристрілки» – кілька треків з тестових CD. Перша реакція: ось це так, 38-сантиметрові НЧ-драйвери дійсно щось! Звичайно, звук такого масштабу можуть видати і традиційні вузькі колонки з кількома басовиками, тільки коштувати вони будуть як мінімум втричі дорожче. У Transpuls 1500 удар великого барабана абсолютно як у реальному житті, без будь-яких умовностей, контрабас має майже натуральну величину, а енергетика у нього така, що на атаку струни висловлюється обшивка дивана. Причому далеко не на граничній гучності. Чутливість систем насправді дуже висока – повороту регулятора гучності всього на кілька градусів достатньо, щоб отримати справжній удар по вухах. А де чутливість, там і свобода, невимушеність і швидкість. Від треків The Rolling Stones реально зносило дах – божевільний драйв, швидкий ритм, дзвеніли тарілки так, ніби ми сиділи в залі прямо перед сценою.
Бас, несмотря на заявленную нижнюю границу 16 Гц, оказался не слишком глубоким – основная ударная энергия у Transpuls 1500 сосредоточена в диапазоне 60 – 80 Гц. Не исключено, что жёсткие тканевые подвесы с пропиткой ещё не разыгрались, но возможно и другое объяснение: поскольку системы относятся к бюджетному классу и, скорее всего, будут устанавливаться в относительно небольших комнатах, разработчики подрезали нижний регистр, чтобы с ним было меньше проблем. Але і в такому варіанті драйв просто забійний, системи буквально створені для року, але чудово відіграють і Yello, і симфонічну музику, і великі джазові склади.
А самое неожиданное для меня оказалось то, как новые «Магнаты» выстраивают пространство. Эти гиганты умудряются остро фокусировать мнимые источники, а на некоторых треках могут вообще исчезнуть из звуковой картины. Здесь, конечно, главная заслуга твитеров в рупорном оформлении с чётко заданной дисперсией. Все лучшие качества Transpuls 1500 ещё более очевидно проявляются при воспроизведении винила. Тут уже совсем другой бас – наполненный, объёмный, хотя и чуть более монотонный. Его характер во многом зависит от класса головки, что даёт большой простор для экспериментов. Набагато ефектніше підноситься і динамічний потенціал – картина сприймається більш об'ємною і щедрою на відтінки, з великими образами і злегка висунутим переднім планом. Так що на рідкість автентична система вийшла, без питань.
Характеристики Magnat Transpuls 1500
Акустичне оформлення: ПАС
Кількість смуг: 3НЧ динамік: 380 мм, паперовий конус
СЧ динамік: 170 мм, паперовий конус
ВЧ динамік: 2х25 мм, тканинний купол у щелевом рупорі
Діапазон частот: 16-35000 Гц
Частоти розділу кросовера: 920 і 4 800 Гц
Чутливість: 95 дБ
Імпеданс: 4-8 Ом
Рекомендована потужність підсилювача: 30-500 Вт
Габарити: 514х1000х385 мм
Вага: 37 кг
Корпусу, хоч і схожі на класичні фанерні, насправді виготовлені з МДФ. При розробці активно використовувався лазерний вимірювальний комплекс Klippel, що дозволяє відстежувати і аналізувати паразитні резонанси, що виникають в конструкції випромінювачів і корпуси, і допомагаючи тим самим вирішувати ці проблеми ще на стадії проектування. Кросовери використовуються фазолинейные з високою крутизною зрізу 12 дБ на СЧ/НЧ і 18 дБ на СЧ/ВЧ.
![]() |
З усього, що не видно оку, ознаками старої школи можна вважати тільки нетипово високі за сучасними мірками частоти розділу, коли басовик грає добру половину СЧ-діапазону майже до 1 кГц, а твітер вступає в роботу тільки з позначки 4,8 кГц, а не 2-3 кГц, як це прийнято сьогодні. Корпус у Magnat Transpuls 1500 за сучасними мірками просто гігантський. Замінити динаміки висувними ящиками — вийде хороший комод, а розпиляти корпусу на три рівні частини по вертикалі — вийде три типових корпусу для сучасних напольников. І що характерно: весь цей величезний акустичний обсяг відданий одному 15-дюймовому басовику. Внутрішньо простір має ряд перегородок підсилюють конструкцію та перешкоджають виникнення стоячих хвиль. Одна колонка важить 37 кг. Для таких габаритів — далеко не межа.
Найбільший інтерес в конструкції корпусу являє акустичне оформлення. Те, що ми бачимо зовні, дуже схоже на традиційні порти фазоінвертора, що цілком відповідають за калібром і глибині масштабом застосованого випромінювача. Однак навіть при роботі на високій гучності рух повітря в портах мінімально, адже вони повинні були б видавати потоки повітря як реактивні двигуни. Секрет у тому, що акустичне оформлення хоч і названо виробником «фазоінвертором з акустичним опором», по суті своїй фазоінвертором не є. Усередині корпусу обидві труби закриті акустичними фільтрами зі спеціально підібраним коефіцієнтом акустичної прозорості. Такий варіант оформлення класифікується як «Панель Акустичного Опору» (ПАС) або variovent в зарубіжній термінології.
![]() |
Відмінність ПАС від фазоінвертора дуже істотне. Основне завдання фазоінвертора — створити підйом АЧХ, розширивши тим самим нижню межу відтворюваних частот. З допомогою ПАС забезпечується вирівнювання АЧХ динаміка в зоні власного резонансу і створюються умови для використання високодобротних випромінювачів в корпусах порівняно малих розмірів. Тобто без ПАС цього 15-дюймовому басовику було б ще більш великий корпус! Крім того, з чисто практичної точки зору ПАС дозволяє домогтися більш високої чутливості акустики і дає максимально рівний, добре контрольований бас, як у акустики в закритому корпусі.
У силу досить великих розмірів моделі Magnat Transpuls 1500 набір динаміків вийшов теж вельми примітний. Басовик калібру 15 дюймів або 380 мм має щільний целюлозний дифузор у формі неглибокого конуса, встановлений на пружній гофрованому підвісі. Динамік працює в широкому діапазоні частот, відповідаючи не тільки за бас, але і за всю нижню середину аж до основних тонів голосового діапазону, тому цілком логічно, що він є короткоходным.
![]() |
На кількості і глибиною баса негативним чином це не відбилося, завдяки великій площі дифузора, а ось на якість відтвореного діапазону частот подібний підхід, в цілому, робить швидше позитивний вплив, роблячи звук більш сфокусованим і точним. Для того, щоб привести в рух великий дифузор, розробники застосували фірмову систему FE Dynamics, що складається з феритових магнітів, і добре охолоджувану вентильовану звукову котушку. Встановлено все у відкритій міцної кошику.
Середньочастотний динамік здається невеликим тільки на тлі басовик. Насправді ж це досить великий 170-мм випромінювач. Він також має паперовий дифузор з гофрованим підвісом, але його повністю закрита кошик, щоб створити власний акустичний обсяг, не пов'язаний з внутрішнім простором корпусу. Враховуючи високі частоти розділу, цей підхід цілком виправданий і для ефективної роботи динаміка в межах 980-4800 Гц йому дійсно не потрібно великий робочий об'єм. В той же час поділ обсягів СЧ і НЧ - випромінювачів дозволяє уникнути небажаного взаємного впливу, що приводить до забарвленості звучання і зростання спотворень.
![]() |
Маючи трисмугову конструкцію, акустика Magnat Transpuls 1500 оснащена чотирма динаміками, однак подвоювати кількість драйверів знадобилося не в НЧ-секції, як це часто буває в сучасній акустиці, а на верхах. У вертикальний щілинної рупор розробники поставили відразу два 25-мм твітера з тканинними куполами і феррожидкостным охолодженням. І тільки завдяки цьому ВЧ-секція змогла зрівнятися по віддачі з НЧ і СЧ. Цей випромінювач отримав назву «подвійний компресійний рупор» (Double Compressed Horn).
Огляд Magnat Transpuls 1500 від порталу SalonAV
Якісна сучасна репліка вінтажній акустики з 15-дюймовими паперовими басовиками, рупорными твітерами і красивою обробкою всього за 90 тис. рублів... Це не список абстрактних побажань, а цілком реальна можливість долучитися до великого звуку з мінімальними наслідками для сімейного бюджету. Слухаємо нову дивовижну розробку німецьких інженерів і ділимося враженнями.
Поява цієї моделі в каталозі Magnat цілком зрозуміло: за останній час у багатьох меломанів помітно загострилося почуття ностальгії, про що побічно можна судити по зростанню продажів вінілу і LP-програвачів. На будь-якому аудиофоруме самі жваві гілки як раз ті, що присвячені вінтажу і аналогового звуку. Рекордну кількість лайків в соцмережах збирають фото роликових вертушок, катушечников, лампових підсилювачів і акустики розміром з пристойний тумбу.
![]() |
З цієї точки зору наша нинішнє дослідження абсолютно в тренді: буде і вініл, і лампи, а головне — акустичні системи Transpuls 1500, згадані вище. Так, маркетологи Magnat оперативно зреагували на запити ринку – з такими пропорціями корпусу і калібром басовіков ця модель ніби перенеслася з епохи класичного хай-фая 70-х. Чутливість 95 дБ, ідеальна для роботи з ламповими підсилювачами, отримана завдяки застосуванню особливих динамічних головок. Насамперед, це 15-дюймовими басовики з паперовими дифузорами і подвійними тканинними підвісами. Гофри досить жорсткі, не розраховані на великий хід, але потужна звукова хвиля створюється за рахунок величезної площі випромінювання.
Подібні колонки зазвичай ставлять впритул до стіни і, щоб не заважав плінтус, до основи корпусу додано цоколь трохи меншого периметра. Тому і пара значних портів виведена вперед – це частина фірмової системи Magnat CRA (Controlled Reflex Alignment), контрольоване фазоінверторне оформлення. Форма дифузорів оптимізована по мінімуму спотворень за допомогою лазерної установки Klippel. Так що Transpuls 1500 не просто візуальна стилізація під хай-фай 70-х, а просунута розробка з використанням сучасних методів розрахунку і моделювання. У 6,5-дюймового середньочастотника теж паперовий дифузор, чим досягається той же характер звучання, що й у басовик. Крім того, мала маса рухомої системи дуже важлива для передачі нюансів в максимально інформативною смузі.
![]() |
І, мабуть, найбільш виразне рішення з минулого – ВЧ-ланка. Два дюймових компресійних твітера з тканинними куполами працюють у вузькому металевому рупорі. Цей Double Compression Horn не тільки надає системам закінчений ностальгічний вигляд, але і формує потрібну діаграму спрямованості на високих частотах. І ще: якщо просто врізати пару пищалок в широку лицьову панель, на частотній характеристиці неминуче з'являться провали за ранніх протифазних відбиттів. Саме тому в системах з такими пропорціями корпусу твітер часто встановлюється в окремій капсулі і закріплюється зверху, що не всім подобається. Інженери Magnat з допомогою вертикального рупора вирішили масу проблем, включаючи і узгодження верхньої смуги по віддачі з басом і серединою.
![]() |
Для розподілу смуг були розроблені особливі фазолинейные фільтри з центральними частотами 920 і 4800 Гц другого (12 дБ/окт.) і третього (18 дБ/окт.) порядків відповідно. Підключення до підсилювача передбачено тільки двухпроводное. Випускаються Transpuls 1500 в гарній обробці під темне дерево, чорний передній щит повністю закривається тканинним грилем з рамою з МДФ. На цоколі – литий металевий значок з логотипом Magnat і назвою серії. Маса однієї колонки 37 кг, про габаритах ви можете судити по фото.
Джерела цього разу у нас буде два – CD-плеєр Lyngdorf CD2 і програвач вінілу Music Hall mmf 7.3 з ММ-головкою Ortofon 2M Bronze. Інтегральний підсилювач Magnat RV-4 гібридний, з ламповою попередньої секцією, оконечниками на транзисторах Sanken і вбудованим фонокорректором.
![]() |
Спочатку для «пристрілки» – кілька треків з тестових CD. Перша реакція: ось це так, 38-сантиметрові НЧ-драйвери дійсно щось! Звичайно, звук такого масштабу можуть видати і традиційні вузькі колонки з кількома басовиками, тільки коштувати вони будуть як мінімум втричі дорожче. У Transpuls 1500 удар великого барабана абсолютно як у реальному житті, без будь-яких умовностей, контрабас має майже натуральну величину, а енергетика у нього така, що на атаку струни висловлюється обшивка дивана. Причому далеко не на граничній гучності. Чутливість систем насправді дуже висока – повороту регулятора гучності всього на кілька градусів достатньо, щоб отримати справжній удар по вухах. А де чутливість, там і свобода, невимушеність і швидкість. Від треків The Rolling Stones реально зносило дах – божевільний драйв, швидкий ритм, дзвеніли тарілки так, ніби ми сиділи в залі прямо перед сценою.
![]() |
Бас, несмотря на заявленную нижнюю границу 16 Гц, оказался не слишком глубоким – основная ударная энергия у Transpuls 1500 сосредоточена в диапазоне 60 – 80 Гц. Не исключено, что жёсткие тканевые подвесы с пропиткой ещё не разыгрались, но возможно и другое объяснение: поскольку системы относятся к бюджетному классу и, скорее всего, будут устанавливаться в относительно небольших комнатах, разработчики подрезали нижний регистр, чтобы с ним было меньше проблем. Але і в такому варіанті драйв просто забійний, системи буквально створені для року, але чудово відіграють і Yello, і симфонічну музику, і великі джазові склади.
![]() |
А самое неожиданное для меня оказалось то, как новые «Магнаты» выстраивают пространство. Эти гиганты умудряются остро фокусировать мнимые источники, а на некоторых треках могут вообще исчезнуть из звуковой картины. Здесь, конечно, главная заслуга твитеров в рупорном оформлении с чётко заданной дисперсией. Все лучшие качества Transpuls 1500 ещё более очевидно проявляются при воспроизведении винила. Тут уже совсем другой бас – наполненный, объёмный, хотя и чуть более монотонный. Его характер во многом зависит от класса головки, что даёт большой простор для экспериментов. Набагато ефектніше підноситься і динамічний потенціал – картина сприймається більш об'ємною і щедрою на відтінки, з великими образами і злегка висунутим переднім планом. Так що на рідкість автентична система вийшла, без питань.
Характеристики Magnat Transpuls 1500
Акустичне оформлення: ПАС
Кількість смуг: 3НЧ динамік: 380 мм, паперовий конус
СЧ динамік: 170 мм, паперовий конус
ВЧ динамік: 2х25 мм, тканинний купол у щелевом рупорі
Діапазон частот: 16-35000 Гц
Частоти розділу кросовера: 920 і 4 800 Гц
Чутливість: 95 дБ
Імпеданс: 4-8 Ом
Рекомендована потужність підсилювача: 30-500 Вт
Габарити: 514х1000х385 мм
Вага: 37 кг
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Magnat |
Інформація для замовлення
- Ціна: 47 600 ₴/пара