Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Klipsch Heresy IV Natural Cherry»
0,01 ₴
+ 1 РІК ГАРАНТІЇ
Підлогова АС Klipsch Heresy IV
Нова акустика Klipsch Heresy IV, вже з'явилася у продажу на російському ринку, являє собою подальше оновлення легендарної моделі. Вперше, випущена на ринок у 1957 році, ця трьохполосна рупорна акустика як і раніше володіє фірмовим звуком Klipsch, який знають і люблять меломанів усього світу.
У своїй четвертій версії Klipsch Heresy IV зазнали, мабуть найбільш значні конструктивні зміни, хоча основні ідеї, використані Клипшем у цих колонках, залишилися колишніми. Це трьохполосна підлогова акустика невеликих розмірів, в якій поєднуються рупорні ВЧ і СЧ-динаміки і класичний басовик.
Колонки володіють дуже високою чутливістю і рівномірної діаграмою спрямованості, завдяки чому не критичні до вибору підсилювача (для них відмінно підходять навіть лампові моделі невеликої потужності), ні до місця розташування в кімнаті.
Отже, що ж змінилося в Klipsch Heresy IV? Колонки стали трохи вище і вже, що зробило їх більш дружніми до сучасного інтер'єру, а також обзавелися знімним підставою. Останнє дозволяє направити їх під невеликим кутом вгору, компенсуючи порівняно невелику висоту корпусу.
Klipsch Heresy IV обладнані новим компресійним ВЧ-динаміком K-702, який оснащений дифузором з поліаміду для ще більш високої точності звуку. Середньочастотний динамік встановлений у модифікованому рупорі Tractrix®, що забезпечує більш широку діаграму спрямованості для рівномірного розподілу звуку по всій кімнаті прослуховування. Високочастотний динамік з титанової діафрагмою K-107-TI має нову фазову заглушку для більш рівномірного поширення звуку і формування більш широкої зони комфортного прослуховування.
У колонках Klipsch Heresy IV встановлено також новий розділовий фільтр, виконаний з добірних компонентів за оптимізованою схемою — для отримання живого звуку та збільшення максимально допустимої потужності, що підводиться. Цей розділовий фільтр аналогічний тому, який використовується в легендарних колонках Klipschorn, La Scala і Cornwall.
І нарешті, вперше за всю історію випуску даної моделі, колонки Klipsch Heresy IV оснащені фазоінвертором, що дозволило додатково розширити діапазон басів на 10 Гц. Використовуючи геометрію Tractrix для фазоінвертора Klipsch Heresy IV, вдалося отримати ефективну і швидку передачу повітряного потоку, знизивши тим самим рівень шумів і поліпшивши сфокусованість басів.
Вхідний блок Heresy IV змонтований на алюмінієвої панелі високого класу. Дві пари клем забезпечують можливість підключення колонок за схемами Bi-Amping або Bi-Wiring.
Внутрішня проводка у колонках виконана висококласним кабелем Audioquest, мають моножильный провідник з безкисневої міді високої міри очищення і комбінований діелектрик з внутрішнім заповненням азотом. Кожна пара колонок має ідентичну оздоблення шпоном натурального дерева, щоб одна АС не відрізнялася від іншої.
Обидві колонки виготовляються одночасно і мають послідовні заводські номери для гарантії того, що вони повністю узгодженими. Як і вся акустика серії Heritage, Klipsch Heresy IV повністю виготовляється на заводі Klipsch в США.
Огляд від порталу Klipsch Heresy IV SalonAV
Перша версія моделі Heresy, яку розробив сам Пол Клипш, з'явилася в 1957-му, а на початку нинішнього року компанія оголосила про випуск її четвертого покоління. При всіх внесених змін це справжня американська класика – величезний паперовий басовик плюс СЧ і ВЧ драйвери в рупорном оформленні.
Модель Heresy поряд з Voice of the Theater, La Scala і Klipschorn входить у плеяду акустичних систем Klipsch, стали справжнім символом американського звуку того часу. У 50-роки компанія стрімко завоювала світовий ринок – акустика, незважаючи на досить високу ціну, добре розкуповувалися. В ній сходилися два важливі принципи: розуміння того, як повинна відтворюватися музика, і грамотний інженерний розрахунок для реалізації цього розуміння в «залозі».
І так, ранні моделі розробляв сам засновник компанії, Підлогу Клипш, прагнучи зробити їх як можна простіше, краще і надійніше.
Утім, те ж можна сказати і про сучасну продукції, зокрема, моделі Heresy IV, беззастережного бестселера Klipsch, але вже в четвертому поколінні. Як і належить спадкоємицям класичних американських систем, вона має надзвичайно високу за нинішніми мірками чутливість 99 дБ.
Тут би можна було написати стандартну фразу, що такі колонки можуть відмінно грати з одно-двох ватними ламповими однотактниками, але виробник у специфікаціях рекомендує підсилювачі потужністю від 100 до 400 Вт. Чому – постараємося розібратися по ходу прослуховування.
Системи Heresy завжди були трехполосными, такими вони і залишилися в сучасній версії. Низькочастотний динамік в колонках має 12-дюймовий дифузор з композиту на основі целюлозного волокна і посилену магнітну систему. Мала маса рухомої системи і високий силовий фактор і дозволили досягти такої високої чутливості. Для збільшення жорсткості на поверхні дифузора зроблені концентричні виступи.
Драйвер працює на фірмовий фазоінвертор з патентованою конфігурацією Tractrix, що перешкоджає виникнення турбулентних повітряних потоків. Широкий прямокутний порт виведений в нижню частину задньої стінки корпусу. Нижня гранична частота Heresy IV – 48 Гц (-3 дБ).
Профіль Tractrix використовується також при рупорном оформленні середньочастотного та високочастотного випромінювачів. Компресійний твітер K-107-TI з дюймовою титановою діафрагмою працює від 4,5 до 20 кГц. Лінійність частотної характеристики при великих відхиленнях від акустичної осі задається не тільки горловиною рупора, але і трехлучевым розсікачем, встановленим перед діафрагмою. Він усуває взаємодія відбиттів від стінок рупора і, відповідно, виникають внаслідок цього частотні провали.
Мембрана нового компресійного середньочастотника K-702 – з поліаміду. Вона прикрита крихітним тканинним пильником. Його рупорное оформлення також має профіль Tractrix, розширює діаграму спрямованості. 45-міліметровий СЧ-драйвер лінійно працює в діапазоні 850 – 4500 Гц, т. е. одна смуга захоплює більшу частину спектру музичних інструментів.
Для Heresy IV були розроблені нові розділові фільтри з високою крутизною спаду. Вони розраховані на серйозну підводиться потужність і побудовані за тим же принципами, що і в більш старших моделях Klipschorn, La Scala і Cornwall. У схемі використовуються відібрані комплектуючі аудіофільского класу, монтаж виконаний так, щоб гранично скоротити шлях звукового сигналу.
Внутрішня розводка зроблена якісної моножилой AudioQuest Type 4 з длиннокристаллической міді в карбонової ізоляції. Дві пари клем з широкими перемичками допускають підключення по bi-wiring.
Корпусу Heresy IV робляться, як і раніше, вручну в невеликому містечку Хоуп, штат Арканзас. При підлогової установки колонки відхиляються назад завдяки скошеного основи — класичний прийом для усунення тимчасових затримок при роботі трьох різних драйверів. Підстава знімне, тому колонки можна розміщувати на стійках, подіумах і т. д. Обробка передбачає чотири варіанти: американський горіх, чорна матова, натуральна вишня, білений дуб. Гриль з тканини з великою фактурою гармонійно доповнює вінтажні пропорції корпусів.
Мені завжди подобалася акустика з широким переднім щитом – стара школа рідко розчаровує звучанням, а Klipsch Heresy IV один із найяскравіших її представників. На мій погляд, головним поліпшенням, досягнутому в четвертому поколінні моделі, стало перетворення типової рупорною фарбування в якусь особливу теплоту, спектральну насиченість звучання. Рупори в системі завжди чутно, але дуже рідко вони вписуються настільки гармонійно, як в цьому випадку.
Все-таки грамотний розрахунок профілю для конкретних драйверів значить дуже багато. Зокрема, абсолютно живе звучання голосів і акустичних інструментів, особливо струнних. На камерних записах джазових – повне відчуття, що перешкода між слухачем і музикантами зникла, кожен звук буквально відбивається у свідомості. Ми слухали вініл – а як інакше відчувати колонки, прототип яких був створений в середині 50-х?
І вийшло дуже сильне поєднання з погляду емоційного сприйняття – справжня подорож у часі.У загальну картину відмінно вписується низький і досить швидкий бас, все-таки папір 12 дюймів, та ще з фазоінвертором (попередні версії Heresy мали закрите оформлення), це сильне поєднання. І ось цей «нерезиновый» бас стає логічним продовженням трохи підігрітою середини, і який диск поставиш на програвач все звучать жваво і цікаво.
Высокая чувствительность колонок придаёт звучанию лёгкость и детальность. Главное, что современная электронная музыка звучит сочно, с драйвом хорошим резким ударом.
Верхний диапазон ясный, отмытый и абсолютно не назойливый. Но при установке колонок нужно иметь в виду, что в силу плоской формы рупоров вертикальная диаграмма на ВЧ и СЧ не столь широка, как горизонтальная, поэтому придётся поэкспериментировать с позиционированием по высоте. В прочем, если слушать сидя, штатного наклона корпусов вполне достаточно.
До ширині звукової сцени питань немає, вона буде залежати тільки від відстані між колонками. Деталі звукової картини Klipsch Heresy IV промальовані чітко, дотримуються пропорції в розмірах джерел звуку. Вокал багатий, буквально об'ємний, з потужним наповненням. Оперні співаки, рок-вокалісти звучать вражаюче.Незважаючи на чутливість 99 дБ, для повного розкриття динамічного потенціалу цих колонок потрібен пристойний струм. Ми слухали їх по черзі з двома интегральниками – Parasound HINT 6 і Magnat RV4.
В первом случае с динамикой было всё отлично, колонки звучали мощно, напористо, но, судя по нагреву верхней крышки, усилитель явно выдавал не два-три ватта. В этом варианте звучание показалось немного мониторным, без красивой подачи, характерной для рупорных «Клипшей». В этом отношении гибридный Magnat оказался поинтересней: при той же динамике давал больше жизни и яркости.
И то же самое – температура наружных теплоотводов свидетельствовала о том, что усилитель реально нагружен. Так что если слушать Heresy IV с лампами, то только с мощными двухтактниками, иначе колонки не раскроются.
И это, пожалуй, единственный момент, который нужно учитывать. Во всем остальном колонки совершенно не требовательны – будут красиво звучать на любой музыке даже в небольшой комнате.
Характеристики Klipsch Heresy IV
- Число полос - 3
- Количество динамиков - 3
- Тип корпуса - фазоинвертор на задней панели
- Твитер - K-107-TI 1” (25 мм) титановая диафрагма, компрессионный режим
- СЧ-излучатель - K-702 1,75” (44 мм) полиамидная диафрагма, компрессионный режим
- НЧ-излучатель - K-28-E 12” (305 мм) композитно-волокнистый диффузорr
- Чувствительность - 99 дБ (2,83 В/1 м)
- Частотная характеристика - 28 Гц – 20 кГц (± 4 дБ)
- Номінальний опір - 8 Ом
- Подводимая потужність - 100 Вт (номінальна) / 400 вт (максимальна)
- Частоти розподілу смуг - 850 Гц, 4500 Гц
- Вхідні роз'єми - 2 пари гвинтових клем
- Габарити (ШхВхГ) - 394 x 630 x 336 мм
- Вага - 20,4 кг
Основні | |
---|---|
Виробник | Klipsch |
Стан | Новий |
Тип | Підлогова |
Колір корпусу | Natural Cherry |
Користувальницькі характеристики | |
Головна | Підлогова акустика |
- Ціна: 228 060 ₴/пара