Marantz PM7000N Black
Підсилювач Marantz PM7000N обладнаний чотирма аналоговими входами, одним аналоговим виходом, плюс високоякісним входом фонокоректора для MM-головок, а також одним коаксіальним і двома оптичними цифровими входами, разом із входом USB-A для аудіофайлів високої роздільної здатності. Користувачі можуть під'єднати цифровий телевізор або кабельну/спутникову приставку, а також Blu-ray або DVD-плеєр до будь-якого з трьох цифрових аудіовходів (оптичний Optical 1 і 2, коаксіальний Coaxial 1) і насолоджуйтеся повним динамічним діапазоном відтворення цифрового звуку ваших улюблених фільмів і телешоу. Всі цифрові входи можуть автоматично «пробуджувати» підсилювач у разі виявлення аудіосигналу від телевізора, а пульт дистанційного керування телевізором може бути запрограмований для безпосереднього керування головним регулятором гучності, вимкненням звуку, увімкненням/вимкненням живлення й вибором джерела для підсилювача. Вихід на сабвуфер має регульований кросовер для поліпшення басового відгуку в будь-якому середовищі прослуховування.
Інтегрований підсилювач Marantz PM7000N обладнаний тороїдальним трансформатором і високошвидкісним блоком живлення, що видає великі миттєві струми. Marantz PM7000N видає 2x 60 Вт на 8 Ом або 2 x 80 Вт на 4 Ом. Підсилювач може похвалитися заново розробленою секцією передпідсилювача, яка використовує новітній електронний регулятор гучності, для досягнення видатного розділення каналів і високого співвідношення сигнал/шум.
Завдяки вбудованому HEOS, Marantz PM7000N забезпечить стримінг практично необмеженого контенту та доставить музику в будь-яку кімнату по всьому будинку, використовуючи інші колонки або електроніку з вбудованим HEOS для бездротових розваг. Слухачі можуть насолоджуватися музикою з Amazon Music (у форматі HD), з безплатного та платного стримінгових сервісів Spotify, Tidal, Deezer, TuneIn або локальних бібліотек музичних файлів, включно з HD-файлами FLAC 192/24, а також DSD5.6. Крім того, PM7000N підтримує потокове мовлення Spotify Connect для користувачів з безплатними акаунтами (чотири записи), тому слухачі можуть вибирати музику з мобільного пристрою або комп'ютера безпосередньо через програми Spotify і передавати її прямо на Marantz PM7000N. Крім того, стримінговий контент може додатково передаватися за допомогою Bluetooth або Apple AirPlay 2
Щоб ізолювати аналогову схему від цифрових перешкод або шумового випромінювання, цифрова схема встановлена в екранований корпус, що мінімізує можливі перешкоди. Однак, щоб повністю зберегти чистоту сигналу під час прослуховування аналогових джерел і забезпечити найкращі музичні враження, підсилювач Marantz PM7000N обладнаний також режимом Pure Mode. Pure Mode дає змогу слухачам вимкнути вхід USB-A, мережевий вхід, Wi-Fi та/або Bluetooth, причому або індивідуально, або одночасно — щоб перетворити PM7000N на суто аналоговий підсилювач.
Шанувальники вінілу можуть легко під'єднати свій програвач до входу фонокоректора і насолоджуватися класичною чистотою своєї колекції LP-пластівок. Marantz PM7000N нова конструкція фонокоригатора — з FET транзиссторами (field-effect transistors) у вхідному каскаді. Це дало змогу підвищити імпеданс, усунути потребу в роздільних конденсаторах і спростити тракт, кардинально знизивши спотворення та шум, і загалом неабияк поліпшити чистоту сигналів.
Сконструйований на основі прославлених технологій Marantz, як-от схема з струмовим зворотним зв'язком і фірмові гіпердинамічні посилені модулі (Hyper-Dynamic Amplifier Modules — HDAM-SA3), підсилювач Marantz PM7000N забезпечує повне життя реалізм звучання з розширеним динамічним діапазоном і малими спотвореннями — щоб виконати всі вимоги цифрової музики високої роздільної здатності.
Огляд Marantz PM7000N від портула HI-FI.RU
Новий інтегральний підсилювач Marantz PM7000N має на борту практично все необхідне для інтеграції в будь-яку систему. Він може працювати і як бездротовий, і дротовий стример, і цифрологічний перетворювач, є в ньому і вбудований фонокоректор, і підтримка голосових помічників, і багато іншого. Але про все за порядком.
Головна особливість апарата — це наявність бездротового модуля з підтримкою фірмової системи HEOS, що забезпечує не тільки інтеграцію в багатокімнатні інсталяції, але й дає доступ до величезного вибору музичного матеріалу зі стримінгових сервісів, а також файлів, що зберігаються на серверах і мережевих дисках. Власне, для багатьох користувачів це й буде єдиним джерелом сигналу, однак у Marantz°P і про тих аудіофілах, які, як і раніше, віддають перевагу традиційним фізичним способам під'єднання.
Набір аналогових входів містить чотири пари роз'ємів RCA, одна з яких призначена для подавання сигналу на фонокоректор для головок із рухомим магнітом. Цифровий сигнал можна надіслати на ЦАП (він побудований на чипі Asahi Kasei AK4490) через оптичний і коаксіальний термінали, а також через порт USB-A. Передбачена аналогова петля для контролю запису, а також окремий монофонічний вихід для під'єднання сабвуфера. На передній панелі є роз'єм 6,3 мм для навушників.
Фірмові гвинтові термінали SPKT 1+ для під'єднання акустичних дротів викликають у мене незмінний захват, такі грамотно та солідно вони зроблені.
У центрі профільованої передньої панелі підсилювача, традиційної для всіх моделей фірми Marantz середнього та високого цінового діапазону, розташований досить великий OLED-дисплей, на який виводиться інформація про залучений вхід, поточну композицію та інших параметрів пристрою. Його розмірів, а також наявних у правій його частині клавіш цілком вистачає для комфортної навігації за папками USB і мережевими дисками без використання смартфона. Хоча, природно, саме через мобільний застосунок HEOS керувати підсилювачем найзручніше.
Внутрішня будова апарата традиційно в центрі розміщена радіатором, що ділить об'єм на дві частини. В одній із них міститься солідний тороїдальний трансформатор, надійно екранований металевим кожухом, в іншій — усі аналогові та цифрові ланцюги, включно з процесором і ЦАПом. У каскаді попереднього підсилювача встановлені фірмові складання на дискретних елементах HDAM (Hyper-Dynamic Amplifier Module) версії SA3, вихідні каскади реалізовані із застосуванням зворотного зв'язку за струмом, що потенційно обіцяє якісний контроль акустичних систем. Заявлена потужність — 60 ватів у разі навантаження 8 Ом, важить апарат 10,3 кілограма.
Як уже було зазначено, підсилювач підтримує всі основні музичні сервіси, ми використовували в рамках прослуховування TIDAL. Взаємодія з пристроєм можлива також через голосових помічників Apple Siri та Google Assistant, правда, для цього буде потрібно смартфон — власного мікрофона в підсилювачі немає.
За довгі роки тестування і прослуховування різних поколінь електронних компонентів Marantz вони жодного разу не обдурили мене очікувань — за найрідкіснішим винятком усі вони мали впізнаване фірмовим почерком, який проявлялася під час під'єднання до будь-яких акустичним системам. Повітряний і трохи рафінований звук зазвичай поєднувався з чудовою деталізацією високочастотного діапазону, округлою серединою й докладним, але не завжди швидким і динамічним мідбасом. Тобто це був класичний «аудіофільський» звук, який дуже приємно розглядати та вивчати.
Так чи інакше, апарат звучить зовсім не схоже на всі попередні моделі Marantz цього рівня. Він умудрився витягнути з поличних моніторів набагато вищого класу практично все, на що ті здатні, особливо — у низькочастотному діапазоні. Вага та швидкість баса були просто зразковими, а з урахуванням цінової категорії моделі — видатними. Нехай вас не бентежить порівняно невисока номінальна потужність 60 ватів на канал, динамічні здібності у Marantz PM7000N чудові.
Огляд Marantz PM7000N від порталу Stereo.ru
Компанія з японської префектури Канагава вирішила зібрати воєдино фірмові традиції в створенні якісних підсилювачів, сучасні запити на відтворення з цифрових джерел і стримінгових сервісів, а також можливість працювати без помічників з програвачами вінілу. Подивімося, що ж із цього вийшло. Визнавайся, до бренда Marantz у мене особливе ставлення. Приблизно чверть століття тому CD-плеєр із заповітним логотипом став своїм першим імпортним компонентом у стосі вітчизняної апаратури — до того ж купленим на чесні студентські підробки. Відтоді фірмовий звук викликає в мене теплі почуття — особливо, приємний музичний почерк підсилювачів. І тому до нового пристрою Marantz PM7000N, здатного працювати як класичний підсилювач класу АВ і що має широкі мережеві можливості, я виявив непідробний інтерес.
У весісту 10,8-кілограмову конструкцію підсилювача свій внесок вносить масивний екранований тороїдальний трансформатор. Причому, щоб знизити загальну витрату електроенергії, розробники вирішили вимикати його із схеми живлення в режимі сну. Поки підсилювач не діє, у режимі очікування є імпульсне джерело (SMPS) — і як тільки підсилювач починає працювати, блок SMPS вимикається і передає уповноважений трансформатор.
Як і низка інших фірмових підсилювачів, PM7000N працює з технологією токового зворотного зв'язку, яка характеризується обмеженим імпедансом і, відповідно, малим фазовим зміщенням. Зокрема, це якраз і забезпечує характерний чистий звук. У посиленні традиційно використовуються фірмові «гіпер-динамічні» модулі (Hyper-Dynamic Amplifier Modules — HDAM) на дискретних елементах, які в інтерпретації умильців компанії дійсно показали себе динамічніше та детальніше інтегральних ОУ. У цьому разі застосовується покоління HDAM-SA3. У режимі мережевого плеєра записування високої роздільної здатності обробляє ЦАП AK4490, який підтримує файли до 24 біт/192 кГц, також DSD 2.8 МГц і 5.6 МГц.
Можливо, вам знайоме відчуття, коли прагнення до зручності та компактності голосує за інтегрований пристрій, а теорія", що комплект з окремих спеціалізованих апаратів впорається з цим краще — ще й тому, що різні електронні блоки не заважають одна одній перешкодами та наводками. І навіть повсюдне екранування цифрових схем не розв'язує проблему повністю. Творці PM7000N теж не перший рік живуть на світлі та передбачили ці муки потенційних користувачів, а тому обладнали підсилювач відразу декількома способами нейтралізації «верхніх деталей». Насамперед це три окремі режими Pure Modes, які дають змогу вимкнути мережеві сервіси, блоки USB-A, Wi-Fi та/або Bluetooth. Як то кажуть, поки один працює, інші — не заважаючи. Особливо це актуально під час відтворення аналогових джерел — хоча б того ж вінілу. Ну і для справжніх пуристів передбачена функція Marantz Source Direct, що вимикає темброблок.
Демонструвати роботу PM7000N довірили підлоговим трисмуговим колонкам Dali Oberon 7 — і вибір був не випадковим. Ця дуже якісна акустика вимоглива до підсилювачів і не зовсім проста в «розкачку», тож є можливість допитати новачка зі пристрастю. Однак мене попередили, що PM7000N у цьому сетапі поводиться навіть бадьоріше моделі PM8006 і без проблем розкриває можливості динаміків. Власне, в цьому й полягає ще один посил розробників: універсальність нового підсилювача має проявлятися не тільки в широкому наборі джерел і шляхів під'єднання, а й у здатності працювати з великим списком акустики порівнянного класу. У такий спосіб, на їхню думку, потенційні покупці звільняються від борошна ретельного добору компонентів — здебільшого результат буде більш ніж добрим. Одне слово, «пост-шиванська» концепція містить у собі збереження фірмового почерку з наростанням потужності та розширенням можливостей. До речі, якщо вам знадобиться побудувати систему трифонік, то у PM7000N є окремий вихід на активний сабвуфер.
Колонки під'єднали до підсилювача товстим і весістким акустичним кабелем Transparent Ultra SC з «банановими» роз'ємами (що становить удвічі дорожчий за самий предмет тестування) за допомогою масивних латунних клем Marantz SPKT-1+, які для найкращого контакту щедро покриті срібним напиленням. SACD/CD-плеєр Marantz SA-KI Ruby від Кена Ішіти (з підписом майстра) був під'єднаний до PM7000N кабелем Transparent Ultra RCA — і знову не втримуюсь сказати, що ціна шнура цього разу майже дорівнює вартості підсилювача. Цим же кабелем під'єднали і програвач платівок TEAC TN-4D. На тлі буйного свята цифрових технологій розробники не забули адептав старого доброго вінілу, забезпечивши PM7000N вбудованим фонокоректором. Особливістю цього блока стала наявність польових транзисторів (FET) у вхідний каскаді, що спрощувало схему завдяки відмові від роздільних транзисторів і покращило співвідношення сигнал-шум. І все це пишність живлялася через мережевий фільтр PS Audio Dectet Power Center.
Marantz PM7000N став першим у лінійці компанії підсилювачем із розширеними мережевими функціями, який обладнаний технологією HEOS від бренда Denon (родженого за D&M Holdings). Через неї здійснюється бездротове керування підсилювачем і приєднаними до нього пристроями. Насамперед, це дає змогу позбутися розсипу пультів і робить процес зручнішим і чіткішим.
Завантажити з магазину мобільних застосунків керівну програму HEOS, зареєструватися в ній і під'єднатися до місцевої мережі Wi-Fi (пристрій працює в діапазонах 2,4 ГГц/5 ГГц) було справою буквально декількох хвилин, і зараз я відчуваю в меню сам підсилювач Marantz PM7000N, а також весь список можливих дій і налаштувань. HEOS сама підвантажує картинки-«марочки» для альбомів, що програються. Також інформація про треку дублюється на великому та добре читаному дисплеї підсилювача. У меню налаштувань HEOS я знайшов віртуальний перемикач Pure Direct і випробував цю функцію з різними джерелами, почавши з USB-флешки. Зізнатися, ефект вийшов, швидше, естетичний — тобто мені здалося, що під час увімкнення цього режиму звук стає найменшою чіткішим і детальнішим. А було це насправді чи спростувало самовнучання — стверджувати не беруся.
Ще одне спостереження: під час увімкнення Pure Direct помітна відмінність між відтворенням з USB-входу, CD-плеєра та програвача вінілу (вхід Phono) також не було. Можна допустити, що гіпотетичні перешкоди були нижчими за можливості акустики або свого порога слуху (а то й усього разом). Для мене важливо, що підсилювач читає цифрові потоки від стримінгових сервісів — зокрема популярних Tidal (сам я поки зупинився тільки на ньому), Deezer, Spotify, Amazon Music та низку інших. Такі сервіси дають мені можливість познайомитися з виконавцем або альбомом перед купівлею або просто заповнити фон музикою в досить якісній якості. Щоб Tidalприпустив мене до чесного оплатиного контенту, довелося представитися програмі HEOS «турецькопідданним». На жаль, запропонований інтерфейс неабияк поступається зручністю «рідної» програми Tidal — треба робити безліч покрокових переміщень уперед-назад, посекундно сором'язливо відкриваючи непотрібні пункти меню. Є привід представникам фірми зайвий раз пнути розробників софту.
Але до самої подавки стримінг-контенту немає. Я вже встиг виявити, що звучання Tidal сильно залежить від апаратури, і близький до ідеалу варіант розпалився лише раз, коли один тільки мережевий плеєр стоїв раз на півтора найбільше сетапу. Зараз же PM7000N відпрацював молодцем. Складна композиція Queen зразка 1974 року «Fairy Feller's Master-Stroke», навіяна однойменною картиною художника Річарда Дадда (котрю він написав у лондонській психочці «Бедлам») — така ж божевільна і, вдачу, спочатку неважливо записані. Не будь-яка апаратура розбереться в цій ранній поліфонії від Фредді. Але цього разу, навіть взявши пісню з мережевого сервісу, підсилювач розклав цю купу звуків на зрозумілу сцену та розбірливі голоси з інструментами. В підсумку, вийшло нехай і не найсуворіше виконання, але все ж його можна було слухати із задоволенням, а не болем.
А якщо запустити з Tidal виконавців, які трепетно ставляться до якості запису — наприклад, Dire Straits — то картина вийде й зовсім заспокійлива. Композиція «Money for Nothing» увійшла рафіровано чітко та гладко — не придрась. Програвати власні хайрізи можна з зовнішнього сервера за допомогою Wi-Fi-роутера та тієї ж системи керування HEOS. Але я зробив простіше — просто вставив USB-флешку в роз'єм на задній стінці підсилювача, а HEOS відразу ж побачила її та запропонувала відтворити контент за папками, виконавцями або альбомами.
Ну разспектив, що підсилювач здатний контролювати складні колонки, то тримайтеся — я терміново підготували кілька «незручних» композицій, з якими в низки сетапів були випадкові складності. Почну з вініловим оцифруванням композиції «Rock! Rock! (Till You Drop)» Def Leppard, яка нерідко звучить трохи розмазано. Але зараз голос Джо Еліотта нарешті прорізався через гітар, а ударне встановлення довбила чітко та твердо, немов хвилями цвяхи, що кільцюють. Цілком гідна та розбірлива подача. Може, тут непогано було б додати толику колишньої «ішиванської» барвистості, адже нинішня інтерпретація вийшла нейтральнішою, але це питання дискусяійне.
У масивній і густій композиції «Uprising» Muse промальовувалися низи, і в коі-то повіки вони не збилися в кашу, а вокал Меттю Беллі немов відділився і запалив над ними. Цікава трактування — з погляду, вона, безумовно, приймається. Перед прослуховуванням я обережно поставився до рішення застосувати в підсилювачі ЦАП AK4490, який у ряді пристроїв здавався мені зайвим і різкуватим. Але відоманормалістичне прислів'я «важенне не ЦАП, а обв'язування» справедливе, і розробникам вдалося змусити звучати чип від Asahi Kasei в унісон із фірмовою гладкою мелодійністю.
Тепер настав час послухати важку сумішину з гітар, ударних і пульсувальної електроніки в «Radio» Rammstein. Підсилювач у парі з колонками очистить композицію від гуркоту, розділив інструменти та чітко позначив вокал. Контроль акустики не викликав нарекань, а низькі частоти, що відчутно коливаються масивне крісло під мною, стали цілком звужені та успокійливими. А тепер я дещо в чому зізнаюсь. Зі шанованої мною групи Yello я вкрай рідко містить у тестах композицію «Oh Yeah», яка на низах часто зривається в хрип, а то й зовсім неприличні звуки — навіщо ж розбудовувати власників апаратури. Цього разу підсилювач з акустикою відробили на межі: знизу нічого не закричело, в іншому діапазоні й зовсім звучав більш ніж пристойно. Некажу, що випробував аудіофільський захват, але слухати можна — і навіть із задоволенням.
Ви знаєте, бувають моменти, коли нарешті вперше вдається повністю розчути якусь композицію — причому це не завжди залежить від ціни та класу апаратури, а більше від «резонансу» з твоїм власним сприйняттям. Пісня «Тоска» пітерської групи «Крадне сонце» заново показала детально промальовані інструменти, округлі артикульовані звуки бас-гітари та над ними — щемний голос Jeff'a (Євгенія анісімова). І це на сьогодні найкраща інтерпретація, що збіглася з своїм баченням того, як вона має звучати.
А теперHH як сприймаються хайрези в обробці фірмового CD-плеєра з SACD-дисків. «Toccata&Fuge» J.S.Bach у виконанні Cameron Carpenter показала здатність сетапу чітко звучати в найширшому динамічному діапазоні. Потужний голос органа проходить крізь тебе як рентген і відчуваються його найдрібніші нюанси й обгортони.
Бренд Marantz намагається йти в ногу з часом, але не забуває і про традиції. Підсилювач PM7000N зберіг фірмовий звуковий почерк, за який продукцію компанії цінують прихильники. Водночас він став трохи нейтральнішим і рівнішим, а також впевненішим під час роботи із широким списком акустики. Розширені можливості під час відтворення популярних цифрових форматів і контенту стримінгових сервісів допоможуть обійтися без додаткових блоків апаратури. І така впевнена еволюція є закономірною і — найголовніше — вдало втіленою.
Огляд Marantz PM7000N від портула SalonAV
Hi-Fi — сфера консервативна, інновації приймає з обережністю. Ті ж стримінгові плати для відтворення музики з мережі, які давно «прописані» в AV-ресиверах і навіть у саундбарах, тільки-тільки починають з'являтися в стереофонічних інтегральних підсилювачах у формі штатної функції. Все повторюється. Вічна для Hi-Fi ідея повного компонентного розділення довго заважали появі на ринку передів та інтеграційників із вбудованим ЦАПом. мальовці, що об'єднувати в одному пристрої аналогову та цифрову платформи — це погоджуватися на компроміс як звучання (хоча це лише питання правильної інженерної реалізації). Само собою, коли прийшли стримінгові технології відтворення, їх теж насамперед «палювали» у всілякі окремі транспорти та програвачі.
Але ми вже не здивуємося ні ЦАПам, ні CD-програвачам, ні навіть тюнерам із мережевим під'єднанням — цікавість до потокового аудіо стрімко зростає, тому його прилагоджують уже до будь-яких компонентів-джерела. І нарешті виробники Hi-Fi вирішили робити заодно й мережеві інтеграційники, пропонуючи під'єднання не як опцію за додаткову плату, а як штатну можливість. На нашу думку, це однозначно добре. Привірців «канонічного» роздільної побудови системи ні до чого не змушують і нічого не позбавляють. Хочете цілу стійку компонентів і Ворох кабелів — будь ласка! Але в менш заморочених меломанів, які віддали перевагу великій системі будь-якої потужної й універсальної аудіокомбайн, теж має бути вибір, а він донедавна був обмежений модними активними колонками для бездротового мультируму, різними мережевими мікросхемами дизайнерського плану та вже описаними театральними AVресиверами.
На щастя, тепер доступний і най раціональніший варіант. В обличчі Marantz PM7000N отримуєш повноцінний гральник рівнем трохи вище початкового, але до нього не доведеться купувати жодний ЦАП, ні стример — все це вже вбудовано в апарат. Загалом, такий пристрій варто було б класифікувати як мережевий стереоресивер, але я буду дотримуватися терміну «сітковий підсилювач» навмисно, щоб підкреслити — апарат зроблений не на готовій платформі від AV-ресивера, а в його основі... Тут ми й переходимо до найцікавішого. За масою Marantz PM7000N трохи перевершує іншу новинку Marantz — інтегральний Marantz PM6007 з вбудованим ЦАПом. Але за висотою корпусу, внутрішньою топології та вихідної потужності модель набагато ближче до хайфайної суто аналогової класики Marantz PM8006. Так, у «сімісичного» немає товстої алюмінієвої кришки та вагомого тришарового шасі, але всі інші атрибути класу на місці. Зокрема, використовується фірмова схемотехніка з струмовим зворотним зв'язком і дискретні модулі посилення HDAM SA3. У відповідальних місцях аудіотракту стоять деталі поліпшеної якості. У системі живлення — тороїдальний трансформатор (причому екранований), випрямляч на діодах Шоттки та неголені банки буферних конденсаторів (може бути, не такі великі, як у 8006, але все ж). В кінцевій секції такий самий потужний алюмінієвий радіатор і так само круті акустичні термінали SPKT-1+ (тільки в кількості чотирьох, а не восьми штук).
Так, мережева модель не має таких самих широких комутаційних можливостей для аналогових джерел. Але інших слідів функціонального скорочення не видно. Традиційний тембреблок із регулятором балансу — на місці. Вхід для вінілової вертушки теж. Є вихід на рекордер і навіть монофонізований вихід на саб. А цифрова конвертувальна секція, зроблена на AK4490, доповнена входом USB TypeA. Це дасть змогу програвати музичні файли безпосередньо з флешок у тих випадках, якщо потокове відтворення з домашніх сховищ або зовнішніх сервісів (Spotify, Tidal, Deezer, Amazon Prime Music, Pandora) з якихось причин буде недоступним. Щодо мережевої начинки Marantz PM7000N, то з нею якраз усе ясно — використовується модуль HEOS, знайомий за іншими моделями Marantz/Denon (і сумісний із більшістю форматів Hi-Res Audio і DSD64/128). Все це йде з «бонусами» — є й керування від смартфонного застосунка HEOS, і всі мультирумні фішки цієї екосистеми, і бездротові під'єднання (Bluetooth, AirPlay 2). А ще для простоти та наочності програвання PM7000N обладнаний OLED-дисплеєм, який у роботі не створює перешкод.
Я навіть не знаю, на що постівати — на брак режиму Analog Mode? Але технічно його не так-то та просто реалізувати в недорогому апараті. А ось за кнопку Source Direct для перемикання на короткий лінійний тракт однозначне спасибі — банальний обхід теброблока часом дає більш вагомий виграш як звучання будь-якого іншого Pure-режима. У цьому тесті ми взагалі не стали вдаватися до зовнішнього музичного джерела, хоча той самий Marantz CD6007 у ролі дискового транспорту мав досить доречний вигляд для повноти комплекту. Ми вирішили зосередитися на перевірці всього того, що Marantz PM7000N вміє відтворювати сам, а заодно — гасили його з різною акустикою. Отже, наше еталонне джерело — вставлене прямо в підсилювач USB-флешка з добіркою стандартних CD-рипів і хай-різів високої якості (не самороб). Акустика для першого прослуховування — поличні Canton Vento. Коли система зазвучала, вонадратувала мені за характером домашню студію, зроблену на невеликих активних моніторчиках на кшталт Genelec. Усе гранично рівно та пунктильно, детально, але трішки затиснуте за абсолютною динамікою. Тональних вільностей майже немає, але й на яскраві емоційні фарби система не дуже щедра. Є невеликий «металевий» відтінок на ВЧ, але він не грубий — під час увімкнення режиму Source Direct майже зникає.
Цікаво, що сцена, попри недостатньо великі образи, вийшла масштабною та глибокою, та й бас вийшов із фундаментом, не просторий. У такому поєднанні класику, акустичний джаз і все записане наживо слухати цікаво (але тільки якщо відтворюються файли якістю не нижче за CD, де компресію не зрізали «повітря», деталі та тонкі градації). Більш ритмічним або грубим «електричним» жанрам тут зовсім небагато бракує драйву, швидкості та просто емоційного наколювання. Повторюємо все теж саме, але з підлоговими Focal Chora 826. Тембральний баланс не завалюється в темні або світлі тони, але динамічне трактування вже інше — набагато експансивніше, особливо на краях частотного діапазону. Всередині все гладко, без забарвлення, але не дуже щедро на деталі. Це, до речі, не так уже й погано в тих випадках, коли програється щось зі стисованого стримінгового контенту. Різниця під час увімкнення Source Direct на цій акустиці менш явна. Зате глибше промальовування мікродинаміки, як і точнішу сцену, вдається отримати з початковим акустичним «повітряним» кабелем In-Akustik Air. Гірко, що для такої пари він дорогий, не кожен собі дасть змогу.
Третя проба — з моніторами Definitive Technology Demand D11. Зросла ясність, локалізація досягла якоїсь позамежної точності, але для Marantz PM7000N все-таки потрібна акустика легше. Бас у цій комбінації вийшов досить структурним, але йому бракувало здорової в'язкості та хлибкості. Напевно, найкраще для цього підсилювача підійдуть будь-які «швидкі» та трохи сухуваті на низи підлогові АС. Також була прослушена аналогічна музична добірка та через локальну мережу (використовувалося під'єднання через Wi-Fi, без крученої пари). Все виявилося передбачувано — за правильних параметрів HEOS відрізнити звучання файлів, що витягуються підсилювачем з NAS або медіа сервера (так навіть із пам'яті смартфона — така фіча є в самому застосунку HEOS) від того, що відтворювалося безпосередньо з флешки, було практично неможливо.
Але я ще раз загостренню — йдеться саме про мережевий спосіб програвання. Якщо спробуєте по-простому, через Bluetooth або AirPlay, то такої високої якості ви вже не отримаєте. Так що літера N (network) в назві цього підсилювача дуже правильно натякає на його головну спеціалізацію.
Характеристики Marantz PM7000N
Кількість каналів 2
Вихідна потужність 60 Вт на канал (8 Ом), 80 Вт на канал (4 Ом)
Коефіцієнт гармонік 0,02%
Коефіцієнт демпфіювання 100
ЦАП AK 4490
Діапазон частот 5 Гц — 100 кГц (+/-3 дБ, CD-вхід)
Тембри ± 10 дБ, 50 Гц (НЧ), ± 10 дБ, 15 кГц (ВЧ)
Співвідношення сигнал/шум 104 дБ (лінійний вхід), 85 дБ (Phono-вхід)
Фільтри 2 цифрових фільтри, технологія Marantz Musical Digital Filtering (MMDF)
Дискретні посилені модулі HDAM + HDAM SA2
Вихідна потужність підсилювача для навушників 2х30 мВт (32 Ом), можливість вибору коефіцієнта посилення (Low/Mid/High)
Підтримувані формати під час відтворення через локальну мережу та USB для зовнішніх накопичувачів MP3, AAC, WMA, ALAC, WAV (24 біт/192 кГц), FLAC (24 біт/192 кГц), DSD (2,8/5,6 МГц)
Програвання без пауз тільки для форматів WAV/FLAC/Apple Lossless/DSD
Підтримувані вебсервіси Deezer, Soundcloud, TuneIn та інші
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n; 2,4/5 ГГц, з WPS
Підтримка AirPlay і AirPlay 2 є, функція AirPlay 2 дає змогу створити бездротову мультируму на базі iOS-пристроїв під керуванням голосового помічника Siri
Bluetooth версія 3.0 + EDR, профілі: A2DP, AVRCP, кодеки: SBC
Підтримка бездротової мультирум-системи HEOS є
Керування за допомогою програми HEOS для пристроїв з iOS, Android і планшетів Kindle Fire так
Керування через IP так
Входи Phono, 3 лінійних, оптичних, коаксіальний, USB, Remote Control, Network-порт (LAN)
Виходи на запис, на навушники, Remote Control, на акустику (гвинтові клеми)
Міцна комутація два роз'єми системної шини, 2 гнізда для Wi-Fi/Bluetooth-антенн
Дисплей OLED, з димуванням (4 рівні)
Габарити (ШхВхГ) 440x125x379 мм
Вага 10.3 кг
Основні | |
---|---|
Виробник | Marantz |
Номінальна потужність | 60 Вт |
Тип | Інтегральний підсилювач |
Колір | Чорний |
Стан | Новий |
Пікова потужність | 80 Вт/канал |
Користувальницькі характеристики | |
Колір корпусу | Black |
Головна | Підсилювачі |
- Ціна: 73 320 ₴