Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Bowers & Wilkins 606 S2 Anniversary Edition Black»
0,01 ₴
+ 1 РІК ГАРАНТІЇ
Bowers & Wilkins 606 S2
У Серії 600 Anniversary Edition компанії Bowers&Wilkins — чотири моделі, які поєднують передові технології зі стриманим стилем в оздобленні, додавши новий варіант Oak (дуб) — на додаток до наявних — MatteBlack (матово-чорний) і MatteWhite (матово-білої) обробки.
На всіх колонках Anniversary Edition з'явився новий святковий логотип, нанесений на окантовку твітерів — або у світлій, або в темній обробці, залежно від кольору решти колонки. Поліпшення акустичних характеристик досягнуто завдяки апгреду кросоверів у кожній моделі. У кожному з них використовуються нові та набагато поліпшені байпасні конденсатори, спеціально допрацьовані компанією Mundorf, спочатку встановлені в недавно випущеній Серії 700 Signature. Крім того, основні високочастотні та середньочастотні конденсатори також модернізовані. У результаті вдалося неабияк поліпшити роздільну здатність і прозорість звучання у всіх ювілейних колонках Серії 600.
Акустична система Bowers&Wilkins 606 S2 Anniversary Edition є збільшеною версією молодшої поличної моделі в цій серії. Вона має аналогічні особливості конструкції, проте здатна розвивати вищий звуковий тиск і відтворює глибші баси. Колонки Bowers&Wilkins 606 S2 здатні замінити підлогові колонки під час озвучування кімнат середніх розмірів і чудово підходять як для стереосистем, так і домашнього кінотеатру.
Колонки виготовлені з використанням добірних комплектуючих і матеріалів, і повністю відповідають статусу преміальної моделі. Bowers&Wilkins 606 S2 вирізняє дуже якісне зовнішнє оздоблення (варіанти оформлення чорний або білий, з підібраними в тому захисними сітками), металева окантовка динаміків і магнітна фіксація грилів. У колонках встановлений низькочастотний динамік із запатентованим дифузором Continuum — вперше такі випромінювачі були встановлені в High-end акустиці B&W серії 800. Басовик змонтований на литий антирезонансному кошику й обладнаний потужною магнітною системою. Басовик нагрудний на запатентований фазоінвертор Flowport, який давно та успішно застосовується в акустиці B&W. Він вирізняється високою ефективністю й малим рівнем шумів і спотворень. Фазоінвертор у колонках розташований на задній панелі та за бажання його можна закрити заглушками, що входять до комплекту.
Високочастотний динамік у Bowers&Wilkins 606 S2 також має запатентовану конструкцію Decoupled Double Dome. Він обладнаний подвійним алюмінієвим дифузором і працює в розширеному діапазоні частот. Завдяки цьому твітера Bowers&Wilkins 606 S2 мають дуже прозорий і деталізований звук, а стереокартина, що формується, характеризується точним розміщенням образів у просторі.
Випромінювачі підколочені до роздільного фільтра, який виготовлений із добірних компонентів аудіофільського класу. Настроювання кросовера виготовлене так, щоб мінімізувати фазові спотворення й отримати гладку характеристику в середньочастотній області. Завдяки цьому Bowers&Wilkins 606 S2 здатні буквально розчинятися у звуковій сцені, а відтворення ними вокалу й акустичних інструментів вирізняється високим ступенем натуральності. Для під'єднання до підсилювача в колонках передбачено дві пари надійних гвинтових клем.
Огляд Bowers&Wilkins 606 S2 Anniversary Edition від портала Stereo.ru
Популярною «шестисотою» лінійці акустики виповнилося 25 років — і британська компанія вирішила відзначити цю подію випуском особливої ювілейної серії. Для тіста ми вибрали старшу полицькову модель, попередні модифікації якої стали вельми ефективними у своєму сегменті. Зовнішні зміни в ювілейної модифікації не надто впадають в око — такі перетворення заведено називати косметичними. На окантовку навколо захисної сітки високочастотного динаміка дизайнери нанесли назву серії, а до чорного та білого оздоблення корпусу додали імітацію деревини дуба (для азійського ринку додатково пропонується «червона вишня»).
В іншому перед нами вже знайомі підкреслено строгі лінії прямокутного корпусу. На задній стінці все так само розташований великий отвір фазоінвертора з фірмовим оформленням Flowport, де численні заглиблення, ніби на м'ячику для гольфу, покликані мінімізувати небажані призвуки. Нижче розташовані клеми для під'єднання bi-wiring/bi-amping. Фахівці компанії знаються на ефектному дизайні — взяти, наприклад, їхній запаморочливий Nautilus, стильні обводи «800-ї» серії або грановану поверхню акустики Formation. Однак у розглянутому лінійці ставилося інше завдання. Тут вигляд колонок має зберігати породистість, але не перетягувати увагу з предметів інтер'єру — тобто бути спокійним і нейтральним.
Що стосується конструкції, тут з'явилося лише одна важлива для звуку зміна — оновлений кросовер. В офіційних релізах виробник делікатно натякає на «споживно підібрані компоненти», але в кулуарах технічні фахівці розповідають про нових байпасних конденсаторів від Mundorf. До речі, таке ж рішення від умельців із Кельна встановлюється й у старшу «700-ю» серію. Інші елементи залишилися практично недоторканими. Нагадаємо, що в «606-х» встановлений 165-мм СЧ/НЧ-динамік із фірмовим дифузором Continuum, виготовленим із плетеного композитного матеріалу, точний склад якого фірма не розкриває.
Не так давно він прийшов на зміну звичному кевлару, жовті кругляші якого один час були візитною карткою дизайну цієї серії. І варто зазначити, що Continuum замінив колишній бадьорий «кевларовий» звук на більш живий і детальний. За високі частоти відповідає також знайомий нам 25-мм твіттер Decoupled Double Dome. Його подвійний купол складається з 35-мкм алюмінієвої діафрагми, посиленої прикріпленим ззаду 50-мкм кільцем із того ж матеріалу. Додатково конструкція вібророзв'язана з корпусом за допомогою гелевого кільця.
Для тіста малося кілька варіантів підсилювачів на вибір, і тут важливо було не промахнутися: до цього мені доводилося чути спрейки в адресу «606-х» одночасно за за зайву яскравість або, навпаки, за м'якість. Однак самі по собі колонки досить нейтральні, але жваво відгукуються на зміну компонентів. Ми зупинилися на британському інтегрованому підсилювачі Audiolab 6000A Play, який фактично являє собою гібридне рішення з повного підсилювача з схожим індексом 6000 А й елементів бездротового стримінгового плеєра 6000N Play. Пристрій працює на платформі DTS Play-Fi та за допомогою мобільного застосунка дає змогу програвати музику з Tidal, Spotify, Deezer і ін. Також він зв'язується з NAS-серверами через DLNA.
Цей апарат працює в класі АВ і видає 2 х 50 Вт за 8 Ом (2 х 75 Вт за 4 Ом). Також усередині є референсний ЦАП ESS Sabre32 ES9018K2M, фонокоректор JFET MM і підсилювач для навушників зі зворотним зв'язком за струмом. Пристрій можна під'єднувати або як повний, або як попередній підсилювач. Водночас важливо, що цей компонент є в близькій із колонками ціновій категорії. Під час прослуховування музичний матеріал, переважно, подавався зі стримінг-сервісу Tidal. Але основні висновки щодо якості звучання мені допоміг зробити якісний CD-транспорт Audiolab 6000CDT.
Забігайте вперед, скажімо, що для порівняння ми додали в звуковий ланцюжок підсилювач потужності Audiolab 8300XP, що видає 2 х 140 Вт за 8 Ом — і результати виявилися несподіваними. Отримати уявлення про натуральність звучання сетапу допомагають сольні фортепіанні твори. Я не знаю, як у реальності звучить рояль ісландської піаніста Вікінгура Олафссона, але інтерпретація від зв'язки колонок і підсилювача навіть у стримінг-варіанті здалася мені абсолютно живою і природною — без будь-яких «скляних» і «пластмасових» призвуків. Те ж можна сказати й про інші акустичні інструментальні жанри — чи то джаз, чи то камерна класика. Водночас колонки чуйно реагують на зміну джерела.
Якщо подати сигнал із CD-транспорту, звучання стає куди рівнішим та детальнішим. А варто взяти спеціальні «виставні» диски або добре записані альбоми на кшталт окремих видань The Dave Brubeck Quartet — і звукова картина відділяється від акустики, перетворюючись на об'ємний музичний простір. Електроніку — зокрема «The Robors» Kraftwerk — колонки представили дуже яскраво та підкреслено об'ємно. Навіть зухвалі кислотні Infected Mushroom звучать тут дуже органічно та забійно.
Підсилювач потужності Audiolab 8300XP, який я під'єднав для порівняння, виявився в цій компанії зайвим. Насамперед він не особливо вписується сюди за ціною. А головне — у цьому сетапі він робить звук нестерпно правильним: дуже гладким, рівним, прилізованим і... нудним. Немов натякає, що йому треба грати в лізі вище. Щоправда, «8300-й» часом допомагає помиряти неслухняний потік з Tidal. Наприклад, витягнути вперед вокал із заднього плану в композиції «Hysteria» Def Leppard або розгрібання гітарну кашу в «Resistanse» Muse. Але на зразково записаних стримінг-треках інтегральник 6000A Play чудово справляється й без нього, а інформація з CD-транспорту й зовсім не потребує коригування.
Без прямого порівняння, та ще й у різних сетазах, складно сказати, чи помічав я різницю у звучанні, порівнюючи з колишніми «606-ми». Але ризикну висловити думку, що низькі частоти стали трохи детальнішими, природнішими та придбали найкращу виразність. І тут упор не на кількість басів, а їхня якість. Втім, як ви розумієте, багато що залежить і від посилення. Саме час перейти до жанрів важчими. Вертоліт у альбомі «The Wall» Pink Floyd пролетів над головою дуже життєво та натурально, а ударне встановлення випускала гарний панч — нехай він і не сприймався всім тілом, але був вельми виразним і повноцінним. Загалом, хард-рок, прогресивши, блюз- та кантрі-рок звучать на «606 S2» яскраво, динамічно й ефектно.
З металевими жанрами в колонок особливі відносини. Вони ретельно відпрацьовують швидкісну бас-бочку та гітари, не лякаються жорсткого саунда, проте у звучанні відчутно бракує драйву та агресії. Словом, для періодичного прослуховування металу ці поличники цілком підійдуть, але ідейним шанувальникам напряму треба шукати щось інше. Загалом колонки підкуповували браком відмерзли, забарвлення й іншої «виразної індивідуальності». Але й власний характер вони мають: чесний, детальний і помірно яскравий.
Характеристики Bowers & Wilkins 606 S2 Anniversary Edition
- Число смуг 2
- Кількість динаміків 2
- Тип корпусу фазоінверторний, порт Flowport винесений у тильну частину
- Тип твітера 25 мм твітер із подвійною купольною мембраною з алюмінію Decoupled Double
- Діаметр і тип НЧ-випромінювача 165 мм (6,5") НЧ-драйвера, дифузори Continuum
- Діапазон частот 40 Гц — 33 кГц (- 6 дБ)
- Діапазон частот 52 Гц — 28 кГц (+/- 3 дБ)
- Чутливість 88 дБ (2,83 В/1 м)
- Гармонійні спотворення (2-а й 3-я гармоніки, 90 дБ, 1 м) менш ніж 1% (110 Гц — 22 кГц), менш ніж 0,5% (180 Гц — 20 кГц)
- Імпеданс 8 Ом, мінімальний: 4 Ом
- Рекомендована потужність підсилювача 30-100 Вт
- Вхідні роз'єми 2 пари гвинтових клем
- Кріплення гриля магнітне
- Габарити (ШхВхГ) 190 x 345 x 300 мм
- Вага 6,9 кг
Основні | |
---|---|
Виробник | Bowers & Wilkins |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Колір корпусу | Black |
- Ціна: 37 338 ₴/пара